Jump to content

lechuorzech

Użytkownik
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Dobry

About lechuorzech

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday July 7

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    widły Wisły i Sanu
  • Auto
    Legacy IV
    Lanos SE

Recent Profile Visitors

897 profile views
  1. Masz core1, powinna pójść bez problemu od razu na 3800 Tak, trzeba wypakować, a otrzymany plik iso trzeba jeszcze zmodyfikować jak pisał wcześniej Marcin, bo nie zmieści się na płycie dl.
  2. Cześć,

    w sprawie auta z CH to jak można się skontaktować bo PW nie działa.

    1. Fala

      Fala

      falasuisse@gmail.com 

      501 584 598 

  3. Zasilanie można pociągnąć z lampek. Ale problemem będzie mocowanie lusterka do szyby. W EU jest plastikowe okrągłe przekręcane w bok, a w US metalowe nasuwane od góry. Jedno z drugim nie zagra.
  4. Ze zdjęć na necie tego OEM AUXa (H6210AG010) wynika że ma on wtyczkę 8-pin. Aux wpina się do gniazda 8-pin razem ze sterowaniem z kierownicy w GX-204LE W tym radiu tj. FZDA07ELEF2 aux wpina się do gniazda 24-pin. 8-pin jest do kamery cofania i sterowania z kierownicy, oprócz tego sterowanie jest zdublowane znowu do gniazda 24-pin. Trzeba sprawdzić czy na pewno jest prawidłowo podłączone. Działa sterowanie z kierownicy? Skądinąd miałem raz taki przypadek że po aktualizacji softu aux przestał być aktywny. Trzeba było odpiąć klemę z aku i załadować soft od
  5. Przeszczep tapicerki, na pełny elektryk założona materiałowa zamiast skóry. Do tego mały serwis Plus czyszczenie przepustnicy i wymiana zaworka pcv odmy. Nie mam porównania, a więc czy to jest bardzo zasyfione? i dolot Tak więc majówka wykorzystana z pożytkiem.
  6. Najnowsza płyta Volvo A 2016/2017 wystartuje system, wrzucasz później D i powinno śmigać. Poza aux bo po aktualizacji do ver. 5700 nie ma go w opcjach i przycisk nie reaguje. Tak więc szukać oryginału Subaru, albo startowej Volvo 2013/2014 wersja systemu 5000 i dopiero D Volvo żeby mieć nowsze mapy.
  7. To przygotuj sobie w razie czego jeszcze płytę A, bo ja sprawdziłem i D nie ruszy po zaniku prądu.
  8. Zadziałają No to jest właśnie EU, jedna z czterech. W moim przypadku aktualizuje ona firmware do ver. 5700 i są to obecnie najnowsze dostępne mapy z 2016 r. Z tym że, mając wcześniej wgrany firmware o wyższym numerze, np. 9200 z płyty Australii 2010 r., niezależnie od tego które mapy są nowsze, firmware nie zostanie zaktualizowany. Mapy będą działać ale strefa czasowa zostanie zgodna z pierwotną płytą. Trzeba odciąć prąd od radia i odpalić "na czysto" system z płyty D - wtedy powinno być EU. Poprawka - U mnie automatyczna zmiana działa tylko jak są wyłączone światła
  9. Przeczytać kilka postów wstecz Jw. A najlepiej cały wątek od początku. Wszystko już było napisane.
  10. Będzie działać na wszystkich modelach opartych na core 2, odpali też na core 1 ale nie działa wyszukiwanie po adresie itp. Wsadzić płytę na Europę i będą odpowiednie strefy czasowe. Tylko że radio musi wystartować z tej płyty aktualizując firmware, czyli: wyjąć wszystkie płyty, odciąć prąd na parę minut (np. klema z akumulatora) i dopiero odpalić Europe. Testowane z płytą z Australii.
  11. A nie miałeś przypadkiem letniego płynu w zbiorniku? Ostatnio spore mrozy były.
  12. nie potwierdzę że w każdym modelu na 100% ale u mnie jeśli światła są wyłączone to reflektorów nie spryskuje, a przy włączonych bardzo krótkie przytrzymanie spryskuje samą szybę, dłuższe szybę i reflektory
×
×
  • Create New...