Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

To teraz pytanie, stabilizatory mi nie pasują, za krótkie. Czym to można zmotać?

 

Z przodu mam jakieś KYB z czerwonymi sprężynami. Do tego dystans 5cm.

 

Z tyłu to ja sam nie wiem. Jakieś amory i jakieś sprężyny nieoryginalne ale wszystko razem równo z przodem. Nie mam dystansów pod wahacz.

 

W każdym razie orginalne stabilizatory są na tyle krótkie, że nie ma sensu ich pakować bo pod naprężeniem szlag je trafi.

 

Co czynić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2020 o 12:58, Oktan napisał:

Małe te kołeczka się wydają :)

Wg mnie 215/65/16 to max bez dystansu:P, miałem o 1cm wyższe 215/70/16 i już demolkę w nadkolach robiły:toobad:. Przy skręcie tylko, ale dziury wytarły... Teraz profil 65 i git...:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, krik napisał:

Do forka dluższe łączniki pasują od tych modeli 

 

IMG_20200206_084149.png

IMG_20200206_084208.png

Jakbyś tak jeszcze podpowiedział czy z tych są takiej samej długości czy każdy inny i który dobry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Herbert napisał:

Wg mnie 215/65/16 to max bez dystansu:P, miałem o 1cm wyższe 215/70/16 i już demolkę w nadkolach robiły:toobad:. Przy skręcie tylko, ale dziury wytarły... Teraz profil 65 i git...:lol:

Ja zamówiłem na próbe 225/75r15 

Zobaczymy co z tego będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Oj, będzie ciasno ;) 

Czyli tak jak lubię :D

Na 235 nie starczyło odwagi, bo bym musiał kastrować budę i dokładki, a nie o to chodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wstępnie skompletuję zawieszenie to założę i pokażę rezultat ;)

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój Forek tak się teraz prezentuje za lifcie 5cm plus opony 215/65/16. Żadnych problemów z łącznikami i gumami nie mam. Tu akurat z koncówki lata zdjęcie teraz trochę brudniejszy jest. 
 
IMG_7565.thumb.JPG.f7b6597e998b1539168788ed98e9d80f.JPG
IMG_7567.thumb.JPG.f07263d671d99cc0019bbe4f6cbcae7e.JPG
Jest duża różnica w prowadzeniu na szosie i po zielonym? Bardziej buja?

Mam standardowe sprężyny i amo w forku SG, jeżdżę na zimówkach 215/65 r16, zastanawiam się nad tym lift kitem 5 cm. Regularnie jestem w górach, przydałoby się tych kilka cm więcej :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo z nich zadowolony Na Plejadach fega mi się zgieła a opona wytrzymała. Po za tym w błocie się swietnie sprawują i ładnie sie czyszczą.  
Także mogę polecić. 
A jeździsz w nich przez cały rok? Jak jadą po asfalcie przy ~100 km/h? Zastanawiam się, czy nie założyć po zimie, ale u mnie 70% to szosa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeździsz w nich przez cały rok? Jak jadą po asfalcie przy ~100 km/h? Zastanawiam się, czy nie założyć po zimie, ale u mnie 70% to szosa.

Witam Nie odczuwam większego bujania na lifcie i tych oponach. Mam tez z tylu założone twardsze sprężyny wiec pewnie przez to jest przyjemniejszy w prowadzeniu. Na rotivach jeżdżę cały czas oprócz zimy. I jakoś nie odczuwam dyskomfortu podczas jazdy po asfalcie a jak trzeba to zjeżdżam w błoto i się nie martwię Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam Nie odczuwam większego bujania na lifcie i tych oponach. Mam tez z tylu założone twardsze sprężyny wiec pewnie przez to jest przyjemniejszy w prowadzeniu. Na rotivach jeżdżę cały czas oprócz zimy. I jakoś nie odczuwam dyskomfortu podczas jazdy po asfalcie a jak trzeba to zjeżdżam w błoto i się nie martwię Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
I myślisz że da się komfortowo zrobić trasę 2,5k km? Pewnie musiałbym po prostu przejechać się z takimi oponami ;) Ale kusi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I myślisz że da się komfortowo zrobić trasę 2,5k km? Pewnie musiałbym po prostu przejechać się z takimi oponami default_wink.png Ale kusi.

