Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

Mi tam taka wersja odpowiada, duży postęp pomiędzy 2012/2019 Z nowym warto poczekać, niech taki eboxer pojeździ (3, 4 lata). Może z czasem dadzą mu więcej tych e koni. Napewno na plus nowa rama i środek. Wygląd zewnętrzny do przyjęcia, chociaż dla mnie za ciężki przód auta. Mój nadal mnie cieszy :D co po roku rzadko się zdarzało przy poprzednich autach.

Edytowane przez Paweł J.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Michał W. napisał:

Taki Forester to moim zdaniem najlepsza alternatywa dla E-Boxera ale niestety u nas nie oferowany a szkoda bo pojazdy z importu są najczęściej po poważnych szkodach.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-nowy-model-2019-ID6D1yu4.html

Ten egzemplarz wygląda bardzo fajnie i z tego co widzę ma regulację odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, czego u nas nie ma.

Do tego jeszcze bak normalnej wielkości, koło zapasowe i Forek znów jest Forkiem. :)

 

 

Fotele są dobrze wyprofilowane, nie wiem co mogłoby dać podparcie lędźwiowe jeszcze.

Miałem poprzedniego forka 7 lat i jak koło zapasowe dostałem z salonu, to z takim samym sprzedałem,

Myślę,że dobry assistance jest lepszy, w 90% zastosowań forka.

Ciekawe ile waży kompletne koło zapasowe,a ile bateria.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Karas napisał:

stary forek to całkiem sympatyczne auto ale mimo wszystko nie kupiłbym kiedy na horyzoncie pojawia się nowa generacja

 

 

zupelnie odwrotnie niz ja   :mrgreen:

zalezalo mi na starym modelu z dyszlem , niestety spoznilem sie moze dwa tygodnie wiec z braku laku wzialem benzyne

przy obecnych przebiegach ma u mnie dozywocie

 

tapatalked

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Hiszpani e-boxer jest eco-hybrid i dostaje zielono-niebieską naklejkę na szybę ( pewnie może bardziej do miasta niż inne)

 

Ostatnio próbowałem gdzieś zamontować uchwyt na telefon, nigdzie nie było dobrze, aż w końcu boczna szybka tuz za przedni słupkiem okazała się idealnym miejscem.

Szkoda, że nawigację oryginalną nie można połączyć z kontem tomtom, a co za tym idzie nie ma info o korkach i zapisane miejsca, trzeba wpisać ponownie, lepiej chyba korzystać z nawigacji tomtom z komórki przez carplay.

słabo też przebiega aktualizacja map, nie dośc, że max. 8 regionów przez wi-fi  to strasznie to wolno idzie, na pełną aktualizację trzeba się niestety wybrać do ASO.

 

Poza tym to sama przyjemność jeździć nową budą z e-boxerem. Po kilku dniach auto zmalało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2020 o 15:49, Czarne_Koronkowe napisał:

Szczerze powiedziawszy zastanawiam się jak jeździ diesel z CVT.

 

Miałem XT-ka, teraz mam SBD CVT. Do XT-ka dużo mu brakuje, zwłaszcza powyżej 80km/h. Do tego jest głośniejszy, zwłaszcza na zimno,  i pali tylko 1-1,5l  mniej. Gdybym miał wybierać jeszcze raz wziąłbym XT, zwłaszcza, że cena była porównywalna. 

E- boxerem jeździłem,  dynamika mnie nie powaliła, wnętrze faktycznie na plus,  tak jak ES, czy nowe bajery. Fotele wygodniejsze,  no i więcej  miejsca. Natomiast w terenie będzie miał chyba trudniej niż poprzednik, pomimo nowego x- Mode,  głównie przez gabaryty i duże zwisy.

Miałem też okazję pojeździć ostatnio Outbackiem MY18 i bardzo miło mnie zaskoczył. Dynamika nie ustępuje SBD (oczywiście trzeba go wyżej kręcić,  ale dźwięk silnika jest lepszy niż diesla), jest cichszy i bardziej komfortowy. 

Na dzień dzisiejszy, gdy nie ma już XT-ka, byłby to chyba mój faworyt. 

Zobaczymy co przyniesie przyszłość,  bo jeszcze trochę rat leasingowych za forka zostało. ;)

 

  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, radiolog napisał:

słabo też przebiega aktualizacja map, nie dośc, że max. 8 regionów przez wi-fi  to strasznie to wolno idzie, na pełną aktualizację trzeba się niestety wybrać do ASO.

Nie działa aktualizacja przez subaru-maps.com? Tu zgrywa się na kluczyk USB i wykonuje lokalnie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2020 o 21:20, aflinta napisał:
Nie działa aktualizacja przez subaru-maps.com? Tu zgrywa się na kluczyk USB i wykonuje lokalnie.

