Jump to content

pencilpaul

Użytkownik
  • Content Count

    271
  • Joined

  • Last visited

About pencilpaul

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Subaru WRX 2011 / Subaru WRX STI 2017

Recent Profile Visitors

987 profile views
  1. Tak, kupiłem to na Subispeed. Ale nie wiem czy polecę bo kierunki sekwencyjne padły po ok roku. Oddam je do mojego magika od lamp i zobaczę czy da się to naprawić. Większość tuningowych gratów na Subispeed produkowane jest w Chinach i z jakością bywa rożnie.
  2. A jakoż to gleba Pewnie podobnie jak u mnie założone jakieś sprężyny obniżające po ok 15 mm. Szersze felgi o agresywniejszym ET powodują, że szpary są bardziej widoczne.
  3. Całkiem ładnie pracuje. W sumie to chyba podobnie do mojego czyli Invidia Q300. Jeśli chcesz głośniej to pewnie coś w stylu Invidia N1. Mi też marzy się coś głośniejszego, ale dopóki podróżuje ze mną maluch musi zostać to co jest
  4. Rozumiem, że to catback? Ten zestaw jest głośniejszy od standardowego wydechu? Czy po prostu charakterystyka jest inna?
  5. Białystok i akalice trzymają formę Śniegu pod dekielki
  6. A święta na podlasiu wyglądały tak
  7. Wydech, chłodnica Mishimoto i nie-ASO. Na takie wartości to wystarczy spokojnie. Smok oleju podobno w tym modelu jest już seryjnie wzmocniony lub innej konstrukcji i nie trzeba go wymieniać. Tak przynamniej słyszałem
  8. To zależy z jakiego rejonu Polski jesteś, ale praktycznie w każdym znajdziesz jakiegoś fachowca. W COBBa bawiłem się przy poprzednim WRX przez chwilę, ale jak później zrobiłem normalną mapę to jeździło nieporównywalnie lepiej. Lepsze przyspieszenie, mniejsze spalanie itp. W obecnym STI też mam już dłubnięte na 350 KM i 520 Nm. I wreszcie jeździ Edit: Tych mustangów to jak psów ostatnio U mnie na rejonie też ich tyle ostatnio jeździ, że zastanawiam się czy jakaś promocja na nie była - chociaż i tak drogie nie są w sumie
  9. Mój STI z 2017 i też na Dunlopach wyjechał.
  10. Miałem WRX 2011 w budzie STI i teraz mam STI 2017. Wnętrze w STI może ciut większe, ale największa różnica to wykończenie. Jest przepaść pod tym względem między starym, a nowym WRXem. Subaru wreszcie stało się samochodem, którym można komfortowo jeździć w dalekie trasy z rodziną. Rozwiązania technologiczne, na które kiedyś machałem ręką jako nieprzydatne okazały się bardzo pomocne w codziennej jeździe, a mam na myśli min. czujnik deszczu, asystent martwego pola, kamera cofania itd. Tego nie miałem w starej Subarynie. Bagażnik w nowym STI jest chyba większy - jakby ciut szerszy i głębszy chyba, że już pamięć mnie zawodzi. STI 2017 prowadzi się o niebo lepiej. Jest sztywniejsze. Szybciej reaguje na ruchy kierownicy. Jest pewniejsze. Ale to może wynikać też z faktu, że miałem WRX wcześniej, a nie STI. Czy w starym było coś lepszego? Właściwie nie. Ale wspominam moją starą Subarynę z łezką w oku bo to był tez świetny samochód. Wsiadłem ostatnio do WRXa kolegi jakoś z 2010 i ząb czasu czułem jeszcze bardziej niż przesiadając się ze starego modelu na nowy.
  11. Mam obecnie pro kit w swojej Subarynie. Twardość podobna do seryjnych sprężyn, lekkie obniżenie ale delikatnie mniejsze niż sugeruje producent.
  12. Chyba łatwiej podłożyć dwie deski dodatkowe niż rozbierać całą dokładkę
  13. Toć ja miałem dokładki maxtona, które były jeszcze niżej i na spręzynach obnizajacych Eibacha. A podjazd do garażu stromy i nie było problemu. Dlatego pytam EDIT: I jeszcze ten jest na 19stkach więc stoi jeszcze te kilka mm wyżej niż mój w serii.
×
×
  • Create New...