Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Michał W. napisał:

Pewnie nie chodzi tylko o bajery ale o to gdzie i jak autem jeździmy.

Jeśli dużo jeździsz tras i często w niedoczasie to wiadomo, że lepiej mieć niższe aerodynamiczne auto z 250 KM zamiast podniesionego klocka ze 150 KM.

Natomiast gdy podróżujesz często gorszymi drogami i bardziej Ci zależy by dojechać do celu nie zrywając zderzaka lub utknięcia w koleinach od ciągnika na leśnej czy polnej drodze to wybierasz auto ze sprawdzonym napędem i wysokim prześwitem.

Bajery moim zdaniem są jedynie dodatkiem dla osób kupujących wysoko zawieszone Subaru.

Zgadzam się w 100%:) mój e boxer spełnia wszystkie moje kryteria samochodu do codziennego użytku. Jest bezpieczny, prowadzi się bardzo dobrze i wspiera w prowadzeniu systemami bezpieczeństwa,ma dobry napęd 4x4 który dział a nie udaje, ma automat, dobre wyposażenie, spalanie na akceptowalnym poziomie, jest pakowny i po prostu daje przyjemność  mi ze spokojnej jazdy czy to do  czy z pracy czy wypad na weekend za miasto:) fakt mogło by było być więcej koni ale bez nich fotek tez jeździ  i nie najgorzej. Jak bym kładł nacisk na osiągi i przyspieszenie to bym kupił samochód strikte sportowy a nie rodzinnego suva.

A tak poza tym jak szukałem auto to przejrzałem wszystkie oferty chyba wszystkich marek i forek wyszedł  dla mnie najlepiej cena/wyposażenie, wszędzie za coś trzeba było dopłacić kilka tys i cena finalna była zbliżona lub przebijała cenę Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Szürkebarát napisał:

nie chcę kopać leżącego więc nie będę ujawniał gdzie jeszcze słyszałem od znających temat złą opinię o dieslu by Subaru

 ja chwalę silnik który jest niedostępny od dwóch lat :) Pan natomiast krytykuje silnik którego nie było w ofercie gdy Pan kupował auto...:) taka śmieszna sytuacja , kop Pan dalej....:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kolejna porcja ochów i achów.
Zrobiło się cieplej system bateryjno- spalinowy działa o wiele wydajniej, szybciej jest naładowany i wspomaga silnik spalinowy w zakresie dolnym obrotów, gdzie potrzebuje momentu.
Z powodu zajebistosci e-boxera w forku zarzuciłem chwilowo fascynację motocyklem.
Zarabistafunkcja prezentacji oszczędności paliwa, która się włącza przy trybie ev na postoju, już prawie mam 1 l.

Natomiast żeby nie było samych ochów , to eye sight wg mnie średnio nadaje się do miasta , trochę za agresywnie hamuje, za często trzeba wachlować belkami odległości i zadana szybkością , natomiast za miastem jest idealny, zwłaszcza jak i tak trzeba się włóczyć za zawalidrogą a szans na wyprzedzenie nie ma.

Odnośnie przeszkadzania trybem przekraczania pasa, absolutnie mnie komunikaty dźwiękowe i wizualne nie przeszkadzają , działają wręcz stymulująca, żebym przestał jechac jak ci...a

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Szürkebarát napisał:

Zjawisko może się niektórym wydawać dziwne. Ruch kołowy choć zmniejszył się drastycznie to jednak nie zamarł całkowicie a pył osiadły ma się dobrze tak jak kiedyś, bo ulice i chodniki jak nie były tak nie są zamiatane ani tym bardziej spłukiwane. Czy jest dziwnym zjawiskiem, że po opadach deszczu albo śniegu (stęskniłem się) jakość powietrza gwałtownie się poprawia?

A ja uważam że samochody ogólnie (bez względu na silniki..) mają znikomy wpływ na pojawienie się i zanikanie smogu.

Czy ktoś słyszał w ciepłych porach roku w Polsce o smogu..? W jakiejkolwiek miejscowości..

Nie..., pomimo tego że latem jest w samochodów na ulicach jeszcze większa ilość.. (dochodzą turyści i przyjezdni, i kierowcy którzy unikają jazdy w niesprzyjających warunkach - tak.., są tacy..;)

Ale ogrzewania wtedy już nie ma.., tak jak i smogu. 

To jest przyczyna.., a nie samochody które też oczywiście mają swój ( ale znikomy...) udział w zanieczyszczaniu atmosfery naszych miejscowości..

A reszta jest już nakręcana przez koncerny które produkują i chcą jakoś wciskać ludziom nowe, "ekologiczne" produkty.. 

