Jump to content

Slawskip

Użytkownik
  • Content Count

    984
  • Joined

  • Last visited

About Slawskip

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/21/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Auto
    Subaru Legacy MY07

Recent Profile Visitors

885 profile views
  1. Jak nie ma LPG to przy tym przebiegu nie trzeba nic ruszać z zaworami.
  2. Zawsze możesz wybrać Legacy/Outback 3.0 wrażenia jeszcze lepsze niż w dieslu
  3. największa butla jaka wchodzi bez rzeźbienia do tego auta to 650/250, czyli np coś takiego: https://allegro.pl/oferta/butla-bormech-zbiornik-lpg-650-250-67-l-warszawa-8004100787 niektórzy montują też butle pełne, które mają przy tych samych wymiarach większą pojemność tak jak np ta: https://allegro.pl/oferta/gzwm-650-250-71l-zbiornik-tor-zewnetrzny-pelny-8216461496?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=CjwKCAjwibzsBRAMEiwA1pHZrksPGjO411ZcVnP5JdJZ1UvME-qhn9gmVJYfS-egk7FncMSest3qnxoCA6UQAvD_BwE lub ta: https://www.agsiedlik.pl/ztp-650250-72l-bormech-zbiornik-zewnetrzny-pelny--2019r-i1051.html
  4. kup cylinderek i sam wymień, prosta i łatwa robota (zwłaszcza, że już wszystko masz rozebrane, a to najgorsza robota).
  5. Sprawdź czy stuka przy hamowaniu, bo jeśli nie, to mogą stukać zaciski hamulcowe.
  6. Slawskip

    LPG w Subaru

    W 2.0 DOHC nie trzeba wyciągać silnika do regulacji zaworów.
  7. Tak, jest zwykły przelot i od góry dokręcasz nakrętką.
  8. Pewien japończyk jako daily używa Imprezy WRC S5. https://www.whichcar.com.au/news/ex-wrc-subaru-impreza-daily-driver
  9. Slawskip

    Kubica w F1

    Nowiusieńki silnik... Toż to sabotaż ;-) w sumie lepiej teraz niż podczas wyścigu...
  10. Według mnie do Legacy 2.0 DOHC nie podejdzie. Trzeba rzeźbić to co masz, lub wykorzystać kolektor z wrx, sti lub forka XT, z wejściem na sondę i dobrać nowy katalizator i wejście na drugą sondę (ewentualnie ciąć własny kolektor i z niego wziąć kata). W każdym razie nie ma prostego sposobu na bulgot w 2.0 DOHC, trzeba rzeźbić.
  11. Ten wydech to mi na polmostrów wygląda.
  12. Zaciski dwutłok 294 mm był w dieslu (Legacy, Outback, Forester). Koszt tych zacisków jest niski więc możesz spróbować (na allegro można tanio kupić). Tylko dobrze było by je od razu zregenerować. Można też kupić dwutłok z Legacy spec B tam są tarcze 316mm, ale ciężej znaleźć i zazwyczaj są droższe.
  13. ja w moim już byłym Legacy zrobiłem około 70 tyś km na LPG. Instalacja spokojnie zwróciła mi się po około 13 tyś km. Odejmując koszty dodatkowe związane z LPG (regulacja zaworów, serwis instalacji, zwiększony koszt przeglądów okresowych) wychodzi mi że zaoszczędziłem ponad 12 tyś zł. Auto jeździ równie dobrze na LPG co na noPB, więc po co przepłacać. To wszystko w 2.0 DOHC 165 KM, a przecież w 2.0 SOHC jest jeszcze taniej, bo ma tańszą regulację zaworów i trochę tańszą instalację gazową.
  14. Slawskip

    LPG w Subaru

    Dobry zestaw, więc jak jeździ ok, to nic tylko się cieszyć z jazdy na LPG.
×
×
  • Create New...