Skocz do zawartości

panratownik

Użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Zielona Góra
  • Auto
    Subaru Impreza WRX Wagon (2001) Prodrive

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia panratownik

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Panowie! Dziękuję bardzo za szybką i profesjonalną odpowiedź.
  2. W moim Bugu muszę wymienić krzyżak kolumny kierowniczej. Czy krzyżak z wersji RHD będzie pasować do wersji LHD? Pytam tylko dlatego bo lokalnie w moim mieście koleś ma tylko angielskie na zbyciu. No i może jeszcze jedno pytanie. Jak z angielskiego nazywa się w książce serwisowej Subaru "krzyżak kolumny kierowniczej"?
  3. Pytanie może trochę lamerskie, ale próbuje ustalić jak wyszukać pasującą pompę wspomagania kierownicy do mojego Buga WRX z silnikiem EJ205. Czy są jakieś zamienniki tych pomp czy tylko WRX Wagon z dokładnie roku 2001 wchodzi w grę? Czy np. z takiego WRX 2005 by pasowała bo jakby nie patrzeć silnik to EJ205?
  4. Zastanawiam się tylko czy między WRX Sedan/Kombi są jakieś różnice w zaczepach bo tu diabeł tkwi w szczegółach. Jak kiedyś zgłębiałem temat przedniego błotnika i bocznych zderzaków to okazało się że są inne w sedanie i kombi i kurde nie zdziwiłbym się jakby i grille miały jakieś małe różnice w zaczepach... Nie wiem po prostu jak to sprawdzić bez narażania się na ryzyko kupna i przekonania się.
  5. Poczytałem. No wydaje się, że by pasował do mojego tym bardziej że srebrny. Szukałem nawet fotek jakby wyglądał srebrny Bug taki jak mój z taką atrapą, ale nic nie znalazłem. Wszystkie mają czarne. Poza tym jest taka niewiadoma czy te kolory są odcieniowo podobne? Dlatego raczej szukam czarnego bo wiem, że ten kolor będzie na bank pasował. Też mi się bardziej podoba, zwłaszcza że mam soczewy od STI JDM. Problem z takim grillem jest taki, że trzeba go szukać pod kolor lakieru no i sam nie wiem czy zaczepy z tego pierwszego (STI) będą pasować do zwykłego WRX'a? A czy taka od STI będzie pasować do zwykłago WRX'a gdy zdejme mu boczne zaślepki?
  6. Dzień dobry, Jakie są grile/atrapy i czym się różnią dla modeli Bugeye? Rozglądam się za jakimś ładnym grillem i mam dylemat. Głównie interesuje mnie czy między wersjami Sedan/Wagon STI/WRX/Nie-WRX są jakieś różnice. Znalazłem takie dwa rodzaje: Oraz taki, który potrzebuje jeszcze dodatkowych dwóch "zaślepek" po bokach. Jak się te obie wersje w żargonie forumowym nazywają. W moim Bugu mam ten dolny, ale ma połamane dolne zaczepy i chciałbym wymienić na jakiś lepszy i od razu ładniejszy. Podoba mi się wersja górna tylko, że nie mam pojęcia czy będzie pasować do wersji 2001 WRX Wagon z poniższego zdjęcia: Jak ktoś orientuje się w temacie proszę o jakieś informacje. Z góry dziękuje!
  7. Wow to niezłe przygody miałeś podczas naprawy. Proponuje następnym razem zaopatrzyć się w książkę serwisową bo jest genialnie opisane w niej praktycznie wszystko od diagnozy odgłosów silnika do żaróweczek oświetlających tablicę rejestracyjną nie wspominając o momentach i etapach dokręcania śrub przy silniku. Mnie bardzo pomogła już nie raz i uratowała dużo kapuchy z portfela... Pozdro!
  8. Ja jak zobaczyłem mojego Buga (wtedy jeszcze nie wiedział, że będzie mój) to jakoś specjalnie mi dupy nie urwało. Sportowe kombi ze sportowymi modyfikacjami pod skórą. Urwało mi dupę dopiero jak poczułem jak to jest przyspieszać do setki w 5 sekund, urwało mi dupę także jak usłyszałem bulgot silnika i blow-offa HKS, prowadzenie się auta na zakrętach, stabilizacja poprzeczna wszystko to jak porównałem do poprzedniego auta (Volvo S40) wydało mi się jak bajka. Zakochałem się i tyle.
  9. rFactor jest ok, ale wgraj tam Richard Burns Rally to będzie prawdziwy symulator. Gra ma bardzo zaawansowaną fizykę jazdy, dużo lepszą od rFactora (rFactor też ma też dobrą, ale na torach asfaltowych) pod względęm realizmu jazdy po szutrach. W rFactor fizyka jazdy była projektowana typowo pod tory asfaltowe bez dziur, kolein itp. W Richard Burns Rally masz wrażenie, że na prawdę jedziesz w terenie, czujesz każdą nierówność czy zmianę nawierzchni, czujesz jak miota samochodem jak źle wejdziesz w zakręt i przelecisz bokiem przez duże koleiny dachując i lądując w rowie. Takie akcję tylko w Richard Burns Rally. Sprawdzić nie zaszkodzi. Ja polecam Gratuluje projektu.
  10. A ja przez ostatnie dwa dni walczę z Bugeyeowym kloszem bo mi parował. Okazało się, że oprócz odpowietrznika lampa miała kilka pęknięć przy bolcu mocującym, które dało się zauważyć po wlaniu wody destylowanej do środka. Tam gdzie kapało zostało zaspawane i uszczelnione. Teraz jedyny otwór w lampie to ten od odpowietrznika. Reflektor całą noc się suszył - koniecznie w cieniu bo w słońcu zostałyby plamy po kropelkach na wewnętrznej warstwie klosza. Dziś zamontowałem i jak na razie po burzy i silnym opadzie lampa nie paruje
  11. Aż tyle trzeba było splanować. To bardzo dużo. Albo była bardzo nie równa płaszczyzna albo szlifierz kiepski.
  12. panratownik

    Moje Subaru

    Piękna sztuka. Kolor karoserii pięknie komponuje się z felgą. Pozdr!
  13. panratownik

    ile wam pali ?

    Impreza WRX 2001 Bugeye Wagon Prodrive. Jeżdżę tylko na 98 oktanowej zupie. Trasa przy spokojnej jeździe 130-140 km/h wychodzi około 10 litrów. Jadąc 100-120 km/h wychodzi około 8 litrów, ale tym samochodem praktycznie nie da się tak wolno jechać na trasie. Miasto: od 12 do 17 w zimie. ps. Zawsze może być więcej bo zależy od buta. Podałem takie przy normalnej/ekonomicznej jeździe.
  14. Bardzo Wam dziękuje. Właśnie dlatego to pytanie bo widzę, że same błotniki już się różnią przy czym sedan ma "wypuklejsze" błotniki i generalnie jest minimalnie szerszy. Dzwoniłem jeszcze przed chwilą do jednego słynnego sklepu z katowic i też potwierdzili, że nie są to części zamienne. Różnią się zaczepami i gabarytami.
  15. Czy nadkola są identyczne w wersji sedan i kombi czy są jakieś różnice? Mowa o Subaru Impreza WRX z 2001 Bugeye.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...