Skocz do zawartości

fisher

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fisher

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. fisher

    Lift kit do Forestera SF

    W zeszłym tygodniu wymieniałem komplet Peddersa no i o ile na tył dało się swobodnie załadować 1cm dystansu to na przód już nie... dramatycznie brakowało szpilek i nie wstawiałem. Jak bardzo chcesz to w dobrym metalowym popytaj poprostu o nierdzewki, powinny byc +/- 1 pln za sztuke. Natomiast co do Peddersa to wyszlo calkiem rozsadnie, wzmacniany tyl + 1cm dystansu i wyszlo o 8 mm wyzej niz gorny zakres tego co podaje fabryka dla wolnego ssaka. Przod wyszedl w gornym zakresie tego co podaje fabryka.
  2. fisher

    Lift kit do Forestera SF

    To byla kwestia szerokosci czy srednicy ? Jeśli srednicy to jaki byl lift ? Z przeliczen rozmiaru (teoretycznych) wychodza takie srednice: 215/60/16 (fabryka) 664,4 mm 205/70/15 (fabryka) 668 mm 215/65/16 685,9 mm 195/80/15 693 mm 215/75/15 703,5 mm 215/70/16 707,4 mm Mnie chodzi po glowie komplecik na wloczege 195/80/15
  3. Mozesz pomierzyc ile zostaje miejsca ? Z jakim ET flgi ? Co do uwarunkowań to warto uświadomić sobie przeliczenie (teoretyczne z rozmiaru) średnic: 215/60/16 (fabryka) 664,4 mm 205/70/15 (fabryka) 668 mm 215/65/16 685,9 mm 195/80/15 693 mm 215/75/15 703,5 mm 215/70/16 707,4 mm
  4. Ogarniam Forka po zakupie (troche czasu brakuje aby sie odmeldowac w powitalni...), to i owo robi sie + gazik i chce go "postawic" na nogi bo siedzi (taki do mnie trafil). Z tym ze niema juz SLSow ale jeszcze sie nie zaglebialem dokladnie co jest wrzucone... Sprezyna spracowana albo ktos nieswiadomie zalozyl taka od SLSa (swoja droga duzo sie tych sprezyn wysypalo od roznych producentow i to nawet w wersjach do SLSa), natomiast amorki jako takie tlumia jeszcze w miare takze chwilowo nie zmieniam :) Teraz na bierzaco podmienie sprezyne na LESJOFORS 4288336 (nie HD, nie chce twardej taczki, przy HD mogloby tak byc na pusto i zawias pracowalby nieoptymalnie - przesterowane/odciete tlumienie/amortyzacja odbicia). Wychodzi ze na nich powinno byc +1 i z tego co wyszperalem ogolnie wynika ze oni nieco "twardziej podchodza do swiata" (ich standardy sa odrobine twardsze od fabryki). Ale niestety nie dotarlem do faktycznych informacji o ugieciu kg/mm, zreszta chyba zaden producent nie podaje tego do Forka publicznie... co jest nieco dziwne... Natomiast pozniej zmienie najprawdopodobniej na cala kolumne Peddersa (albo standard albo wersja +2, ale chyba bardziej to drugie), troche poszperalem i wstepnie nic z lepszym stosunkiem uzysk/cena niema (z marketingowego belkotu i z tego co ludzie pisza o "lepszym/stabilniejszym trzymaniu" mozna wnioskowac ze amorki sa dwustopniowe (a to robi robote) co w tych pieniadzach jest raczej niecodzienne. Cena jest bardzo porownywalna, a nawet chyba minimalnie taniej mozna teraz kupic LESJFORSa (szczegolnie ver HD w stosunku do KYB HD). Natomiast zwroc uwage ze z tego co miezyles LESJFORSa HD to RA6028 jest o 0,6 mm grubsza (to sporo, uogolniajac wytrzymalosc rosnie z kwadratem) i 6mm dluzsza. Obawiam sie ze ta KYB HD moze byc porownywalnie twarda jak IRONMANy (niestety nie znalazlem jaka jest ich grubosc).
  5. Dzieki. *** Natomiast znalazlem gdzies w odmetach info od standardowego LESJÖFORSa, jest o 1cm dluzszy od HD z tego co podales i od od KYBy standardowej. LESJÖFORS ver. standard (ktos moglby to potwierdzic): Numer katalogowy : 4288336 Miejsce zabudowy: tył Strona zabudowy: Lewa/Prawa Grubość [mm]: 13,5 Długość [mm]: 370 Średnica zewnętrzna [mm]: 159
  6. Czy ktos dotarl do szczegolowych informcji na temat sprezyn LESJÖFORS ? Jest ich wiecej wykonan do Forka SG, a z tego co widze to obie 'without leveling' sa w PL dostepne w miare od reki. Z tego co pojawila sie informacja to ktos zakladal ta HD. Z katalogu (niestety brak szczegolowych danych): 4088329 LESJÖFORS Coil Spring Trade numbers: 22723545 Model year to: 06.04 not for equipment vart.: Hunter Fitting Position: Front Axle 4088331 LESJÖFORS Coil Spring Trade numbers: 22723745 Model year from: 03.05 not for equipment vart.: Hunter Fitting Position: Front Axle 4288336 LESJÖFORS Coil Spring Trade numbers: 24739045 Model year to: 06.04 Fitting Position: Rear Axle, for vehicles without leveling control, not for equipment vart.: Hunter 4288337 LESJÖFORS Coil Spring Trade numbers: 24739145 Model year to: 06.04 Fitting Position: Rear Axle, for vehicles with leveling control, not for equipment vart.: Hunter 4288338 LESJÖFORS Coil Spring Trade numbers: 24739245 Model year from: 03.05 Fitting Position: Rear Axle, for vehicles with leveling control, not for equipment vart.: Hunter 4288342 LESJÖFORS Coil Spring Trade numbers: 24747645 for vehicles without leveling control Fitting Position: Rear Axle, Heavy Duty Version Ktos moze sie wypowiedziec na temat KYB RA6028 (versus KYB RC6431 / SLS) KYB RC6431 Ciężar [kg]: 2,79 Długość [mm]: 359 Grubość 1 [mm]: 13,5 Ilość w jednostce pakowania: 1 Jednostka pakowania: 1 Kod: RC6431 Parametr: AC Producent: KYB Projekt resora: Sprężyna śrubowa Strona zabudowy: Oś tylna średnica zewnętrzna [mm]: 160 KYB RA6028 Ciężar [kg]: 3,21 Długość [mm]: 366 Grubość 1 [mm]: 14,6 Ilość w jednostce pakowania: 1 Jednostka pakowania: 1 Kod: RA6028 Parametr: AC Producent: KYB Projekt resora: Sprężyna śrubowa Strona zabudowy: Oś tylna średnica zewnętrzna [mm]: 161,5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...