Jump to content
lewen

Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

Recommended Posts

Czy ktoś wymyślił coś nowego na rozwiązanie tego tematu (wałkowany kilkakrotnie na forum...). U mnie (Forek 2.0 na gwarancji) ciągle temat powraca, mimo czyszczenia przepustnicy, resetów i wgrywania nowego softu...

 

DZIĘKI

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten temat nie ma chyba rozwiązania... ja tam przeczekałem kilkakrotne dławienie i od dawna ten objaw, odpukać, nie wrócił. wgrywanie nowego softu nie ma sensu bo pewnie i tak masz juz najnowsza wersje (ja kiedys sprawdzalem i powiedzieli mi w aso ze w moim my07 jest najnowszy i nic lepszego nie wgrają). czyszczenie przepustnicy i resety chyba tez nie pomagają, bo czemu dławienie by przechodziło bez tych zabiegów? no ale jeżeli masz to zbyt często, wyobrażam sobie że jest to upierdliwe zjawisko i bym zgłosił reklamację póki auto na gwarancji, niech myślą w aso jak to załatwić

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to reklamuję :roll: Naprawiają i po 2-3 miesiącach wracamy do punktu wyjścia... :P I chyba tak będzie, aż ktośnie wpadnie na to, co jest faktyczną przyczyną tego zjawiska

Share this post


Link to post
Share on other sites

też mnie to czasami dręczy

za każdym razem jak mi się tak dzieje wybieram się gdzieś żeby mocniej przegonić autko i potem temat przechodzi

nie wiem czy nie jest to przypadkiem przypadłość jazdy bardzo mocno emeryckiej czyli nie przekraczanie 3 tyś obr. bo u mnie się wydaje że tak się dzieje właśnie po tym jak sporo jeżdżę po mieście

Share this post


Link to post
Share on other sites
za każdym razem jak mi się tak dzieje wybieram się gdzieś żeby mocniej przegonić autko i potem temat przechodzi

 

tak, u mnie też pomagało, trzeba trochę "przełamać" opór silnika i mu przechodzi. dlatego mysle ze ten problem to typowe TTTM...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się z tym zjawiskiem borykałem :| I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął :idea: Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Też się z tym zjawiskiem borykałem I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć

 

chyba jednak przypadek, ja zawsze leję 95 i problem przeszedł, od ponad roku silnik chodzi bez zarzutu (a i kieszeń lepiej się czuje na 95 :mrgreen: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.5 N/A też się dławi. Na PB95 jest lepiej, ale np. w przy toczeniu się w korku wciąż się dławi. Podobno remap by pomógł, bo poprawiane jest wówczas także oprogramowanie przepustnicy, ale jeszcze tego nie trenowałem, bo mam za mało modów w aucie, więc się nie opłaca :oops::P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Też się z tym zjawiskiem borykałem I może to przypadek, ale od kiedy tankuję benzynę 98 okt. problem zupełnie zniknął Tylko teraz w kieszeni bardziej czuć

 

chyba jednak przypadek, ja zawsze leję 95 i problem przeszedł, od ponad roku silnik chodzi bez zarzutu (a i kieszeń lepiej się czuje na 95 :mrgreen: )

 

Przypadek, nie przypadek, najważniejsze, że problem zniknął 8) I jeszcze ciekawostka - raz zalałem ponownie 95 okt. i zgadnijcie......dławienie wróciło :wink: A po powrocie do 98 okt. zniknęło znowu :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przypadek, nie przypadek, najważniejsze, że problem zniknął 8) I jeszcze ciekawostka - raz zalałem ponownie 95 okt. i zgadnijcie......dławienie wróciło :wink: A po powrocie do 98 okt. zniknęło znowu :shock:

 

Masz kawiorowy silnik i pasztetu On nie przyjmuje i się dławi. :P

 

A tak na serio to rzeczywiście, jak się od czasu do czasu auto przegoni to problem znika, nawet w tak starym jak mój.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz kawiorowy silnik i pasztetu On nie przyjmuje i się dławi. :P

 

E tam, kawiorowy :oops: Kawiorowy to ma Przemeq, a nawet dwa, z czego jeden na sprzedaż :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też nic nowego.

Bez różnicy czy jeżdzę emerycko czy nie.

Raczej nie :wink: :twisted:

 

Pomaga jedynie sprawdzony sposób - odłączenie aku na 10 min. .... :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomaga jedynie sprawdzony sposób - odłączenie aku na 10 min. .... :|

U mnie jest coś podobnego, ale zamula do 2100obr/min. Pomaga reset, albo odłączenie aku. Pojeżdżę jakiś czas i znowu jest złe, komputer łapie złe nastawy.

