Jump to content

pencilpaul

Użytkownik
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

About pencilpaul

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Subaru WRX 2011 / Subaru WRX STI 2017

Recent Profile Visitors

954 profile views
  1. Białystok i akalice trzymają formę Śniegu pod dekielki
  2. A święta na podlasiu wyglądały tak
  3. Wydech, chłodnica Mishimoto i nie-ASO. Na takie wartości to wystarczy spokojnie. Smok oleju podobno w tym modelu jest już seryjnie wzmocniony lub innej konstrukcji i nie trzeba go wymieniać. Tak przynamniej słyszałem
  4. To zależy z jakiego rejonu Polski jesteś, ale praktycznie w każdym znajdziesz jakiegoś fachowca. W COBBa bawiłem się przy poprzednim WRX przez chwilę, ale jak później zrobiłem normalną mapę to jeździło nieporównywalnie lepiej. Lepsze przyspieszenie, mniejsze spalanie itp. W obecnym STI też mam już dłubnięte na 350 KM i 520 Nm. I wreszcie jeździ Edit: Tych mustangów to jak psów ostatnio U mnie na rejonie też ich tyle ostatnio jeździ, że zastanawiam się czy jakaś promocja na nie była - chociaż i tak drogie nie są w sumie
  5. Mój STI z 2017 i też na Dunlopach wyjechał.
  6. Miałem WRX 2011 w budzie STI i teraz mam STI 2017. Wnętrze w STI może ciut większe, ale największa różnica to wykończenie. Jest przepaść pod tym względem między starym, a nowym WRXem. Subaru wreszcie stało się samochodem, którym można komfortowo jeździć w dalekie trasy z rodziną. Rozwiązania technologiczne, na które kiedyś machałem ręką jako nieprzydatne okazały się bardzo pomocne w codziennej jeździe, a mam na myśli min. czujnik deszczu, asystent martwego pola, kamera cofania itd. Tego nie miałem w starej Subarynie. Bagażnik w nowym STI jest chyba większy - jakby ciut szerszy i głębszy chyba, że już pamięć mnie zawodzi. STI 2017 prowadzi się o niebo lepiej. Jest sztywniejsze. Szybciej reaguje na ruchy kierownicy. Jest pewniejsze. Ale to może wynikać też z faktu, że miałem WRX wcześniej, a nie STI. Czy w starym było coś lepszego? Właściwie nie. Ale wspominam moją starą Subarynę z łezką w oku bo to był tez świetny samochód. Wsiadłem ostatnio do WRXa kolegi jakoś z 2010 i ząb czasu czułem jeszcze bardziej niż przesiadając się ze starego modelu na nowy.
  7. Mam obecnie pro kit w swojej Subarynie. Twardość podobna do seryjnych sprężyn, lekkie obniżenie ale delikatnie mniejsze niż sugeruje producent.
  8. Chyba łatwiej podłożyć dwie deski dodatkowe niż rozbierać całą dokładkę
  9. Toć ja miałem dokładki maxtona, które były jeszcze niżej i na spręzynach obnizajacych Eibacha. A podjazd do garażu stromy i nie było problemu. Dlatego pytam EDIT: I jeszcze ten jest na 19stkach więc stoi jeszcze te kilka mm wyżej niż mój w serii.
  10. Nie do końca mi pasują te dokładki z przodu i srebrne elementy na końcówkami wydechu. Ale tak poza tym piękne auta i gratuluję posiadaczom U mnie audio gra mega dobrze, ale ja porównuję z tym co miałem w poprzedniej Subarynie Lanosie
  11. A skąd wiedza, że nikt nie go nie chce? Ile te ogłoszenie tam wisi? Kilka godzin?
  12. Trochę mi przeszkadza brak spójnej polityki na te Limited Edition. Taka edycja STI powinna mieć identyczne wyposażenie na cały świat, takie same plakietki. I numerowanie powinno być jedno. Np 500 sztuk i z tego numery 100-110 trafiają do Polski. A tutaj każdy kraj traktowany jest inaczej i moim zdaniem polskie Limited Edition nie będą miały niestety żadnej wartości kolekcjonerskiej.
  13. Niech te Skody i Passaty mają i po 1000 KM, a ja i tak nigdy nawet przez ułamek sekundy nie pomyślę o zakupie czegoś takiego. Nie każdemu właścicielowi STI chodzi o to żeby napieprzać spod świateł i walczyć z każdym na "śmierć i życie". Życzę wszystkim banana na twarzy i czerpania przyjemności z jazdy, a nie tylko z pokonywania innych na światłach
×
×
  • Create New...