Skocz do zawartości

Forester XT vs konkurencja w 2016 roku


mirciob

Rekomendowane odpowiedzi

@mirciob gratuluję, piękna sztuka :)

Na pewno będziesz zadowolony. FXT to takich samochód, że lubisz go już początku, a później wraz z upływem kilometrów lubisz go jeszcze bardziej.

 

Początkowo byłem nastawiony na czarny kolor. Ostatecznie wybraliśmy jednak niebieski, i już przy pierwszym kontakcie wiedziałem, że wybór był słuszny.

Co do skóry nie miałem dylematów, bo moja ładniejsza połówka nie akceptuje takich materiałów :), więc stanęło na wersji comfort.

Z wersji platinum najbardziej mi brakuje pamięci ustawień fotela kierowcy.

Edytowane przez grzse124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za skórą też nie jestem (chociaż wcześniej nigdy nie miałem pełnej skóry w samochodzie), ale w Subaru wybór wersji jest mały i chcąc nie chcąc "musiałem" brać to co jest ;)

Po dwóch dniach dodam, że jak na razie wrażenia na plus ... pewnie to częściowo zasługa tego, że siedziska są pikowane, więc jakaś cyrkulacja powietrza tam jest. Zobaczymy po pełnym sezonie letnim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka - w macanym ostatnio Tiguanie była pamięć również dla fotela pasażera. O ile kierowców jak jest kilku - super sprawa i nowy FXT to ma, o tyle pamięć fotela pasażera?

To proste: pozycja na miasto i na autostrade ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka - w macanym ostatnio Tiguanie była pamięć również dla fotela pasażera. O ile kierowców jak jest kilku - super sprawa i nowy FXT to ma, o tyle pamięć fotela pasażera?

Jak się zamieniam z żoną, to ja jestem pasażerem. Sens podobny, jak z fotelem kierowcy. Tylko, że moja żona ma długie nogi i jak wsiada, to nie rusza fotela - dlatego mogę mieć XT comfort, a nie muszę tiguana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawostka - w macanym ostatnio Tiguanie była pamięć również dla fotela pasażera. O ile kierowców jak jest kilku - super sprawa i nowy FXT to ma, o tyle pamięć fotela pasażera?

To proste: pozycja na miasto i na autostrade ;)

 

Pozycja "na miasto" zawiera również otwarcie szyby celem wystawienia łokcia. Zimnego Łokcia.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawostka - w macanym ostatnio Tiguanie była pamięć również dla fotela pasażera. O ile kierowców jak jest kilku - super sprawa i nowy FXT to ma, o tyle pamięć fotela pasażera?

Obie te opcje miałem w BMW z 1999 roku :)
W którym bmw z 99 miałeś pamięć fotela pasażera?

 

I jak to się ma do Subaru? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z innej beczki (nie bylić z Mercedesem W123  :P ) ... może ktoś podrzucić linka do tematu na forum (lub gdziekolwiek) w stylu "czego nie robić majac sAWD w automacie" :) ... kiedyś widziałem coś w tym stylu, ale dotyczyło ogólnie stałych napędów 4x4 i w sumie nie jestem pewien jak to się ma do sAWD z CVT (jakby na to nie patrzeć to całkowicie inne rozwiązanie niż w manualu) ... z góry dzięki :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

"czego nie robić majac sAWD w automacie"

nie ma takiej opcji elektronika w CVT nie pozwoli Ci popsuc napedu. Co innego manual w ktorym nie powinno sie palic gumy, strzelac ze sprzegla czy krecic baczkow w pedalem w podlodze ( chociaz i tak na sniegu wszyscy to robia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakreci rogala albo polrogala bo nie da sie wylaczyc do konca esp.

 

 

Czyli kręcenie bączków na śniegu (np. z zaciągniętym ręcznym) jest ok ... dobrze wiedzieć :lol:

CVT pewnie rozepnie naped w takim wypadku. Ten naped jest : "idiotoodporny " mam nadzieje ze nikogo nie urazilem ;)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakreci rogala albo polrogala bo nie da sie wylaczyc do konca esp.

 

 

Czyli kręcenie bączków na śniegu (np. z zaciągniętym ręcznym) jest ok ... dobrze wiedzieć :lol:

CVT pewnie rozepnie naped w takim wypadku. Ten naped jest : "idiotoodporny " mam nadzieje ze nikogo nie urazilem ;)

Zakaz holowania, laweta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można włączyć X-mode podczas jazdy ? Sam nie próbowałem ale może znajdzie się odważny :)

A dlaczego miałby być z tym problemem? System automatycznie się wyłącza przy 40km/h. Więc włączyć trzeba by przy niższej prędkości.

Jak będę miał XT to włączę jeśli instrukcja na to pozwala.

 

Wysłano z Xperia Z3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

a ogolnie warto zapoznac sie z gruba ksiazeczka ktora dostales z autem ;)

Oczywiście, to jest plan minimum ... ale będąc realistą wiem, że chwilę to potrwa (trochę spraw/obowiązków na głowie się zawsze znajdzie) i wolę dopytam z wyprzedzeniem :)

 

 

 

I ręczny, bo się napęd nie "rozpina"...

Chyba nie bardzo kumam (sorki) ... będę wdzięczny za krótkie rozwinięcie tej kwesti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...