  Rzeczywiście, dzięki 

Edit

 

Wszystko poszło sprawnie , mimo ze trwało prawie 45 minut, następnym razem niech się męczą na przeglądzie.

Źle się do tego zabrałem na początku, bo w instrukcji jest napisane,ze przez USB to serwis i chciałem przez starlinka.

Aflinta dzięki za pokazanie właściwej ścieżki

 

Edit

Przy okazji wyszło ,ze aktualizacja , która wymaga odpalenia silnika wyczerpuje do 0 baterie hybrydową.

 

Ale żeby nie było upiekszylem e-boxera

CF4898F0-894D-41EB-8AD1-E1C4A67A66FC.jpeg

Edytowane przez radiolog
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przypadkowo wsiadłem do kumpla XC60 T5, w ogóle mi się w środku nie spodobało z powodu ciasnego upakowania, to nie to co w nowym forku.

Od razu uderzyło mnie spalanie - 12l/100 km.

Zaraz potem uderzyło mnie elektroniczne ustawianie wszystkiego, łącznie z klimatyzacją

Nie spowodowały  bicia serca elektroniczne zegary, a skóra na fotelach jakaś taka "gruboskórna" i szorstka.

 

Zaraz potem wróciłem myślą i ciałem do nowego forka i  utwierdziłem się w przekonaniu, że auto to nie tylko silnik, ale nawet ten co jest w forku ,znacznie przewyższa moje oczekiwania. 

Nie czuje zbytniej różnicy w żwawości między e-boxerem a poprzednim SBD.

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, radiolog napisał:

Dzisiaj przypadkowo wsiadłem do kumpla XC60 T5, w ogóle mi się w środku nie spodobało z powodu ciasnego upakowania, to nie to co w nowym forku.

Od razu uderzyło mnie spalanie - 12l/100 km.

Zaraz potem uderzyło mnie elektroniczne ustawianie wszystkiego, łącznie z klimatyzacją

Nie spowodowały  bicia serca elektroniczne zegary, a skóra na fotelach jakaś taka "gruboskórna" i szorstka.

 

Zaraz potem wróciłem myślą i ciałem do nowego forka i  utwierdziłem się w przekonaniu, że auto to nie tylko silnik, ale nawet ten co jest w forku ,znacznie przewyższa moje oczekiwania. 

Nie czuje zbytniej różnicy w żwawości między e-boxerem a poprzednim SBD.

 

Wszystkie nowe volvo cierpią na tą samą przypadłość, są ciężkie, i przez to palą więcej niż podobne modele bmw czy mercedesa. T5 to chyba najmocniejsza benzynowa nie hybryda którą montują do tego, ile to ma, 250 koni?

Z ciekawości, ile średnio bierze e-boxer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2020 o 22:14, radiolog napisał:

  Rzeczywiście, dzięki 

Edit

 

Wszystko poszło sprawnie , mimo ze trwało prawie 45 minut, następnym razem niech się męczą na przeglądzie.

Źle się do tego zabrałem na początku, bo w instrukcji jest napisane,ze przez USB to serwis i chciałem przez starlinka.

Aflinta dzięki za pokazanie właściwej ścieżki

 

Edit

Przy okazji wyszło ,ze aktualizacja , która wymaga odpalenia silnika wyczerpuje do 0 baterie hybrydową.

 

Ale żeby nie było upiekszylem e-boxera

CF4898F0-894D-41EB-8AD1-E1C4A67A66FC.jpeg

A gdzie można dorwać taka świnkę ze stetoskopem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co sie stało ale nie mogłem nic napisać ani w trubie edycji ani w trybie normalny,...to tyle tłumaczenia dlaczego powyzej jest pusty post.

Do rzeczy, volvo ma inna stal do "klatki" są dużo cięższe, przez to bezpieczniejsze niby. ja tam bym z chęcia wymienił forestera eboxera na volvo ale w podobnym wyposazeniu trzeba bylo dopłacic jakies 80tyś do volvo...nie tym razem.

 

 

nie no w 6.1 spalanie to nie wierze, chyba 60km/h i cały czas płasko

Edytowane przez emdzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, krist napisał:

Wszystkie nowe volvo cierpią na tą samą przypadłość, są ciężkie, i przez to palą więcej niż podobne modele bmw czy mercedesa. T5 to chyba najmocniejsza benzynowa nie hybryda którą montują do tego, ile to ma, 250 koni?

Z ciekawości, ile średnio bierze e-boxer?

T5 ma 250. Jest jeszcze T6 z 310 koni. Jedzie to bardzo dobrze, ale spalanie dramat. Dlatego ja osobiście wybrałem D5 z Polestar - akurat do V90CC ale do XC60 też bym wybrał. Osiągi chyba niewiele gorsze od T6 (7,5 do 100, da się żyć) a spalanie niższe o 2-3 litry. 

