Jump to content

Dracula

Użytkownik
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Dobry

About Dracula

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra
  • Auto
    Legacy 2.0 138km 2003 Silnik EJ20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To ja juz zrobie [emoji16] Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  2. Ja tez bym wzial dwie. Czarny i tu niespodzianka czarny [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787] Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  3. Lepiej nie. Kazdy kolor jest dobry o ile jest czarny [emoji16] H. Ford Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  4. Na ostatnm zdjeciu pasowanie eu vs en. Kupilem o angola plastiki i z 2 zlozylem jeden. Ktos na forum napisal ze maja rozna dlugosc. Fakt ale tez mocowania sa inaczej ustawione. Udalo sie to podrutowac i szpary zniknely. W lecie pojdzie w material. Skora lub alkantara... Szpary znikna calkowicie. Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  5. Flacha dobra na wszystko [emoji16] Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  6. Ech no to chyba dzis na myjke i jakis profil niepoobijany tez znajde Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  7. Super bede wdzieczny. Jutro do nich zadzwonie. Wrazie czego obszyje alkantara i w szpary wiecej wypelnienia dam Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  8. Nie do nich nie. Panel z klima mimo profilu pasuje jak ta lala wiec mysle ze reszta tez bedzie. Przedchwila sprawdzalem. Mierzylem tunel srodkowy jest symetryczny wiec zostaja tylko wykonczenia ktore sa inne Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  9. Mnie tez draznia. Dlatego szukam tych lyzew i i panelu z popielka. Jesli ktos by cos mial od anglika to prosze dac znac na pw. Przerylem allegro wyslalem setke maili i echo. Albo sprzedawcy nie wiedza co maja Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  10. Tak. Ale beda duzo mniejsze bo i one sa inaczej wyprofilowane Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  11. Guzior ma odpowiednia dlugosc. Plastiki sa inaczej wyprofilowane uk/eu. I na jednym ze zdjec widac wtyk antenowy. Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  12. A wiec na wstepie. Wtyk antenowy to jakies cudo. Ale operacja poszla znosnie. Nuestety panele z wersji jp/uk roznia sie od eu bedzie trzeba naniesc poprawki lub kupic elementy od brytola. Na 5 zdjeciu widac wtyk antenowy. Zabieram sie za szukanie listew i panelu z popielniczka z brytyjczyka. Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  13. Bede sie zabieral ze wymiane radia i chce kupic wszystko co potrzene. Jaki jest wtyk antenowy w oryginalnym radiu. Pewnie jakas przejsciowke musze kupic? Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  14. Pomyslalem o kompresorze rotrexa. To takie pol turbo bo zamiast strony cieplej mamy naped z paska Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
  15. Juz namierzylem. Znalazlem nr oryginalu podpory walu. Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...