Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.01.2019 o 10:14, Pan Dziedzic napisał:

Drążek całkowicie wyjety czy podpięty by sie nie majtał ? 

 

16 godzin temu, Piotr Reichert napisał:

Wyjąłeś oba staby? Przód i tył?

Drążki są rozpięte nie demontowałem ich. Oba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Czy wraz z liftem wymienialiscie tuleje wachaczy p/t na jakieś powerflexy/inne/ OEM? 

Jak nie masz zużytych to nie musisz wymieniać. Przed ustawieniem zbieżności powinni ci wszystko sprawdzić abyś nie miał luzów bo inaczej bez sensu ustawiać. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy nie spróbować wrzucić 31 cali MT do SF, mam pod nosem tanio bardzo takie opony. Tylko zastanawia mnie czy przy zawiasie SG + 5 cm podkładki dużo będzie trzeba rzeźbić nadkola czy tylko liznąć tu i ówdzie flexem.

W dniu 4.01.2019 o 10:14, Pan Dziedzic napisał:

Drążek całkowicie wyjety czy podpięty by sie nie majtał ? 

Zdaje się że Ty masz taki zestaw zawieszenia. Jakie tam masz koło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a tak mówiąc serio, zwiększenie średnicy opony wiąże się z jakimś ryzykiem? Mam namyśli aspekty prawne, problem z przejściem przeglądu, gorszymi właściwościami na asfalcie, w trasie itp?

 

Pytam się bo nie mogę się zdecydować czy dać w swoim SG 215/65/r16 czy 215/70/r16... Samochód ma mi służyć do codziennej jazdy, czasem także po autostradach, ale w weekendy i w trakcie urlopu chcę jak najwięcej zjeżdżać z asfaltu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U naszych zachodnich sąsiadów gdzie na wszystko wymagany jest TUV to może i tak, ale u nas dziki kraj i z doświadczenia z innymi rozmiarami kół wiem że pełen luz jeśli chodzi o kontrolę policyjne i przeglądy techniczne.

 

Nie wiem co do aspektu prawnego itd, bo auta homologowane na fabrycznych rozmiarach itd. 

Ale... Ja się nie przejmowałem, nie przejmuje i póki co przejmować się tym nie będę. Duże koło rulez:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wszystko jest w granicach rozsądku czyli koła nie wystają poza obrys auta to nie ma problemu. Jedyny problem może być przy wypadku ( nikomu nie życzę ) jeśli masz AC to jeśli nie będzie to zamiennik opony fabrycznej ubezpieczyciel może się czepić i nie wypłacić ubezpieczenia ( tak było kiedyś ) Jeśli coś się zmieniło to mnie poprawcie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Przymierzam się i ja do podkładek, obejrzałem zdjęcia Waszych realizacji i laickie pytanie mnie gnębi - o co chodzi, że jedni mają wstawiony poprostu kawałek rurki między dwie flansze równo, a na kilku zdjęciach pojawiaja się para podkładek z przesunięciem, albo nawet z rurka cięta na kiełbase. Co to daje? Lub w czym przeszkadza brak tego przesunięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...