Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Bosman napisał:

drzwi walą strasznie mocno i dźwięk przy tym jest niezbyt szlachetny, taki "kartonowy" jakby, jak ktoś tu słusznie opisał.

 

 

ja jezdzilem najtanszym 118 i nie musialem walic drzwiami zeby zamknac ale faktycznie dzwiek nie byl za fajny

jeszcze zauwazylem slabe wytlumienie od silnika i duzo wiekszy halas od opon

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , najwięcej narzekam bo to flotowe auto, ale jednoczesnie te narzekania sa prawdziwe.  Zresztą..toyota marzenie , nawet ze zle skrecala, byla wolna a mi pasowala (mi osobie ktorej jak drzewa nie mijaja bardzo szybko to zle sie czuje) a skoda no szybka bardzo ale calosc nie rekompensuje toyoty. 

Polityka firmy po kilku naprawach świeżych skrzyń dsg w fabi sie zmienia i beda toyoty w kolejnej perspektywie, teraz nowe corolle przyszly ale w totalnej bazie...( nie moge negatywnie sie wypowiedziec o toyocie to sie nie wypowiem :) )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2020 o 12:02, Bosman napisał:

 

Przeżyłem szok jeżdżąc ostatnio najnowszą BMW 3. Zamykanie drzwi to jakieś dramatyczne przeżycie w porównaniu do znanych mi aut.

Przy tym czymś Alfa Giulia to liga światowa, a Legacy '2010 to w ogóle mistrzostwo galaktyki.

 

Podczas premiery nie zwróciłem uwagi ale jak będę w piątek w salonie to potrzaskam drzwiami. Też mam mały fetysz związany z dźwiękiem zamykanych drzwi. ;) 

 

O obu naszych F30 nie było z tym problemu a dalej poszliśmy w wyższy model to też nie ma. ;) 

 

 

W dniu 2.12.2020 o 19:44, FOR CVT napisał:

 

ja jezdzilem najtanszym 118 i nie musialem walic drzwiami zeby zamknac ale faktycznie dzwiek nie byl za fajny

 

W M135 też nie było problemu w tym temacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Tutek napisał:

Także tak. Do  GT dołączyła właśnie Octavia. 

IMG_20201207_094248_757.thumb.jpg.87153062593eb9dfa0b7e1159d69b66b.jpg

z najlepszym silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tutek napisał:

Także tak. Do  GT dołączyła właśnie Octavia. 

IMG_20201207_094248_757.thumb.jpg.87153062593eb9dfa0b7e1159d69b66b.jpg

Odkupiłem taką octavia poleasingową jak nam się pierwszy dzieciak urodził w 2006r. Wersja przedlift slx 2,0mpi benzynowe 115KM. Kupiłem z przebiegiem 240tys km (robiła za służbówkę Taty więc ją znałem), założyłem lpg i dobiłem do 370tys km i sprzedałem z karteczki przed giełdą w Bydgoszczy. Cztery lata później spotkałem auto na jakimś osiedlu. Miało przebieg  licznikowy <200tys km:mrgreen:

Ciekawe bo auto było serwisowane w aso do 300tys km i można było to sprawdzić.

 

 

 

28-10-2007 octa01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dzixd napisał:

z najlepszym silnikiem?

Oczywiście, 1.9 TDI, 90 KM. 

 

10 godzin temu, dirkdiggler napisał:

Odkupiłem taką octavia poleasingową jak nam się pierwszy dzieciak urodził w 2006r. Wersja przedlift slx 2,0mpi benzynowe 115KM. Kupiłem z przebiegiem 240tys km (robiła za służbówkę Taty więc ją znałem), założyłem lpg i dobiłem do 370tys km i sprzedałem z karteczki przed giełdą w Bydgoszczy. Cztery lata później spotkałem auto na jakimś osiedlu. Miało przebieg  licznikowy <200tys km:mrgreen:

Ciekawe bo auto było serwisowane w aso do 300tys km i można było to sprawdzić.

U mnie podobna historia. W kwietniu urodziła mi się pierworodna więc potrzebowałem czegoś praktycznego. COVID mocno ograniczył moje zapędy do jeżdżenia po kraju i oglądania samochodów i de facto kupiłem pierwsze auto, które spełniło podstawowe kryteria (nie bite, nie zardzewiałe, nie spawane z 3 innych i arkusza blachy falistej, w dobrym stanie technicznym). Rocznik 2004, w Polsce od 2015. Na blacie 233k km, ale to przebieg życzeniowy bo w 2007 roku w Reichu auto miało już 160k, a 8 lat później na lawecie na granicy 185k. Więc albo 8 lat Niemiec pod kocem trzymał, albo przebieg podobnie jak i cena był do negocjacji. Po stanie kierownicy, którą po zakupie dałem do obszycia szacuje, że realnie przebieg może podchodzić pod 350-400k km, ale mechanicznie nie widać tego po samochodzie. 

