Jump to content

Dzixd

Użytkownik
  • Posts

    1086
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Okolice Szczecina
  • Auto
    Była impreza 1999 2.0 RX NA
    Są: Legacy IV 2009 Diesel swap na spec B H6 (w toku)
    Legacy II 1996 2.2 Powered by LPG "Greyhound" (siostrzany)
    2x Legacy III 1999 2.5
    Legacy IV 2004 h6 5EAT powered by LPG
  • Zainteresowania
    Mechanika, Rozkręcanie Subaru, Naprawianie Subaru, Boczury.

Recent Profile Visitors

1083 profile views

Dzixd's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

724

Reputation

  1. Dla przeciętnego widza tego kanału to żadna różnica. Czy napęd jest z terenówki czy nie. Ma na 4 kółka [emoji38] Przestańmy traktować w internecie wszystko na poważnie. Ja wiem że w błoto tylko terenówka. Typ zrobił się sławny z powodu takiego sposobu wysławiania, a co do wiedzy to nawet nic nie mówię, bo ten kanał to raczej powstał dla beki, a nie jako rzetelne źródło informacji. Trafił w jakąś niszę po prostu. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  2. Przecież wyraźnie na początku filmu jest wspomniane, że jest to auto osobowe z napędem na 4 koła.
  3. Skoro rozwiązanie z korektorem siły hamowania wymyślił to inżynier, to ja bym tego nie ruszał...
  4. Przełącznik świateł? Zegary zawsze są zapalone. Jak wyłączysz światła to nawet jaśniej świecą, przy zapalonych światłach intensywność podświetlenia zmniejsza się. Jasność podświetlenia można regulować pokrętłem po lewej stronie deski rozdzielczej. A samo podświetlenie zegarów sterowane jest ze stacyjki. TTTM
  5. Dzixd

    auback

    Znany problem. W komputerze powstał błąd i komputer przesłał sygnał do kontrolek i to jest przyczyną zaświecenia się kontrolek. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam serdecznie
  6. mało popularny? Raczej ruda pozjadała wszystkie chrupki a dobre blacharsko dalej latają
  7. Zależy ile chce jeździć. Jak auto na rok-dwa to loteria z wymianą skrzyni. Jak na dłużej to remont, skrzynia pewnie przeżyje auto
  8. Chyba odpuścił bo kupił H6 gacka. Jeszcze nie, ale temat jest głęboko analizowany. Dodatkowo mam następne h6 oddane na zrobienie UPG
  9. Czy ja wiem. Zrobi UPG porządnie z remontem skrzyni i mamy średnią cenę rynkową. Pewnie właściciel chce sprzedać a nie sprzedawać. Jak się auta nie sprawdzi to sobie można takie rzeczy pisać. Ze zdjęć nic nie da się wywnioskować bo są po prostu niewyraźne i małe. Cena jest powiedzmy połową rynkowej i prawdopodobnie jest adekwatna do stanu. Jak kwity są na naprawy to sprawdzić rudą na progach i podłużnicach z tyłu, zrobić test na upg, zobaczyć czy skrzynia nie szarpie i tyle. A zresztą UPG to czynność eksploatacyjna. Kupiłem bardzo tanio legacy h6 IV gen po lekkiej kolizji (1/3 średniej ceny rynkowej za taki przebieg i rocznik). Założenie było takie że jak będzie śmietnik to pójdzie na części. Ale mi się spodobało. Wymieniłem całe zawieszenie z tyłu, błotnik z przodu, drążek kierowniczy, czujnik w silniku i nadal wyszło taniej niż średnia rynkowa. Nawet jakbym robił to w serwisie... Wnętrze zmęczone ale mi to nie przeszkadza, bo auto jeździ super. To nie ty miałeś problem żeby dojechać zwykłym legacem III do domu zimą? To dziadostwo jest niższe od takiego legacka, a zawieszenie jest sporo twardsze...
  10. (nie)Normalna czynność. Skoro przekładki rhd na lhd robią, to takie rzeczy jak konwersja at>mt jest prostsza Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  11. Zależy jaka. 6MT na pewno, ale cena potrafi zabić. Ze zwykłego wolnossaka może być problem z wytrzymałością. OBK H6 nie występował ze skrzynią manualną. Wiązka, oprogramowanie/ecu silnika, montaż pompy sprzęgła, wymiana pedałów, rozrusznika, półosi, wału, dyferencjału tylnego. Wg. mnie sprawa totalnie nieopłacalna, chyba że sam będziesz taką operację wykonywał. Dodatkowo stworzysz kundelka i przy sprzedaży będą kręcić nosem, że przerobiony. Ale kibicuję
  12. Też tak mam. Mam 4 z czego tylko jedno jeździ Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
×
×
  • Create New...