suberet Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) Adam to ty tez masz kuny?myslalem,ze to domena Tomka Kuny mnie od początku Forka prześladują. Ta dopadła mnie na wyjeździe w Dęblinie. Zawiesiłem kulki na mole. może pomogą. Wydaje się, że pomagają takie klasyczne, chamskie wkłady do wc. Parkowałem w Zakopanem samochód na 2-3 tyg, wieszałem w komorze silnika możliwie najniżej, jak się da - i nic nie było zeżarte. Niestety, na moją kunę kostka do WC nie działa. Za to te kulki na mole capią w upale naftaliną na 5m od auta. Trzeba wyłączać nawiew na postoju, bo zaciąga do wnętrza. Jakby kto miał problem z kretem, to też polecam. wrzuca się takie kulki do jego norek i kret wynosi się z działki natychmiast. Sprawdzone. Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez suberet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Strzałkowski Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Ja dzisiaj zadbałem o dopasowanie swych amerykańskich lamp do europejskich standardów. Po całym zabiegu zabrałem swoją świnie na małą kąpiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Wojtowicz Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 blaiseC, pokaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Wymienione amortyzatory tylne plus górne mocowania. Nareszcie nic nie puka!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 (edytowane) Porządki pod maską itd... Było tak :/ A jest tak Wymienione praktycznie wszystkie wężyki, wiązki na nowo zrobione i wena twórcza na zrobienie osłony alternatora itd Edytowane 2 Sierpnia 2014 przez niebieski708 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Wyszlo mu na dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
furmi Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Wymieniłem olej w silniku, skrzyni i dyfrach + filtry .Pierwsze wrażenia po krótkiej rundce są takie, że skrzynia chętniej współpracuje ale może to być tylko efekt psychologiczny, sprawdzę dokładniej przy kolejnych trasach.Nie zdążyłem niestety z odkurzaniem wnętrza i myciem więc zostawiam to na połikendzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raph Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Zatankowałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 A ja nic nie zrobilem,bo wyjechalem do pracy i nie predko bede w domu.A tu trzeba po raz drugi wymienic czujnik parkowania ( padl juz kolejny ) a auto ma 16k km, oczywiscie mial byc zrobiony ale w 3 tyg. ASO nie zdarzylo polakierowac nowego.Jakby tego bylo malo to jakies dziwne stuki z ukladu kierowniczego a wlasciwie z przekladni sie pojawily.Tak zostalo to stwierdzone,luzow nie ma,zawieszenie ok.Wkurzony jestem,po powrocie na chate czas zalozyc kombinezon i obejrzec ta przekladnie,bo serwis nie chce widziec problemu,a moze ty tylko jakis drobiazg,licze na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Wymieniłem tylny stab na 20mm różu z poliuretanem oraz udało się wyjaśnić piątkową zagadkę podwyższonej temperatury w czasie postoju - okazało się, że miałem jakąś siatkę między chłodnicą klimy, a chłodnicą wody, która skutecznie ograniczała powierzchnię wymiany cieplnej (Podziękowania @Mike85 ). Zabrałem się też za tylny spoiler, pod którym odkryłem rudą Oczyściłem, zabezpieczyłem i uszczelniłem co mogłem, ale czuję że mnie malowanie klapy czeka Ponadto światło stop ze spoilera wymaga reanimacji/wymiany na nowe (in progess). Na koniec wymieniłem przepaloną żarówkę w parking light Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ja dzisiaj zadbałem o dopasowanie swych amerykańskich lamp do europejskich standardów. Po całym zabiegu zabrałem swoją świnie na małą kąpiel Jaki wydatek dopasowania lamp? Mi krzyczą za to 400-600 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Strzałkowski Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 blaiseC, pokaż Ja dzisiaj zadbałem o dopasowanie swych amerykańskich lamp do europejskich standardów. Po całym zabiegu zabrałem swoją świnie na małą kąpiel Jaki wydatek dopasowania lamp? Mi krzyczą za to 400-600 zł. Wszystkie zmiany, których dokonałem zostały opisane w poniższym wątku wraz z dokumentacją foto: www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/72409-sti-05-dccd-by-blaisec/page-2 Za całość zapłaciłem 700pln (dodatkowo w cenie: polerka kloszy od wewnątrz + naprawa zamka pokrywy silnika, która wcześniej miała nieco luzu na jakieś 0.5cm + poprawienie błotnika, który miał lekkie wgniecenie jakby ktoś pięścią przyłożył ;-)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panratownik Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 A ja przez ostatnie dwa dni walczę z Bugeyeowym kloszem bo mi parował. Okazało się, że oprócz odpowietrznika lampa miała kilka pęknięć przy bolcu mocującym, które dało się zauważyć po wlaniu wody destylowanej do środka. Tam gdzie kapało zostało zaspawane i uszczelnione. Teraz jedyny otwór w lampie to ten od odpowietrznika. Reflektor całą noc się suszył - koniecznie w cieniu bo w słońcu zostałyby plamy po kropelkach na wewnętrznej warstwie klosza. Dziś zamontowałem i jak na razie po burzy i silnym opadzie lampa nie paruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 A ja zmierzylem poziom oleju po 950 km trasy z obciazeniem,pomacalem autko....i tyle..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stick Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Kilka dni temu STI przeszedł następujące zabiegi w 4T ... 1. oleje silnik , skrzynia ,dyferencjały 2. wszystkie filtry 3. przewody hamulcowe w oplocie + wymiana płynu 4. tarcze hamulcowe , nawiercane brembo + klocki DS2500 5. wymiana chlapaczy na rally armor 6. centerpipe militek 7. tradycyjnie zatankowany i umyty Militek wiele pomógł , jestem mega zadowolony z pracy wydechu... to chyba na tyle na razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Przegoniłem po szutrach i kałużach ,bo ganiałem burze Jako,że nie przejmuję się krzakami ,to widok ,jak lecę po 1,5-m krzakach innych mocno zadziwia,czasem jakies roslinki zostają gdzieś tam wlepione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Sprawdziłem stan oleju w dziadzie. Ostatnio ciągle jakieś trasy wypadają: a to Jabłonka - Wro, a to wypad na Singltreka, a to wcześniej sjs. Zero ubytku. Aż mi się micha ucieszyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Sprawdziłem stan oleju w dziadzie. Ostatnio ciągle jakieś trasy wypadają: a to Jabłonka - Wro, a to wypad na Singltreka, a to wcześniej sjs. Zero ubytku. Aż mi się micha ucieszyła Czyli potwierdza się, że inwestycja w antyki jest opłacalna... A i radość bezcenna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dziadek dostał nowszy tlumik końcowy - SuperSprint Ładnie mruczy. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dziś zrobiłem geometrie w Chrupku :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 wymieniłem filtr kabinowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Strzałkowski Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Wreszcie świnia dostała nowe naklejki STi z podpisem Subaru Tecnica International na zaślepki halogenów (poprzednie zdjęte przed malowaniem zderzaka na nowo). Mała rzecz a cieszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Wybebeszony imobilaizer i alarm umyte szyby + nalozenie "niewidzialnej wycieraczki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Spiderek dostak nowy filtr stozkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Świeżutki olej w dyfrach, wymienione kilka spalonych żarówek, odebrane felgi z nowym lakierem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się