Jump to content

lechuorzech

Użytkownik
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Dobry

About lechuorzech

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday July 7

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    widły Wisły i Sanu
  • Auto
    Legacy IV
    Lanos SE

Recent Profile Visitors

641 profile views
  1. Zasilanie można pociągnąć z lampek. Ale problemem będzie mocowanie lusterka do szyby. W EU jest plastikowe okrągłe przekręcane w bok, a w US metalowe nasuwane od góry. Jedno z drugim nie zagra.
  2. lechuorzech

    Wyjscie Aux

    Ze zdjęć na necie tego OEM AUXa (H6210AG010) wynika że ma on wtyczkę 8-pin. Aux wpina się do gniazda 8-pin razem ze sterowaniem z kierownicy w GX-204LE W tym radiu tj. FZDA07ELEF2 aux wpina się do gniazda 24-pin. 8-pin jest do kamery cofania i sterowania z kierownicy, oprócz tego sterowanie jest zdublowane znowu do gniazda 24-pin. Trzeba sprawdzić czy na pewno jest prawidłowo podłączone. Działa sterowanie z kierownicy? Skądinąd miałem raz taki przypadek że po aktualizacji softu aux przestał być aktywny. Trzeba było odpiąć klemę z aku i załadować soft od nowa. Od tego bym zaczął.
  3. Przeszczep tapicerki, na pełny elektryk założona materiałowa zamiast skóry. Do tego mały serwis Plus czyszczenie przepustnicy i wymiana zaworka pcv odmy. Nie mam porównania, a więc czy to jest bardzo zasyfione? i dolot Tak więc majówka wykorzystana z pożytkiem.
  4. Najnowsza płyta Volvo A 2016/2017 wystartuje system, wrzucasz później D i powinno śmigać. Poza aux bo po aktualizacji do ver. 5700 nie ma go w opcjach i przycisk nie reaguje. Tak więc szukać oryginału Subaru, albo startowej Volvo 2013/2014 wersja systemu 5000 i dopiero D Volvo żeby mieć nowsze mapy.
  5. To przygotuj sobie w razie czego jeszcze płytę A, bo ja sprawdziłem i D nie ruszy po zaniku prądu.
  6. Zadziałają No to jest właśnie EU, jedna z czterech. W moim przypadku aktualizuje ona firmware do ver. 5700 i są to obecnie najnowsze dostępne mapy z 2016 r. Z tym że, mając wcześniej wgrany firmware o wyższym numerze, np. 9200 z płyty Australii 2010 r., niezależnie od tego które mapy są nowsze, firmware nie zostanie zaktualizowany. Mapy będą działać ale strefa czasowa zostanie zgodna z pierwotną płytą. Trzeba odciąć prąd od radia i odpalić "na czysto" system z płyty D - wtedy powinno być EU. Poprawka - U mnie automatyczna zmiana działa tylko jak są wyłączone światła. Przy włączonych podświetlenie zależne jest od pokrętełka.
  7. Przeczytać kilka postów wstecz Jw. A najlepiej cały wątek od początku. Wszystko już było napisane.
  8. Będzie działać na wszystkich modelach opartych na core 2, odpali też na core 1 ale nie działa wyszukiwanie po adresie itp. Wsadzić płytę na Europę i będą odpowiednie strefy czasowe. Tylko że radio musi wystartować z tej płyty aktualizując firmware, czyli: wyjąć wszystkie płyty, odciąć prąd na parę minut (np. klema z akumulatora) i dopiero odpalić Europe. Testowane z płytą z Australii.
  9. A nie miałeś przypadkiem letniego płynu w zbiorniku? Ostatnio spore mrozy były.
  10. nie potwierdzę że w każdym modelu na 100% ale u mnie jeśli światła są wyłączone to reflektorów nie spryskuje, a przy włączonych bardzo krótkie przytrzymanie spryskuje samą szybę, dłuższe szybę i reflektory
  11. Światła włączone?
  12. Jest dysk D 2017! Trzeba dobrze szukać. Większość plików z 2016 r. więc to na pewno nie fejkowa płyta 2013/2014 ze zmienionym version txt. Identyfikuje się podobnie jak A, B i C jako 2016 ver.1 i są drogi których nie ma w 2014. Ale co z tego jak jest już 2018. A dla sceptycznych: Płyta 2014 Płyta 2017
×
×
  • Create New...