Skocz do zawartości

seba553

Użytkownik
  • Zawartość

    591
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O seba553

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 04.07.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łąkorz/ Bergen
  • Auto
    Impreza STI V3

Ostatnie wizyty

558 wyświetleń profilu
  1. Walbro czy Deatshwerks?

    P Potwierdzam. U mnie w Gc8 DW pasowała P&P, bez żadnych problemów
  2. Wydaje mi się ze tylko trzeba dobrać odpowiednie uszczelki pod głowice i będzie ok. Zresztą odbudowując mój ej20k mam to samo bo tłoki bardziej wystają
  3. dźiwny dźwięk impreza gt 99 sti

    To powiedz co było przyczyną tych dźwięków.
  4. Przejście z pojedynczej cewki na cztery

    Dokładnie jak Tamer napisał dlatego między innymi w New age Sti są pojedyncze cewk. Pytałem się też Łukasza z Katowic i też potwierdził że lepiej iść w cztery...
  5. Witam, mam Sti V3 z cewka montowana na kolektorze ssącym, jak wiadomo cewka bezpośrednio na świecy jest wydajniejsze... Czy ktoś z Was przerabiał ten temat, ew gdzie kupić gotową wiazkę
  6. Perrin GrimmSpeed master cylinder brace

    Skąd zamawialeś?
  7. KALENDARZ 2018 (wersja mini)

    Jak coś biorę dwa
  8. KALENDARZ 2018 (wersja mini)

    To kiedy wpłacać na druk?
  9. Ustawienie wysokości zawieszenia STI 2002

    Jak pamiętam ze zdjęć do Imprezy A-grupowe miały często wyżej przód niż tył..
  10. KALENDARZ 2018 (wersja mini)

    Dasz moje zdjęcia w lipcu?
  11. KALENDARZ 2018 (wersja mini)

    Włąśnie poszły zdjecia, mam nadzieję, że zdążyłem
  12. Zamykanie bloku silnika ej205(wrx) i wzmacnianie go.

    Odgrzeje kotleta zamykał ktoś w w/w firmie blok?
  13. Świece Brisk

    Witam, czy ktoś stosował świece evo w imprezie? Dzisiaj znalazłem ciekawy artykuł na ten temat: "Najnowsze świece firmy BRISK Polska i wersja Premium EVO które ponownie testowaliśmy w dniu wczorajszym przeszły najśmielsze nasze wyobrażenia. Do testu użyliśmy samochodu Toyota Yaris z silnikiem 1.3 VVT-I o deklarowanej seryjnej mocy 87 KM. Samochód zadbany z przebiegiem niecałych 80 tyś. km. Samochód miał w niedawnym czasie przegląd. Zatem ma świeży filtr powietrza, świeży olej Motul i ma relatywnie śwież seryjne świece. Dlatego początkowo wykonaliśmy pomiar mocy na certyfikowanej hamowni obciążeniowej Maha LPS 3000 wraz z dodatkową weryfikacją parametrów pracy silnika w tym składu mieszanki, temperatur zasysanego powietrza, kąta wyprzedzenia zapłonów i przepływu powietrza. Ku miłemu zaskoczeniu egzemplarz zamiast 87 KM wykazał moc na poziomie 91,3 KM do czego z pewnością w tym silniku przyczyniło się stosowanie oleju Motul oraz dodatku zmniejszającego tarcie. Pozostałe parametry wykazują akceptowalną stabilność, wnikliwe dane pomiarowe potwierdzają zastosowanie paliwa 95 oktan. Następnie po częściowym wychłodzeniu silnika zamontowaliśmy dedykowane do tego modelu świece Brisk Premium Evo (porównanie tych które były zamontowane a nowych Brisk Premium Evo na zdjęciu). Już po uruchomieniu na Brisk-ach w słuch wpadła lepsza kultura pracy silnika. Po rozgrzaniu przed pomiarem mocy próba reakcji silnika na naciśnięcie pedału gazu wykazała znacznie lepszą reakcję co nas bardzo miło zaskoczyło. Natomiast całkowite zaskoczenie wykazały pomiary (tak jak w opcji na seryjnych świecach na 4-tym biegu) gdyż już podczas pomiarów było widać ewidentnie lepszą charakterystykę momentu, mocy i wzrost wartości maksymalnych. Moc w tym małym silniku wzrosła o 4.7 KM!!! a moment obrotowy o 4.9 Nm!!! Ponadto przepływ mas powietrza jak i skład mieszanki potwierdził uzyskiwaną większą energię poprzez polepszenie procesu spalania. W tym przypadku świece dały taką możliwość, że gdyby zastosować sportowy filtr powietrza afekt przyrostu mocy i momentu obrotowego byłby jeszcze lepszy (na seryjnych świecach zastosowanie filtra sportowego było mało zasadne). Celem dochowania jak największej dokładności pomiarów, zostały one wykonane w odstępie 30 minut od siebie, w tym samych warunkach ciśnieniowych, temperaturowych jak i bez zmiany pozycji samochodu na hamowni. Zatem nasze wyniki testu po zastosowaniu świec Brisk Premium EVO są następujące: - lepszą kultura pracy silnika - znaczące zmniejszenie efektu "wypadania zapłonów" - lepsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu - wyższy moment obrotowy o prawie 4% - wyższa Moc silnika o 5% - możliwe zmniejszenie zużycia paliwa z uwagi na generowanie większej energii z paliwa - efektywniejsze spalanie paliwa to czystsze zawory, olej i silnik, zatem lepsza żywotność. Reasumując, jako wymagający zespół który stosuje produkty o wysokiej efektywności, jakości dające zarazem bezpieczne efekty w pełni możemy polecić świece Brisk Premium Evo do zastosowania w samochodach z silnikami seryjnymi jak i po tuningu, Z pewnością ważnym jest aby w pełni wykorzystać jak widzicie bardzo duże możliwości jakie dają najnowsze świece Brisk Premium Evo zastosować je do silnika którego osprzęt jest w poprawnej kondycji. Ponadto silnik sam w sobie powinien mieć wysoki parametr wewnętrznej szczelności. Dla Waszej informacji od 2013 roku w nie-ASO Rally Team stosujemy w naszym samochodzie Abarth 500 wcześniej R3T od dwóch lat jako Open 2WD, aktualnie z mocą 300 KM i momentem 400 Nm, w szczególności podczas temperatur zewnętrznych wyższych niż 20 C świece Brisk Racing. Ten sam rodzaj świec stosował Kajto kiedy jeździł jeszcze Subaru. U nas mimo tak wysokiej mocy (300 KM z silnika 1.nie-ASO), specjalnemu systemowi kontroli trakcji opartego na zmiennej charakterystyki zapłonów celem kontrolowania (aktywnej redukcji momentu obrotowego poprzez wycinanie zapłonów), potrzymania doładowania, tym samym mocnego obciążenia świec zapłonowych sprawują nam się one na medal. Zatem nasze doświadczenie jak i w tym przypadku wnikliwe pomiary w pełni potwierdzają, że warto zastosować najnowsze świece Brisk Premium Evo w swoim samochodzie."
  14. Impreza GT i lampy Depo

    Są dwie srednice tych kulek. Poszukaj odpowiedniego silniczka i po temacie. Z tego co pamiętam przedlift miał większa srednice kuliki
  15. Co zrobic z orginalnym czujnikiem oleju?

    A czemu nie montujesz tego w tylnej części bloku pod kolektorem ssącym?
×