Jump to content

Tinuviel

Użytkownik
  • Content Count

    716
  • Joined

  • Last visited

About Tinuviel

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy IV 3.0R Spac. B & MR2 ZZW30 turbo

Recent Profile Visitors

620 profile views
  1. śnieg, kierownica skręcona, gaz w podłogę Jak Ci nie będzie krztusić, hamować, ucinać mocy to tc/esp/vdc wyłączone/brak. Można też prościej - ruszyć szybko na śliskiej nawierzchni (luźnej albo mokrej) i zobaczyć czy się kontrolka od kontroli trakcji zaświeci. Na suchym asfalcie i z dobrymi oponami to może być ciężko od tak zgubić trakcję.
  2. myslalem ze IV to juz mialy wszystkie a juz na bank H6. Ciekawe, ciekawe - dzieki.
  3. hmm, zdjecie 11. Nie da sie wylaczyc ESP? o.O Myslalem ze e kazdym jest ten przycisk.
  4. dolej oleju do ukladu chlodzenia. Jak uszczelka puszcza i przelewa z kanalu wodnego do olejowego to Ci bedzie dolewac oleju :P a tak serio to oby nic sie nie stalo no i tez trzymam kciuki :)
  5. stworzona do katowania Jeździłbym/
  6. Mi kiedyś montowali kamerę i czujniki do Imprezy tutaj: http://kaboauto.pl/ Szybko i sprawnie chociaż trochę garażowy to jest zakład.
  7. miodny To pierwsza H6 od subaru o której większoś nie pamięta. Później dopiero weszło 3.3, 3.0, 3.6.
  8. jak zamówisz to przyjadę posłuchać jeśli można
  9. tu mowa o takim efekcie końcowym?
  10. wait, radia EU trzeba jakoś kodować? Jak wyciągne radio z Legacy IV i włoże do innego legacy IV to nie będzie działać? O.o
  11. na tej stronie (https://www.nengun.com/ ) niestety dodanie więcej sprężyn zwiększa też wartość przesyłki. Jak to są sprężyny STI to nie da się tego ściągnąć/kupić przez ASO? EDIT: tu chyba tańsza przesyłka https://www.japanparts.com/parts/detail/1536
  12. jakbyś się zdecydował targać z Japonii te sprężyny to daj proszę znać - może zamówimy razem i trochę urwiemy na przesyłce.
  13. No to tak w sumie nie do końca prawda z tym ECU. Oczywiście w praktyce i w tym aucie i w NA jest dokładnie tak jak wszyscy napisali - lanie 98 da Ci tylko tyle że wydasz więcej kasy... ALE jakby się w to zagłębić to parę rzeczy wychodzi: - w Polsce mało kto tankuje 98, szczególnie jak to jakaś mniejsza stacja. Znaczy to tyle że wlewając 98 możesz sobie wlać starą benzynę która może być jakościowo gorsza niż tańsza acz świeżutka 95. Może - nie musi. - ECU używa czujnika spalania stukowego do kontoril między innymi kąta wyprzedzenia zapłonu a ten już wpływa bezpośrednio na moc auta. Innymi słowy teoretycznie zalanie 98 zmniejsza występowanie spalania stukowego, ECU nie musi robić koretk - masz więcej mocy. W praktyce w NA w seryjnym silniku z seryjną kompresją jak masz spalanie stukowe na 95 to masz coś popsute z silnikiem (pomijając Subarową przypadłość 2.0NA w tym temacie) i nic tu 98 nie pomoże. - Gdybyś dla przykładu dorzucił do swojego auta (tak jak stoi) turbo i zaczął dmuchać w silnik bez jego odprężania okazałoby się że 98 robi się nagle mocno zalecane. Przy takiej konfiguracji wzrasta temperatura w cylindrze co przekłąda się na większe ryzyko spalania stukowego i jeśli komp takie wykryje to zacznie grzebać w korektach zapłonu żeby ratować silnik co przełoży się na mniejszą moc. W takim przypadku 98 pomoże nawet jeżeli ECU nie jest w stanie bezpośrednio wykryć jakie ma paliwo - W mocniejszych autach, ECU jest w stanie określić oktanowość benzyny i pod nią ustawiać korekty - w tym wypadku na 98 auto po prostu może mieć nieco więcej mocy bo taką mapę ECU zastosuje.
  14. ukp (uniwersalny komputer pokladowy), do niego wpinasz czujniki ktore potrzebujesz + android i usb otg i apka od UKP na androida. Sporo roboty ale jak chcesz coś więcej niż obd a nie chcesz zwykłego wskaźnika to niestety trzeba pokombinować.
×
×
  • Create New...