Jump to content

adamski

Użytkownik
  • Content Count

    628
  • Joined

  • Last visited

About adamski

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    się robi...

Recent Profile Visitors

726 profile views
  1. Alternator podmieniłem na inny i to samo! Dzięki, będę sprawdzał. Ma ktoś może opis bezpieczników?
  2. Też mam wrażenie, że jak już się deczko rozgrzeje to powoli ustępuje! Czas zależny od temperatury na zewnątrz- takie mam wrażenie! Ludzie patrzą jakbym pierwszy raz jechał samochodem i nie umiał zmieniać biegów, a że wydech nie cichy to słychać! A z innej beczki! Padło mi podświetlenie zegarów i panelu klimatyzacji. Kontrolki świecą, przyciski od nawiewów też a oświetlenia nie ma. Bezpieczniki bipkiem od multimetra sprawdziłem pod kierą (wszystkie, bo nie mam schematu, który od czego) i wszystkie pikały. Gdzie jeszcze mogę szukać usterki?
  3. Też mi się tak wydaje, że dużo. Silnik był składany pół roku temu i przepustnicę sam czysciłem. Silnik po złożeniu ma przejechane zaledwie 700km!
  4. Mam dwa pytanka do Was w sprawie mojego turbodziadka, a wiem, że wspomożecie mnie wiedzą! 1. Jakie macie ładowanie akumulatora podczas jazdy? Wiem, że prawidłowe to pomiędzy 13.8-14.4, ale u mnie wygląda trochę inaczej. Po odpaleniu jest jakieś 14-14.1 i z przejechanymi kilometrami spada, włączone tylko światła i radio, by po ok. pół godziny osiągnąć 13.4-13.5! A jak włączę klimę to nawet poniżej 13 (12.8-13)! Podmieniłem alternator i jest tak samo! Gdzie szukać usterki, czy TTTM? 2. Następne pytanie odnośnie obrotów przez pierwsze minuty jazdy. Po odpaleniu ma podniesione, ale to akurat całkiem normalne, do ok. 1.7k i jak jest dość ciepło powoli opadają. Najgorzej jest podczas jazdy, bo gdy zmieniam bieg przy ok. 2.5k to obroty nie spadają, i tak przy każdej zmianie biegów. Jak wrzucę luz to spadają powoli, by znowu przy zmianie biegu trzymać podniesione powyżej 2k! Po ok. 5 minutach się normuje, ale po postoju (po wyłączonym silniku) po godzinie lub dłużej, gdy odpalam obroty rosną do 2k i spadają i jest w miarę dobrze. Podczas jazdy nie zauważyłem nic niepojącego. Źle się tak jeździ, bo jakbym zmieniał biegi na wciśniętym gazie. Może ktoś coś podpowie z waszych doświadczeń, będę wdzięczny! Ale się rozpisałem, ale rzadko piszę (raczej czytam), więc mam na miesiąc głowy
  5. Kto to jechał pięknym, czarnym Tyrbodziadkiem w Zakopanem! Oczywiscie pozdrawiam!
  6. Taniej by było zmielić skrzynie niż połamać zderzak !
  7. adamski

    Filmy

    Pewnie już było, ale co tam..!
  8. Bardzo dziękuję i chyba w ta stronę pójdę. W razie wątpliwości będę pytał
  9. Może ktoś zagubił oryginalny i zastąpił tym co miał lub zbiorniczek podmieniony cały!?
  10. Skusił mnie temat przeróbki z wrxa, ale przedyskutuje z moim mechanikiem, w którą stronę pójdziemy. Będę miał na uwadze Twoją propozycję. A ile byś chcial za komplet jak coś?
  11. Poszukuje cewek zapłonowych do Legacy Turbo, jakby ktoś, coś z Was miał to czekam na info. Ewentualnie pomysł podrzućcie od czego można zaadoptować!
  12. Wnętrze wydaje się nie oryginalne. Jdm miały tak jak piszesz- inns tapicerkę, fotel kierowcy sterowany elektrycznie, składane elektrycznie lusterka, klimatronik, cup holder, światełka w drzwiach, korownice czteroramienną momo, ale bez poduszek. Miały też owiewki drzwi i w wersji kombi, bumper stik(czy jak to sie pisze) czyli antenka na zderzaku. Wychodziły tylko z automatem. Mechanicznie- z tego co mi wiadomo- były takie same jak EU.
  13. Może nie będzie tak źle i trafił do jakiegoś piekarza!?
  14. Za to wspomnienia i doświadczenia zdobyte- bezcenne..! I to pewnie dużo niższym kosztem niż w wersjach mocniejszych (gt,wrx,sti)
×
×
  • Create New...