Jump to content

Dzixd

Użytkownik
  • Content Count

    846
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

376 Wspaniały

About Dzixd

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Okolice Szczecina
  • Auto
    Była impreza 1999 2.0 RX NA
    Legacy IV 2009 Diesel swap na spec B H6 (w toku)
    Legacy II 1996 2.2 Powered by LPG "Greyhound" (siostrzany)
    2x Legacy III 1999 2.5 jeden "Durszlak" drugi bezimienny
  • Zainteresowania
    Mechanika, Rolnictwo, Rozkręcanie Subaru

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ile mniej więcej koszt wysyłki? To pewnie z cłem się płaci? Wysłane z mojego mądrego telefonu
  2. Przecież nie ma oficjalnej wady fabrycznej bloków SBD
  3. To niezły kawałek z panewką przejechałeś. Wysłane z mojego mądrego telefonu
  4. Zabawa w soft turbo (z moich obserwacji różnych wątków tutaj jak i na zagranicznych forach) według mnie rozbija się o kilka rzeczy: 1. Pieniądze oraz czas 2. Efekty jakie chcesz osiągnąć 3. Do czego będziesz używać samochodu 4. Kupno i późniejsza sprzedaż takiego auta ad1 : -robisz sam, więc koszt tylko części, w porywach 2 do 10k zł zależy jak trafisz (czy będą sprawne itp.), ale pochłonie to sporo czasu na różne fakapy itp. Dużo czasu potrzeba na samo zbieranie informacji. -robisz przez jakiegoś mechanika, koszt rośnie dwukrotnie, bo robocizna swoje
  5. Widziałem na FB 8) Wysłane z mojego mądrego telefonu
  6. Przy moderacji postu się usunęło. Wrzucam po raz drugi: Wysłane z mojego mądrego telefonu
  7. t szpary są żeby mogło się rozciągać jak się rozgrzeje
  8. Się pochwalę Legacy z ej251. Przerobiony kolektor A tłumik końcowy oem przerobiłem na przelotowy. Wysłane z mojego mądrego telefonu
  9. oem załatwiają sprawę na długo
  10. Nie ma w tym żadnego sensu ekonomicznego. Chyba żeby mechanika była w lux stanie i robiłby wszystko sam.
  11. kwestia doświadczenia. pod podnośnikiem jest płyta metalowa. po za tym zabezpieczenie zawsze jakieś podkładam. 10 tonowy ciągnik też podnoszę podnośnikiem z podstawą kwadratu 10x10 cm. Gruba belka albo właśnie płyta metalowa robi robotę. Wyciągnąłem półosie z przodu. Nakrętki nie było bo nie było przegubu. Teraz już wsadziłem przeguby stare ze złomu i skręciłem. Powinno trzymać.
  12. Zrobiłem sobie rwd, ale nie pomyślałem, że przednie łożyska wypadało by zabezpieczyć. Wysłane z mojego mądrego telefonu
  13. no wg mnie to pasuje do właścicieli nowych bmw. Musisz markę zmienić
  14. A co w dresach chodzisz? Chyba że na obrazku chodzi o nowe bmw. Wysłane z mojego mądrego telefonu
×
×
  • Create New...