Skocz do zawartości

adamski

Użytkownik
  • Zawartość

    582
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adamski

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    się robi...

Ostatnie wizyty

508 wyświetleń profilu
  1. Turbodziadki łączcie się

    Dobrze wiedzieć, dzięki za info !
  2. Turbodziadki łączcie się

    @Bibuł co to za końcowa pucha? Robiona na zamówienie? Wrzuć więcej fotek, jak możesz.
  3. Turbodziadki łączcie się

    Wszystko zależy, jak dużym workiem $$ dysponujesz, bo jak zawsze w takich sytuacjach, jak wyciągniesz i rozbierzesz silnik to się okaże się żeby nie wracać do powrotnego wyciągania silnika to..! I tu powstaje lista, która ciągle się rozciąga z czasem bo;( tu każdy kto robił Ci powie) -że uszczelki, że pompa oleju wydajniejsza, że jak pisałeś wtryski, że kucizna, że itd...! Jeszcze, nie daj boże, ktoś coś sknoci (wybór zakładu podstawa!!!) Komplet uszczelek plus pompa to ponad 2k @BartZ pewnie co nieco Ci może powiedzieć na ten temat. Chłopaki Ci doradzą a Ty przemyślisz, przekalkulujesz i już Oczywiście myślisz o Imprezie JDM'owej, bo silnik z Legacy JDM to ciężki temat !
  4. Turbodziadki łączcie się

    Tarcze przód też trzeba wymienić na 294 (290 bo też o takich słyszałem). Tył można zostawić oryginalny z TD jeśli nie potrzebujesz wymieniać na 2tłok. Co do różnicy w hamowaniu, co użytkownik to opinia, ale więcej jest na plus. Wcześniej ktoś swoje wrażenia już opisywał odnośnie odczuwalnej różnice, więc może Ci odpowie czy warto. Ja chciałem mieć i mam
  5. Malowanie zacisków - naklejki

    Może na razie naklej zwykłe naklejki bez klaru i zobaczysz co się będzie działo. W najgorszym wypadku je odkleisz. Na OLx-sie jest komplet naklejek za 25zł. więc dramatu nie ma.
  6. Malowanie zacisków - naklejki

    ja osobiście napis malowałem a klaru nie dawałem, bo to zaciskiA ty jak planujesz klar to bezpieczniej na wysokie temperatury a o naklejkach czytałem (ktoś takowe sprzedawał na forum). Z drugiej strony kilka osób opisywało, że malowali hameraidem i nic się nie działo
  7. Malowanie zacisków - naklejki

    Naklejki muszą być na wysokie, tak samo klar (jest taki np.VHT). Moje zaciski też malowali z tłoczkami wsuniętymi do końca. Nic im się nie stało, więc jest ok.
  8. Turbodziadki łączcie się

    Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował.
  9. Turbodziadki łączcie się

    I o takie właśnie opinie chodzi! A nie opinie, że ktoś słyszał, że kolega kolegi słyszał
  10. Turbodziadki łączcie się

    I to są konkrety dla amatora takiego jak ja i mam punkt zaczepienia na początek. Oczywiście, co osoba to opinia, ale przynajmniej od czegoś zaczne. Dzięki
  11. Turbodziadki łączcie się

    Fajnie by było, gdyby podsumował ktoś z bardziej doświadczonych najlepszy zestawy na co dzień, na tor i może najlepszy kompromis na bieszczadzkie drogi Wiem, że jest dość obszerny temat o hamulcach, jednak głównie tyczy się Imprez a mi zależy na dziadkach, zwłaszcza, jak już zauważono są cięższe, a to ma znaczenie.
  12. Turbodziadki łączcie się

    A jaki, według was, jest najlepszy komplet (tarcze i klocki) do 4tłoka, żeby fajnie współpracowały ze sobą?
  13. Turbodziadki łączcie się

    Legacy I! Jak nie zobaczę to nie uwierzę! Musiała być skrzynia z Imprezy
  14. Turbodziadki łączcie się

    dzięki Chyba była vf12, ale niech inni zweryfikują.
  15. Turbodziadki łączcie się

    Nie jest to pilne, ale będę wdzięczny
×