Nie podzielam opinii kolegi @radiolog co do jakości skóry w Volvo - może kolega miał jakąś tańszą wersję - ja wybrałem skórę nappa i w połączeniu z fotelami komfortowymi z pełną regulacją włącznie z pompowaniem boczków, wydłużeniem siedziska, wentylacją i masażem uważam, że są to najwygodniejsze fotele ever. A mam porównanie w wieloma samochodami, także marek premium. Zgadzam się natomiast z tym, że do sterowania wszystkim z tabletu trzeba się przyzwyczaić - zdecydowanie rozwiązanie z fizycznymi przełącznikami są funkcjonalniejsze. To samo z grafiką wirtualnych zegarów - nie porywa. 

Miałem natomiast okazję wsiąść do nowego Forka i powiem, że wnętrze robi wrażenie naprawdę dobre. Good job Subaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Tsunetomo napisał:

T5 ma 250. Jest jeszcze T6 z 310 koni. Jedzie to bardzo dobrze, ale spalanie dramat. Dlatego ja osobiście wybrałem D5 z Polestar - akurat do V90CC ale do XC60 też bym wybrał. Osiągi chyba niewiele gorsze od T6 (7,5 do 100, da się żyć) a spalanie niższe o 2-3 litry. 

 

V90 T6 ma 6.1 sek do 100km/h - więc to nie jest niewiele lepsze, to dużo w porównaniu do 7.5sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Korton napisał:

V90 T6 ma 6.1 sek do 100km/h - więc to nie jest niewiele lepsze, to dużo w porównaniu do 7.5sek

To faktyczni, sporo lepiej. Gdzieś zakodowałem, że coś poniżej siedem. Pewnie autosugestia, że mój dyszel nie jest taki zły ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Grzesiek89 napisał:

Wynik z niedzielnej trasy za miasto ok 200 kmemoji4.pngemoji108.pngcc1717e33d852b03f8d15a4bd31fa6c3.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

jak kupiłem OBK 2.5 MY15, to tez sobie takie robiłem zdjęcia. Ale potem przyszła skrzecząca rzeczywistość, i auto nie paliło 6 tylko 9, dlatego pytam ile pali, a nie jak mało może spalić :)

  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupiłem OBK 2.5 MY15, to tez sobie takie robiłem zdjęcia. Ale potem przyszła skrzecząca rzeczywistość, i auto nie paliło 6 tylko 9, dlatego pytam ile pali, a nie jak mało może spalić

mi przy realnej jeździe nie pilnując spalania, pali 8,5l/100km, ale to tez zależy pewnie kto gdzie i jak jeździ


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Mi tak wychodzi z 9 z przodu, ale obecnie jezdze

krotkie trasy dom-praca-dom.

 

U mnie też na krótkich trasach praca-dom też teraz wychodzi 9, ale na trasie szybko średnia idzie dość szybko w dół do tych 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z rzeczy które mnie irytują...:

- Obsługa telefonu z kierownicy, a właściwie jej brak. Mogę tylko odebrać lub rozłączyć połączenie. W skodzie i citroenie bezpośrednio z kierownicy mogę obsługiwać książkę telefoniczną czy też spis połączeń, tutaj z kierownicy tego nie zrobimy. za każdym razem musze to robić z ekranu głównego.

- Nie mogę przechodzić między ekranami z poziomu kierownicy, wszystko musze przechodzić przez menu na głównym ekranie.

- żeby z menu multimedia nie moge przejsc odrazu do tel musze wyjsc do menu glownego a dopiero tam kliknac w telefon.

- nie wiem jak u was ale mialem raz jedyny sytuacje że cofałem i zadzwonił telefon - nie moglem go odebrac bo z kierownicy nie działało, zero reakcji, a na ekranie głównym obraz z kamery...

- najbardziej wkurzająca sprawa to walniecie oświetleniem po wyłączeniu silnika. Na wlaczonym zapłonie przyciemnione swiatla zegarow i ekranu na maksa, dla spokojnej jazdy w nocy, kiedy jednak wylaczamy zaplon wszystko się rozswietla na max poziomie i dostaje po oczach...

- szarpniecia przy przejsciu z EV na spalinowke

- pojemność zbiornika- zdecydowanie zbyt mała. zrobiłem autem 800km i juz chyba 3 razy na stacji byłem (nie lubie widoku rezerwy na zegarku - stresuje mnie).

 

Taka drobna kontra do zachwytów @radiolog a już wyższości subaru nad xc60 kompletnie nie rozumiem :) przecież to zupełnie inna klasa (IMO)

 

 

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...