Jump to content

Jurando

Użytkownik
  • Posts

    252
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://forum.subaru.pl/topic/113066-projekt-xti/

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sącz
  • Auto
    Subaru forester SH XTI

Recent Profile Visitors

707 profile views

Jurando's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

373

Reputation

  1. Pozostaje zamawiać u lokalnych dystrybutorów w PL. Któryś może ma na miejscu, zależy od rozmiaru. Albo trzeba trochę poczekać na Cusco albo Whiteline.
  2. Delikatnie z doładowaniem ale też za bardzo nie zamulaj Forka i będzie dobrze.
  3. No dobra, teraz napisz co tam z wydechem z tyłu zmieniłeś. Rureczki teraz fajnie wystają.
  4. @mrk2607Posiadam gwint Extreme Pedersa z regulacją wysokości. Dość dużo można obniżyć Forka. Posiada też 30 stopniową regulacje twardości. Głównie jeżdżę na prawie całkowicie sztywnej konfiguracji, bo tak lubię. Forek nie nurkuje przy gwałtownym hamowaniu i nie skacze jak się przyspiesza. Dla pasażerów nie jest komfortowo. Ale jak da się na miękkie to nawet dość fajnie wybiera i jest znośnie. Ale jeżeli nie chcesz w ogóle obniżać to wybierz jednak zestaw Pedersa który zastępuje OEM tył. Po opiniach innych jest troszkę twardziej. I coś na przód Odpowiedni Bilstein z Legacy też podchodzi do Forka SH. Ezifit i gwint jednak jest przeznaczony do obniżenia i troszkę sportowej jazdy. A co za tym idzie trzeba zmieniać inne rzeczy przy zawieszeniu. Przy bujaniu na boki musisz zainwestować w grubsze stabilizatory.
  5. Zobacz temat. Jak będę miał czas to opiszę jak się sprawują Extreme XA https://forum.subaru.pl/topic/113066-projekt-xti/
  6. Tak. Chodziło o dźwięk. Fajnie delikatnie burczy i na pewno z przelotowym DP będzie głośniej. Jakie tam są średnice rur?
  7. Co tam z przodu siedzi? DP przelot?
  8. Fajnie wygląda np. Speedline Corse albo Sparco Terra
  9. Jest jeszcze czujnik kąta skrętu (steering angle sensor) Który też współpracuje z systemem VDCs. Może jest źle założony przy ingerencji w układ kierowniczy. Tak czy inaczej hill Holder powinien działać w obie strony.
  10. To ciekawe. Wiem tylko tyle że w Forkach SH jest moduł G-sensor który wykrywa pochylenia i komunikuje się z modułem kontroli trakcji VDCs. A ten hamuje Forka chyba przez hydraulikę. Kontrola VDCs podobnie dohamowuje koła przy poślizgach. Może po prostu moduł jest uszkodzony albo źle przymocowany. Moduł powinien być pod środkową konsolą obok ręcznego i dźwigni zmiany biegów.
  11. Może moduł Hill Holder się zawiesił i pomoże reset z aku.
  12. Panie Pawle, proszę reaktywować temat Czarnej Świnki dla potomnych. Potrzebne są wzorce do naśladowania
  13. Wklejam manual. Systemy są ze sobą powiązane.
×
×
  • Create New...