Jump to content

hiniu23

Nowy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About hiniu23

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Barlinek
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2008 2.0 manual
  1. Śruba popuszczona nawet dwa razy ale niestety problem dalej występuje. Dodatkowo zauważyłem że gdy temperatura na zewnątrz jest wyższa problem występuje dużo szybciej ( może dlatego nie zauważyłem problemu wcześniej ). Dzwoniłem do firmy regenerującej maglownice i koleś mi powiedział że takie objawy to przegrzana maglownica i żębym sprawdził czy nie brakuje nigdzie blachy albo jakiś izolacji od silnika bo jak się przegrzeje maglownica to tak będzie się działo. Może ktoś wie czy jest tam jakaś izolacja nad maglownicą. A może pompa nagrzewa olej ??
  2. Dzisiaj byłem na geometrii . Ustawiona zbieżność . Niestety dalej to samo choć rano gdy było ok 18 stopni przejechałem prawie 50 km i dopiero pojawił się problem z powrotem kierownicy do pozycji na wprost. Czyżby maglownica ??
  3. Sprawdzałem przed chwilą na zimnym i było pomiędzy max hot a max cold więc trochę spuściłem do stanu cold max . Wiem że poprzedni właściciel wymieniał pompę wspomagania na regenerowaną może trochę za dużo nalał. Po południu będę jechał ok 30 km w jedną stronę więc sprawdzę jaki stan i czy pomogło. Zbyt duże ciśnienie pod wpływem namiaru oleju mogłoby wpłynąć na działanie maglownicy ??
  4. Tak autko od ponad 4 miesięcy w moich rękach. Wcześniej ( wiadomo dlaczego ) nie jeździło na dłuższe trasy więc trudno stwierdzić od kiedy tak się dzieje. Jeśli chodzi o geometrie to w poniedziałek na pewno będę robił tak czy inaczej, choć dziwne jest że na zimno auto jeździ super dopiero po kilkudziesięciu kilometrach zaczyna problem. Jeśli chodzi o przygody to porysowany lakier i jakieś zarysowania po małym incydencie na pewno bo właściciel zdjęcia pokazywał ale nic grubszego nie widać żeby się działo, zobaczymy co pokarze geometria.
  5. Witam Mam problem z moim Legacy. Zauważyłem że podczas jazdy przy rozgrzanym samochodzie ok 20 minut jazdy kierownica nie wraca do położenia na wprost. Zarówno w lewo jak i w prawo gdy skręcam kierownica bardzo powoli ale nie do końca wraca do położenia na wprost. Samochód bardzo ciężko się prowadzi ponieważ markuje po drodze podczas jazdy na wprost trzeba kontrować aby uzyskać prosty tor jazdy. Problem nie występuje gdy samochód jest zimny, dopiero po przejechaniu ok 20 km problemem się pojawia. Zawieszenie ok, gumy wymienione, myślałem że zbieżność ale dlaczego dopiero po rozgrzaniu auta zaczyna się problem. Może miał ktoś podobny problem. Proszę o pomoc
×
×
  • Create New...