Jump to content

Tinuviel

Użytkownik
  • Content Count

    698
  • Joined

  • Last visited

About Tinuviel

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy IV 3.0R Spac. B & MR2 ZZW30 turbo

Recent Profile Visitors

530 profile views
  1. za 19k to można to auto kupić nawet zakładając wymianę całego silnika, chyba że tam się inne złe rzeczy dzieją
  2. hmmmm, H6 + 325 000 km + "więcej info pod nr tel.", cóż to może być
  3. http://www.agmotocentrum.pl/ Nie jest to jakiś zakład który tylko klimą się zajmuje ale nie jest to też taki co Ci tylko nabije klime i powie że "trzeba obserwować" Robili mi nieszczelnośc w MX5 i w Imprezie i jak połatali to śmigało.
  4. Tinuviel

    Audio w subaru

    Jakie auto? Zazwyczaj dziala to tak: - przyciski w kierownicy sa rezystancyjne, kazdy przycisk ma swoja rezystanje - przycisk -> wtyczka w kierownicy -> zwijka/tasma -> wtyczka za kierownica -> modul dekodujacy w aucie -> radio - w zwiazki z powyzszym oryginalne radio nie mierzy rezystancji aby okreslic jaki przycisk zostal wcisniety ale dostaje juz gotowy cyfrowy sygnal - jak zmieniasz radio to ono musi albo wiedziec jak interpretowac cyfrowe przetworzone sygnaly (wtedy mozna podpiac sie bezposrednio w przewody ktore szly do oryginalnego radia) albo nowe radio potrafi zmierzyc i przypisac rezystancje do konkretnych przyciskow, wtedy trzeba nowe radio podpiac bezposrednio do wtyczki na wyjsciu tasmy. Zazwyczaj ta druga opcja wchodzi w gre.
  5. musisz się dostać do taśmy/zwijki z obu stron i po prostu sprawdzić miernikiem czy jest przejście na każdej ścieżce na taśmie (w zasadzie na wtyczkach). Jeżeli nie działa zarówbo poducha jak i przyciski na kierze to cała taśma musiałaby być uszkodzona (dziwne). Bardziej prawdopodobne wydaje się że ktoś zapomniał podłączyć wtyczek.
  6. Tak szczerze to najwększą wieś to dzisiaj właśnie producenci potrafią odwalić. Logo auta pod drzwiami, fejkowe wloty powietrza które nigdzie nie prowadzą no i wisienka na torcie: udawana końcówki wydechu. A ja się czepiałem jak ktoś sobie maskę z wrxa to wolnossaka wsadzał
  7. Hmm... no niby tak no i V8 to V8 ale ja bym wolał jednak poczciwe H6 + kompresor (albo turbo) i zostać z boxerem i z AWD. Wywalając boxer i AWD z Subaru to już mało Subaru w Subaru i lepszy sleeper wyjdzie wkładając takie V8 to octavi czy innego passeratti MCM to ładnie ogarneli, EZ36 + turbo: jeździłbym a co do ciekawych autek z allegro, taka oto MRka: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-mr2-ID6BMLlu.html#c094850b89 2litry, 587koni
  8. Hmmm... to mi się zawsze wydwało że 2.2 to właśnie najbardziej pancerne są. Coś pomieszałem?
  9. Ktoś w Warszawie na pewno ma speca i pewnię Cię chętnie przewiezie:) W mojej ocenie b6 to bardzo uliczny zawias i jak dla mnie to wręcz zbyt komfortowy.
  10. Tinuviel

    Co to za felgi?

    tak, mam takie tylko czarne w mr2
  11. Tinuviel

    Co to za felgi?

    Dzięki! tak to faktycznie te: https://legacygt.com/forums/showthread.php/pa-2008-forester-xt-sti-wheels-winter-tires-17-5x100-265402.html chyba nie do dostania u Nas - poszukam czegoś podobnego.
  12. Tinuviel

    Co to za felgi?

    Hej - szybkie pytanie; zobaczyłem taki oto filmik: i bardzo spodobało mi sie jak te konkretne felgi pasują do czarnego Legacy.Może ktoś bystry w temacie mi powiedzieć jaki to model/rozmiar/kolor(o ile to seryjny)?
  13. I pomyśleć że mi się w tym roku nie chciało zakładać zimowych kól w toyocie a są ludzie którzy dwa razy do roku zmieniają tarcze hamulcowe o.O
  14. Fajny tył może trochę przekombinoway jak dla mnie ale reszta super Cena - no cóż.
×
×
  • Create New...