Paweł J. Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 (edytowane) Mi tam taka wersja odpowiada, duży postęp pomiędzy 2012/2019 Z nowym warto poczekać, niech taki eboxer pojeździ (3, 4 lata). Może z czasem dadzą mu więcej tych e koni. Napewno na plus nowa rama i środek. Wygląd zewnętrzny do przyjęcia, chociaż dla mnie za ciężki przód auta. Mój nadal mnie cieszy co po roku rzadko się zdarzało przy poprzednich autach. Edytowane 9 Kwietnia 2020 przez Paweł J. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 46 minut temu, Michał W. napisał: Taki Forester to moim zdaniem najlepsza alternatywa dla E-Boxera ale niestety u nas nie oferowany a szkoda bo pojazdy z importu są najczęściej po poważnych szkodach. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-nowy-model-2019-ID6D1yu4.html Ten egzemplarz wygląda bardzo fajnie i z tego co widzę ma regulację odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, czego u nas nie ma. Do tego jeszcze bak normalnej wielkości, koło zapasowe i Forek znów jest Forkiem. Fotele są dobrze wyprofilowane, nie wiem co mogłoby dać podparcie lędźwiowe jeszcze. Miałem poprzedniego forka 7 lat i jak koło zapasowe dostałem z salonu, to z takim samym sprzedałem, Myślę,że dobry assistance jest lepszy, w 90% zastosowań forka. Ciekawe ile waży kompletne koło zapasowe,a ile bateria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 39 minut temu, Karas napisał: stary forek to całkiem sympatyczne auto ale mimo wszystko nie kupiłbym kiedy na horyzoncie pojawia się nowa generacja zupelnie odwrotnie niz ja zalezalo mi na starym modelu z dyszlem , niestety spoznilem sie moze dwa tygodnie wiec z braku laku wzialem benzyne przy obecnych przebiegach ma u mnie dozywocie tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 W Hiszpani e-boxer jest eco-hybrid i dostaje zielono-niebieską naklejkę na szybę ( pewnie może bardziej do miasta niż inne) Ostatnio próbowałem gdzieś zamontować uchwyt na telefon, nigdzie nie było dobrze, aż w końcu boczna szybka tuz za przedni słupkiem okazała się idealnym miejscem. Szkoda, że nawigację oryginalną nie można połączyć z kontem tomtom, a co za tym idzie nie ma info o korkach i zapisane miejsca, trzeba wpisać ponownie, lepiej chyba korzystać z nawigacji tomtom z komórki przez carplay. słabo też przebiega aktualizacja map, nie dośc, że max. 8 regionów przez wi-fi to strasznie to wolno idzie, na pełną aktualizację trzeba się niestety wybrać do ASO. Poza tym to sama przyjemność jeździć nową budą z e-boxerem. Po kilku dniach auto zmalało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Godzinę temu, radiolog napisał: Poza tym to sama przyjemność jeździć nową budą z e-boxerem. Po kilku dniach auto zmalało Za jakiś czas może się okazać ze odkryjesz jego "subiektywna dynamikę":) 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 W dniu 9.04.2020 o 15:49, Czarne_Koronkowe napisał: Szczerze powiedziawszy zastanawiam się jak jeździ diesel z CVT. Miałem XT-ka, teraz mam SBD CVT. Do XT-ka dużo mu brakuje, zwłaszcza powyżej 80km/h. Do tego jest głośniejszy, zwłaszcza na zimno, i pali tylko 1-1,5l mniej. Gdybym miał wybierać jeszcze raz wziąłbym XT, zwłaszcza, że cena była porównywalna. E- boxerem jeździłem, dynamika mnie nie powaliła, wnętrze faktycznie na plus, tak jak ES, czy nowe bajery. Fotele wygodniejsze, no i więcej miejsca. Natomiast w terenie będzie miał chyba trudniej niż poprzednik, pomimo nowego x- Mode, głównie przez gabaryty i duże zwisy. Miałem też okazję pojeździć ostatnio Outbackiem MY18 i bardzo miło mnie zaskoczył. Dynamika nie ustępuje SBD (oczywiście trzeba go wyżej kręcić, ale dźwięk silnika jest lepszy niż diesla), jest cichszy i bardziej komfortowy. Na dzień dzisiejszy, gdy nie ma już XT-ka, byłby to chyba mój faworyt. Zobaczymy co przyniesie przyszłość, bo jeszcze trochę rat leasingowych za forka zostało. