Skocz do zawartości

Tinuviel

Użytkownik
  • Postów

    1516
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Tinuviel w dniu 7 Czerwca 2015

Użytkownicy przyznają Tinuviel punkty reputacji!

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy IV 3.0R Spac. B & MR2 ZZW30 turbo

Ostatnie wizyty

2727 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tinuviel

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

844

Reputacja

  1. Nie no dobrze Lanci idzie:P ale mam coś gorszego: vs przed modami: słodkich snów
  2. Mam u siebie z diesla, trzeba dorobic kolanko na dole zeby dobrze pasowalo i cos z wiatrakami ale juz nie pamietam co. Ramka od diesla a wiatraki od speca? Jakos tak
  3. FWD trochę nie moja bajka ale to wygląda jakby ktoś naprawdę masę czasu, kasy i serca włożył. 18k euro to atrakcyjna cena.
  4. Rodzice mieli "taką", w sensie zwykłą 1.4. To auto wydawało się duże a ważyło 900kg. To mniej niż mx5 z tego okresu.
  5. Update mały bo dawno nie pisałem ale też w sumie dużo się nie działo - Leszek dostał na jesień kolegę w postaci Suzuki x90: Super dziwaczne auto ale już się nacieszyłem i będę sprzedawać - w końcu zebrałem się za szyberdach, dzięki @Oczkoo15 za daszek - wymieniony, działa wszystko - Tak się nosiłem od jakiegoś czasu z myślą wymiany przedniej szyby. Niby nic jej nie było ale jednak trochę porysowana była. Kamień który wyłapałem na autostradzie rozwiał moje wątpliwości zwłaszcza że szyba zaczęła pękać. Mam już nową z grzaniem wycieraczek, mieli nawet na miejscu, szybko i sprawnie i co mnie cieszy wymienili też uszczelkę która mnie wnerwiała bo wyłaziła z boku szyby - przegląd z (lekkim poślizgiem), Leszek zrobił zaledwie 4k przez rok.
  6. Nie wiedziałem nawet że na stacji takie dokladne informacje mozna uzyskac o.O szacun. nastepnym razem spytaj z czego sa parówki do hotdogow
  7. no tak. w USA takie wielkości to może nie od razu standard ale już tego sporo było. Cadillac 8.2 pakował w wielu modelach. Moja ulubiona to wersja 190konna Tak mnie zawsze zastanawiało co Oni robili z tymi silnikami żeby je tak zdusić wtedy. Dla przykładu 8.2 wychodził w wersjach 400hp, po obcięciu kompresji zostało 365hp. Co jeszcze trzeba zrobić żeby zgubić kolejne prawie 200koni? Ucinali obroty?
  8. ach not tak W16 Znalazłem jeszcze Aston Martin One-77 z 7.3L (750 wolnossących koni o.O). Chciałem napisać że ten aston to w sumie mało seryjny bo ich zrobili 77 ale widzę że SL 73 AMG powstało podobno niewiele więcej: 88.
  9. 7.3 to już konkret zwłaszcza jak na Europę. Było coś większego w ulicznym aucie powojennym? Nie kojarzę z czapy. A bardziej przyziemnie to wandale dopadły moje x90: kiedyś to by klasycznie pen*** wyskrobali w śniegu a dziś? Nie wiem gdzie ten świat zmierza
  10. Przyznam się że przejrzałem cały wątek cały ale dość pobieżnie. NIe znalazłem odpowiedzi na jedno pytanie, może ktoś z Was wie. Skoro benzyna E5 zawiera 5% etanolu i ma wartość oktanową 95 to jak to działa że po zwiększeniu dawki etanolu do 10% ma ona nadal wartość oktanową 95? Skoro etanol ma znacząco wyższą wartość oktanową i jest go teraz dwa razy więcej to dlaczego finalny wynik to nadal 95? Czy to może jest podawana wartość samej beznyny a nie uwzględnia dodatku etanolu? Tylko to trochę bez sensu się wydaje.
  11. subaru chyba wszystkie od 91 bez problemu e10 wypija.
  12. Ok pora na jakiegoś elektryka: Milburn Electric Brougham, rok jakoś koło 1916. Podobno pod 100km zasięgu, 4h ladowanie. Tylko vmax to jakies 25km/h. Zdjecie z muzemu w Maladze.
  13. Kratka spoko ale kierownicę czy zegary można by spokojnie przeszczepić do taxi z epoki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...