Skocz do zawartości
lewen

Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wymyślił coś nowego na rozwiązanie tego tematu (wałkowany kilkakrotnie na forum...). U mnie (Forek 2.0 na gwarancji) ciągle temat powraca, mimo czyszczenia przepustnicy, resetów i wgrywania nowego softu...

 

DZIĘKI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten temat nie ma chyba rozwiązania... ja tam przeczekałem kilkakrotne dławienie i od dawna ten objaw, odpukać, nie wrócił. wgrywanie nowego softu nie ma sensu bo pewnie i tak masz juz najnowsza wersje (ja kiedys sprawdzalem i powiedzieli mi w aso ze w moim my07 jest najnowszy i nic lepszego nie wgrają). czyszczenie przepustnicy i resety chyba tez nie pomagają, bo czemu dławienie by przechodziło bez tych zabiegów? no ale jeżeli masz to zbyt często, wyobrażam sobie że jest to upierdliwe zjawisko i bym zgłosił reklamację póki auto na gwarancji, niech myślą w aso jak to załatwić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to reklamuję :roll: Naprawiają i po 2-3 miesiącach wracamy do punktu wyjścia... :P I chyba tak będzie, aż ktośnie wpadnie na to, co jest faktyczną przyczyną tego zjawiska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też mnie to czasami dręczy

za każdym razem jak mi się tak dzieje wybieram się gdzieś żeby mocniej przegonić autko i potem temat przechodzi

nie wiem czy nie jest to przypadkiem przypadłość jazdy bardzo mocno emeryckiej czyli nie przekraczanie 3 tyś obr. bo u mnie się wydaje że tak się dzieje właśnie po tym jak sporo jeżdżę po mieście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za każdym razem jak mi się tak dzieje wybieram się gdzieś żeby mocniej przegonić autko i potem temat przechodzi

 

tak, u mnie też pomagało, trzeba trochę "przełamać" opór silnika i mu przechodzi. dlatego mysle ze ten problem to typowe TTTM...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się z tym zjawiskiem borykałem :| I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął :idea: Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też się z tym zjawiskiem borykałem I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć

 

chyba jednak przypadek, ja zawsze leję 95 i problem przeszedł, od ponad roku silnik chodzi bez zarzutu (a i kieszeń lepiej się czuje na 95 :mrgreen: )

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.5 N/A też się dławi. Na PB95 jest lepiej, ale np. w przy toczeniu się w korku wciąż się dławi. Podobno remap by pomógł, bo poprawiane jest wówczas także oprogramowanie przepustnicy, ale jeszcze tego nie trenowałem, bo mam za mało modów w aucie, więc się nie opłaca :oops::P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też się z tym zjawiskiem borykałem I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć

 

chyba jednak przypadek, ja zawsze leję 95 i problem przeszedł, od ponad roku silnik chodzi bez zarzutu (a i kieszeń lepiej się czuje na 95 :mrgreen: )

 

Przypadek, nie przypadek, najważniejsze, że problem zniknął 8) I jeszcze ciekawostka - raz zalałem ponownie 95 okt. i zgadnijcie......dławienie wróciło :wink: A po powrocie do 98 okt. zniknęło znowu :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przypadek, nie przypadek, najważniejsze, że problem zniknął 8) I jeszcze ciekawostka - raz zalałem ponownie 95 okt. i zgadnijcie......dławienie wróciło :wink: A po powrocie do 98 okt. zniknęło znowu :shock:

 

Masz kawiorowy silnik i pasztetu On nie przyjmuje i się dławi. :P

 

A tak na serio to rzeczywiście, jak się od czasu do czasu auto przegoni to problem znika, nawet w tak starym jak mój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz kawiorowy silnik i pasztetu On nie przyjmuje i się dławi. :P

 

E tam, kawiorowy :oops: Kawiorowy to ma Przemeq, a nawet dwa, z czego jeden na sprzedaż :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nic nowego.

Bez różnicy czy jeżdzę emerycko czy nie.

Raczej nie :wink: :twisted:

 

Pomaga jedynie sprawdzony sposób - odłączenie aku na 10 min. .... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomaga jedynie sprawdzony sposób - odłączenie aku na 10 min. .... :|

U mnie jest coś podobnego, ale zamula do 2100obr/min. Pomaga reset, albo odłączenie aku. Pojeżdżę jakiś czas i znowu jest złe, komputer łapie złe nastawy.

