Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Kukson napisał:

Z zewnątrz nawet fajna tylko ja wolałbym z cylinder więcej pod maską :) 

A ja jeden wydech mniej :facepalm::biglol:

 

Ogolnie spoko wyglada na prawde zacnie i z 300 KM pod maska napewno tak jezdzi , no i przede wszystkim auto ktore do czegos mozna uzywac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Neutrino33 napisał:

 

Niech zrobią kombi to się z tobą zgodzę :faja:

:upside-down-face_1f643-small:

Oj tam oj tam HB 5d juz jest w miarę praktyczny. Niestety Yaris jak jest sam w sobie zajebisty ale to praktycznie nic innego jak zabawka i tyle. 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero zauważyłem że to ma dwa po bokach i jeden centralny wydech? pewnie i tak trzeba będzie akcesoryjnym wydechem kamuflować dźwięk kosiarki ;) 

Nie zdziwi mnie jak za jakiś czas wypuszczą kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ci w nim nie pasuje? W ST mam 3 cylindry i moge bezpośrednio porównać do poprzedniczki. Idzie jak smok , żadnych wibracji i dźwięk nawet tez OK jak mini V6. Ja nie widze w tym żadnej słabości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mówię nawet o tym jak to będzie jeździć czy brzmieć. Tylko chodzi mi że jako daily którym ja latam również trasy po niemieckich autostradach przez ileś h w prędkościami w przedziale 170-200+ średnio to widzę. Jeszcze zakładając jadąc z jakimiś kumplami, czy załadowanym samochodem nie wróżę temu silnikowi długotrwałego przetrwania. Do Yariska jak najbardziej mi on pasuje, gdzie jak piszemy raczej nie pojedziesz tym na wakacje, to w Corolli oczekiwałbym czegoś o większej pojemności i z tym 1 cylindrem więcej.

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz technologia poszła do przodu,  jeszcze nie tak dawno 400KM z 2.0L to byl kosmos po czym Mercedes pokazał wszystkim ze 420 nie jest niczym slecialnym. 

STI nawet miało 2.5L i jak wiemy w żaden sposób nie przełożyło się to na spokojne użytkowanie :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie będzie auto na trasę. Jeździłem tak CTR ale dałem sobie spokój bo przy 140 już robi się głośno ale znośnie, a dwa bak mały i trzeba robić pit stopy na tankowanie. Corolla pewnie będzie miała tak samo.  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miało być STi w "haczu" a jest ToyToy a STi ubite... :cry:

 

Lanos MY08 był Subarową herezją ale to był jednak optymalny sprzęt a wiadomo to od czasów Lanci Delty Integrale, teraz Toyota zrobiło dokładnie to samo. 

 

 

 

2023-toyota-gr-corolla-circuit-edition-exterior.jpg

6462ddbae7ec72f3e36f1325fa6f492e.jpg

Lancia-Delta-Integrale-1-680x345-c-center.jpg

  • Super! 1
  • Zdrówko! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, chojny napisał:

Miało być STi w "haczu" a jest ToyToy a STi ubite... :cry:

 

Nie będzie WRXa w Europie? Czy tylko sti, czy tylko nie będzie w Polsce.

 

 

Fajna corolla. Widziałem gdzieś na zdjęciach że w odróżnieniu od Yarisa nie okleili dachu folią udająca carbon tylko zostawili surowy forged-carbon :). Jaką cenę obstawianie? 220k? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI nigdzie, a WRX raczej w Europie też nie zobaczymy.  Dobrze że chociaż Toyota po latach gdzie produkowali auta nudne daje nam coś co zostawia banana na twarzy czyli GR Yarisa, Supre i zaraz GR Corolle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...