Jump to content

Tinuviel

Użytkownik
  • Content Count

    705
  • Joined

  • Last visited

About Tinuviel

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy IV 3.0R Spac. B & MR2 ZZW30 turbo

Recent Profile Visitors

552 profile views
  1. na tej stronie (https://www.nengun.com/ ) niestety dodanie więcej sprężyn zwiększa też wartość przesyłki. Jak to są sprężyny STI to nie da się tego ściągnąć/kupić przez ASO? EDIT: tu chyba tańsza przesyłka https://www.japanparts.com/parts/detail/1536
  2. jakbyś się zdecydował targać z Japonii te sprężyny to daj proszę znać - może zamówimy razem i trochę urwiemy na przesyłce.
  3. No to tak w sumie nie do końca prawda z tym ECU. Oczywiście w praktyce i w tym aucie i w NA jest dokładnie tak jak wszyscy napisali - lanie 98 da Ci tylko tyle że wydasz więcej kasy... ALE jakby się w to zagłębić to parę rzeczy wychodzi: - w Polsce mało kto tankuje 98, szczególnie jak to jakaś mniejsza stacja. Znaczy to tyle że wlewając 98 możesz sobie wlać starą benzynę która może być jakościowo gorsza niż tańsza acz świeżutka 95. Może - nie musi. - ECU używa czujnika spalania stukowego do kontoril między innymi kąta wyprzedzenia zapłonu a ten już wpływa bezpośrednio na moc auta. Innymi słowy teoretycznie zalanie 98 zmniejsza występowanie spalania stukowego, ECU nie musi robić koretk - masz więcej mocy. W praktyce w NA w seryjnym silniku z seryjną kompresją jak masz spalanie stukowe na 95 to masz coś popsute z silnikiem (pomijając Subarową przypadłość 2.0NA w tym temacie) i nic tu 98 nie pomoże. - Gdybyś dla przykładu dorzucił do swojego auta (tak jak stoi) turbo i zaczął dmuchać w silnik bez jego odprężania okazałoby się że 98 robi się nagle mocno zalecane. Przy takiej konfiguracji wzrasta temperatura w cylindrze co przekłąda się na większe ryzyko spalania stukowego i jeśli komp takie wykryje to zacznie grzebać w korektach zapłonu żeby ratować silnik co przełoży się na mniejszą moc. W takim przypadku 98 pomoże nawet jeżeli ECU nie jest w stanie bezpośrednio wykryć jakie ma paliwo - W mocniejszych autach, ECU jest w stanie określić oktanowość benzyny i pod nią ustawiać korekty - w tym wypadku na 98 auto po prostu może mieć nieco więcej mocy bo taką mapę ECU zastosuje.
  4. ukp (uniwersalny komputer pokladowy), do niego wpinasz czujniki ktore potrzebujesz + android i usb otg i apka od UKP na androida. Sporo roboty ale jak chcesz coś więcej niż obd a nie chcesz zwykłego wskaźnika to niestety trzeba pokombinować.
  5. Parę lat temu widziałem że robili właśnie takie auto w tym warsztacie: http://www.auto-plejada.pl/ Wsadzali jak mnie pamięć nie myli 2.0 120koni na seryjnej skrzyni. Wydaje mi się że właścicielem auta był mechanik z tego warsztatu - nie wiem czy tam dalej pracuje
  6. Ja robię tutaj (pełna geometria): http://www.sport-technika.pl/ jest ok w mej ocenie
  7. za 19k to można to auto kupić nawet zakładając wymianę całego silnika, chyba że tam się inne złe rzeczy dzieją
  8. hmmmm, H6 + 325 000 km + "więcej info pod nr tel.", cóż to może być
  9. http://www.agmotocentrum.pl/ Nie jest to jakiś zakład który tylko klimą się zajmuje ale nie jest to też taki co Ci tylko nabije klime i powie że "trzeba obserwować" Robili mi nieszczelnośc w MX5 i w Imprezie i jak połatali to śmigało.
  10. Tinuviel

    Audio w subaru

    Jakie auto? Zazwyczaj dziala to tak: - przyciski w kierownicy sa rezystancyjne, kazdy przycisk ma swoja rezystanje - przycisk -> wtyczka w kierownicy -> zwijka/tasma -> wtyczka za kierownica -> modul dekodujacy w aucie -> radio - w zwiazki z powyzszym oryginalne radio nie mierzy rezystancji aby okreslic jaki przycisk zostal wcisniety ale dostaje juz gotowy cyfrowy sygnal - jak zmieniasz radio to ono musi albo wiedziec jak interpretowac cyfrowe przetworzone sygnaly (wtedy mozna podpiac sie bezposrednio w przewody ktore szly do oryginalnego radia) albo nowe radio potrafi zmierzyc i przypisac rezystancje do konkretnych przyciskow, wtedy trzeba nowe radio podpiac bezposrednio do wtyczki na wyjsciu tasmy. Zazwyczaj ta druga opcja wchodzi w gre.
  11. musisz się dostać do taśmy/zwijki z obu stron i po prostu sprawdzić miernikiem czy jest przejście na każdej ścieżce na taśmie (w zasadzie na wtyczkach). Jeżeli nie działa zarówbo poducha jak i przyciski na kierze to cała taśma musiałaby być uszkodzona (dziwne). Bardziej prawdopodobne wydaje się że ktoś zapomniał podłączyć wtyczek.
  12. Tak szczerze to najwększą wieś to dzisiaj właśnie producenci potrafią odwalić. Logo auta pod drzwiami, fejkowe wloty powietrza które nigdzie nie prowadzą no i wisienka na torcie: udawana końcówki wydechu. A ja się czepiałem jak ktoś sobie maskę z wrxa to wolnossaka wsadzał
  13. Hmm... no niby tak no i V8 to V8 ale ja bym wolał jednak poczciwe H6 + kompresor (albo turbo) i zostać z boxerem i z AWD. Wywalając boxer i AWD z Subaru to już mało Subaru w Subaru i lepszy sleeper wyjdzie wkładając takie V8 to octavi czy innego passeratti MCM to ładnie ogarneli, EZ36 + turbo: jeździłbym a co do ciekawych autek z allegro, taka oto MRka: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-mr2-ID6BMLlu.html#c094850b89 2litry, 587koni
  14. Hmmm... to mi się zawsze wydwało że 2.2 to właśnie najbardziej pancerne są. Coś pomieszałem?
×
×
  • Create New...