Jump to content

Gacu Gac

Użytkownik
  • Posts

    177
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Jest: Legacy IV 2.0 N/A FL MY 2007
    Było: Forester I 2.0 S-Turbo FL MY 2001

Recent Profile Visitors

1208 profile views

Gacu Gac's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

129

Reputation

  1. Chciałbym się z tą tezą zgodzić ale niestety nie mogę Stosuję ten olej od blisko 100tkm i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Wymiana w interwałach co 10tkm.
  2. Wczoraj w Legacy zrobiłem serwis olejowy silnika i wyczyściłem przepustnicę
  3. Gacu Gac

    Wymiana piasty.

    Podzielam opinię kolegi, jesteś pewnie, że było zamontowane ok?
  4. Tak też jest, dzięki! Zabieg trochę wbrew ogólnym trendom bo większość osób chce mieć większy i szerszy felunek Na tym etapie stawiam na komfort całej rodziny. Czas na duże felgi, gleby i takie tam może jeszcze kiedyś wróci.
  5. Zrobiłem downsizing kół z 17 na 16-stki w celu poprawy komfortu Set składa się z zregenerowanych felg OEM od Imprezy GT oraz opon Michelin Energy Saver 205/55/16. Różnice w stosunku do poprzedniego setu- felg 17 calowy od STI Blob ubranych w Fuldy Sport Control 225/45/17 znaczące - istotna poprawa komfortu, spalanie mniejsze o 1,0 - 1,5 litra na 100 km, auto bardziej zwinne i lepiej przyspiesza. Minus tylko jeden - mniejsza stabilność w zakrętach, ale przy napędzie AWD jestem spokojny 
  6. Przesyłam zaległe info po montażu:) Wrażenia super, sprzęgło chodzi miękko i biegi wchodzą o wiele lepiej. Jeśli chodzi kulturę pracy w szczególności na biegu jałowym nie odczułem żadnego spadku komfortu pracy. Jeśli ktoś jest przed wymianą i się waha lub ma dość ćwiegotów spod maski to jednomasa jest jedynym słusznym kierunkiem
  7. Dziś przyszedł zestaw do konwersji na jedno-masę Clutch Pro i uszczelniacz wał korbowego OEM, który wymienimy przy okazji. W przyszłym tygodniu koniec z ćwiergotami spod maski Legaca
  8. Nie. Są wersje "standardowe" I są wersje "utwardzane".
  9. Jak chcesz mieć setup blisko serii to B4, jak twardziej, sztywniej to bierz B6.
  10. Tablica rejestracyjna elegancko wpasowana w zderzak
  11. Ostatnio właśnie tak się zastanawiałem po jakiego wuja FHI zaprojektowało to tak na styk (w sensie opona od amortyzatora)
×
×
  • Create New...