Jump to content

sevenxd

Nowy
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About sevenxd

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    XV II e-boxer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sevenxd

    E-Boxer

    Ja mam po sobocie trochę mieszane uczucia, na S17 miejscami mimo kiepskich warunków XVka trzymała się drogi, nawet gdy raz zjechałem na zaśnieżone zielone wydawało się wszystko pod kontrolą. Natomiast przy jeździe po samym Lublinie to na rondach trochę czuć było utratę przyczepności, ze dwa razy tył chciał uciec i raz przy zjeździe miał opory żeby skręcić. A nie starałem się o to żeby być najszybszym uczestnikiem ruchu. Może to jeszcze kwestia umiejętności. Jednak zawsze trzeba pamiętać, że mimo świetnego napędu to fizyki nie da się oszukać.
  2. sevenxd

    XV 2.0 e-Boxer

    Czy wymiana oleju po dotarciu silnika jest potrzebna? Czy zmiana z 0W na 5W jest potrzebna?
  3. "Niestety" aktualnie w moje potrzeby idealnie wpasowuje się XV, a używki II gen 2.0i EU to nikt nie chce sprzedać
  4. Na facebooku Subaru Polska odpowiedź na pytanie o 2.5 w XV: Czyżby ta promocja 9k na na Forestera była początkiem wyprzedaży ? A ja jeszcze nie zdążyłem zacząć przygody z Subaru...
  5. sevenxd

    Co zamiast XV???

    To prawda, Formentor to samochód z innej półki cenowej i powinien oferować wiele więcej niż XV. Wkrótce się przekonamy co fabryka dała, jestem tego cholernie ciekawy. Co do XV to wydaje mi się że trochę go demonizujesz, wersja 2.0i była warta swojej ceny, samochód uniwersalny, silnik praktycznie niezniszczalny, komfortem może nie rozpieszcza ale to też subiektywne odczucia . Niestety wywindowanie ceny przez dodanie "dynama" spowodowało że nie jest już taki opłacalny. Jednak alternatywy w tej cenie która oferuje sumarycznie więcej to chyba nie ma.
  6. sevenxd

    Co zamiast XV???

    Nikt nigdy nie powiedział że drugie auto nie może być tym droższym
  7. sevenxd

    XV 2.0 e-Boxer

    To może być powód dla którego tego ustawienia nie zapamiętałem. Natomiast na tym fimiku widać że obroty zbyt bardzo nie odstają od 2.0i przy 140 km/h:
  8. sevenxd

    XV 2.0 e-Boxer

    Raczej płasko, przy lekkim wciskaniu gazu coś około 4k, momentami odnosiłem wrażenie jak przy ślizgającym się sprzęgle w manualu, trochę głośno ale nie widać efektu, przyśpieszał po 2-3 sekundach. Trybu jazdy I/S nie pamiętam. To było moje pierwsze spotkanie z CVT.
  9. sevenxd

    Co zamiast XV???

    w kwestii osiągów to na pewno
  10. sevenxd

    Co zamiast XV???

    Różnica prawie 50k nie razi? Gratuluje zasobnosci portfela
  11. sevenxd

    XV 2.0 e-Boxer

    Z jazdy przy 120 km/h bardziej pamiętam wycie silnika niż cokolwiek innego, więc wydaje mi się że relingi zostały poprawione.
  12. Pojawiły się informacje że premiera zaktualizowanego XV odbędzie się w Japonii 8 października. Czy wiadomo czy i kiedy trafi na rynek europejski?
  13. https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=https%3A%2F%2Fnews.kakaku.com%2Fprdnews%2Fcd%3Dkuruma%2Fctcd%3D7010%2Fid%3D97891%2F https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=https%3A%2F%2Fwww.gqjapan.jp%2Fcars%2Farticle%2F20200904-subaru-xv-news Droższy, wolniejszy (eco mode) - no nie mogę się doczekać kiedy wyląduje u nas.
  14. Akurat na jesieni zamierzam kupić XV więc byłoby cudownie jakby wsadzili jakiś mocniejszy silnik Podobno z 2.5@180KM samochód jest znacznie żwawszy.
  15. Chciałbym zapytać wszystkich posiadaczy XVa w wersji eboxer jak wam się nim jeździ? Czy faktycznie brak mu mocy przy wyprzedzaniu? Czy nadaje się na trasy, nie jeżdze szybko jednak chciałbym jeździć bezpiecznie i gdy już musze wyprzedzić to niechcialbym kalkulować i liczyć prędkośc wiatru oraz opory powietrza jak kiedyś w Golfie z 75KM.
×
×
  • Create New...