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 5 godzin temu, radiolog napisał: słabo też przebiega aktualizacja map, nie dośc, że max. 8 regionów przez wi-fi to strasznie to wolno idzie, na pełną aktualizację trzeba się niestety wybrać do ASO. Nie działa aktualizacja przez subaru-maps.com? Tu zgrywa się na kluczyk USB i wykonuje lokalnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 12.04.2020 o 21:20, aflinta napisał: Nie działa aktualizacja przez subaru-maps.com? Tu zgrywa się na kluczyk USB i wykonuje lokalnie. Rzeczywiście, dzięki Edit Wszystko poszło sprawnie , mimo ze trwało prawie 45 minut, następnym razem niech się męczą na przeglądzie. Źle się do tego zabrałem na początku, bo w instrukcji jest napisane,ze przez USB to serwis i chciałem przez starlinka. Aflinta dzięki za pokazanie właściwej ścieżki Edit Przy okazji wyszło ,ze aktualizacja , która wymaga odpalenia silnika wyczerpuje do 0 baterie hybrydową. Ale żeby nie było upiekszylem e-boxera Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez radiolog 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Dzisiaj przypadkowo wsiadłem do kumpla XC60 T5, w ogóle mi się w środku nie spodobało z powodu ciasnego upakowania, to nie to co w nowym forku. Od razu uderzyło mnie spalanie - 12l/100 km. Zaraz potem uderzyło mnie elektroniczne ustawianie wszystkiego, łącznie z klimatyzacją Nie spowodowały bicia serca elektroniczne zegary, a skóra na fotelach jakaś taka "gruboskórna" i szorstka. Zaraz potem wróciłem myślą i ciałem do nowego forka i utwierdziłem się w przekonaniu, że auto to nie tylko silnik, ale nawet ten co jest w forku ,znacznie przewyższa moje oczekiwania. Nie czuje zbytniej różnicy w żwawości między e-boxerem a poprzednim SBD. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 38 minut temu, radiolog napisał: Dzisiaj przypadkowo wsiadłem do kumpla XC60 T5, w ogóle mi się w środku nie spodobało z powodu ciasnego upakowania, to nie to co w nowym forku. Od razu uderzyło mnie spalanie - 12l/100 km. Zaraz potem uderzyło mnie elektroniczne ustawianie wszystkiego, łącznie z klimatyzacją Nie spowodowały bicia serca elektroniczne zegary, a skóra na fotelach jakaś taka "gruboskórna" i szorstka. Zaraz potem wróciłem myślą i ciałem do nowego forka i utwierdziłem się w przekonaniu, że auto to nie tylko silnik, ale nawet ten co jest w forku ,znacznie przewyższa moje oczekiwania. Nie czuje zbytniej różnicy w żwawości między e-boxerem a poprzednim SBD. Wszystkie nowe volvo cierpią na tą samą przypadłość, są ciężkie, i przez to palą więcej niż podobne modele bmw czy mercedesa. T5 to chyba najmocniejsza benzynowa nie hybryda którą montują do tego, ile to ma, 250 koni? Z ciekawości, ile średnio bierze e-boxer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) @radiolog Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez emdzy coś mi sie zacieło i nie moge nic wpisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Wynik z niedzielnej trasy za miasto ok 200 kmWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 W dniu 12.04.2020 o 22:14, radiolog napisał: Rzeczywiście, dzięki Edit Wszystko poszło sprawnie , mimo ze trwało prawie 45 minut, następnym razem niech się męczą na przeglądzie. Źle się do tego zabrałem na początku, bo w instrukcji jest napisane,ze przez USB to serwis i chciałem przez starlinka. Aflinta dzięki za pokazanie właściwej ścieżki Edit Przy okazji wyszło ,ze aktualizacja , która wymaga odpalenia silnika wyczerpuje do 0 baterie hybrydową. Ale żeby nie było upiekszylem e-boxera A gdzie można dorwać taka świnkę ze stetoskopem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) Nie wiem co sie stało ale nie mogłem nic napisać ani w trubie edycji ani w trybie normalny,...to tyle tłumaczenia dlaczego powyzej jest pusty post. Do rzeczy, volvo ma inna stal do "klatki" są dużo cięższe, przez to bezpieczniejsze niby. ja tam bym z chęcia wymienił forestera eboxera na volvo ale w podobnym wyposazeniu trzeba bylo dopłacic jakies 80tyś do volvo...nie tym razem. nie no w 6.1 spalanie to nie wierze, chyba 60km/h i cały czas płasko Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez emdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 13 minut temu, krist napisał: Wszystkie nowe volvo cierpią na tą samą przypadłość, są ciężkie, i przez to palą więcej niż podobne modele bmw czy mercedesa. T5 to chyba najmocniejsza benzynowa nie hybryda którą montują do tego, ile to ma, 250 koni? Z ciekawości, ile średnio bierze e-boxer? T5 ma 250. Jest jeszcze T6 z 310 koni. Jedzie to bardzo dobrze, ale spalanie dramat. Dlatego ja osobiście wybrałem D5 z Polestar - akurat do V90CC ale do XC60 też bym wybrał. Osiągi chyba niewiele gorsze od T6 (7,5 do 100, da się żyć) a spalanie niższe o 2-3 litry. Nie podzielam opinii kolegi @radiolog co do jakości skóry w Volvo - może kolega miał jakąś tańszą wersję - ja wybrałem skórę nappa i w połączeniu z fotelami komfortowymi z pełną regulacją włącznie z pompowaniem boczków, wydłużeniem siedziska, wentylacją i masażem uważam, że są to najwygodniejsze fotele ever. A mam porównanie w wieloma