Skocz do zawartości

hiniu23

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Barlinek
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2008 2.0 manual

Osiągnięcia hiniu23

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Witam Zaobserwowałem ostatnio że podczas przyspieszania obroty silnika maksymalnie dochodzą do 6 tyś i koniec. Podczas kręcenia na postoju i przy wciśniętym sprzęgle dochodzi do 8 tyś Gdy podczas przyspieszania odcięło obroty przy 6 tyś na chwilę nacisnąłem sprzęgło, obroty przekroczyły 6 tys i normalnie samochód zaczął przyspieszać aż do momentu gdy odcięło obroty przy 8 tyś Nie wiecie co jest przyczyną ?? Na tą chwilę nie ma żadnych błędów Jakiś czas temu (kilka tygodni temu) świecił się przez moment błąd silnika ale zgasł i do tej pory nic Gdy się zapalił jechała autem żona i twierdzi że gdy się zapalił błąd auto samo przyspieszało czyli sam dodawał gazu. Gdy przyjechała odbyłem jazdę próbną ale niczego takiego nie zaobserwowałem i za raz potem błąd zgasł
  2. Problem rozwiązany Trochę to trwało Wymieniłem pompę nic Założyłem dodatkowo chłodniczkę od jakiegoś innego modelu i nic dalej to samo nawet zaizolowałem wydech w okolicach przewodów i nic nie pomagało Aż wymieniłem maglownice i wszystko jest teraz jak należy. A od tego miałem zacząć
  3. Śruba popuszczona nawet dwa razy ale niestety problem dalej występuje. Dodatkowo zauważyłem że gdy temperatura na zewnątrz jest wyższa problem występuje dużo szybciej ( może dlatego nie zauważyłem problemu wcześniej ). Dzwoniłem do firmy regenerującej maglownice i koleś mi powiedział że takie objawy to przegrzana maglownica i żębym sprawdził czy nie brakuje nigdzie blachy albo jakiś izolacji od silnika bo jak się przegrzeje maglownica to tak będzie się działo. Może ktoś wie czy jest tam jakaś izolacja nad maglownicą. A może pompa nagrzewa olej ??
  4. Dzisiaj byłem na geometrii . Ustawiona zbieżność . Niestety dalej to samo choć rano gdy było ok 18 stopni przejechałem prawie 50 km i dopiero pojawił się problem z powrotem kierownicy do pozycji na wprost. Czyżby maglownica ??
  5. Sprawdzałem przed chwilą na zimnym i było pomiędzy max hot a max cold więc trochę spuściłem do stanu cold max . Wiem że poprzedni właściciel wymieniał pompę wspomagania na regenerowaną może trochę za dużo nalał. Po południu będę jechał ok 30 km w jedną stronę więc sprawdzę jaki stan i czy pomogło. Zbyt duże ciśnienie pod wpływem namiaru oleju mogłoby wpłynąć na działanie maglownicy ??
  6. Tak autko od ponad 4 miesięcy w moich rękach. Wcześniej ( wiadomo dlaczego ) nie jeździło na dłuższe trasy więc trudno stwierdzić od kiedy tak się dzieje. Jeśli chodzi o geometrie to w poniedziałek na pewno będę robił tak czy inaczej, choć dziwne jest że na zimno auto jeździ super dopiero po kilkudziesięciu kilometrach zaczyna problem. Jeśli chodzi o przygody to porysowany lakier i jakieś zarysowania po małym incydencie na pewno bo właściciel zdjęcia pokazywał ale nic grubszego nie widać żeby się działo, zobaczymy co pokarze geometria.
  7. Witam Mam problem z moim Legacy. Zauważyłem że podczas jazdy przy rozgrzanym samochodzie ok 20 minut jazdy kierownica nie wraca do położenia na wprost. Zarówno w lewo jak i w prawo gdy skręcam kierownica bardzo powoli ale nie do końca wraca do położenia na wprost. Samochód bardzo ciężko się prowadzi ponieważ markuje po drodze podczas jazdy na wprost trzeba kontrować aby uzyskać prosty tor jazdy. Problem nie występuje gdy samochód jest zimny, dopiero po przejechaniu ok 20 km problemem się pojawia. Zawieszenie ok, gumy wymienione, myślałem że zbieżność ale dlaczego dopiero po rozgrzaniu auta zaczyna się problem. Może miał ktoś podobny problem. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...