Skocz do zawartości

OB MY 2020 - wersja EU


chateque

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Kristofor napisał:

Czekamy na dane. Wg serwisów z USA 2.5 Di ma 8.7 sek. do 60 mil więc różnica pomiędzy tymi silnikami jest bardzo zauważalna. To już jest bardzo akceptowalny poziom. 

 

oceny są b. zróżnicowane, a niektórzy użytkownicy wręcz narzekają na opóźnioną reakcję na gaz w nowym modelu...

 

https://www.caranddriver.com/reviews/a30355165/2020-subaru-outback-touring-by-the-numbers/

 

(...) the Outback is strictly automatic—specifically, a continuously variable automatic transmission (CVT) programmed with eight virtual gears. The standard 182-hp 2.5-liter boxer-four isn’t particularly well suited to pairing with a CVT, in no small part because its torque peak—176 lb-ft—doesn't arrive until 4400 rpm. Which means that the CVT's theoretical eight speeds don't come into play until you're already well underway, because the engine has to reach that torque peak and eek out some acceleration before the transmission can pretend to shift. So, off the line it feels as if the Outback has a really tall first gear; you're past 50 mph by the time the transmission allows the revs to drop. The turbocharged Outback XT model, which we've previously tested, fares much better with the CVT simply because the turbo engine's beefy low-end torque helps disguise the transmission's shortcomings. In a zero-to-60-mph run, the naturally aspirated car clocks a meandering 8.5 seconds. The XT does that in a far more acceptable 6.3. Should you ever flog an Outback all the way to 110 mph, the XT will get there an astounding 16.5 seconds quicker than the non-turbo (...)

 

16,5s różnicy w przyśpieszaniu do ok. 160 km/h to PRZEPAŚĆ... :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

 

oceny są b. zróżnicowane, a niektórzy użytkownicy wręcz narzekają na opóźnioną reakcję na gaz w nowym modelu...

 

https://www.caranddriver.com/reviews/a30355165/2020-subaru-outback-touring-by-the-numbers/

 

(...) the Outback is strictly automatic—specifically, a continuously variable automatic transmission (CVT) programmed with eight virtual gears. The standard 182-hp 2.5-liter boxer-four isn’t particularly well suited to pairing with a CVT, in no small part because its torque peak—176 lb-ft—doesn't arrive until 4400 rpm. Which means that the CVT's theoretical eight speeds don't come into play until you're already well underway, because the engine has to reach that torque peak and eek out some acceleration before the transmission can pretend to shift. So, off the line it feels as if the Outback has a really tall first gear; you're past 50 mph by the time the transmission allows the revs to drop. The turbocharged Outback XT model, which we've previously tested, fares much better with the CVT simply because the turbo engine's beefy low-end torque helps disguise the transmission's shortcomings. In a zero-to-60-mph run, the naturally aspirated car clocks a meandering 8.5 seconds. The XT does that in a far more acceptable 6.3. Should you ever flog an Outback all the way to 110 mph, the XT will get there an astounding 16.5 seconds quicker than the non-turbo (...)

 

16,5s różnicy w przyśpieszaniu do ok. 160 km/h to PRZEPAŚĆ... :blink:

 może i przepaść, ale to tylko cyfry. Poczekajmy na wrażenia kierowców z jazdy ! 

 

 

:dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Lisek napisał:

Obstawiam produkcje styczniowa z dostawa do klienta na poczatku kwietnia. 

 

Też taka informacja do mnie dotarła.

 

Czekam z niecierpliwością na konkrety specyfikacja/cena bo goni mnie trochę czas. Na koniec marca muszę oddać Outbacka, którym jeżdżę teraz. Bardzo zależy mi na Subaru, ale jeśli cenowo będzie dramat, to mam jeszcze opcję na Audi A4 allroad quattro - na to mam już ofertę specyfikacja/cena/termin i czekam, by porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Godzinę temu, Tomasz, Mariusz napisał:

Witam wszystkich na Forum, mnie interesuje kwestia cennika, o którym wspominają Koledzy, czy te ,,przecieki" istnieją w jakiejś formie papierowej?, czy tylko zaistniały w przekazie słownym? 

