Skocz do zawartości

Nasze doświadczenia z jazdy Subaru e-BOXER


Paweł L

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, dawidz napisał:

Taki mi założyło ASO, płacę niemałe pieniądze więc zakładam, że znają się na robocie ;)

Tak ma być i nie powinno być żadnych wątpliwości w tej kwestii.

EFB jest chyba bardziej odporny na cykliczne rozładowania/ładowania,większy pobór prądu oraz daje wyższy prąd rozruchowy niż zwykły kwasiak.

A może to tylko marketingowy bełkot :coffee:

Generalnie, ja lubię wiedzieć co będzie założone i zazwyczaj się tym trochę interesuje,ale to nie znaczy, że każdy musi mieć na to czas i ochotę,bo to tylko przedmiot użytku codziennego taki sam jak wiele innych;)

Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy Wam też tak rzadko załącza się tryb elektryczny zimą? Zaobserwowałem to już w zeszłym roku, jednak po dłuższej jeździe, rozgrzaniu silnika włączał się normalnie. Teraz nic. Bateria naładowana na full, w trybie S oczywiście wszystko działa i elektryk wspomaga, ale w normalnej jeździe nie. Zastanawiam się czy nie sprawdzić naładowania akumulatora, czy nie ma to czasem związku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Subaru i to ich assistance to dno, jeszcze je głupi dałem się zrobić laweciarzowi w konia i do mnie mówi, że on w peirwszej kolejności próbuje usprawnić auto i to jest płatne, pomyślałem trudno, padł aku nie z mojej winy to dostanę od subaru zwrot, a tutaj nic z tego ;) 

 

 

Wychodzi, ze mogłem mu powiedzieć, że ma nie dotykać i pakować na lawete, wtedy bym nic nie zapłacił.

 

Druga sprawa, subaru sprzedaje ile samochodó rocznie? 5 sztuk? 10? A dodzwonić się nigdy nie można, tam chyba dwie osoby pracują 

Edytowane przez dawidz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, olo11 napisał:

Czy na tym Aku jest napisane ''not suitable for vehicles with SS system ''

Wiem, że też będzie działać jak kazdy Ca/Ca czy Silver/Ca, ale czy nie warto założyć cos lepszego, EFB albo AGM lepiej?

 

 

To chyba nie tyczy się hybryd. Tez byłem zdziwiony ze nie ma AGM, tylko zwykły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kris3k napisał:

Mam pytanie, czy Wam też tak rzadko załącza się tryb elektryczny zimą? Zaobserwowałem to już w zeszłym roku, jednak po dłuższej jeździe, rozgrzaniu silnika włączał się normalnie. Teraz nic. Bateria naładowana na full, w trybie S oczywiście wszystko działa i elektryk wspomaga, ale w normalnej jeździe nie. Zastanawiam się czy nie sprawdzić naładowania akumulatora, czy nie ma to czasem związku?

Mi rzadziej załączał się przed wymianą akumulatora. Po wymianie częściej i spada spalanie wg komputera. Sprawdź akumulator, może coś jest na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także nie wiem o co chodzi z tym Aku.

Tu na forum piszą ludzie że mogą mieć klapę otwarta 4h i Aku nie pada, w serwisie mówią za po 40min im padają 

 

Chciałem samochód na wypady, campingi, spanie w samochodzie - chyba będę musiał szukać dalej 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kris3k napisał:

Mam pytanie, czy Wam też tak rzadko załącza się tryb elektryczny zimą? Zaobserwowałem to już w zeszłym roku, jednak po dłuższej jeździe, rozgrzaniu silnika włączał się normalnie. Teraz nic. Bateria naładowana na full, w trybie S oczywiście wszystko działa i elektryk wspomaga, ale w normalnej jeździe nie. Zastanawiam się czy nie sprawdzić naładowania akumulatora, czy nie ma to czasem związku?

Mi się wydaje, że to kwestia rozgrzewania silnika spalinowego, które przy niskich temperaturach musi potrwać i to constans, wiec nie jest wskazane, aby to rozgrzewanie przerywał EV.

