Skocz do zawartości

sportiwoda_pl

Użytkownik
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.sportiwoda.pl

Profile Information

  • Skąd
    Małopolska
  • Auto
    Dodge Ram MegaCab 5,7 - Subaru jeszcze nie mam !
  • Zainteresowania
    Wszechstronne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sportiwoda_pl

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. I muszę się z Tobą nie zgodzić. Nie liczy się masa własna pojazdu (jako holownika) ale jego DMC czyli Dopuszczalna Masa Całkowita pojazdu holującego. I ten parametr bierze się pod uwagę przy określaniu np. mas zestawu. Przykładowo Jeep Grand Cherokee WK ma masę własną około 2250kg ale DMC wynosi 2780kg, co powoduje, że zapinając przyczepkę lekką o DMC 750kg musisz mieć Viatoll.....bo przekraczasz magiczne DMC 3500kg o 30kg :-) I możesz jechać z powietrzem na przyczepie i faktyczną masę zestawu mieć na poziomie 2600/2750kg i tak musisz mieć na pokładzie liczydło Viatoll :-( Konkludując: liczy się nie masa własna pojazdu, tylko jego DMC...:-)...koniec nudnego wywodu....:-)
  2. Mnie się wydaje, że zależna jest i od jednego i drugiego.... W Audi Allroad różnica w DMC przyczepy sięga prawie 400kg !!! od 1800kg do 2200kg - a nie przypuszczam, aby silnik Diesla 2,5l był o 400kg cięższy od silnika 2,7BT czy 4,2 V8....Więc wynika, że moc auta, wyrażana w KM :-), robi tę różnicę. Podobnie jest chyba w Outbacku ....tez z mocniejszym motorem H6 ma chyba większe możliwości uciągowe....albo się mylę ?
  3. Witam ponownie Widzę, że jednak temat jest dość interesujący :-) A teraz mam pytanko bardziej konkretne: - jeżeli to nie tajemnica, to ile faktycznie płacicie za takie usługi. Wiadomo, że raczej trzeba mieć niezłego pecha aby trzeba było wszystkie szklanki wymieniać przy np. 200 000km przebiegu. Mówimy tu oczywiście o autku zasilanym tylko PB, bo z LPG to wiadomo....dużo częstrza przyjemność kontrolno-regulacyjna.... Ile faktycznie płacicie za taką usługę w H6 w wersjach przed i po 2003 roku ? Czy może to być różnica aż tak duża, jak wynika z wypowiedzi ? Jak na razie Pan Andrzej wypowiedział się autorytatywnie, że cena jest mniej więcej trafiona. Wiadomo, że różnice mogą być w ilości elementów do wymiany (korekty). Czy użytkownicy Outbacków sprzedają je zanim dojdzie do konieczności dokonania tej regulacji ? Moim zdaniem można jakoś zsynchronizować wykonanie tej usługi z wymianą, kontrolą np. rozrządu (V4) - pompy wody czy czegoś co trzeba zrobić i wtedy koszt jednostkowy powinien być mniejszy.... tzn. mniej będzie boleć...A częstotliwość regulacji, moim zdaniem nie jest jakość tragicznie drenująca kieszeń. Chyba, że trafi się jakaś kumulacja :-( A może błądzę w swych domysłach....
  4. A widzisz.... :shock: I znowu człowiek dużo mądrzejszy się robi dzięki forum Muszę zatem zweryfikować koszt wykonania tej usługi, bo wynika z Twojej odpowiedzi, że ktoś się dość znacznie pomylił.... tym razem ja zrobiłem małe odejście od tematu głównego....czyli wskazań kompa pokładowego ------------------------------------------------------------- tu założyłem temat o cenie usługi regulacji zaworów w zależności od rocznika: viewtopic.php?f=24&t=156476&view=unread#unread
