Skocz do zawartości

scoobie24

Nowy
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    Forester SF 2.0 N/A

Ostatnie wizyty

1287 wyświetleń profilu

Osiągnięcia scoobie24

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

13

Reputacja

  1. Właśnie z tym jest trochę problem bo w forku sf nie widzę ani bezpiecznika ani przekaźnika do pompy. https://fuse-box.info/subaru/subaru-forester-sf-1997-2002-fuses Mam zestaw do zarabiania przewodów to zrobiłbym kołnierzyk i podwójne opaski. Edit: Ok znalazłem filmik gdzie gość odłącza pompę jakby komuś się przydało.
  2. Witam leje mi się paliwo ze skorodowanego przewodu pod autem od strony kierowcy z tyłu i jest to przewód zasilający. Z tego co czytałem można zamienić kawałek na gumowy paliwowy 8mm wzmocniony tylko pytanko jak to zrobić żeby jak utnę go wylało się jak najmniej paliwa? Czy przewód od strony baku będzie cały czas ciekł czy tylko tyle ile było w przewodzie bo nie wiem czy trzeba spuszczać paliwo do tej roboty.
  3. Orientuje się ktoś może jaki jest gwint odpowietrzników hamulców w subaru forester sf? m7x1? Z tyłu bębnowe jakby co.
  4. scoobie24

    Poduszki silnika

    Witam! Mój forek ma już 350k nalotu i myślę o zmianie poduszek silnika bo ma szarpnięcia przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu oraz wibracje na jałowym w kabinie. Wymieniał ktoś i odczuł jakąś większą różnicę? I czy trzeba ściągać kolektor żeby się do nich dostać?
  5. Podmień cewkę z 3 cylindra na inny i zobacz czy błąd innego cylindra wyskoczy, jak nie to to samo ze świecą zrób a jeśli nie to, to wtrysk gazu jeszcze jest podejrzany i kabel WN.
  6. Bujało dużo bardziej na starych mcphersonach ze stabem niż na świeżych z SG i bez staba.
  7. Właśnie jeżdżę póki co bez i nie powiem fajnie się jeździ
  8. Pytanko, po lifcie ok. 4 cm z przodu stosował ktoś jakieś dłuższe łączniki stabilizatora z innego modelu? Bo trochę brakuję mi teraz żeby go założyć.
  9. To klekotanie ustaje po tym jak silnik bardziej się nagrzeje?
  10. Tak, na pb wydaje się być lepiej ale na dwóch paliwach jest dziwny problem przy ruszaniu i lekkim gazie przydusza się tak jakby go zalewało i dopiero wciśnięcie sprzęgła i ponowne dodanie dodanie gazu go odmula. Nie występuje to zawsze ale co jakiś czas a kable i świece wymienione więc może cewka ale nie mogę znaleźć zamienników jedynie w chinach coś jest.
  11. Pytanie co do czujnika położenia przepustnicy (TPS). Na zamkniętej przepustnicy wynosi 0.63V a powinna być 0.45-0.55V. Myślicie, że warto próbować ustawiać bo niestety obrobiły mi się główki śrubek i będzie trzeba kombinować czy nie powinno to mieć większego znaczenia? Dodam, że forek trochę poszarpuje na niskich obrotach i dlatego sprawdziłem.
  12. scoobie24

    Korozja w Foresterze

    Ja tam tak zrobiłem i się trzyma
  13. Większość to to samo, najpewniej będzie wziąć liqui moly / prestone. Ważne, żeby układ ogólnie był czysty przed wlaniem.
  14. Myślę, że można spróbować skoro i tak trzeba będzie dobierać się do nagrzewnicy. Najlepiej by było nie wlewać całości od razu i obserwować a jak zadziała to można wymienić płyn chłodniczy żeby nie latało to cały czas w układzie.
  15. Pytanko czy z takimi lampami roboczymi nie mieliście żadnego problemu przy przeglądach czy lepiej odkręcać? Zgubiłem jedną zaślepkę halogenu i myślę włożyć tam lampy 16 led jak ze zdjęcia wyżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...