Skocz do zawartości

adamski

Użytkownik
  • Zawartość

    591
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adamski

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    się robi...

Ostatnie wizyty

536 wyświetleń profilu
  1. Renowacja skórzanej kierownicy, farba do skóry

    To jaja!!! Czyli z tego wynika, że lepiej i pewnie taniej zrobić samemu, i satysfakcja jest Zrób fotki- tej od tapicera też!
  2. Turbodziadki łączcie się

    Chyba, że się kupi walnięty komp i turbo do regeneracji, wtedy jest tylko szybko!
  3. Turbodziadki łączcie się

    Już kiedyś toczyła się dyskusja, tu lub w innym wątku, na temat Legacy RS- ogólnie mówiąc temat mocno niszowy! Nie jest to RS i już!!! Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo fajny !!!
  4. Turbodziadki łączcie się

    Termostat 21200AA072 uszczelka 21236AA010 mam nadzieje, że nie pogmatwałem
  5. Czy to może dlatego silnik boxer szybciej się zużywa?

    I brak smarowania..!
  6. Turbodziadki łączcie się

    Ciekawe ile jeszcze przedliftów jeździ?! Gdybyś jeszcze poszedł w poliftową budę i tylne nadkola to by był strzał w dziesiątkę! Ale i tak super, że ktoś poszedł w tym kierunku!
  7. Turbodziadki łączcie się

    Nie ma ktoś do odsprzedania prędkościomierza (licznik) do legacy turbo?
  8. Turbodziadki łączcie się

    Dobrze wiedzieć, dzięki za info !
  9. Turbodziadki łączcie się

    @Bibuł co to za końcowa pucha? Robiona na zamówienie? Wrzuć więcej fotek, jak możesz.
  10. Turbodziadki łączcie się

    Wszystko zależy, jak dużym workiem $$ dysponujesz, bo jak zawsze w takich sytuacjach, jak wyciągniesz i rozbierzesz silnik to się okaże się żeby nie wracać do powrotnego wyciągania silnika to..! I tu powstaje lista, która ciągle się rozciąga z czasem bo;( tu każdy kto robił Ci powie) -że uszczelki, że pompa oleju wydajniejsza, że jak pisałeś wtryski, że kucizna, że itd...! Jeszcze, nie daj boże, ktoś coś sknoci (wybór zakładu podstawa!!!) Komplet uszczelek plus pompa to ponad 2k @BartZ pewnie co nieco Ci może powiedzieć na ten temat. Chłopaki Ci doradzą a Ty przemyślisz, przekalkulujesz i już Oczywiście myślisz o Imprezie JDM'owej, bo silnik z Legacy JDM to ciężki temat !
  11. Turbodziadki łączcie się

    Tarcze przód też trzeba wymienić na 294 (290 bo też o takich słyszałem). Tył można zostawić oryginalny z TD jeśli nie potrzebujesz wymieniać na 2tłok. Co do różnicy w hamowaniu, co użytkownik to opinia, ale więcej jest na plus. Wcześniej ktoś swoje wrażenia już opisywał odnośnie odczuwalnej różnice, więc może Ci odpowie czy warto. Ja chciałem mieć i mam
  12. Malowanie zacisków - naklejki

    Może na razie naklej zwykłe naklejki bez klaru i zobaczysz co się będzie działo. W najgorszym wypadku je odkleisz. Na OLx-sie jest komplet naklejek za 25zł. więc dramatu nie ma.
  13. Malowanie zacisków - naklejki

    ja osobiście napis malowałem a klaru nie dawałem, bo to zaciskiA ty jak planujesz klar to bezpieczniej na wysokie temperatury a o naklejkach czytałem (ktoś takowe sprzedawał na forum). Z drugiej strony kilka osób opisywało, że malowali hameraidem i nic się nie działo
  14. Malowanie zacisków - naklejki

    Naklejki muszą być na wysokie, tak samo klar (jest taki np.VHT). Moje zaciski też malowali z tłoczkami wsuniętymi do końca. Nic im się nie stało, więc jest ok.
  15. Turbodziadki łączcie się

    Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował.
×