Skocz do zawartości

drZ

Użytkownik
  • Zawartość

    314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O drZ

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 21 Kwiecień

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy MY13 2,5i Limited
    Outback MY08 2,5 bi-fuel -żony
    Mazda MX-5 NC 2,0 -sprzedany
    Legacy MY05 2,0R -sprzedany
    Yamaha Majesty 400
  • Zainteresowania
    Chirurgia jamy ustnej
    i
    Co by tu zrobić żeby mieć wolny dzień? :)
  1. ile wam pali ?

    Legac sedan my13, 2,5 cvt, autostrada 160 km/h 13l chyba sporo.... Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  2. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    Kontynuuj czytanie .... No I szyszedlem na kretyna Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka Wyszedłem... Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
  3. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    TAK a co trzeba zrobić żeby na nie zasłużyć?
  4. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    Jednym słowem, dobrze że nie zabieram auta na wyjazdy do USA bo bym olej musiał na lotnisku zmieniać a do wątku olejowego nie mogę wejść przez brak hasła??
  5. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    Taka ekologia to fikcja.... A tu taki link w bodobnym temacie http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/jak-jezdzic-oszczednie-wyjasniamy-jak-zaoszczedzic-paliwo-i-czym-to-grozi/pkbslm Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  6. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    No ok, ale to chore trochę jest! Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  7. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    Nawet tam bywam Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
  8. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    No I proszę niby taki blachy temat a tu nawet pozwy zbiorowe przytaczacie Nie wiem za bardzo co to UOA, ale 0w20 rzadki jest raczej. Zastanawiałem się czy nie jest to podyktowane jakimiś "Ciasnymi" elementami/kanalikami przez które olej ma gdzieś docierac... jeśli to znowu kwestia ekologii i zwizana z tym potencjalna naprawa silnika to chyba mam gdzie tą ekologię dziwi mnie też kwestia różnic w instrukcjach eu/usa- ten sam silnik, a warunki eksploatacji to raczej od kierowcy zależą niż od kontynentu... wobec powyższych zostaje przy oleju 5w30 wymianianym co 10k km lub żeby było adekwatnie do pochodzenia auta 6,5 k mił Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
  9. Kompatybilność kamery cofania OBK/Legacy 2013

    Tez mi się zdaje ze mogą różnic się ewentualnym drobiazgiem... Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  10. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    W manualu z USA jest z kolei tak I bądź to Panie mądry Wysłane z mojego Classic przy użyciu Tapatalka
  11. Kompatybilność kamery cofania OBK/Legacy 2013

    Dzięki! A ciekawe czy owa inność wyklucza instalację? Generalnie ja nie mam w tym momencie kamery ale w sieci znalazłem info że moje fabryczne radio z wyświetlaczem 4,3 cala obsługuje kamerę i wystarczy ją podpiąć w odpowiednie miejsce instalacji... Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  12. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    Dzięki, u mnie jest napisane ze 5w30 może być zalany w razie konieczności, ale powinien być jak najszybciej wymieniony na 0w20... Ale tak jak pisałem USA to dziwny kraj A jak myślisz czy ta większa lepkości rzeczywiście może mieć wpływ na większe zużycie paliwa? Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  13. Legacy MY 13 2,5 na Cvt

    Jaki olej do takiego bolidu? Instrukcja USA mówi ze 0w20, na razie zalalem 5w30. Przebieg 19 k mil Ktoś coś powie na ten temat? USA dziwny kraj, ciekawe co mówią kwity, zalecenia europejskie? W wątku olejowych FAQ nie widzę info w tym temacie Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  14. Witam, czy ktoś mi podpowie czy OEM kamery cofania do My 13 różnią się czymś międzu OBK a Legacem sedan. Mam sedana i mogę kupić kamerę ale od OBK. Mam tylko informację, że numery części OBK/Legac są różne, stąd pytanie czy kamera od OBK będzie działać w moim Legacu?
  15. Legacy IV 2.0 165 KM LPG szarpanie, check engine, cruise

    Lukas14 mi to wyglada na podparte zawory... A to 137 czy 165km?
×