Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Adam to ty tez masz kuny?myslalem,ze to domena Tomka :P

Kuny mnie od początku Forka prześladują. Ta dopadła mnie na wyjeździe w Dęblinie.

Zawiesiłem kulki na mole. :cry:  może pomogą.

 

 

Wydaje się, że pomagają takie klasyczne, chamskie wkłady do wc.

Parkowałem w Zakopanem samochód na 2-3 tyg, wieszałem w komorze silnika możliwie najniżej, jak się da - i nic nie było zeżarte.

 

 

 

 

Niestety, na moją kunę kostka do WC nie działa. Za to te kulki na mole capią w upale naftaliną na 5m od auta. Trzeba wyłączać nawiew na postoju, bo zaciąga do wnętrza. :P

 

Jakby kto miał problem z kretem, to też polecam. wrzuca się takie kulki do jego norek i kret wynosi się z działki natychmiast. Sprawdzone. :yahoo:

Edytowane przez suberet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem olej w silniku, skrzyni i dyfrach + filtry :).
Pierwsze wrażenia po krótkiej rundce są takie, że skrzynia chętniej współpracuje ale może to być tylko efekt psychologiczny, sprawdzę dokładniej przy kolejnych trasach.

Nie zdążyłem niestety z odkurzaniem wnętrza i myciem więc zostawiam to na połikendzie :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nic nie zrobilem,bo wyjechalem do pracy i nie predko bede w domu.A tu trzeba po raz drugi wymienic czujnik parkowania ( padl juz kolejny ) a auto ma 16k km, oczywiscie mial byc zrobiony ale w 3 tyg. ASO nie zdarzylo polakierowac nowego.Jakby tego bylo malo to jakies dziwne stuki z ukladu kierowniczego a wlasciwie z przekladni sie pojawily.Tak zostalo to stwierdzone,luzow nie ma,zawieszenie ok.Wkurzony jestem,po powrocie na chate czas zalozyc kombinezon i obejrzec ta przekladnie,bo serwis nie chce widziec problemu,a moze ty tylko jakis drobiazg,licze na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem tylny stab na 20mm różu z poliuretanem oraz udało się wyjaśnić piątkową zagadkę podwyższonej temperatury w czasie postoju - okazało się, że miałem jakąś siatkę między chłodnicą klimy, a chłodnicą wody, która skutecznie ograniczała powierzchnię wymiany cieplnej (Podziękowania @Mike85  ;)). Zabrałem się też za tylny spoiler, pod którym odkryłem rudą  :cry: Oczyściłem, zabezpieczyłem i uszczelniłem co mogłem, ale czuję że mnie malowanie klapy czeka  :angry: Ponadto światło stop ze spoilera wymaga reanimacji/wymiany na nowe (in progess). Na koniec wymieniłem przepaloną żarówkę w parking light  :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blaiseC, pokaż :D

 

 

Ja dzisiaj zadbałem o dopasowanie swych amerykańskich lamp do europejskich standardów.

Po całym zabiegu zabrałem swoją świnie na małą kąpiel ;)

Jaki wydatek dopasowania lamp? Mi krzyczą za to 400-600 zł.

 

 

Wszystkie zmiany, których dokonałem zostały opisane w poniższym wątku wraz z dokumentacją foto:

www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/72409-sti-05-dccd-by-blaisec/page-2

 

Za całość zapłaciłem 700pln (dodatkowo w cenie: polerka kloszy od wewnątrz + naprawa zamka pokrywy silnika, która wcześniej miała nieco luzu na jakieś 0.5cm + poprawienie błotnika, który miał lekkie wgniecenie jakby ktoś pięścią przyłożył ;-)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja przez ostatnie dwa dni walczę z Bugeyeowym kloszem bo mi parował. Okazało się, że oprócz odpowietrznika lampa miała kilka pęknięć przy bolcu mocującym, które dało się zauważyć po wlaniu wody destylowanej do środka. Tam gdzie kapało zostało zaspawane i uszczelnione. Teraz jedyny otwór w lampie to ten od odpowietrznika. Reflektor całą noc się suszył - koniecznie w cieniu bo w słońcu zostałyby plamy po kropelkach na wewnętrznej warstwie klosza. Dziś zamontowałem i jak na razie po burzy i silnym opadzie lampa nie paruje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu STI przeszedł następujące zabiegi w 4T ...

1. oleje silnik , skrzynia ,dyferencjały

2. wszystkie filtry

3. przewody hamulcowe w oplocie + wymiana płynu

4. tarcze hamulcowe , nawiercane brembo + klocki DS2500

5. wymiana chlapaczy na rally armor

6. centerpipe militek

7. tradycyjnie zatankowany i umyty :yahoo:

Militek wiele pomógł , jestem mega zadowolony z pracy wydechu... to chyba na tyle na razie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem stan oleju w dziadzie. Ostatnio ciągle jakieś trasy wypadają: a to Jabłonka - Wro, a to wypad na Singltreka, a to wcześniej sjs. Zero ubytku. Aż mi się micha ucieszyła :)

 

Czyli potwierdza się, że inwestycja w antyki jest opłacalna... ;) 

A i radość bezcenna  :yahoo:   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...