Skocz do zawartości

lechuorzech

Użytkownik
  • Zawartość

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lechuorzech

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 7 Lipiec

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    widły Wisły i Sanu
  • Auto
    Legacy IV
    Lanos SE

Ostatnie wizyty

354 wyświetleń profilu
  1. lechuorzech

    Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    To przygotuj sobie w razie czego jeszcze płytę A, bo ja sprawdziłem i D nie ruszy po zaniku prądu.
  2. lechuorzech

    Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Zadziałają No to jest właśnie EU, jedna z czterech. W moim przypadku aktualizuje ona firmware do ver. 5700 i są to obecnie najnowsze dostępne mapy z 2016 r. Z tym że, mając wcześniej wgrany firmware o wyższym numerze, np. 9200 z płyty Australii 2010 r., niezależnie od tego które mapy są nowsze, firmware nie zostanie zaktualizowany. Mapy będą działać ale strefa czasowa zostanie zgodna z pierwotną płytą. Trzeba odciąć prąd od radia i odpalić "na czysto" system z płyty D - wtedy powinno być EU. Poprawka - U mnie automatyczna zmiana działa tylko jak są wyłączone światła. Przy włączonych podświetlenie zależne jest od pokrętełka.
  3. lechuorzech

    Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Przeczytać kilka postów wstecz Jw. A najlepiej cały wątek od początku. Wszystko już było napisane.
  4. lechuorzech

    Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Będzie działać na wszystkich modelach opartych na core 2, odpali też na core 1 ale nie działa wyszukiwanie po adresie itp. Wsadzić płytę na Europę i będą odpowiednie strefy czasowe. Tylko że radio musi wystartować z tej płyty aktualizując firmware, czyli: wyjąć wszystkie płyty, odciąć prąd na parę minut (np. klema z akumulatora) i dopiero odpalić Europe. Testowane z płytą z Australii.
  5. lechuorzech

    Spryskiwacze xenonów

    A nie miałeś przypadkiem letniego płynu w zbiorniku? Ostatnio spore mrozy były.
  6. lechuorzech

    Spryskiwacze xenonów

    nie potwierdzę że w każdym modelu na 100% ale u mnie jeśli światła są wyłączone to reflektorów nie spryskuje, a przy włączonych bardzo krótkie przytrzymanie spryskuje samą szybę, dłuższe szybę i reflektory
  7. lechuorzech

    Spryskiwacze xenonów

    Światła włączone?
  8. lechuorzech

    Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood

    Jest dysk D 2017! Trzeba dobrze szukać. Większość plików z 2016 r. więc to na pewno nie fejkowa płyta 2013/2014 ze zmienionym version txt. Identyfikuje się podobnie jak A, B i C jako 2016 ver.1 i są drogi których nie ma w 2014. Ale co z tego jak jest już 2018. A dla sceptycznych: Płyta 2014 Płyta 2017
  9. lechuorzech

    schowek z zegarkiem zamiast ekranu nawigacji

    Wyświetlacz z zegarkiem ma inny wtyk (chyba 4 pin) którym idzie zasilanie i sygnały z CAN, wszystko do podebrania z radia ale p&p to nie będzie.
  10. lechuorzech

    KENWOOD FXDD07EF2 dyskusja OEM Navi

    +1
  11. lechuorzech

    słabo świecące reflektory

    U mnie też są mleczne.
  12. lechuorzech

    Sprawdzenie nr VIN

    Марка: LEGACY (B13) Регион: Europe Руль: LHD Дата: 2007/03/26 Модельный год: D ('07MY(KS:'08MY INC)) Код компл.: BP5DL9S Код назн.: EC Главн. опц.код.: FC Внешн цв.: BRILLIANT SILVER M (39D) Внутр цв.: OFF BLACK (D20) BODY: WAGON (W) ENGINE: 2.0L DOHC NA (204) TRAIN: FULLTIME 4WD (4W) MISSION: 4SP-AUTOMATICTRANSMISSION (4AT) GRADE: 20R (20R) SUS: NORMAL SUSPENSION (N/S) DESTINAT: LHD (LH)
  13. lechuorzech

    słabo świecące reflektory

    Moje boje dotyczą Legacy IV polift
  14. lechuorzech

    słabo świecące reflektory

    Manual to za dużo powiedziane, nie jest to specjalnie skomplikowane. Ale w Legacy IV żeby wyjąć lampy trzeba zdemontować zderzak, a żeby to zrobić wyciągamy grila, a wcześniej łapacz powietrza. 1. Wlot powietrza - 2 kołki i już. 2. Atrapa - 2 kołki i 4 zatrzaski od góry, od dołu wsunięty jest w zderzak na dwóch zaczepach. Ciągniemy do przodu. 3. Zderzak - kołki od spodu + 2 schowane za nadkolami. Nadkola wystarczy odgiąć, są miękkie. Góra zderzaka trzyma się na wcisk na zatrzaskach. Ciagniemy zderzak do przodu, najlepiej zacząć od krawędzi przy nadkolach, uważać na halogeny. 4. Reflektory - kilka śrub i kołków. Odkręcamy wszystkie i wypinamy wtyczki. Mi właśnie to zajęło najwięcej czasu. Najgorsze te od kierunków. Pod lampą jest plastikowy uchwyt pod którym przykręcone są spryskiwacze. Odkręcamy go. Łatwiej odkręcić dwie śrubki i zdjąć cały sprysk, niż rozłączać przewód. I w zasadzie już.  5. Mając reflektor na stole potrzeba tylko śrubokręt krzyżakowy. Zdejmujemy osłonkę przeciwkurzową, odpinamy kabelki, wyciągamy żarnik. Odbłyśnik trzymają tylko 2 śrubki. Trzeba delikatnie pomanewrować, kręcąc na boki i pod kątem i tyle. Z odbłyśnikiem I bez Potwierdzam tym samym, że to pełnoprawny bi-ksenon. Jest klapka od długich :-) Czy warto? Koszt regeneracji samych odbłyśników 100 zł / szt.
×