Jump to content

Dzixd

Użytkownik
  • Content Count

    737
  • Joined

  • Last visited

About Dzixd

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Okolice Szczecina
  • Auto
    Była impreza 1999 2.0 RX NA
    Legacy IV 2009 Diesel swap na spec B H6 (w toku)
    Legacy II 1996 2.2 Powered by LPG "Greyhound" (siostrzany)
  • Zainteresowania
    Mechanika, Rolnictwo, Rozkręcanie Subaru

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wg mnie to jakaś masa uszczelniająca, ale mogę się mylić Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  2. A subarowe wrosty też się liczą czy tylko te które jeżdżą? Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  3. niekoniecznie. były kombiaki bez relingów.
  4. Założyłeś temat na forum ogólnym. A probował elektryk zrobić reset komputera? #edit U mnie w dawcy (legacy IV) stojącym w garażu jest tak, że muszę otworzyć go z pilota żeby odpalił. Wysłane z mojego mądrego telefonu
  5. Trzeba podłączyć pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów w pamięci. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  6. Charakterystyka skrzyń w subaru ale sprawdzić nie zaszkodzi
  7. Pewnie tak kupiony był. Znając tendencje do gnicia karoserii Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  8. No dostęp jest trudny i trzeba trochę podemontować Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  9. Dostęp do krzyżaka od spodu jest łatwy, jak masz najazd, albo postawisz auto na kobyłkach. Poziomy nit w krzyżaku ma tulejki. Sam krzyżak można kupić osobno i nie trzeba chyba nic kombinować z nitami. Ja kombinowałem, bo nie chciałem bulić 250 zł. Działa. [emoji38] Co do przegubu kulistego pod samym drążkiem zmiany biegów to dostęp też jest od dołu. Odkręcić trzeba trzy śruby. Jedną przy skrzyni , dwie pod tunelem środkowym. Od razu sprawdź stan gum, bo one też mogą mieć luz. Jeden pierścień segera zabepiecza kulkę przegubu przed wyskoczeniem z gniazda. Drugi pierścień to drucik, który trzyma osłonę gumową zakrywającą gniazdo. Ja wziąłem drut od migomatu 1mm i zrobiłem skrętkę. Proponuję rozebrać ten przegub, wyczyścić i dać smar który nie rozpuszcza tworzyw sztucznych. Gdzieś miałem stronę gdzie były numery części. Muszę poszukać. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  10. Na allegro kupisz. Nawet ledowe pasują. Wymieniałem w panelu klimy. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  11. Co to znaczy podwójna blacha. Chodzi ci o zgrzewanie na zakładkę? Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  12. Nie mam doświadczenia w akcjach serwisowych bo moje wszystkie pojazdy mają ponad 20 lat. [emoji38] Po prostu myślę że dorobienie i zamontowanie przewodu miedzianego potrwa krócej, niż przewiezienie auta do aso żeby sprawdzili czy obejmuje je akcja i potem zamówili przewód. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  13. Myślę że szybciej wymienisz na miedziany... Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  14. Do legacy II z hamulcami z legacy diesla 2009 (dwutłok 294mm) Jazda raczej emerycka. poprzednie klocki starczyły na 30k km, w tarczach lekki rant się zrobił i chcę wymienić komplet. taki zestaw podpasuje? https://allegro.pl/oferta/brembo-tarcze-klocki-przod-subaru-legacy-iv-293mm-8625925527
  15. Liczę na to że rok wytrzymają Wychodzi na to że auto robi 30k rocznie
×
×
  • Create New...