Jeżeli jednak obiły się Komuś o oczy takowe cenniki to proszę o namiary. Pozdrawiam.

Na razie tylko ustne klechdy i bajania :) Strony Subaru milczą ale w Australii trochę uchylili rąbka tajemnicy: https://www.subaru.com.au/around-the-corner/register-your-interest/outback 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 18.12.2020 o 16:56, Kristofor napisał:

Na razie tylko ustne klechdy i bajania :) Strony Subaru milczą ale w Australii trochę uchylili rąbka tajemnicy: https://www.subaru.com.au/around-the-corner/register-your-interest/outback 

Widać ma wentylacje foteli czego podobno wersja EU ma nie posiadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, aflinta napisał:

Po czym widać tę wentylację?

 

po rozwinieciu jest napewno o ogrzewaniu

 

outback_icons_next-level-sophistication_black_83x64px.png

Next level sophistication

 

 

 

Smart heating

A heated steering wheel, coupled with both front and rear outboard seat heating ensure the driver and passengers travel in comfort, even on the frostiest of winter mornings.

Edytowane przez orm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lisek napisał:

To jest grzanie:)

Pod temp 21c jest fotel z wiatrakiem i niebieskimi trzema kreskami na skali.

Wiem, że licznik jest km/h i są Celsjusze ale na dole jest napisane (overseas model shown) i kierownica jest po lewej stronie. Czuję, że jest to wersja na USA/CA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, aflinta napisał:

Dla Australii to będzie praktycznie każdy model :)

I generalnie ma być (pewnie w opcji) skóra Nappa, przy czym dostępność w wersji dla AU ma być potwierdzone. Czyli koniec rządów plastikowej krowy?*

 

*(c) jeden z Forumowiczów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Szanowna Dyrekcjo, luty za pasem. Jak by nie było inne marki dawno mają już oferty na auta z obecnego rocznika.

 

Czy jest szansa że w najbliższym czasie pojawi się cennik i jakieś potwierdzone terminy kiedy nowy OBK będzie dostępny?

 

Przymierzam się do zakupu nowego auta i chciałbym móc rozważyć Subaru, ale całkiem szczerze w nieskończoność czekać nie będę.

 

Pozdr

  • Super! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie. Pierwotny plan był taki żeby zostawić STI (z czasem zmienić na nowe) i dokupić nowego OBK na wyjazdy rodzinne, ale zrezygnowałem. Zero konkretów i miałem też nadzieję na lepszy silnik lub chociaż jakiś wybór w tej kwestii. Samochód zamówiony gdzie indziej, a STI pewnie pójdzie na sprzedaż jeśli nie znajdę mu miejsca. Na informacje o nowym STI czekam odkąd weszły do sprzedaży ostatnie sztuki z serii Finał Edition w 2018 podajże. Do dzisiaj właściwie nic o tym samochodzie nie wiadomo. Nie dziwi mnie tak mała sprzedaż w Europie bo czym tu handlować? Sam jestem mocno zawiedziony taką polityką i w konsekwencji zapukałem do salonu niej marki. Szkoda stałych klientów, ale może Europa idzie na odstrzał.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do prośby o więcej informacji, nawet jeśli sączonych po trochu :)

Również jestem po wizycie w salonie. chcę już wymienić swojego XT na nowe auto. V60CC wypada całkiem nieźle, ale nie mogę się przyzwyczaić do myśli o zmianie marki i porzuceniu Subaru. Od zawsze marzyłem o Outbacku :)

Nawet termin, kiedy możemy spodziewać się aut demo w salonach ułatwiłby decyzję o dalszym czekaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.02.2021 o 15:25, yossarian napisał:

chcę już wymienić swojego XT na nowe auto

 

nie ma w ofercie Subaru następcy niestety i nawet nie wiadomo kiedy będzie - nie rób tego będziesz żałował XT wspaniałe auto :unsure:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tiger napisał:

nie rób tego będziesz żałował XT wspaniałe auto 

To prawda, jednak Kolega @yossarian ma XT my2013, to już 8lat. Co innego auto z 2018.

Niestety masz rację, XT nie ma następcy. Nowy e-boxer podejścia nie ma w żadnej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrekcjo, czekamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...