Skocz do zawartości

Czlapus

Użytkownik
  • Postów

    1029
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czlapus

  • Urodziny 12.10.1993

Contact Methods

  • Skype
    wojtasshd

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Piwniczna-Zdrój
  • Auto
    Subaru Impreza 2.0N/A
  • Zainteresowania
    Stolarz rzezbiarz motoryzacja Subaruuu mechanika

Ostatnie wizyty

2247 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Czlapus

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

69

Reputacja

  1. Czlapus

    Biale z nieba leci!

    No i się zaczyna a subaru niema jeszcze zimowych butów:(
  2. Tez w tamtym roku kupowalem ukosnice aczkolwiek potrzebowalem do graniakow wiekszych wymiarow i chcialem aby ukosnica przeciela min 10cm na grubosc . Chcialem festola kapex ks120 i juz bylem praktycznie zdecydowany ale kiedy na wystawie zobaczylem bosha gcm 12 i sprobowalem jak ten sprzet pracuje to odrazu zmienilem zdanie ma mocny silnik bo az 2KW przecina34cm na szerokosc oraz 12 cm na wysokosc ogolnie jest dosc ciezka co mi akurat nieprzeszkadza bo uzywam ja zazwyczaj w stacjonarnym warsztacie
  3. Witam Podziele sie z wami swoimi doświadczeniami apropo narzedzi . Ogolnie nacodzien pracuje w budowlance i jezeli chodzi o sprzety to w naszej firmie w wiekszosci uzywamy sprzetow milwaukke majabardzo dobry serwis( choc naprawde rzadko w nim bywam) sa to sprzety wrecz idiotoodporne bardzo mocne przekladnie w wkretarkach sa bardzo ergonomiczne i zwarte . Sam na prywatny uzytek rowniez mam sprzety w wiekszosci tylko milwaukee. Choc do robot stolarkich Festool wiedzie tutaj prym pod wzglem dokladnosci to niestety ich ceny sa mocno przesadzone. Mam rowniez ukosnice z bosha i wg mnie jest naprawde świetna. Ogolnie wg mnie jest tak ze kazdy sprzet z rodziny profesjonalnych jest warty swojej ceny i naprawde swietniesie sprawuje.
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Ja zazwyczaj wlaczam przeciwmgielne badz jak niepotrzebuje gazowac trzymam lekko noge na dzwigni hamulca tez duzo pomaga aczkolwiek jest to dlamnie drazniace
  6. To jajezdzac na odcinku do 8 km gdzie 50 % drogi to gora mam ok 12l spalanie mowie o srednim z tygodnia gdzie nigdzie dalej niejezdzilem
  7. Zona jezdzac na miejscu ma spalanie ok 8l ( w moim przypadku 9.5) A w tradie nieprzekraczajac 120 miesci sie w 7 litrach
  8. @szamot Lubie sprzety jestem wrecz uzalezniony od ich zakupow oczywiście sprzety od Ciebie tez nadal posiadam i uzywam nawet niektorych forumowiczow wspomagam z sprzetami
  9. Niechce wiekszego rozmiaru kol bo niemam autostrady do domu co moglo by sie wiazac w przyszlosci z pokzywionymi felgami czy nawet uszkodzeniem opon. Rozmiar opon mam dobrany tak aby srednica kola zgadzala sie z tym co na tabliczce ( uzywalem kalkulatora do przeliczania) Ja ogolnie jestem z samochodu bardzo zadowolony silnik 2.0 daje sobie rade. Czasami brakuje mi tylko reduktora (stare przyzwyczajenie) aczkolwiek skrzynia 6mt jeat bardzo fajnie zestopniowana co przeklada sie na niezle wyniki w spalaniu. Mialem juz chwile slabosci i chec wymiany auta ( przed wymiana czujnika polozenia luzu). Czujnik nieczytal luzu, co nioslo za soba wiele innych konsekwencji typu: -niedzialajacy tempomat -niedzialajacy hillholder -niewyswietlal sie aktualny bieg -palila sie kontrolka na deace - calkowite zamulenie auta Zamulenie wedlug mojej dedukcji wynikalo z wplywu czujnika luzu na dzialanie zmiennych faz rozrzadu ( wariatory prawdopodobnie wogole niedzialaly) poniewaz silnik myslal ze skrzynia jest caly czas na luzie Na chwile obecna samochod Ciagnie jak wsciekly. W porownaniu do imprezy jedzie troszke lepiej napewno duzo lepiej ciagnie od dolu bo silnik zbiera sie juz od 1800obr. Ma duzo lepsza charakterystyke pracy Wyzej sie kreci samochod sluzy fo jazdy wokol komina aczkolwiek czasami jade tez gdzies po autostradzie a i tam silnik ma wystarczajaca moc do 180 rozpedza sie bez problemu i przy tej predkosci nawet jej nieczuc
  10. Witam Chcialbym przedstawic swojego legasia uzytkowany juz od maja ale jakos niebylo czasu na zalozenie watku Troche danych -Kupiony z szwajcarii -silnik 2.0 150km -Przebieg 198tys km -skrzynia manual 6mt W samochodzie zrobione juz kilka modow poprawiajacych komfort jazdy co przeklada sie rowniez na lepsze prowadzenie i hamowanie - zaciski 4 tlok z wrx + tarcze nacinane i nawiercane +nowe klocki -tyl tarcze nacinane i nawiercane +nowe klocki -poraz 2 juz zmiana oleju w silniku +filtry -nowy olej w skrzyni i dyfrze -nowy czujnik polozenia luzu - rozrzad -regulacja zaworow -nowe swiece Z extra fantow Felgi letnie ats dtm 17 " Zimowe w podobnym stylu tylko 16"do tego oponki Nokian snowproff z racji na miejsce w jakim mieszkam i jak na chwile obecna jestem z nich bardzo zadowolony Na chwile obecna zamochod jezdzi tak jak powinien wiec i jest zadowolenie
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Ogolnie swiatlo swi3ci normalnie niewyglada jakby cos z nim bylo nietak, jest ono poprostu wg mnie niewystarczajaco mocne aby oswietlac droge cofania. Wg mnie jest to swiatlo bardziej informacyjne (uwaga wyjezdzam tylem) nizeli pomocnicze w czasie nocnym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...