Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Adi napisał:

Wszyscy śmiali się z Mercedesa, że tabletami strzela sobie w kolano....tymczasem, zresztą jak zwykle, wyznaczył trend w motoryzacji.

Coś mi się wydaje że trend tabletowy to wyznaczyła Tesla nie Mercedes...

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

nowy / nadchodzący CTR

Faktycznie, przód od razu mi się kojarzył, reszta już miałem wątpliwość, choć teraz spostrzegłem ten potrójny wydech więc nie mam wątpliwości.

jednak ogólnie jakoś ta linia boczna od tylnich drzwi mi nie leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, skwaro napisał:

Coś mi się wydaje że trend tabletowy to wyznaczyła Tesla nie Mercedes...

 

Miałem to napisać. Tylko w sumie w tamtych czasach....czyli kilka lat temu, Tesla była trochę eksperymentem, źle spasowanym wynalazkiem. 

A merc...to merc  i do tego w klasycznej motoryzacji.  

Jobs też pierwszy nie zaprezentował smartfona, a pewnie 90% ludzi ma go za twórcę.

 

A w obecnej Tesli 3 wszystko mi się bardzo podoba...poza ekranem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Adi napisał:

 

Miałem to napisać. Tylko w sumie w tamtych czasach....czyli kilka lat temu, Tesla była trochę eksperymentem, źle spasowanym wynalazkiem. 

A merc...to merc  i do tego w klasycznej motoryzacji.  

Jobs też pierwszy nie zaprezentował smartfona, a pewnie 90% ludzi ma go za twórcę.

 

A w obecnej Tesli 3 wszystko mi się bardzo podoba...poza ekranem ;) 

I tak i nie, Tesla rozpoczęła nowy trend, dokładnie jak Jobs, mimo że nie byli wynalazcą elektrycznego auta. Przez jednych uważana za eksperyment, przez innych za przyszłość motoryzacji.

 

A te tablety mi się nie podobają w żadnym aucie, mimo że swoimi parametrami Tesla 3 w wersji Performance mi też by całkiem pasowała, to tablet w niej jest zwyczajnie obrzydliwy i trąci chińskim tuningiem rodem z Aliexpress. I nie tylko w Tesli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, skwaro napisał:

Tesla rozpoczęła nowy trend

 

Pełna zgoda.

Ale wracając do tableta. Ujmę to tak. Widziałeś kierownicę w nowej Tesli S? Jak myślisz, w zobaczysz taką w Astrze? Uważam, że jest to możliwe, ale najpierw musi tą "dziwność autoryzować" Mercedes. Jak to się nie stanie, to i w Golfie i Focusie nie będzie

 

Przejedź się 3 Performance. Nie zwrócisz uwagi na ten obrzydliwy tablet. Reszta hipnotyzuje ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hot hatch z Korei pokazuje pazurki:

 

Robi się smutno oglądające ten pojedynek. Kierownik STI mógłby trochę poćwiczyć procedurę startu, może wtedy uzyskałby większą przewagę i dowiózłby ją do mety a tak ....... Nie zmienia to jednak faktu, że odchodzące STI to motoryzacyjny dinozaur, którego i tak chętnie postawiłbym  w swoim garażu. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez ale u mnie sedana nie sprzedają a HB kompletnie nieaktualny na moje potrzeby.

 

Mam wrażenie ze to taki troche Skunk Works projek i w końcu inżynierowie zbudowali takie auto jakie zawsze chcieli zbudować a  nigdy nie mogli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tymczasem jak to sie mowi " I did it again " czyli wracam do Fiesty ST. Co za auto  -  szkok.

To zdecydowa najlepszy maly - chociaż wcale nie taki maly -  HH na rynku.

W tej cenie nie ma nic co moze podskoczyć. Jezeli byl bym sam albo w dzie osoby to moglo by byc moje jedyne auto. 

 

Roznica do wersji 140KM jest ogromna , nawet nie ma czego porownywac tak samo do starej generacji. To o wiel bardzie dopracowane i doroslejsze auto. Daje mnusto frajdy jest mga dobrze zlozone z dobrymi materialami i jak na 3 cylindry jest na prawde niesamowicie szybkie. 

W mojej ocenie jezdzi jak niedlubana Impreza GT tak wiec postem w tej klasie aut jest ogromny. 

 

Na prawde czpki zglow dla Forda. Poprawili wszystko co denerwowalo w starej ST , czyli za twarde zawieszenie , za wysoki fotel kierowcy , material i srodek a takrze prowadzenie dzieki szperze Qauife. 

Wstyd przyznac ale na kretej drodze daje wiecej frady niz RS4 :biglol: za 1/5 ceny :facepalm: 

 

Screenshot_20211215-153021.jpg

Screenshot_20211215-153047.jpg

Screenshot_20211215-153103.jpg

Screenshot_20211215-153155.jpg

Screenshot_20211215-153214.jpg

Edytowane przez turdziGT
  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje! Bardzo fajny :thumbup: 

 

40 minut temu, turdziGT napisał:

To zdecydowa najlepszy maly - chociaż wcale nie taki maly -  HH na rynk. W tej cenie nie ma nic co moze podskoczyć.

