Jump to content

Tinuviel

Użytkownik
  • Content Count

    1202
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Tinuviel last won the day on June 7 2015

Tinuviel had the most liked content!

Community Reputation

466 Wspaniały

About Tinuviel

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy IV 3.0R Spac. B & MR2 ZZW30 turbo

Recent Profile Visitors

1303 profile views
  1. Myślałem o nich bo po zdjęciach wygląda jakby były ok. masz jakieś pewne źródło? Bo na allegro to nie wiem czy te od ok. 250zl to już d1spec czy to te same co za 100zl tylko ktoś się nie bał i nie dopisał "replika"
  2. Mam złe wspomnienia, spray się nie trzyma i łatwo schodzi. Plastidip trochę lepiej ale trzeba dokręcać super delikatnie żeby nie uszkodzić. Próbowałem kiedyś nawet dać do speców którzy robią de-chrom ale też nie wyszło. W innym aucie zrobiłem sobie właśnie kaplsle na nakerętki ale tam są dziwnaczne nakrętki toyoty. Do subaru raczej dostanę czarne
  3. Dzięki chłopaki - serce rośnie no ale chromowane mi nie podejdą
  4. Te małe czarne to właśnie TPI tylko ten stożek:) Dzięki, tylko ja potrzebuje czarne a nie OEMowe, to nie są falgi oemowe tylko Roty. Jak jakieś fajne czarne to chętnie kupie, jak OEMowe chromowane to nie kłopocz się
  5. Nie wiem co znaczy "sarkać" ale wolę nie sarkać :D Poszukam takich z dłuższym stożkiem. Problem jest trochę taki że tego chyba nikt nie oznacza. Wszystko to M12 x 1.25, poszukam po zdjęciach.
  6. Hej, czy mogę zamiast takiej nakrętki z długim stożkiem dać taka z krótkim? czy umrę na pierwszym zakręcie?
  7. Tinuviel

    Legacy 5

    Przy dzisiejszych cenach katalizatorów to w zamian za usunięcie reszta powinna być gratis
  8. Tinuviel

    Legacy 5

    Mulenie to nie przy starszych 160konnych? A jak nawet to u mnie reset ecu raz na pół roku załatwiał sprawę a jak nie to można wysłać do magika od ECU i problem z głowy. system powietrza wtórnego to szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem że jest jakiś problem.
  9. Przemyśl dwa (trzy?) razy ten gwint. Co byś nie kupił to nawet w maksymalnie "komfortowym" nastawieniu będzie to przepaść względem seryjnego zawiasu z 2.0R. Jak już to bym szukał zawiasu z WRXa albo STI. Co do swapa to generalnie się nie opłaca chyba że a) faktycznie dorwiesz sti po dachowaniu za grosze (w co trochę nie wierzę bo przecież same graty są warte sporo) i b) zrobisz tyle ile się da samemu.
  10. Tinuviel

    Legacy 5

    tak, diesla raczej odpuść. Tak mniej więcej jeżeli chodzi o silniki (specem nie jestem): 2.0 NA -> dobry silnik, w zasadzie chyba bez wad. Trochę będzie słaby. 2.5 NA -> też dobry ale zbiera się lepiej od 2.0 mimo tego że na papierze wydaje się że różnica marginalna. 2.5 miało problem z panewkami ale nie wiem czy w tej generacji i bez turbo to jeszcze się zdarza. 2.5 Turbo (chyba nie na rynek PL) -> najwięcej frajdy ale też najmniej niezawodny (ale nadal o wiele mniej bezproblemowy niż diesel) 3.6 NA (chyba też nie na rynek PL) -> dobry silnik, fajn
  11. dużo z tym roboty? Chyba też mnie to czeka.
  12. Radio powinno mieć stałe zasilanie z aku + zasilanie ACC ("po stacyjce"). Radio zawsze "ma prąd" a wie kiedy się włączyć /wyłączyć dzięki sygnałowi z ACC. To co opisujesz to brzmi jak sytuacja w której radio jest na obu liniach podpięte po ACC. Czyli włącza się i wyłącza po ACC ale konsekwencja takiego podpięcia jest taka że jak wyjmiesz kluczyk to traci całkiem zasilanie i traci też ustawienia. Tylko że to raczej nie ma sensu w Twoim przypadku bo chyba masz seryjną wiązkę a nie rzeźbiłeś jej na kolanie. Alternatywnie (tu już strzelam) może być tak że jeżeli masz słaby akumulator to radio
  13. Zostaw 5mt, umieram z ciekawości jak h6 śmiga na reduktorze
  14. Oho, będzie się dziać?
  15. Jak coś to sprzedaje swoje poprzednie w opcji "na gotowo"
×
×
  • Create New...