Jump to content

Slawskip

Użytkownik
  • Content Count

    989
  • Joined

  • Last visited

About Slawskip

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/21/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY07

Recent Profile Visitors

921 profile views
  1. Tylko Ty masz rozmiar który do najtańszych nie należy, a kolega pewnie ma 225/45/17 które już są dużo tańsze.
  2. i przy okazji zdobyć nominację do nagrody darwina ;-)
  3. Slawskip

    LPG w Subaru

    Nie trzeba wyciągać silnika, chociaż wiele warsztatów woli wyciągnąć. Przy tym silniku (EJ20F) i dobrze zestrojonej instalacji bez problemu zrobisz 100 tyś km bez regulacji zaworów, a jak trzeba będzie regulować, to i tak będzie to niewielki koszt w porównaniu do oszczędności.
  4. Slawskip

    LPG w Subaru

    Ja bym wymienił na nową polską instalację, czy to będzie Stag czy LPGtech nie ma znaczenia, wtryski Barqcuda czy yetti i do tego odpowiednio dobrany reduktor i będzie super śmigać. Najważniejszy dobry gazmajster, dam Tobie namiary na mojego gazownia na PW.
  5. Jak nie ma LPG to przy tym przebiegu nie trzeba nic ruszać z zaworami.
  6. Zawsze możesz wybrać Legacy/Outback 3.0 wrażenia jeszcze lepsze niż w dieslu
  7. największa butla jaka wchodzi bez rzeźbienia do tego auta to 650/250, czyli np coś takiego: https://allegro.pl/oferta/butla-bormech-zbiornik-lpg-650-250-67-l-warszawa-8004100787 niektórzy montują też butle pełne, które mają przy tych samych wymiarach większą pojemność tak jak np ta: https://allegro.pl/oferta/gzwm-650-250-71l-zbiornik-tor-zewnetrzny-pelny-8216461496?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=CjwKCAjwibzsBRAMEiwA1pHZrksPGjO411ZcVnP5JdJZ1UvME-qhn9gmVJYfS-egk7FncMSest3qnxoCA6UQAvD_BwE lub ta: https://www.agsiedlik.pl/ztp-650250-72l-bormech-zbiornik-zewnetrzny-pelny--2019r-i1051.html
  8. kup cylinderek i sam wymień, prosta i łatwa robota (zwłaszcza, że już wszystko masz rozebrane, a to najgorsza robota).
  9. Sprawdź czy stuka przy hamowaniu, bo jeśli nie, to mogą stukać zaciski hamulcowe.
  10. Slawskip

    LPG w Subaru

    W 2.0 DOHC nie trzeba wyciągać silnika do regulacji zaworów.
  11. Tak, jest zwykły przelot i od góry dokręcasz nakrętką.
  12. Pewien japończyk jako daily używa Imprezy WRC S5. https://www.whichcar.com.au/news/ex-wrc-subaru-impreza-daily-driver
  13. Slawskip

    Kubica w F1

    Nowiusieńki silnik... Toż to sabotaż ;-) w sumie lepiej teraz niż podczas wyścigu...
  14. Według mnie do Legacy 2.0 DOHC nie podejdzie. Trzeba rzeźbić to co masz, lub wykorzystać kolektor z wrx, sti lub forka XT, z wejściem na sondę i dobrać nowy katalizator i wejście na drugą sondę (ewentualnie ciąć własny kolektor i z niego wziąć kata). W każdym razie nie ma prostego sposobu na bulgot w 2.0 DOHC, trzeba rzeźbić.
×
×
  • Create New...