Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

 
Trochę na wesoło ale coraz więcej testów potwierdza że nowy Def nie jest SUV'em a zaryzykuje stwierdzeniem: obecnie najlepszą cywilizowana terenówką na Świecie.
Jeśli tylko się nie popsuje :)

A w nowym już parę fuckupow było ;)

Mimo wszystko na dzień dzisiejszy najlepsza opcja są pickupy

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tommo napisał:

Ani dobre w teren ani na asfalcie wygodne. Zgniły kompromis.

Zależy który, wiele z nich raczej jest problemem z jakością niż cokolwiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ani dobre w teren ani na asfalcie wygodne. Zgniły kompromis.
Też w sumie zależy jakie ma się oczekiwania. Ja myślę o pickupie do turystyki offroad.

Powinno być lepiej z komfortem na trasie i trochę lepiej w terenie w porównaniu z forkiem.

Chyba ciężko znaleźć coś 2 / 3 letniego co nie będzie kosztować tyle co dom i da radę objechać np 5 tys km bez stresu

Ale to się offtop zrobił :)

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, coocer napisał:

Też w sumie zależy jakie ma się oczekiwania. Ja myślę o pickupie do turystyki offroad.

Powinno być lepiej z komfortem na trasie i trochę lepiej w terenie w porównaniu z forkiem.

Chyba ciężko znaleźć coś 2 / 3 letniego co nie będzie kosztować tyle co dom i da radę objechać np 5 tys km bez stresu

Ale to się offtop zrobił :)

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
 

Hilux etc nada się. Ale to są muły robocze a nie wygodne cywilki, nie da się porównać.l poziomu wygody.

 

Większość kosztuje 120-170tyś nowe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę SG na AT że snorkelem i starymi uszczelkami w drzwiach... Wóz Drzymały jest bardziej komfortowy :)

A kasowo to tyle co nowy Forester no i hiluxa naprawisz wszędzie

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, coocer napisał:

Jeżdżę SG na AT że snorkelem i starymi uszczelkami w drzwiach... Wóz Drzymały jest bardziej komfortowy :)

A kasowo to tyle co nowy Forester no i hiluxa naprawisz wszędzie

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
 

Wrąbiesz to samo do hiluxa i jak znam życie dołożysz 33 oponki i będzie wóz drabiniasty.

 

Muszę osobiście przyznać że niestety Ford zszedł na psy i Ranger którego sam bym brał gnije jak cholera i wypada. 

 

Na dzień dzisiejszy wygrywa Isuzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Pytanko:
Czy przy 4cm liftu podkładki pod tylny wahacz są niezbędne?
Czy można wybić stare i włożyć dłuższe śruby do poduszki nie rozbierając amortyzatora, ew. ściskając trochę sprężynę?
Nie dasz rady zmienić śrub bez rozdzielenia mocowania od sprężyny.
Sprężyna zasłania dojście.
Poza tym w nowym zamienniku śruby były tak mocno wciśnięte, że przy wybijaniu talerzyk się pogiął i trzeba było prostować.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Max 84 napisał:

Nie dasz rady zmienić śrub bez rozdzielenia mocowania od sprężyny.
Sprężyna zasłania dojście.
Poza tym w nowym zamienniku śruby były tak mocno wciśnięte, że przy wybijaniu talerzyk się pogiął i trzeba było prostować.

Wystarczy dobrać rurkę odpowiedniej średnicy pod łeb śruby i nic się nie powinno pogiąć.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy dobrać rurkę odpowiedniej średnicy pod łeb śruby i nic się nie powinno pogiąć.
Tak zrobiłem. Tylko " talerzyk " w zamienniku wymyślili z dwóch blaszek które to łączą się z sobą poprzez oryginalnie wprasowane śruby.
A blacha ani gruba ani twarda.70caa08bcf09feda60530bbd801b37f3.jpg
Drugie zdjęcie jest bez górnej blaszki.14b000ae2a2f4bd64e09ed151e406ebd.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Pytanie mam. Mam z tyłu Ironman'y z przodu seria. Jaki dystans wejdzie mi na tył co by nie było cyrku z geometria i wystarczyło by śruby wstawić mimośrodowe. Tak samo z przodem, 30mm będzie ok? Czy 20 z tyłu i 30 z przodu? No i ile pod wahacz wsadzić? Pamiętam że jest lekki problem aby kolumnę wsadzić na miejsce z ironmanem założonym z tyłu. Z dystansem pewnie lepiej nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że 20 z tyłu będzie w sam raz ( ironmany + 3,5 ) , pod wahacz 50 trza dać by koło było wycentrowane, przód 30 i będzie ok.
Tak to widzę.
Widziałem że mogę na Ciebie liczyć default_smile.png
Śruby od wahacza idą w miarę, czy jest ryzyko że zerwę coś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ewemarkam napisał:

Pytanie mam. Mam z tyłu Ironman'y z przodu seria. Jaki dystans wejdzie mi na tył co by nie było cyrku z geometria i wystarczyło by śruby wstawić mimośrodowe. Tak samo z przodem, 30mm będzie ok? Czy 20 z tyłu i 30 z przodu? No i ile pod wahacz wsadzić? Pamiętam że jest lekki problem aby kolumnę wsadzić na miejsce z ironmanem założonym z tyłu. Z dystansem pewnie lepiej nie będzie.

Przemyśl czy nie będziesz chciał wrzucać na przód ironmanow w niedalekiej przyszlości tez bo wtedy na przod bedziesz musial dać podkładki 20mm a na tył 30mm, czyli nowe podkładki. Ja tak mam i stoi idealnie równo, pod wachacz zostaje 50 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...