A co pomaga w 100% to odkręcenie od bloku czujnika spalania stukowego :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje 2,0 też miało od nowości taki okres mulenia między 2-3 tys. obrotów, ale po mniej więcej pół roku minęło i do dziś nie wróciło. też chciałem gdzieś jechać, niech ktoś coś z tym zrobi, niech chociaż sprawdzi, ale wtedy tu właśnie, na forum, mądrzy powiedzieli czekać, samo minie i mieli rację 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde nawet nie wiedziałem, że to ogólny i powszechny problem :roll: Myślałem, że to normalny objaw :mrgreen: Mi to zbytnio nie przeszkadza ale 2 osoby się pytały co tak szarpie :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kurde nawet nie wiedziałem, że to ogólny i powszechny problem :roll: Myślałem, że to normalny objaw :mrgreen: Mi to zbytnio nie przeszkadza ale 2 osoby się pytały co tak szarpie :?

 

Gratuluję opanowania, mnie to czasem szlag trafia jak muszę nagle przyspieszyć, albo dojeżdżam do pagórka, a auto po wcśnięciu gazu zamiast przyspieszać zwalnia :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

skuteczny sposób to taki żeby nie schodzić poniżej 3 tyś obr

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
skuteczny sposób to taki żeby nie schodzić poniżej 3 tyś obr

 

Z tym się muszę zgodzić :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Gratuluję opanowania,

Ja myślałem, że to objaw narowistego konia szykującego się do startu ale wahającego się czy lekko ruszyć czy od razu pełnym ogniem :mrgreen:

Kurde gdyby nie forum to bym nie wpadł na to, że to jakiś problem natury technicznej. Zawias już mi przeszedł to teraz koniem trzeba się zająć :mrgreen::lol: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

U mnie występowało między 1800-2500RPM, w sumie bez błędów w kompie, tylko cofany był zapłon o 10stopni bo komp "słyszał" spalanie stukowe. Objawy jak w m.. strzelił pasują do tego tematu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=26&t=114159.

Jakoś nie miałem czasu na montaż układziku, więc się tak turlałem z zamuleniem.

W końcu przyszedł przegląd 200kkm i kompletny rozrząd, a przy okazji regulacja zaworów.

Bardzo się zdziwiłem po odbiorze auta że nie ma muła, no ale dobra odpinali AKKU to chwilowo się poprawiło pomyślałem.

ODPUKAĆ w niemalowane to chwilowo trwa już dwa tygodnie i oby tak było do emerytury mojego GL'a.

 

Poza tym efekty dźwiękowe w kabinie nie przypominają już starego Poloneza, a spalanie cóż u mnie nigdy nie było małe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koledzy,

od niedawna posiadam Impreze i tez mam podobny problem, jaki soft trzeba wymienic i czy można to zrobic jedynie w ASO?

 

Tapi

Share this post


Link to post
Share on other sites
koledzy,

od niedawna posiadam Impreze i tez mam podobny problem, jaki soft trzeba wymienic i czy można to zrobic jedynie w ASO?

 

Tapi

 

Możesz w ASO sprawdzić, czy mają nowszy soft.

Ale z mojego doświadczenia - to nie rozwiąże problemu :cry:

Mam wgrany najnowszy, a problem i tak od czasu do czasu się pojawia :evil:

Także chyba nie warto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie pomaga... :roll: Problem i tak co jakiś czas nawraca. Trzeba przeczekać lub resetować samemu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki, zatem poczekamy i zobaczymy :)

 

-- Śr wrz 01, 2010 2:22 pm --

 

rzeczywiście jak na razie odłączenie akumulatora pomogło - jak na razie jeżdźę tydzień. Zobaczymy co dalej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W imprezie miałem podobnie po zalaniu 95, od kiedy leje 98 nie ma żadnego dławienia....

 

tak przy okazji ktoś pisał o spalaniu stukowym... też to zauważyłem że jak sie jedzie np. na 3 biegu przy 1800obr/min i nagle da gaz w podłoge to jest ok aż do zakresu 2200 wtedy stukowy zacyzna sie odzywac i az do okolo 3100 wyprzedza zapłon, potem norma. Dla porównania jeżeli pedał gazu naciska sie powoli i spokojnie to efekt jest mało odczuwalny -> prawie wogóle...

 

ogólnie lejąc 98 jest ok... i tak trzeba chyba w moim przypadku trzymać...

a i jedna info jak sie zaleje pelen zbiornik to lepiej na noc akku odpiac by zresetowac nastawienia albo dwa zbiorniki 98 przejechac to da wtedy efekty ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...