Skocz do zawartości

impreza555

Użytkownik
  • Postów

    222
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O impreza555

  • Urodziny 15.12.1980

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KN
  • Auto
    type r v4 legacy 4
  • Zainteresowania
    4 kółka

Ostatnie wizyty

2192 wyświetleń profilu

Osiągnięcia impreza555

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

27

Reputacja

  1. mam takoie pytanko do znawców czy spężyny przód w legacy 4 w różnych wersjach mają inną wysokość potrzebuje obnizyc max 2 cm przód po założeniu amorków bilstein b6 od spec b i wstawieniu sprężyn od 2.0 auto poszło ok 2,5 cm do góry względem standardu i szukam sprężyn niższych max 2 cm od standardu chyba że zostaje dorobienie sprężyn bo obniżające są tylko powyżej 3cm a dostanie od speca jdm graniczy z cudem
  2. Po zastosowaniu ori sprężyny z wersji 2.0 do żółtego amorka Bilstein autko jest wyżej od serii ok 1.5-2 cm także jeżeli ktoś chce żeby taki zawias użyć i obniżyć trochę proponuje springi na przód -30 mm i autko będzie fajnie wyglądać
  3. Przy okazji rozbiórki auta wpadł mi dodatkowo fajny zestaw hamulców że speca przód i tył razem z oplotem hel także hebel teraz daje radę
  4. Założyłem amorki Bilstein b6 że sprężyną ze spec b z przodu autko stoi+2.5 cm wyżej z tyłu założyłem też b6 ale ze sprężyną od lesjofors wzmacnianą autko nic się nie podniosło ale za to jest dużo twardsze i tył nie opada jak wcześniej.Co do jazdy utwardził się prowadzi się pewnie przód jest na grubej sztycy także jazda mega.Żeby zrównać poziomy tył przód na tył poleci dystans 2 cm gdyż nie zależy mi na obniżeniu auta
  5. Fora angielskie podają że 1,5 cm przód podejdzie do góry
  6. Amor Bilstein b6 plus sprężyna zestaw ze spec b 3.0 przód i tył
  7. Kto ma wiedzę jak zmieni się wysokość zawieszenia swapując Bilstein spec b 3.0 do wersji 2.0 benzyna rok 2007 kombi
  8. Witam.mam pytanie jaki jest koszt regeneracji amortyzatorów gc8 sti kayaba gruba sztyca?
  9. Fajny wóz obok pewnie na bimber było co świętować pomijając fakt że jesteś jak w czepku urodzony jaki byś silnik kupił używany to jest git
  10. ja miałem inny kiedys problem na zimnym biegi wchodziły ok ale jak sie zagrzał to nie mogłem biegu wrzucic na wyłączonym silniku biegi chodziły idealnie winny był docisk sprzegła lub kołozamachowe bo wymieniłem te 2 elementy
  11. jarzmo od 2.5 załozone tarcze od gt wrx pasuja hamulec o niebo lepszy niz 277
  12. Osadzenie 32 mm razem z tarczą ok 57 mm i takie osadzenie ma legacy diesel czyli to samo jest
  13. https://gc8.pl/produkt/tarcza-hamulcowa-dba-przednia-dwuczesciowa-t3-impreza-gt-wrx-forester-xt-diesel-legacy-brz-xv-294mm/
  14. bo leża mi fajne tarcze z gt nowki a w legacy mi sie kończa tyle ze musze swap zrobić jarzma z diesla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...