Oczywiście zjawisko o jakim pisze Kris3k też zaobserwowałem w swoim  e-boxerze. Kiedy wszystko jest już rozgrzane, EV uruchamia się częściej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, dawidz napisał:

 

 

Druga sprawa, subaru sprzedaje ile samochodó rocznie? 5 sztuk? 10? A dodzwonić się nigdy nie można, tam chyba dwie osoby pracują 

Chyba u złego dealera kupiłeś auto, w przeciwieństwie do Ciebie ja mam bardzo dobra doświadczenia z obsługa posprzedażowa. Teraz montowali mi hak, zadzwoniłem do mojego dealera, wszystko mi ustalił, zawiozłem auto, dostałem XV na jeden dzień w ramach gestu dealerskiego( nieodpłatnie), dodam ze tam pracuje tylko jedna osoba, ale obsługa na najwyższym poziomie.

Nie do  przecenienia jest dobra obsługa posprzedażowa;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem w Technotop Lublin i też złego słowa nie powiem. Sprzedaż, serwis, atmosfera. Sprawę wymiany akumulatora załatwili od A do Z, wszystko dla dobra klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
16 godzin temu, Robgas44 napisał:

Mi się wydaje, że to kwestia rozgrzewania silnika spalinowego, które przy niskich temperaturach musi potrwać i to constans

Zgadza się. Dochodzi jeszcze drugi parametr - ustawienia temperatury wewnątrz samochodu. Aby ją osiągnąć (utrzymać) musi pracować silnik spalinowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnio też się zaświeciła, ostatnie trzy tankowania poszły na jazde na krótkich dystansach po mieście. Przez poprzednie 12 miesiecy jeździlem podobnie tylko że raz na miesiac dochodziła dłuższa przejażdzka 2 x 250km.

Edytowane przez sevenxd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator niby wszystko ok, zrobiłem w czwartek 500km, wczoraj 500km i dzisiaj ledwo odpalił.

Piłował, piłował, już myślałem że nie odpali.

 

Zostaje w świętokrzyskim jeszcze dwa dni, jak nie odpali za dwa dni - bo nie będę chodził do nowego samochodu co 4h go odpalać, to lawetka do ASO pewnie w Kielcach, a później będę musiał z Katowic dymać po odbiór.

 

Już sobie ogarniam prawnika, bo nie wydaje mi się, żeby to było normalne, na samo paliwo, żeby jeździć i odbierać samochód z ASO wydałem już z 1000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.12.2021 o 08:32, Grzesiek89 napisał:

Chyba u złego dealera kupiłeś auto, w przeciwieństwie do Ciebie ja mam bardzo dobra doświadczenia z obsługa posprzedażowa. Teraz montowali mi hak, zadzwoniłem do mojego dealera, wszystko mi ustalił, zawiozłem auto, dostałem XV na jeden dzień w ramach gestu dealerskiego( nieodpłatnie), dodam ze tam pracuje tylko jedna osoba, ale obsługa na najwyższym poziomie.

Nie do  przecenienia jest dobra obsługa posprzedażowa;)

 

Ja aktualnie nie narzekam na obsługę, ostatnio akumulator padł to od razu mnie przyjęli i sprawdzili.

Jedyne co to mam problem z samochodem, przydałoby się, żeby ktoś go porządnie naprawił, bo teraz to strach gdziekolwiek nim jechać.

Jestem 250km od domu, stał 12h i ma problem z odpaleniem.

 

Boli mnie to, że wydaje prawie 200k i muszę się martwić czy dam radę wrócić nim do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uważnym przeczytaniu wątków na Forum poważnie rozważam Forestera z e-boxerem pod maską jako auto do codziennej jazdy i mam pytanie/prośbę czy ktoś z W-wy lub okolic mógłby mi pokazać taki pojazd, przewieźć kawałek jako pasażera i opowiedzieć z własnego doświadczenia na jakie jego cechy szczególne powinienem zwrócić uwagę. Będę wdzięczny za taką pomoc. Odpowiedź może być bezpośrednio na Priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...