Jeżdżę wszędzie gdzie się da tym autem. Rocznie robię około 25 tys.km I nie narzekam. Chodź w porównaniu do Legacy które mam jeszcze w domu to nie ma co porównywać jeśli chodzi o komfortAle jak na Forka na lifcie i z Oponami At to całkiem wygodnie się jeździ i nie muszę się przejmować dziurami Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jeżdżę wszędzie gdzie się da tym autem. Rocznie robię około 25 tys.km I nie narzekam. Chodź w porównaniu do Legacy które mam jeszcze w domu to nie ma co porównywać jeśli chodzi o komfortAle jak na Forka na lifcie i z Oponami At to całkiem wygodnie się jeździ i nie muszę się przejmować dziurami Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzięki!
Poczytam jeszcze opinie o różnych AT i chyba na wiosnę wrzucę na Forka jakieś takie najbardziej cywilne. Plus lift ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Vercy napisał:

Ja też mam A/T geolandary I jeździ się spoko. Co prawda na Firestone lepiej reagował ale Yokoha my są bardziej odporne na ścieranie.

Yoko A/T są spoko w błocie i na piach, ale boje się na nich jeździć zimą czy nawet w deszczu... Twarde jakieś i śliskie... Mam cały komplet na 15" 195/80...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Herbert napisał:

Yoko A/T są spoko w błocie i na piach, ale boje się na nich jeździć zimą czy nawet w deszczu... Twarde jakieś i śliskie... Mam cały komplet na 15" 195/80...  

To ciekawe, ja mam 205/70 i są bomba.

 

Z tego jak szukałem opon to masz bardzo dużą rozpiętość jakościową dla różnych rozmiarów. Im wyższa i węższa tym dalej od etykiety.

 

215/70 są nominalnym rozmiarem do certyfikacji dla Yokohamy, stąd ja mam nieźle a u ciebie może być spora różnica ze względu na wysoki bok (sztywniejsza powierzchnia) i zmniejszoną przyczepność przez mniejszą szerokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam A/T geolandary I jeździ się spoko. Co prawda na Firestone lepiej reagował ale Yokoha my są bardziej odporne na ścieranie.
A myślisz że jest duża różnica na szosie i poza miedzy takim Geolandarem a oponą typu Michelin Latitude Cross? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam, że jeździłem co prawda Patrolem, ale cały rok na Kumho KL71 i nie mówcie mi, że jakaś opona AT jest śliska na mokrym czy śniegu :P
Trzeba się przyzwyczaić i tyle ;)  bo jeśli chodzi o MTki to ta kumho jest najlepsza pod względem uniwersalności. Nie znam lepiej uniwersalnej MT :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, miniwww napisał:

A myślisz że jest duża różnica na szosie i poza miedzy takim Geolandarem a oponą typu Michelin Latitude Cross? :)

Nie porównuj bo nie ma czego, A/T to nie zwykła opona szosowa a MLC to królowa szosówek.

 

Ale nawiasem mówiąc to byłoby świetnie zobaczyć dokładne porównanie. Może gdzieś jest. Poszukam.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj bo nie ma czego, A/T to nie zwykła opona szosowa a MLC to królowa szosówek.
 
Ale nawiasem mówiąc to byłoby świetnie zobaczyć dokładne porównanie. Może gdzieś jest. Poszukam.
Dzięki :) ja też poszukam.

Porównanie stąd, że ktoś na forum rozważał założenie najbardziej lajtowej A/T, a skończył z MLC. Dylemat miał podobny do mnie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...