Skocz do zawartości

pencilpaul

Użytkownik
  • Zawartość

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pencilpaul

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Subaru WRX 2011 / Subaru WRX STI 2017

Ostatnie wizyty

870 wyświetleń profilu
  1. pencilpaul

    Subaru WRX STI MY15

    Miałem WRX 2011 w budzie STI i teraz mam STI 2017. Wnętrze w STI może ciut większe, ale największa różnica to wykończenie. Jest przepaść pod tym względem między starym, a nowym WRXem. Subaru wreszcie stało się samochodem, którym można komfortowo jeździć w dalekie trasy z rodziną. Rozwiązania technologiczne, na które kiedyś machałem ręką jako nieprzydatne okazały się bardzo pomocne w codziennej jeździe, a mam na myśli min. czujnik deszczu, asystent martwego pola, kamera cofania itd. Tego nie miałem w starej Subarynie. Bagażnik w nowym STI jest chyba większy - jakby ciut szerszy i głębszy chyba, że już pamięć mnie zawodzi. STI 2017 prowadzi się o niebo lepiej. Jest sztywniejsze. Szybciej reaguje na ruchy kierownicy. Jest pewniejsze. Ale to może wynikać też z faktu, że miałem WRX wcześniej, a nie STI. Czy w starym było coś lepszego? Właściwie nie. Ale wspominam moją starą Subarynę z łezką w oku bo to był tez świetny samochód. Wsiadłem ostatnio do WRXa kolegi jakoś z 2010 i ząb czasu czułem jeszcze bardziej niż przesiadając się ze starego modelu na nowy.
  2. pencilpaul

    Sprężyny Eibach - Sportline vs Prokit

    Mam obecnie pro kit w swojej Subarynie. Twardość podobna do seryjnych sprężyn, lekkie obniżenie ale delikatnie mniejsze niż sugeruje producent.
  3. pencilpaul

    SUBARU WRX STI LAST EDITION

    Chyba łatwiej podłożyć dwie deski dodatkowe niż rozbierać całą dokładkę
  4. pencilpaul

    SUBARU WRX STI LAST EDITION

    Toć ja miałem dokładki maxtona, które były jeszcze niżej i na spręzynach obnizajacych Eibacha. A podjazd do garażu stromy i nie było problemu. Dlatego pytam EDIT: I jeszcze ten jest na 19stkach więc stoi jeszcze te kilka mm wyżej niż mój w serii.
  5. pencilpaul

    SUBARU WRX STI LAST EDITION

    Dlaczego?
  6. pencilpaul

    SUBARU WRX STI LAST EDITION

    Nie do końca mi pasują te dokładki z przodu i srebrne elementy na końcówkami wydechu. Ale tak poza tym piękne auta i gratuluję posiadaczom U mnie audio gra mega dobrze, ale ja porównuję z tym co miałem w poprzedniej Subarynie Lanosie
  7. pencilpaul

    Subaru WRX STI MY15

    A skąd wiedza, że nikt nie go nie chce? Ile te ogłoszenie tam wisi? Kilka godzin?
  8. pencilpaul

    Subaru WRX STI MY15

    Trochę mi przeszkadza brak spójnej polityki na te Limited Edition. Taka edycja STI powinna mieć identyczne wyposażenie na cały świat, takie same plakietki. I numerowanie powinno być jedno. Np 500 sztuk i z tego numery 100-110 trafiają do Polski. A tutaj każdy kraj traktowany jest inaczej i moim zdaniem polskie Limited Edition nie będą miały niestety żadnej wartości kolekcjonerskiej.
  9. pencilpaul

    Subaru WRX STI MY15

    Niech te Skody i Passaty mają i po 1000 KM, a ja i tak nigdy nawet przez ułamek sekundy nie pomyślę o zakupie czegoś takiego. Nie każdemu właścicielowi STI chodzi o to żeby napieprzać spod świateł i walczyć z każdym na "śmierć i życie". Życzę wszystkim banana na twarzy i czerpania przyjemności z jazdy, a nie tylko z pokonywania innych na światłach
  10. pencilpaul

    Lanos hatchback STI wersja US v.s. EU

    Ja miałem wersję US tego modelu tylko w sedanie. Rocznik 2011, WRX. Jeśli mile, spalanie w MPG i stopnie w F nie przeszkadzają to wszystko inne jak w UE. Jeździłem swoją Subaryną 4 lata. Aha żarówki to kierunków w przedniej lampie były inne i kupowałem je przez neta bo w serwisie nie mieli.
  11. pencilpaul

    Subaru WRX STI MY15

    18 tys. km przebiegu i nie mam takiego problemu jak na razie.
  12. pencilpaul

    Szczerze o 2,5T STI

    Mi również zaproponowano zakup wersji demonstracyjnej, ale stwierdziłem że przy różnicy kilkunastu tysięcy złotych pozostanę przy nowym egzemplarzu. Demo miało kilka tysięcy przebiegu i mimo zapewnień, że było jeżdżone prawidłowo to jednak nie do końca uwierzyłem. Raczej mało prawdopodobne żeby testujący auto przejmowali się tym, że to nowy silnik na dotarciu i trzeba tym jeździć w miarę delikatnie Wybrałem opcję osobistego docierania.
  13. pencilpaul

    Szczerze o 2,5T STI

    To i ja zostawię w tym popularnym wątku coś od siebie. Miałem 4 lata WRXa 2,5 podkręconego do 320 KM, który w momencie sprzedaży miesiąc temu miał przejechane prawie 140 tys. km. I nic. Żadnych UPG, panewek. Robiłem typowo eksploatacyjne rzeczy, a nawet ich nie było dużo. Sprzedałem tylko dlatego, że kupiłem nowego STI. Być może jestem wyjątkiem potwierdzającym regułę i jakimś fuksem nie miałem sławetnego UPG, ale nawet jeśli by mnie to spotkało to mam na to wywalone To tylko silnik, zrobi się a przy okazji nawet doda więcej mocy. Cieszę się, że mam do tego tak luźne podejście bo w przeciwnym razie musiałbym jeździć potwornie nudnymi samochodami Za banana na twarzy jakiego dawał mi stary WRX i daje nowy STI jestem w stanie wybaczyć ewentualną wpadkę w silnikiem i wyłożyć na to dodatkowe złotówki. Jestem też w pełni świadomym klientem. Znam bolączki tego modelu i silnika, ale mimo wszystko nie mam ochoty jeździć niczym innym. Pozdrawiam
  14. Ależ ta Tesla ohydna Dawno nie widziałem tak brzydkiego samochodu. W środku kierownica i tablet. Auto bez polotu, w środku zero klimatu. Dla mnie może jechać i 1 sek do setki, a i tak nie będę nigdy zainteresowany takim samochodem
  15. pencilpaul

    Subaru Ascent SUV

    To już kwestia mocno indywidualna. Zastanawiałem się nad Forkiem często, ale za każdym razem miałem w głowie myśl, że ciut mały. Gdyby był większy. No i jest
×