A co pomaga w 100% to odkręcenie od bloku czujnika spalania stukowego :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje 2,0 też miało od nowości taki okres mulenia między 2-3 tys. obrotów, ale po mniej więcej pół roku minęło i do dziś nie wróciło. też chciałem gdzieś jechać, niech ktoś coś z tym zrobi, niech chociaż sprawdzi, ale wtedy tu właśnie, na forum, mądrzy powiedzieli czekać, samo minie i mieli rację 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde nawet nie wiedziałem, że to ogólny i powszechny problem :roll: Myślałem, że to normalny objaw :mrgreen: Mi to zbytnio nie przeszkadza ale 2 osoby się pytały co tak szarpie :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurde nawet nie wiedziałem, że to ogólny i powszechny problem :roll: Myślałem, że to normalny objaw :mrgreen: Mi to zbytnio nie przeszkadza ale 2 osoby się pytały co tak szarpie :?

 

Gratuluję opanowania, mnie to czasem szlag trafia jak muszę nagle przyspieszyć, albo dojeżdżam do pagórka, a auto po wcśnięciu gazu zamiast przyspieszać zwalnia :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skuteczny sposób to taki żeby nie schodzić poniżej 3 tyś obr

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skuteczny sposób to taki żeby nie schodzić poniżej 3 tyś obr

 

Z tym się muszę zgodzić :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Gratuluję opanowania,

Ja myślałem, że to objaw narowistego konia szykującego się do startu ale wahającego się czy lekko ruszyć czy od razu pełnym ogniem :mrgreen:

Kurde gdyby nie forum to bym nie wpadł na to, że to jakiś problem natury technicznej. Zawias już mi przeszedł to teraz koniem trzeba się zająć :mrgreen::lol: :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie występowało między 1800-2500RPM, w sumie bez błędów w kompie, tylko cofany był zapłon o 10stopni bo komp "słyszał" spalanie stukowe. Objawy jak w m.. strzelił pasują do tego tematu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=114159.

Jakoś nie miałem czasu na montaż układziku, więc się tak turlałem z zamuleniem.

W końcu przyszedł przegląd 200kkm i kompletny rozrząd, a przy okazji regulacja zaworów.

Bardzo się zdziwiłem po odbiorze auta że nie ma muła, no ale dobra odpinali AKKU to chwilowo się poprawiło pomyślałem.

ODPUKAĆ w niemalowane to chwilowo trwa już dwa tygodnie i oby tak było do emerytury mojego GL'a.

 

Poza tym efekty dźwiękowe w kabinie nie przypominają już starego Poloneza, a spalanie cóż u mnie nigdy nie było małe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy,

od niedawna posiadam Impreze i tez mam podobny problem, jaki soft trzeba wymienic i czy można to zrobic jedynie w ASO?

 

Tapi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy,

od niedawna posiadam Impreze i tez mam podobny problem, jaki soft trzeba wymienic i czy można to zrobic jedynie w ASO?

 

Tapi

 

Możesz w ASO sprawdzić, czy mają nowszy soft.

Ale z mojego doświadczenia - to nie rozwiąże problemu :cry:

Mam wgrany najnowszy, a problem i tak od czasu do czasu się pojawia :evil:

Także chyba nie warto...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pomaga... :roll: Problem i tak co jakiś czas nawraca. Trzeba przeczekać lub resetować samemu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki, zatem poczekamy i zobaczymy :)

 

-- Śr wrz 01, 2010 2:22 pm --

 

rzeczywiście jak na razie odłączenie akumulatora pomogło - jak na razie jeżdźę tydzień. Zobaczymy co dalej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W imprezie miałem podobnie po zalaniu 95, od kiedy leje 98 nie ma żadnego dławienia....

 

tak przy okazji ktoś pisał o spalaniu stukowym... też to zauważyłem że jak sie jedzie np. na 3 biegu przy 1800obr/min i nagle da gaz w podłoge to jest ok aż do zakresu 2200 wtedy stukowy zacyzna sie odzywac i az do okolo 3100 wyprzedza zapłon, potem norma. Dla porównania jeżeli pedał gazu naciska sie powoli i spokojnie to efekt jest mało odczuwalny -> prawie wogóle...

 

ogólnie lejąc 98 jest ok... i tak trzeba chyba w moim przypadku trzymać...

a i jedna info jak sie zaleje pelen zbiornik to lepiej na noc akku odpiac by zresetowac nastawienia albo dwa zbiorniki 98 przejechac to da wtedy efekty ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×