Edytowane przez Dzik44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, radiolog napisał:

Dzisiaj kolejna porcja ochów i achów.
Zrobiło się cieplej system bateryjno- spalinowy działa o wiele wydajniej, szybciej jest naładowany i wspomaga silnik spalinowy w zakresie dolnym obrotów, gdzie potrzebuje momentu.
Z powodu zajebistosci e-boxera w forku zarzuciłem chwilowo fascynację motocyklem.
Zarabistafunkcja prezentacji oszczędności paliwa, która się włącza przy trybie ev na postoju, już prawie mam 1 l.
 

To ile realnie spali w miescie 10-11L? Normalnie traktowany XT w miescie pali 10,5-11,6 L. W trasie mozna XT zejsc do okolic 7,5-8.

Nikt mnie nie przekona do tych iluzorycznych oszczednosci przy subiektywnej dynamice mikro elektryka dopedzajacego 2,0 muła.

 

 

  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, radiolog napisał:

Z powodu zajebistosci e-boxera w forku zarzuciłem chwilowo fascynację motocyklem.

 

49 minut temu, blejzu napisał:

Przestan, bo niektorzy beda mikrozawal mieli jak to przeczytaja :D

Należę do nich nawet ja - zadowolony właściciel e-boxera :D 

Kolega @radiolog chyba cieszy się z nowej zabawki. Z chęcią poczekam aż zrobi z 5000 km i wtedy zweryfikuje odczucia :) 

Ciekawy jestem opinii użytkownika SJ 2.0 wolnossącego po przesiadce na e-Forka 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Lisek napisał:

To ile realnie spali w miescie 10-11L? Normalnie traktowany XT w miescie pali 10,5-11,6 L. W trasie mozna XT zejsc do okolic 7,5-8.

Nikt mnie nie przekona do tych iluzorycznych oszczednosci przy subiektywnej dynamice mikro elektryka dopedzajacego 2,0 muła.

 

 

Pali odczuwalnie mniej - zależy ile jeździsz. Jeśli 50.000 rocznie to może to mieć znaczenie - każdy niech liczy sam. 
Ej ja kiedyś FXT zrobiłem trasę Wrocław - Ostrołęka w kolumnie znajomych jadąc mocno przepisowo i miałem licznikowe 5,2 (pięć i dwa) :D ale przy normalnej płynnej jeździe 7,5-8 bylo jak najbardziej realne - potwierdzam. W trasie był bardzo oszczedny. Gorzej na autostradzie... duuuuzo gorzej

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Dzik44 napisał:

Czy ktoś słyszał w ciepłych porach roku w Polsce o smogu..? W jakiejkolwiek miejscowości..

Mam sporo obserwacji na ten temat z miejscowości Warszawa (przed epidemią). Amatorskich za to wieloletnich. Żeby nie zaśmiecać tego  miejsca to pytania proszę na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, radiolog napisał:

zwłaszcza jak i tak trzeba się włóczyć za zawalidrogą a szans na wyprzedzenie nie ma.

 

To takie sytuacje występują w ogóle w tych e-boxerach wgniatających w fotel przy przyspieszaniu? :o

 

Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać od małego żarciku :P  Jak auto właścicielowi pasuje, to najważniejsze ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
To takie sytuacje występują w ogóle w tych e-boxerach wgniatających w fotel przy przyspieszaniu? 
 
Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać od małego żarciku   Jak auto właścicielowi pasuje, to najważniejsze 

Jak jest szansa, to zawalidrogę się połyka,ale jak nie ma to z adaptacyjnym tempomatem człowiek jest wyluzowany, pełny relax i podziwianie otoczenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

No i po to jest system monitorowania kierowcy! Japońska mysl techniczna wszystko przewidziała i powiązała w kompletny produkt ;)

Kompletny byłby gdyby nie zapomnieli włożyć silnika ;)

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem że już ktoś wcześniej wrzucił test z Auto-centrum, ale miałem okazję zobaczyć go dopiero dzisiaj (dla chętnych wrzucam poniżej)... i powiem Wam, jakoś tak landrynkowato się tam zrobiło, Zachar wydawał mi się być bardziej "doszukujący" minusów. 

Rozumiem że nie każdy potrzebuje oszałamiających przyspieszeń, ale jednak Forester osiągami - przynajmniej w porównaniu do konkurencji - trochę odstaje. A w filmie to w sumie sam zachwyt z zastrzeżeniem jedynym na wyciszenie... gdzie któryś z posiadaczy Forestera już pisał wcześniej, że wcale nie jest aż tak źle.
Co o tym sądzicie, widzieliście ten test? (niewiele osób się wcześniej wypowiadało)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kokos napisał:

Wszystko jasne jest już po pierwszych 5 km :toobad:

Życie nie zawsze jest takie proste. ;)

Już tu ktoś pisał o wrażeniach z jazdy testowej, które uległy zmianie po dłuższym użytkowaniu własnego Forka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...