Skocz do zawartości

Gacu Gac

Użytkownik
  • Postów

    193
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Jest:
    - Mazda 6 GJ 2.0 MY2012
    Było:
    -Legacy IV 2.0 N/A FL MY 2007
    -Forester I 2.0 S-Turbo FL MY 2001

Ostatnie wizyty

2048 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gacu Gac

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

156

Reputacja

  1. Gacu Gac

    Legacy - szybkie pytania

    Tak są takie same ale należy pamiętać, że szyba jest inna więc trzeba ją przełożyć ale na szczęście to nic skomplikowanego;)
  2. Podpinam się pod temat. Pacjent Legacy IV - uszkodzeniu uległa kostka zasilania napedu silniczka przesuwania siedzenia co spowodowało zwarcie. Kostka jest już ogarnięta ale przesuwanie siedzeń nie działa, a przy okazji zwarcia wywaliło również centralny zamek i sterowanie szybami. Prośba o podpowiedź jakie bezpieczniki sprawdzić?
  3. Jak będziesz sprzedawał za dwa lata to wpisuje się na listę ale bez gazu, super bug
  4. Gacu Gac

    Legastrates

    Super setup kolorystyczny budy i felg z STI! Widzę, że offset fajnie spasowany, koła nie uciekają w nadkola, jaki dystans dorzuciłeś?
  5. Forki na Karowej i Powiślu MEEEGA!
  6. Mam czarne w Legacy więc tak też zagłosowałem
  7. Gacu Gac

    Legastrates

    Thx. Tak się podejrzewałem ale wolałem zapytać. Bezkompromisowa metoda pozbycia się rudej ale za to najskuteczniejsza
  8. Gacu Gac

    Legastrates

    Hejka, Jeśli można zapytać - wymiana belek i sanek z jakiego powodu się wydarzyla?
  9. Część, Poszukuje prostego zestawu do wyciągania wgniotek na karoserii auta. Zestaw w niedużym budżecie do 300 pln. Ważne żeby działał Coś możecie polecić?
  10. Fajny egzemplarz w super kolorze Jak ze stanem podłogi i kielichami w Twoim roczniku?
  11. Dziś przyszły do mnie puzzle do remontu przedniego zawiasu wraz z drążkami kierowniczymi i końcówkami Tuleje przedniego wahacza OEM, pozostałe elementy marki 555. Wszystko made in Japan
  12. Może nie dzisiaj ale jakiś czas temu wymieniłem tłumiki końcowe. Fabryczne wytrzymały 14 lat ale w końcu postanowiły się wysypać od środka Kupiłem w dobrej cenie 4max-y. Wykonanie całkiem spoko ale końcówki okazały się tragicznie wąskie przez co ginęły we wnękach zderzaka. Żeby było jeszcze ciekawiej to końcówka na prawym tłumiku miała większa średnicę od lewego Kupiłem więc uniwersalne końcówki o fi 102 mm i diaksem pożegnałem "wąskie"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...