Jump to content

plejadek

Użytkownik
  • Content Count

    823
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

plejadek last won the day on October 2 2013

plejadek had the most liked content!

Community Reputation

22 Dobry

About plejadek

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 06/17/1971

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    2006 WRX, 2012 OBK 3.6, 2015 Challenger 5.7 HEMI

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.brukland.net

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Octavia scout to mimo wszystko auto z niższego segmentu, a jej "zdolności terenowe" głównie opierają się na dodatkach wizualnych. Z grupy VAG na następców outbacka rozważałbym raczej A4 i A6 allroad.
  2. Volvo V60 CC to bardzo fajne auto, ale ma takie sobie silniki. Diesel jest za słaby, 2.0 turbo benzyna jest lepsza ale też nie imponuje dynamiką, dodatkowo jest bardzo paliwożerna. W opcji nie ma wersji hybrydowej. Mimo tego, niestety z przykrością muszę stwierdzić, że i tak to jest droższa ale i ciekawsza propozycja niż obecnie oferowany w Polsce Outback 2.5.
  3. plejadek

    E-Boxer

    Wydaje mi się, że możemy wierzyć radiologowi jak mówi, że nowy Forester jest stabilny, bo bezpieczeństwo czynne w Subaru zawsze było na wysokim poziomie. Również te wpadki volkswagena i skody to chyba bardziej błędy w oprogramowaniu niż skopane zawieszenie. Co jak co ale Niemcy przywiązują wagę do pracy zawieszenia i generalnie ich auta prowadzą się dobrze na czym często niestety cierpi komfort jazdy.
  4. Widzę, że g-man do Outbacka przesiadł się z Forestera. Taki sam up-grade zrobiliśmy w 2012 roku i byliśmy bardzo zadowoleni. Żona tym Outbackiem jeździ do dziś ale zaczęła przebąkiwać, że po 8 latach mogłaby zmienić już auto. Jest wątek to mogę poteoretyzować co zamiast Outbacka 3.6. Czy w obecnej ofercie Subaru w Polsce jest auto, które może zastąpić H6 - pytanie dla mnie niestety retoryczne. W USA pojawił się Outback 2.4 z turbiną, który jest interesującą propozycją na następcę, ale powiedzmy, że szukamy auta, które będzie krokiem naprzód pod względem dynamiki i komfortu. 2.4 ma te paramet
  5. plejadek

    E-Boxer

    Ale XV czy forester e-boxer ma silnik elektryczny i baterię, która znacząco zwieksza masę i ogranicza bagażnik i bak. Chodzi o to aby silnik elektryczny był na tyle mocny, aby te wady nie tylko neutralizował ale aby całe auto było wyraźnie lepsze od podobnej wersji spalinowej, tylko tyle i aż tyle. Jeżeli silnki elektryczny miałby powiedzmy 80 KM a bateria byłaby bardziej wydajna np wystarczałaby na przejechanie 40km na samym prądzie, to pomimo zwiększonej masy otrzymalibyśmy jednocześnie lepszą dynamikę i mnijsze spalanie. Dla mnie to są wartości dodatnie, za które byłbym skłonny zapłacić w
  6. plejadek

    E-Boxer

    Rzeczywiście w teście Pertyna brakowało porównania spalania w warunkach typowo miejskich, gdzie e-boxer miałby szansę uratować twarz, a tak wyszło jak wyszło. Z testu wynika, że ten XV e-boxer to byłby nawet fajny samochód gdyby nie był hybrydą. Byłby wtedy dynamiczniejszy, ważyłby ze 150 kg mniej, miałby większy bagażnik i zbiornik paliwa, mniej by palił, przez co byłby bardziej ekonomiczny i ekologiczny a cena byłaby niższa przynajmniej o kilkanascie tysięcy. Dostrzegam tylko jedną zaletę e-boxera, ale jakże ważną: bez możliwości montowania tego silnika Subaru podzieliłoby los Infiniti i zni
  7. plejadek