  5. Witam Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na to pytanie. A że w innym wątku (tematycznie nie związanym z tym zagadnieniem) dowiedziałem się, że H6 po 2003r -ta operacja jest o wiele bardziej skomplikowana i o wiele bardziej kosztowna niż w H6 poprzedniej generacji, postanowiłem założyć ten temat. Uffffff...... A więc jaka jest naprawdę cena wykonania tej usługi ? Mnie podano kwotę w okolicach max. 2000,00 - 2200.00 zł za kompletną usługę. Prawda to - czy też mit do zweryfikowania ? Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie.... Dodatkowo poinformowano mnie, że do 200 000km przebiegu, (przy odpowiednim serwisowaniu pojazdu) najczęściej jest to tylko sprawdzenie i z reguły nie trzeba przeprowadzać regulacji. Prawda czy mit ? (oczywiście auto bez zasilania LPG) Jeżeli powieliłem temat - to poproszę moda o usunięcie.....
  6. I przy tym pamiętać, że regulacja zaworów w tym modelu kosztuje 3x tyle co w poprzednim (H6) . Nie mogłem się powstrzymać... Chcesz powiedzieć, że regulacja w H6 (rocznik do 2003) czyli pierwszej generacji, kosztuje około 600/700 zł ??? Bo dostałem wycenę kosztów kompletnej regulacji w H6 (tej 245konnej), wraz z uszczelkami pod dekle i świece, z płytkami regulacyjnymi (bez ewentualnej wymiany szklanek) w cenie do 2200,00 brutto za kompletną usługę.... Nie wiem czy drogo, czy tanio - ale w porównaniu z H6 pierwszej gen - to różnica jest dość znaczna..... skoro piszesz, że różnica to prawie 333%...... :shock: Chyba, że coś się komuś pomyliło z cenami wykonania tej usługi .....
  7. Czyli aby mieć te jakże ciekawe i przydatne funkcje, należy szukać Outbacka od rocznika 2003...koniecznie z Navigacją (a nie zaślepką :-)....Dziękuję za cierpliwość i dogłębne wyjaśnienie tematu....
  8. a w Legacy / Outback ? są tam jakieś inne (tajne/poufne) informacje ? :roll:
  9. Tak też myślałem.... Chcąc mieć zatem ten luksus w Subaru, musimy szukać egzemplarzy z fabrycznym wyświetlaczem navi. Ten wymóg jak się domyślam, spełniają auta od roku 2003/2004 ? Oczywiście nie wszystkie, tylko te bardziej luksusowe A jeżeli już jesteśmy w temacie wyświetlacza w Subarach, to jeszcze trochę pomęczmy się w temacie: - jakie informacje dodatkowe pokazują egzemplarze z zaślepką w miejscu navi ? (chodzi o ten cienki paseczek na środkowej konsoli, powyżej panelu climatronika) Przepraszam wszystkich nie zainteresowanych, za przynudzanie w temacie
  10. ......czyli jednak można mieć i jedno i drugie Reasumując: Czy każdy Legacy (Outback) po 2004 takowy luksus posiada ? Czy tylko te egzemplarze, które mają navigację na wyposażeniu ?
  11. Ale przecież można mieć i jedno i drugie kwestia zakupu odpowiedniej wersji w odpowiednim roczniku
  12. Czyli te braki wszystkie Subaru (bez wyświetlaczowe nadrabiają trakcją :?: A które modele (z pominięciem Outbacka od 2004 czy Tribeca ) posiadają takie "luksusy" ?
  13. :shock: :roll: aż się wierzyć nie chce....toż w starym Oplu, czy Jeepie takie ustrojstwo jeszcze w ubiegłym stuleciu to podstawowy wyświetlacz - a w Subaru Legacy Outback - nie ???
  14. No właśnie dlatego pytam ? Nie chciałem zadać pytania, czy Subaru Outback posiada komputer pokładowy ? Bo nie chciało mi się wierzyć, że nie posiada takiego ustrojstwa ? Choćby małego kontrolnego wyświetlacza z podstawowymi informacjami... :shock:
  15. Witam Takie lamerskie pytanie - (szukałem ale info. brak - może żle szukam, albo pytanie nie na miejscu :-) Jakie wskazania pokazuje komputer pokładowy w Outbacku II generacji (do 2003r) ? Chodzi mi o informacje dot. chwilowego i średniego zużycia, ilości km do pokonania na pozostałym paliwie, czy ewentualnie jakieś inne informacje są wyświetlane ? Nie mogę nigdzie znależć tych informacji, a nie mam nikogo wśród znajomych, którzy by mi podpowiedzieli :-(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...