Póki co jestem zadowolony, jedyne co musiałem zrobić poza pakietem startowym to hamulce z tyłu, poza tym leję ropę i jeżdżę w prestiżu i luksusie. Miękko, wygodnie, praktycznie. Córka również zakochana w otaczającym ją luksusie. 

Edytowane przez Tutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 2.12.2020 o 13:56, Ayu napisał:

ID konfiguracji C719HY81 - 219 200 PLN przed rabatem. Przy naszych upustach flotowych myślę, że realna cena to okolice 185 - 190 k.

 

Chciałbym zobaczyć Audi z pięknym dźwiękiem zamykających się drzwi za te pieniądze ;)

 

Najbardziej na Skodę narzekają Ci którzy nie mają wyjścia i:

a. muszą nimi jeździć bo taka polityka flotowa

b. jeżdżą wersjami wyposażenia "Caritas"

 

 

 

Naprawdę macie 15% rabatu na Skodę? Kupujcie ich 20 tysięcy? Pytam poważanie, bo chyba mnie moi dostawcy oszukują. Moze być na priv. Dzięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

Czerwony dobrze wygląda na tej budzie

 

Generalnie z czerwonym kolorem z jakiegoś powodu w obecnych czasach jest ciężko.

 

Osobiście lubię czerwone kombi i tu oczywiście w markach premium to pomalują ci jak chcesz za odpowiednim wynagrodzeniem i problemu nie ma ale jak wybierasz popularne auto to jest kiepsko bo zawsze z tym czerwonym jest coś nie tak.

 

Bo albo jest to bazowy czerwony akryl bez klaru, albo jakieś dziwne wariacje "czerwieni" w postaci różu, maliny, purpury itp

 

Vag ma jakiś tam wybór:

I tak Skoda ma swój Velvet Red, który jest naprawdę fajnym kolorem metalicznym. Kolor dostępny w całej gamie ale chyba najlpeiej wygląda na dużych kombi/suvach.

 

image.thumb.png.f6546b853c74e11ee7a38eea97ff62a5.png

 

 

 

VW ma swój Special RED. Na passacie leży OK, zwłaszcza na wysokich liniach wyposażenia, golf też powinien wyglądać znośnie w wersji gtd, gti

 

 

image.thumb.png.849f47a80286a0cd0e66ddc2d2e9fcc5.png

 

Seat ma Velvet Red który jest fajnym kolorem metalicznym ale co dziwne używają go tylko do Atec w wesrjach seat lub cupra. Wyglda na tą samą recepturę co w Skodzie, zresztą kto wie gdzie co jest klepane.

image.thumb.png.b4180f69c561b4767ce0c3dcc3ea4788.png

 

A do nowego cupra leona i fermentadora już używają innego czerwonego aka Desire Red, który mi nie leży. 

 

image.png.b0aa8ae7cf150bc4da2690301e2e063f.png

 

Pozostaje nadzieja że Ford Focus utrzyma swój czerwony w gamie focusa bo w innych modelach jest niedostępny.

 

image.thumb.png.666d5558159b1d7dadf3aa4d19eadade.png

 

 

Pozostali z ligi popularnej mają zwykłe czerwone akryle albo jakieś odjechane metaliki wpradające w czerwień.

Chyba że cos przegapiłem.

 

 

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Naprawdę macie 15% rabatu na Skodę? Kupujcie ich 20 tysięcy? Pytam poważanie, bo chyba mnie moi dostawcy oszukują. Moze być na priv. Dzięki. 

15 % słynne już na forum może być przy akcjach wspieranych przez Importera. A wiec określone modele, wsparcie wyników sprzedaży itp. Do modeli niszowych typu scout czy RS taka akcja pojawia się raczej sporadycznie, gdyż nie z nich „żyje” producent. Gdyby było inaczej to prowizja dealera musiałaby wynosić ok 20 % aby zszedł na próg opłacalności. Może na rynku twardych narkotyków są wysokie prowizje ale w motoryzacji prowadzenie salonu to naprawdę ciężki kawałek chleba, który fajnie wyglada na zewnątrz. Wystarczy popatrzeć ze najlepiej ustawili się gracze mający flotę i serwis, i to pokazuje z czego jest pieniądz ...

