Jump to content

adamski

Użytkownik
  • Content Count

    640
  • Joined

  • Last visited

About adamski

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    się robi...

Recent Profile Visitors

770 profile views
  1. https://www.varaosahaku.fi/fi-en/Search/Car-parts/Subaru/SUBARU-LEGACY/1990_1998/Engine/Alternator/All/ID-31720692/OEM-23700AA090/ Ja mam taki i dlatego pytam, czy to jakaś różnica. Chciałbym podmienić na z NA, ale nie chcę narobić biedy.
  2. Czy taki alternator z wersji wolnossącej będzie działać w Turbodziadku? Wtyczka też okrągła, ale ma mniej pinów, czy jak to nazwać. Tu są trzy a w turbo cztery!
  3. Czytam z ciekawością ten wątek i z tą ilością oleju jest trochę jak w temacie " jak sprawdzać prawidłowy poziom oleju na bagnecie " Swoją drogą frapujące te rozbieżności i sytuacje, które podajecie! Ciekawe, czy w Skodach też tak jest
  4. Tyle pod polożniczym w jednym czasie! Może to pokłosie jakiegoś gorącego spota lub integracji podczas plejad..!
  5. Ja mam bardziej prostokątną i takie widziałem!
  6. Alternator podmieniłem na inny i to samo! Dzięki, będę sprawdzał. Ma ktoś może opis bezpieczników?
  7. Też mam wrażenie, że jak już się deczko rozgrzeje to powoli ustępuje! Czas zależny od temperatury na zewnątrz- takie mam wrażenie! Ludzie patrzą jakbym pierwszy raz jechał samochodem i nie umiał zmieniać biegów, a że wydech nie cichy to słychać! A z innej beczki! Padło mi podświetlenie zegarów i panelu klimatyzacji. Kontrolki świecą, przyciski od nawiewów też a oświetlenia nie ma. Bezpieczniki bipkiem od multimetra sprawdziłem pod kierą (wszystkie, bo nie mam schematu, który od czego) i wszystkie pikały. Gdzie jeszcze mogę szukać usterki?
  8. Też mi się tak wydaje, że dużo. Silnik był składany pół roku temu i przepustnicę sam czysciłem. Silnik po złożeniu ma przejechane zaledwie 700km!
  9. Mam dwa pytanka do Was w sprawie mojego turbodziadka, a wiem, że wspomożecie mnie wiedzą! 1. Jakie macie ładowanie akumulatora podczas jazdy? Wiem, że prawidłowe to pomiędzy 13.8-14.4, ale u mnie wygląda trochę inaczej. Po odpaleniu jest jakieś 14-14.1 i z przejechanymi kilometrami spada, włączone tylko światła i radio, by po ok. pół godziny osiągnąć 13.4-13.5! A jak włączę klimę to nawet poniżej 13 (12.8-13)! Podmieniłem alternator i jest tak samo! Gdzie szukać usterki, czy TTTM? 2. Następne pytanie odnośnie obrotów przez pierwsze minuty jazdy. Po odpaleniu ma podniesione, ale to akurat całkiem normalne, do ok. 1.7k i jak jest dość ciepło powoli opadają. Najgorzej jest podczas jazdy, bo gdy zmieniam bieg przy ok. 2.5k to obroty nie spadają, i tak przy każdej zmianie biegów. Jak wrzucę luz to spadają powoli, by znowu przy zmianie biegu trzymać podniesione powyżej 2k! Po ok. 5 minutach się normuje, ale po postoju (po wyłączonym silniku) po godzinie lub dłużej, gdy odpalam obroty rosną do 2k i spadają i jest w miarę dobrze. Podczas jazdy nie zauważyłem nic niepojącego. Źle się tak jeździ, bo jakbym zmieniał biegi na wciśniętym gazie. Może ktoś coś podpowie z waszych doświadczeń, będę wdzięczny! Ale się rozpisałem, ale rzadko piszę (raczej czytam), więc mam na miesiąc głowy
  10. Kto to jechał pięknym, czarnym Tyrbodziadkiem w Zakopanem! Oczywiscie pozdrawiam!
  11. Taniej by było zmielić skrzynie niż połamać zderzak !
  12. adamski

    Filmy

    Pewnie już było, ale co tam..!
  13. Bardzo dziękuję i chyba w ta stronę pójdę. W razie wątpliwości będę pytał
×
×
  • Create New...