Jump to content

Dzixd

Użytkownik
  • Content Count

    905
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

487 Wspaniały

About Dzixd

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Okolice Szczecina
  • Auto
    Była impreza 1999 2.0 RX NA
    Są: Legacy IV 2009 Diesel swap na spec B H6 (w toku)
    Legacy II 1996 2.2 Powered by LPG "Greyhound" (siostrzany)
    2x Legacy III 1999 2.5
    Legacy IV 2004 h6 5EAT powered by LPG
  • Zainteresowania
    Mechanika, Rozkręcanie Subaru, Naprawianie Subaru, Boczury.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ile taka przyjemność mniej więcej kosztuje?
  2. Wykonalne. Absurdalne nakłady pracy, bo robisz pełną przekładkę, ale wykonalne. Cała wiązka elektryczna, ECU, zegary, silnik z osprzętem, przewody paliwowe, bak, przekładnia kierownicza. Zakup sprawnego dawcy po kolizji od 10,15k w górę, jak masz pecha to będzie UPG. Przełożenie tego wszystkiego, tyle co za przekładka od 5-10 tysięcy w górę I do rzeczoznawcy, a potem do urzędu żeby ci zmienili dane pojazdu. I potem jak sprzedajesz takiego składańca, to taniej niż oryginalne h6. Rozsądniej sprzedać dieselka i kupić sobie takiego z h6 oryginalnie. Jestem w trakcie, al
  3. Pod warunkiem że nie przegniły za bardzo Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  4. Mogę zajrzeć jutro jakie są założone w spec b bo mam takiegoż w garażu. Powinno być oznaczenie jakieś. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  5. A pytałeś u przedstawicieli Bilstein? Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  6. Polecacie jakiś dobre miejsce w Szczecinie gdzie dobrze ustawią mi geometrię w subaraku?
  7. Kg robią swoje Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  8. Jeszcze mi brakuje trochę: 29 + Legacy II 25 + Legacy IV 17 = 71 Jakby się liczyły te niesprawne albo zdekompletowane to bym 100 przekroczył, ale one nie są na mnie zarejestrowane.
  9. Nie kupiłem, ale dostałem woreczek na kluczyki z wełny. Handmade.
  10. Może ktoś miał taki przypadek. Nabyłem drogą kupna auto jak w tytule, po kolizji w prawy przód. Był zgięty drążek kierowniczy i świeciła się kontrolka mówiąca o odłączonej kontroli trakcji. Drążek wymieniłem, zbieżność ustawiłem. Czeka mnie jeszcze geometria i zbieżność u profesjonalistów, ale to temat na przyszły tydzień. Kontrolka nadal się świeci, odłączałem aku na kilka godzin, bez zmian. Kontrolki check engine, cruise czy ABS się nie świecą. Auto jedzie normalnie, ale tylko do około 4500 rpm, bo wtedy brutalnie odcina kilka razy dopóki nie wrzu
  11. Ja bym tam umówił auto do carfita skoro jesteś z nowego sącza, zamiast szukać wróżb na forumie.
  12. Będą kiedyś badge 300k + i 400k + ? Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
  13. Dzisiaj już nie ma śniegu na drogach, ale zdążyłem wczoraj zaliczyć parę slajdów.
×
×
  • Create New...