Jump to content

Slawskip

Użytkownik
  • Content Count

    968
  • Joined

  • Last visited

About Slawskip

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/21/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY07

Recent Profile Visitors

844 profile views
  1. Zaciski dwutłok 294 mm był w dieslu (Legacy, Outback, Forester). Koszt tych zacisków jest niski więc możesz spróbować (na allegro można tanio kupić). Tylko dobrze było by je od razu zregenerować. Można też kupić dwutłok z Legacy spec B tam są tarcze 316mm, ale ciężej znaleźć i zazwyczaj są droższe.
  2. ja w moim już byłym Legacy zrobiłem około 70 tyś km na LPG. Instalacja spokojnie zwróciła mi się po około 13 tyś km. Odejmując koszty dodatkowe związane z LPG (regulacja zaworów, serwis instalacji, zwiększony koszt przeglądów okresowych) wychodzi mi że zaoszczędziłem ponad 12 tyś zł. Auto jeździ równie dobrze na LPG co na noPB, więc po co przepłacać. To wszystko w 2.0 DOHC 165 KM, a przecież w 2.0 SOHC jest jeszcze taniej, bo ma tańszą regulację zaworów i trochę tańszą instalację gazową.
  3. Slawskip

    LPG w Subaru

    Dobry zestaw, więc jak jeździ ok, to nic tylko się cieszyć z jazdy na LPG.
  4. WRC: 1. Tanak 2. Neuville 3. Breen 4. Ogier 5. Mikkelsen 6. Latvala 7. Lappi 8. Suninen 9. Greensmith 10. Rovanpera WRC2: 1. Rovanpera 2. Pietarinen 3. Lindholm
  5. ponieważ teraz znalazłem trochę czasu, to napiszę to tutaj, po około trzech i pół roku użytkowania i niecałych 55 tyś. km przebiegu wydech środkowy z Polmostrowa pękł na trójniku, po pospawaniu i przejechaniu kilkuset kilometrów pękł z drugiej strony. Środkowy został wymieniony na używany ale OEM w dobrym stanie. Za to końcowe tłumiki pomimo tego że z zewnątrz wyglądają ok i nie mają żadnych dziur, ani nie są mocno skorodowane, to w środku są już wypalone i przez to dużo głośniejsze niż na początku, chociaż ten dźwięk może się podobać. Gdybym miał teraz zmieniać wydech, to pewnie wybrał bym coś innego niż Polmostrów.
  6. nie zawsze jest plug&play, ale zawsze warto spróbować bo jest na to szansa.
  7. Za tą kasę to powinien być idealny.
  8. Ostatnio mam za mało czasu na wszystko. Szkoda że doba ma tylko 24h... Postaram się poprawić i następnym razem obstawię :-)
  9. dodatkowo art. 4 ust. 6 pkt a ustawy o drogach publicznych z 21.03.1985 Dz. U. nr 71 poz. 838, definiuje autostradę jako drogę, która powinna być wyposażona przynajmniej w dwie rozdzielone, jezdnie jednokierunkowe. Także na autostradzie można zawsze wyprzedzać z prawej strony
  10. Slawskip

    Hamulce

    Zaciski z diesla podchodzą bez problemu i mają tarcze 294mm. Są jeszcze zaciski od spec B i one są pod tarcze 316mm. W sumie to zaciski są takie same, różnią się tylko jarzmem. Można również wsadzić czterotłoczek, lub złote brembo, ale tutaj już nie wszystkie felgi podejdą.
  11. Jak dla mnie to wygląda jak wypolerowany Polmostrów.
  12. Zaprowadziłem do serwisu w celu ogarnięcia problemu z systemem powietrza wtórnego.
  13. Slawskip

    Kubica w F1

    Poprawki podobno dostał tylko Russell.
  14. Każdy diesel miał tarcze 294 mm (Legacy IV, Outback III, Forester III na pewno).
×
×
  • Create New...