Skocz do zawartości

Dzixd

Użytkownik
  • Postów

    1112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Okolice Szczecina
  • Auto
    Była impreza 1999 2.0 RX NA
    Są: Legacy IV 2009 Diesel swap na spec B H6 (w toku)
    Legacy II 1996 2.2 Powered by LPG "Greyhound" (siostrzany)
    2x Legacy III 1999 2.5
    Legacy IV 2004 h6 5EAT powered by LPG
  • Zainteresowania
    Mechanika, Rozkręcanie Subaru, Naprawianie Subaru, Boczury.

Ostatnie wizyty

1986 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dzixd

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

767

Reputacja

  1. Mam taką skodunie z najlepszym silnikiem wszechczasów, czyli 1,9 TDI. Spalanie 4,5l/100km, poraża w porównaniu do mojego h6 czy nawet byłej wolnossącej imprezy 2.0. Ale skodunia ma zbyt nisko miskę olejową silnika i już dwa razy ją wymieniałem. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  2. Dzixd

    Narty / Snowboard...

    Czy w sensownej odległości do Zurycha są jakieś fajne ośrodki/trasy narciarskie?(tak max 2h drogi)
  3. Ryje przodem jak dzik w żołędzie
  4. Dzixd

    Swap H6 ez30 do Imprezy

    Ja nie potrzebuję wiązki, bo mam z dawcy.
  5. Dzixd

    Swap H6 ez30 do Imprezy

    A co tu dużo pisać. Przymierzałem się do swapa h6 ez30d (2004) do diesla (2008) w legacy. (może jak się ułoży życie to go zrobię w końcu) W obk przed 2003 miałeś też ez30, ale bez zmiennych faz rozrządu (mniej zabawy z czujnikami i łatwiejsza regulacja zaworów) Ale na twoim obrazku jest ten ze zmiennymi fazami. Potrzebujesz kompletny silnik , kompletną wiązkę z ecu, stacyjką, kluczykiem i zegarami. Najlepiej całe auto kupić, żeby potem nie szukać pierdółek (wiązkę do h6 ciężko znaleźć) Jeżeli wsadzasz do dieselka to dodatkowo bak, przewody paliwowe, mechaniczna przekładnia kierownicza. Nie wiem jak skrzynia z imprezy wytrzyma z silnikiem h6. Co do mocowań silnika do belki zawieszenia to się nie pomogę, bo to inny model, ale IMO powinny pasować mocowania, skoro w imprezach i w legacy były takie same silniki (ej204 i ej20f). Z mechaniki to najbardziej problematyczne może być zmieszczenie w komorze silnika, ale skoro do GC8 idzie wsadzić h6 to i do GH wejdzie. Elektrycznie to wsadzenie wiązki od h6 do imprezy. Jak masz robić to w warsztacie to przygotuj się na duże koszty i daleki termin realizacji, raczej nikt nie da ci gwarancji na taką robotę. Jeśli samemu, to przygotuj sobie garaż na dwa auta który będzie zajęty przez długi okres.
  6. Dzixd

    Jaki końcowy do H6?

    Trochę dzwięk się zmienia. Ale kolektory z Australii drogie teraz. Bratu założyliśmy w/w kolektory i zrobiliśmy układ na 2,5" > 2xuniwersalne katy > center turboworks>3" center pipe>y-pipe 2,5">2x końcowe turboworks z nierdzewki. Końcowe na wylocie chyba 3,5". Bez silencera urywa łeb Tak to brzmiało: Ja w swoim mam oem układ i końcówki Magnaflow. Dźwięk jest super i cichutko bez męczenia uszu.
  7. jak masz sprawne ręce i sprytną głowę to nawet imadłem wprasujesz bez problemu. Tylko pamiętaj że to druciarstwo
  8. Trzeba podłączyć do kompa i odczytać numer błędu, bo komputer zapisuje kody błędów w pamięci
  9. Dolny h6, górny dieselek. Flansze i kształt rury są identyko Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  10. Mam w warsztacie wydechy z h6 i z dieselka. I jest dokładnie tak jak piszę. To że są atrapy na końcówki, powoduje że wydaje się jakby w diesielku było na wprost.
  11. końcówka wylotu skierowana jest na dół w dieslu, w benzynie na wprost.
  12. Może nie "TIR" ale też ciężarowy. Wspaniały dziad do rozpoczęcia przygody z ciężarówką. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  13. Tak to działa od starożytności. Trochę chleba i igrzysk wystarczy żeby masy ugłaskać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...