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kristofor napisał:

15 % słynne już na forum może być przy akcjach wspieranych przez Importera. A wiec określone modele, wsparcie wyników sprzedaży itp. Do modeli niszowych typu scout czy RS taka akcja pojawia się raczej sporadycznie, gdyż nie z nich „żyje” producent. Gdyby było inaczej to prowizja dealera musiałaby wynosić ok 20 % aby zszedł na próg opłacalności. Może na rynku twardych narkotyków są wysokie prowizje ale w motoryzacji prowadzenie salonu to naprawdę ciężki kawałek chleba, który fajnie wyglada na zewnątrz. Wystarczy popatrzeć ze najlepiej ustawili się gracze mający flotę i serwis, i to pokazuje z czego jest pieniądz ...

Upust przy zakupie też zależy od handlowca. Jak jest dobry i ma dużą sprzedaż to przepchnie pojedynczy przypadek i podciągnie pod duży rabat . Mam tak w Skodzie w Gliwicach . Dbają o klienta i na firmę można wyrwać dużo na prywatnego już nie tak bardzo . Dobry przykład miałem kupując prywatnie Abartha . Myślałem że najlepiej kupić w salonie w Bielsku .  Gościowi nawet się nie chciało oferty przygotować mimo wizyty w salonie osobiście. Odpytałem salon Gezet w Szczecinie i okazuje się że można być zaopiekowany na max włącznie ze specjalnym 15% rabatem i zdalną obsługą wszystkiego ( i to w 2019r :)) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabat  w dużej mierze zależy też od modelu- konfiguracji i terminu zakupu oraz sposobu finansowania. Mamy w tej chwili w firmie około 30 aut z grupy VAG. 


Dla tych co uważają iż Toyota to takie cudo kilka zdjęć wnętrza RAV4 z przebiegiem 600 km. Wersja Selection, taki top... prawie 200 k pln cennik. 

2CECE1DE-9E65-4AED-9308-01001F55F7AB.jpeg

EDBEFF4E-5687-42DA-A874-3A42ABE3E8A7.jpeg

C30C503F-6BDB-4E8E-A81F-A857F21AB94E.jpeg

D5E17D91-A97E-4C02-B4A0-BAC2640D4118.jpeg

8568680B-3086-460D-883B-B5D40764AD64.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba do mnie o toyocie. Akurat rav4 nie jest moim ulubiencem , ale jesli chodzi o materialy to powala skode na leb. Jakośc wyświetlacza jest gorsza , ale mi nie przeszkadza gorsza elektronika. Wole tradycyjne wnętrze toyot od nowoczesnosci z europy, ktora brak pomyslu zaslania teoriami o minimalizmie. 

Skora na kierownicy w toyocie o wogole sama kierownica milion razy przyjemniejsza od tej w tym szmatlawym wozie z czech. 

Dwa to zdjecia wyrywkowe pulpitu sa zmanipulowane, to tak jakby ja zrobil fotke tylko klamki w skodzie i mowil jaka skoda w srodku jest piękna(wiadomo ze nie jest) 

Zaraz dodam swoje zdjecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.12.2020 o 11:14, Ayu napisał:

taki top... prawie 200 k pln cennik. 

Takie czasy, że 200 tys za SUVa średniej wielkości z trochę lepszym wyposażeniem staje się normą. Nie ma znaczenia czy Toyka czy Koreaniec.

Dziękujemy Ci UE. :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, sambor napisał:

Socjalizm kosztuje :(

 

Gwoli prawdy trzeba zauważyć, że ten socjalizm pewne rzeczy usprawnił np. roaming jest praktycznie za free a kiedyś kosztował bajońskie kwoty. Tylko przy autach jest niestety ideologiczna krucjata, która odrzuca kompletnie wszelkie aspekty ekonomiczne  

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakość materiałów będzie dalej taka sama. Moi rodzice mają jedną z pierwszych sprzedanych w Polsce - teraz mija jej dwa lata. Mam wrażenie, że plastiki w moim czternastoletnim Subaru mniej trzeszczą niż w Toyocie. Gdzie nie dotknę, to słyszę trzaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest z toyką tak źle. Miałem ich w swoim życiu kilka, żona nadal ujeżdża Yarisa.
Nie odstawały od innych z podobnej półki cenowej jeśli chodzi o trzaski i wnetrze. Miały za to jedną zaletę. Żadna się nie zepsuła.
Nawet sławny 2AD FTV przejechal u mnie 270 kkm bez problemów.
Tak wiec każdy kupuje co mu pasuje i udowadnianie że inni dokonali złego wyboru a tylko ja wybrałem dobrze kończy się tylko długą dyskusją.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...