samochodami, także marek premium. Zgadzam się natomiast z tym, że do sterowania wszystkim z tabletu trzeba się przyzwyczaić - zdecydowanie rozwiązanie z fizycznymi przełącznikami są funkcjonalniejsze. To samo z grafiką wirtualnych zegarów - nie porywa. Miałem natomiast okazję wsiąść do nowego Forka i powiem, że wnętrze robi wrażenie naprawdę dobre. Good job Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 27 minut temu, Tsunetomo napisał: T5 ma 250. Jest jeszcze T6 z 310 koni. Jedzie to bardzo dobrze, ale spalanie dramat. Dlatego ja osobiście wybrałem D5 z Polestar - akurat do V90CC ale do XC60 też bym wybrał. Osiągi chyba niewiele gorsze od T6 (7,5 do 100, da się żyć) a spalanie niższe o 2-3 litry. V90 T6 ma 6.1 sek do 100km/h - więc to nie jest niewiele lepsze, to dużo w porównaniu do 7.5sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 28 minut temu, Grzesiek89 napisał: A gdzie można dorwać taka świnkę ze stetoskopem? tutaj: Piszesz na priva do Eurojanka i mówisz,który model ile sztuk i takie tam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 7 minut temu, Korton napisał: V90 T6 ma 6.1 sek do 100km/h - więc to nie jest niewiele lepsze, to dużo w porównaniu do 7.5sek To faktyczni, sporo lepiej. Gdzieś zakodowałem, że coś poniżej siedem. Pewnie autosugestia, że mój dyszel nie jest taki zły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 tutaj: Piszesz na priva do Eurojanka i mówisz,który model ile sztuk i takie tam. DziekiWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Grzesiek89 napisał: Wynik z niedzielnej trasy za miasto ok 200 km Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk jak kupiłem OBK 2.5 MY15, to tez sobie takie robiłem zdjęcia. Ale potem przyszła skrzecząca rzeczywistość, i auto nie paliło 6 tylko 9, dlatego pytam ile pali, a nie jak mało może spalić 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 jak kupiłem OBK 2.5 MY15, to tez sobie takie robiłem zdjęcia. Ale potem przyszła skrzecząca rzeczywistość, i auto nie paliło 6 tylko 9, dlatego pytam ile pali, a nie jak mało może spalić mi przy realnej jeździe nie pilnując spalania, pali 8,5l/100km, ale to tez zależy pewnie kto gdzie i jak jeździ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 5 minut temu, Grzesiek89 napisał: mi przy realnej jeździe nie pilnując spalania, pali 8,5l/100km, ale to tez zależy pewnie kto gdzie i jak jeździ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk to i tak nie tak źle, stawiałem na 9 z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 3 godziny temu, krist napisał: to i tak nie tak źle, stawiałem na 9 z przodu Mi tak wychodzi z 9 z przodu, ale obecnie jezdze krotkie trasy dom-praca-dom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 9 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Mi tak wychodzi z 9 z przodu, ale obecnie jezdze krotkie trasy dom-praca-dom. U mnie też na krótkich trasach praca-dom też teraz wychodzi 9, ale na trasie szybko średnia idzie dość szybko w dół do tych 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 z rzeczy które mnie irytują...: - Obsługa telefonu z kierownicy, a właściwie jej brak. Mogę tylko odebrać lub rozłączyć połączenie. W skodzie i citroenie bezpośrednio z kierownicy mogę obsługiwać książkę telefoniczną czy też spis połączeń, tutaj z kierownicy tego nie zrobimy. za każdym razem musze to robić z ekranu głównego. - Nie mogę przechodzić między ekranami z poziomu kierownicy, wszystko musze przechodzić przez menu na głównym ekranie. - żeby z menu multimedia nie moge przejsc odrazu do tel musze wyjsc do menu glownego a dopiero tam kliknac w telefon. - nie wiem jak u was ale mialem raz jedyny sytuacje że cofałem i zadzwonił telefon - nie moglem go odebrac bo z kierownicy nie działało, zero reakcji, a na ekranie głównym obraz z kamery... - najbardziej wkurzająca sprawa to walniecie oświetleniem po wyłączeniu silnika. Na wlaczonym zapłonie przyciemnione swiatla zegarow i ekranu na maksa, dla spokojnej jazdy w nocy, kiedy jednak wylaczamy zaplon wszystko się rozswietla na max poziomie i dostaje po oczach... - szarpniecia przy przejsciu z EV na spalinowke - pojemność zbiornika- zdecydowanie zbyt mała. zrobiłem autem 800km i juz chyba 3 razy na stacji byłem (nie lubie widoku rezerwy na zegarku - stresuje mnie). Taka drobna kontra do zachwytów @radiolog a już wyższości subaru nad xc60 kompletnie nie rozumiem przecież to zupełnie inna klasa (IMO) 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się