Jump to content

Slawskip

Użytkownik
  • Content Count

    1018
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

160 Wspaniały

About Slawskip

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 02/21/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY07

Recent Profile Visitors

1088 profile views
  1. używałem VHT (zgodnie z instrukcją), oraz Hammerite i jak bym miał jeszcze raz malować, to Hammerite bym wybrał bo jest tańszy, a efekt końcowy jest bardzo podobny, no i trwałość Hammeritea na zaciskach mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła (przez 4 lata wyglądało bardzo dobrze, później sprzedałem samochód).
  2. no już nie przesadzaj za ~ 500 zł kupisz: https://allegro.pl/oferta/katalizator-sportowy-metalowy-55mm-euro-4-200cpsi-9292768148
  3. jak modyfikujesz i tak kolektor, to możesz fabrycznego kata wykorzystać (odcinasz go i wspawujesz na odpowiednie miejsce), dzięki czemu masz już tulejki do sond gotowe.
  4. ale to jest równoodległościowy kolektor, także z nim bulgotu nie będzie.
  5. Slawskip

    Kubica w F1

    Williams pewnie musiał by oddać dwa swoje bolidy i jeszcze dopłacić, ale za to Mercedes czy Ferrari pewnie by starczyło ;-)
  6. 1. Tanak 2. Ogier 3. Evans 4. Sordo 5. Neuville 6. Lappi 7. Rovanpera 8. Tidemand 9. Solberg 10. Kajetanowicz WRC 2/3 1. Tidemand 2. Solberg 3. Kajetanowicz
  7. Ja jeździłem na tych Lesjofors w Legacy wagon 2.0 z LPG, miałem bilsteiny b4 i mocowania KYB (wszystko nowe) i auto bardzo fajnie zachowywało się w zakrętach, nie ważne czy pełny, czy załadowany po dach. No i najważniejsze, że nie siadał tył jak się trochę więcej wrzuciło do bagażnika.
  8. sprężyny to lesjofors 4288331.
  9. Slawskip

    LPG w Subaru

    Bardzo ładnie założona instalacja. Tylko w 2.0 DOHC (150/165 KM) raczej nie ma szans na takie umiejscowienie wkrętek i wtryskiwaczy, bo kolektor jest inny i jest w tym miejscu dużo mniej miejsca.
  10. pod warunkiem, że po drodze nic się nie rozsypie
  11. Jest jeszcze np. MTS Dzierżoniów.
  12. Szwecja 1. Tanak 2. Ogier 3. Neuville 4. Rovanpera 5. Lappi 6. Breen 7. Latvala 8. Evans 9. Katsuta 10. Ostberg WRC 2 1. Ostberg 2. Tidemand 3. Gryazin Pytanie jak typujemy WRC2 i WRC3, bo teoretycznie klasyfikowani są oddzielnie, a w praktyce jadą podobnymi autami i według mnie powinniśmy ich typować razem (czyli bierzemy trzy pierwsze miejsca zajęte wśród osób jadących autami R5/N4)
  13. Prawie jak Finlandia...
  14. Loeb i Ogier jechali na takich samych oponach, a jednak są minimum 1 s/km wolniejsi na tym odcinku. Także raczej to nie opony, a pragnienie zwycięstwa. Jedni przejechali ten odcinek zachowawczo, bo jednak po ciemku i trudniej ocenić jak zmienia się nawierzchnia, a Thierry pocisnął bo wie, że mógł tutaj zyskać sporo sekund, które w ostatecznym rozrachunku na mecie będą decydowały o zwycięstwie. Jak by nie patrzeć mocne rozpoczęcie w jego wykonaniu.
  15. Neuville na drugim odcinku ładnie depnął. Widać że chce walczyć o zwycięstwo.
×
×
  • Create New...