 

Ale tak trochę "podskoczyć" (osiągami i ceną) może mu I20N ;) 

 

 

 

 

Fiesta ST.JPG

I20N.JPG

 

 

 

Edytowane przez piotruś
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, piotruś napisał:

Gratulacje! Bardzo fajny :thumbup: 

 

 

Ale tak trochę "podskoczyć" (osiągami i ceną) może mu I20N ;) 

 

 

 

 

Fiesta ST.JPG

I20N.JPG

 

 

 

 

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Tymczasem jak to sie mowi " I did it again " czyli wracam do Fiesty ST. Co za auto  -  szkok.

To zdecydowa najlepszy maly - chociaż wcale nie taki maly -  HH na rynku.

W tej cenie nie ma nic co moze podskoczyć. Jezeli byl bym sam albo w dzie osoby to moglo by byc moje jedyne auto. 

 

Roznica do wersji 140KM jest ogromna , nawet nie ma czego porownywac tak samo do starej generacji. To o wiel bardzie dopracowane i doroslejsze auto. Daje mnusto frajdy jest mga dobrze zlozone z dobrymi materialami i jak na 3 cylindry jest na prawde niesamowicie szybkie. 

W mojej ocenie jezdzi jak niedlubana Impreza GT tak wiec postem w tej klasie aut jest ogromny. 

 

Na prawde czpki zglow dla Forda. Poprawili wszystko co denerwowalo w starej ST , czyli za twarde zawieszenie , za wysoki fotel kierowcy , material i srodek a takrze prowadzenie dzieki szperze Qauife. 

Wstyd przyznac ale na kretej drodze daje wiecej frady niz RS4 :biglol: za 1/5 ceny :facepalm: 

 

Screenshot_20211215-153021.jpg

Screenshot_20211215-153047.jpg

Screenshot_20211215-153103.jpg

Screenshot_20211215-153155.jpg

Screenshot_20211215-153214.jpg

Gratki. Ja ostatnio ujeżdżam Toyote MR2 z 2005. Ależ to frajda. Fiestę ST juz mialem brać, ale jednak chce kupić Abartaha 500 i troche go dlubnąć. Ze szperą, mocą na 210 koni i mocniejszymi hamulcami przy swojej masie powinien być nawet ciekawaszy niz Fiesta ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Tsunetomo napisał:

, ale jednak chce kupić Abartaha 500 i troche go dlubnąć. Ze szperą, mocą na 210 koni i mocniejszymi hamulcami przy swojej masie powinien być nawet ciekawaszy niz Fiesta ;)

 

 

Tak ciekawszy na pewno, ale sprawdź czy ergonomia 500ki Ci podpasuje, czy fotel nie jest za wąski, czy nie za wysoko itp, czy ustawisz dobrze kierownicę. 500 to super samochód ale ergonomicznie dziwny i w sumie co tu nie gadać przestarzały. 

Mamy wprawdzie wersję hybrid a nie abarth:biglol: ale ergonomicznie to to samo. I mogłoby być lepiej.

 

Edytowane przez dirkdiggler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotruś napisał:

Gratulacje! Bardzo fajny :thumbup: 

 

 

Ale tak trochę "podskoczyć" (osiągami i ceną) może mu I20N ;) 

 

 

 

 

Fiesta ST.JPG

I20N.JPG

 

 

 

To prawda ale u mnie nie sprzedają Hyundai wycofuje wszystko co ma silnik spalinowy z  Norweskiego rynku. Fiesty ST juz tez nie da sie zamówić nowej,  zostało tylko to co z rynku wtórnego. Ta jest z końca 2019 a pierwszym właścicielem byl Ford Motor Norway wiec ma wszystko co mozna bylo zamówić łącznie z pakietem Performance czyli szpere Quaife szklany dach itp. A najlepsza cena bo po 2 latach dałem 60% tego co kosztował nowa tak ze opłacało sie przeczekać. Niestety ta generacja była juz sporo droższa od poprzedniej i jak sie ja doposazylo o pakiety , ledy itp to kosztowała juz konkretne pieniądze.

No ale tez zaznaczyć że jakość w środku na prawdę nie daleko od premium,  solidnie zbudowana ( zresztą ST line zony tez ) i ma sie na prawdę wrażenie jazdy solidnym dobrze poskadanym autem. Poprzednia generacja byla bardzo spartanska a środek chyba przetopionych butelek po Coli wuec jak by wiadomo gdzie pieniądze poszły.

Ale jest na prawde jest MEGA. Ford jest na prawde prze kozak jeżeli chodzi o HH. Wiedza o co w tym chodzi. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

 

Gratki. Ja ostatnio ujeżdżam Toyote MR2 z 2005. Ależ to frajda. Fiestę ST juz mialem brać, ale jednak chce kupić Abartaha 500 i troche go dlubnąć. Ze szperą, mocą na 210 koni i mocniejszymi hamulcami przy swojej masie powinien być nawet ciekawaszy niz Fiesta ;)

 

Dajesz, nie wiadomo ile to jeszcze potrwa ale tego typu auta beda juz znikać. Mam wrażenie ze to juz ostatki,  dlatego sie zdecydowałem. Chce jeszcze pojeździć czym fajnym i w miarę młodym zanim będę musiał jeździć pralką.

Ja wyszedłem z założenia ze po 2025 tego typu auta przynajmniej u mnie przestaną a może nawet zaczną zyskiwać na wartości,  bo już takich sie nie kupi zostanie tylko to co na rynku wtórnym,  a jest tego nie wiele s młodzieży nie widzę w elektrykach :biglol:

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...