Skocz do zawartości

piotrek_p

Użytkownik
  • Zawartość

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotrek_p

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Skąd
    Trójmiasto
  1. slabe ogrzewanie

    No w miejscu łączenia dajesz po prostu kawałek rurki i opaski. Tak łopatologicznie to z silnika masz 2 rurki, które oryginalnie były połączone z nagrzewnicą. Jedna to zasilanie nagrzewnicy, czyli wylot ciepłej wody z silnika (czyli wlot nagrzewnicy) a druga to powrót z nagrzewnicy (czyli jej wylot). Ja to łączyłem w ten sposób: wylot ciepłej wody z silnika -> reduktor reduktor -> wlot nagrzewnicy powrót z nagrzewnicy -> silnik (tutaj wracasz z połączaniem do oryginału) W tym układzie najpierw masz reduktor więc możesz dość szybko się przełączyć na gaz a ogrzewanie trochę później zacznie grzać. Jak priorytetem jest grzanie to najpierw nagrzewnica a potem reduktor.
  2. Filmy

    To powinno mieć tytuł "Facet z plecakiem" . Ten widoczny w 0:20 i dalej. Rzucił się z taką chęcią do pomocy. Potem też czynnie brał udział w przeszkadzaniu
  3. slabe ogrzewanie

    Moim zdaniem problem tkwi własnie w trójnikach. Kiedyś miałem tak samo. Co prawda w innym aucie ale efekt braku myślenia gazowników. Reduktor i nagrzewnicę wpina się szeregowo a nie równolegle. Tak to cała ciecz albo przynajmniej jej większość zasuwa przez reduktor omijając nagrzewnicę. Moja rada - wywal trójniki, przepłucz nagrzewnicę bo pewnie znowu tak osiadł syf skoro był słaby przepływ a potem ciesz się ciepłem w kabinie . Płukanie nagrzewnicy można zrobić nawet wężem ogrodowym i wodą - po rozpięciu trójników podepnij wąż pod wlot a wylot do miski albo na ziemię. Na początek odkręcasz wodę delikatnie a jesli widzisz że nie ma oporów to trochę mocniej.
  4. Dakar 2017

    Ano szkoda. Jak dla mnie z dwóch powodów - po pierwsze bo będzie mniej rywalizacji a po drugie zawsze mi szkoda Sainza. Zwłaszcza jak sobie przypomnę koniec lat 90 i jego awarię 400m przed metą bodajże w Toyocie.
  5. Zabezpieczenie podwozia na zime

    Ja akurat polecam Carflon wosk do konserwacji. Nie jest super odporny mechanicznie ale cały czas elastyczny. Jednym słowem - przed kamieniami to użyć baranka ale do konserwacji wosk. Tylko nie pomylić z tym do profili zamkniętych.
  6. Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego

    Na przyczepność
  7. Zablokowane hamulce

    Podlewaruj tył, zdejmij koło i lekko obstukaj hamulce. Nie pamiętam czy tam masz bębny. Jeśli tak to można stuknąć mocniej niż lekko
  8. Trójmiejskie spoty

    O której zaczyna się zbierać towarzystwo?
  9. Trójmiejskie spoty

    Nie namawiam do tej metody. Podaję patent, który zadziałał w przypadku kolegi z pracy. Nr paszportu nie był akurat potrzebny. Akcja dotyczyła straszaków z Wejherowa. A że w firmie gdzie pracuję bywają Włosi no to jeden wziął na siebie. Straż miejska nie ma a przynajmniej 2 lata temu nie miała prawa "ścigać" obcokrajowców. Już nie wspomnę a całej masie prawdziwych zdjęć naszych służbowozów z Włochami za kierownicą. Zawsze podawaliśmy kto prowadził - sprawa była umarzana. Strasznie się to "makaronom" podobało
  10. Trójmiejskie spoty

    Dlaczego niewskazanie? Przecież wskazuje dokładnie z imienia i nazwiska. A że facet mieszka w Tybecie czy Nowej Zelandii
  11. Trójmiejskie spoty

    Raczej nie. Jeszcze Po prostu wiem że to na pewno był daleki kuzyn. Oni mają taki głupi zwyczaj łamać przepisy a potem wyjeżdżają za granicę i nie można ich złapać i ukarać.
  12. Trójmiejskie spoty

    Wygląda jak Twój daleki kuzyn z Nowej Zelandii . Jak mu tam było, Adam Kowalski?
  13. Filmy

    No jak to co, szatan
  14. Trójmiejskie spoty

    Można ale to tylko przedłuża całą zabawę z warsztatem. Tutaj zgadzam się z Mistralem, przy odbiorze powinien być ktoś ogarniający temat lakierki i ewentualnie blacharki jeżeli była też robiona. Jest prawie 100% szans że będą niedoróbki, kwestia tylko jakie.
  15. Kubica w F1

    No własnie nie było by zabawy , bo karzdy by na prostej jezdził z otwartym wiec bylo by to samo co by go wogole nie było :wink: Ale na pewno nie jeden as pojechałby z otwartym w zakręcie
×