    E-Boxer

    Chciałem coś napisać tutaj, ale teraz nie wiem czy mogę, bo nie spotkało mnie to niebotyczne szczęście posiadania Forestera e-boxera, a widzę, że koledzy posiadacze pragną chyba stworzyć tutaj kółko wzajemnej adoracji. Wykorzystam to, że nie wprowadzono jeszcze oficjalnej cenzury dla wypowiedzi niekoniecznie pochwalnych. Z wątku wiem, że Forester e-boxer jest przyzwoitym autem, który daję sporo przyjemności z jazdy właścicielowi. Więcej przyjemności odnajdzie w nim były właściciel boxer diesel, dużo mniej pewnie były właściciel np Forestera XT. Chociaż dowiedziałem się, że różnica w dyna
  8. Tsunetomo, spory budżet jak na zabawę. Proponuję zakup GT lub WRX-a i przystosowanie do jazdy torowej. Ja swoim seryjnym wrx-em bawiłem się tak od 2009 do 2017 roku, łącznie w ponad 100 różnych imprezach typu KJS, Rally sprint, super sprint itp. nie licząc upalanek i treningów z jazdy sportowej. Zawsze wydawało mi się, że będąc fanem subaru należy bawić się za sterami subaru, a za potencjalnych konkurentów mieć auta, które wymieniasz. Oczywiście z twojej listy BRZ jako opcja dla Imprezy jest świetnym rozwiązaniem, chociaż jego tylny napęd z jednej strony będzie podnosić czynnik fanu z jazdy
  9. Oglądam sobie jakby nigdy nic a tu takie zaskoczenie. Pojawia się dziennikarz z Polski i nie przynosi nam wstydu w dryfcie jak i w mustangu. Gratulacje dla Partyka.
  10. plejadek

    E-Boxer

    TOMA52 68 KM i 139 Nm wg mnie odnoszą się do starszej generacji toyoty. Nowa hybrydowa RAV4 z napędem na przód ma 218 KM a Hybrydowa AWD ma 222KM. Jeżeli silnik z tyłu miałby tyle koni co twierdzisz różnica w mocy między FWD a AWD byłaby znacznie większa. poniżej znalazłem dane techniczne do Lexusa UX 250h e-four hybrid i tam jest informacja, że wesja FWD nie ma silnika zamontowanego na tylnej osi. Wersja hybrid AWD ma zamontowany dodatkowy silnik elektryczne na tylnej osi o mocy 7KM i 55 Nm
  11. plejadek

    E-Boxer

    sam wcześniej napisałeś, że opóźnienie reakcji kół tylnej osi na uślizg przodu w RX 450h jest odczuwalne. Cytowany przez ciebie tekst to materiał promocyjny Lexusa, więc tam zawsze wszystko będzie naj...... RX i NX mają zamontowane na tylnej osi silniki elektryczne mające 68KM ale to są starsze konstrukcje hybrydowe. Najnowszy Lexus UX 250h e-four i Toyota RAV4 AWD hybrid mają silniki elktryczne napędzające tylną oś o mocy około 7 KM.
  12. plejadek

    Wrx 2015+

    eddie_gt4 masz rację, może jakbym się przejechał autem z manualem to decyzja byłaby inna. Ale nie żałuję, bo zamiast wrx-a sprowadziłem sobie Challengera z V8
  13. plejadek

    Wrx 2015+

    parę lat temu miałem pomysł aby zamienić swojego wrx z 2006 z tym "strasznym 2.5 turbo" na wrx z 2015. Miałem okazję przejechać się wersją z CVT i pewnie to spowodowało, że zrezygnowałem z pomysłu pozbycia się starego auta. CVT jest przyzwoitą skrzynią, idealną do jazdy codziennej, wadą jest to, że przytępiła trochę pazurki wrx-owi, powodując, że stał się takim trochę szybszym kompaktem.
  14. Nasz outback 3.6 w maju skończył 6 lat, nie przypominam sobie abym musiał cokolwiek dolewać między przeglądami. Obecny przebieg to około 135 000 km. Może B6 zaczyna prosić o olej dopiero jak już się trochę zużyje, tak od 200 000 km.
  15. Koledzy mają słuszność - jeżeli auto dla kobiety to zdecydowanie Forek. Natomiast przeceniasz trochę możliwości leworga opisując go jako FUN CAR czy świetną ścigawkę. Kupując żonie forka, prędzej czy później zauważycie, że będzie mógł spokojnie zastąpić wasze obecne auto rodzinne czyli Lancię Voyagera. Wtedy sprzedaj Lancię i poszukaj sobie prawdziwego fun cara czyli STI albo BRZ.
×
×
  • Create New...