Jump to content

maciek323

Użytkownik
  • Content Count

    514
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

124 Wspaniały

About maciek323

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 07/14/1981

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy GT Infiniti FX Mercedes W124
  • Zainteresowania
    motoryzacja rajdy historia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Komputer od EJ255 turbo montowanego fabrycznie do Legacy IV to kwestia 200-300zł. Tylko inny idzie do wersji z manualem, a inny do wersji z automatem, należy o tym pamiętać.
  2. Jak nie ma katów to nie wiadomo czy pomoze
  3. Miałem identyczne objawy w Legacy GT, jakiś rok temu. Rozrusznik do regeneracji.
  4. Ile lat Wasze LGT są w Waszych rękach? U mnie leci 9 rok. Do niedawna seniorem wśród posiadaczy LGT był Juras, ale sprzedał 2200 mil przebiegu przez ostatni rok zrobiłem. Biję się z myślami czy go sobie zostawić, czy uszczęśliwić nim kogoś innego...
  5. Legacy GT ma inną maskę niz wolnossak.
  6. Kiedy zmieniacie koła na zimowe w swoich LGT? W poprzednim sezonie całe 2 razy jechałem po śniegu, w tym raz jakieś 10 minut, drugi raz nieco dłużej :)
  7. Ja do Legacy IV polecam silnik EJ255. Jeżdze już ponad 8 lat i nie narzekam.
  8. Śruby mimosrodowe sporo kosztują, przynajmniej w Legacy IV. Zmieniałem komplet, też była spora korozja.
  9. Przed montażem gazu polecam bardzo dokładną diagnostykę silnika i układu zasilania u kogoś, kto dobrze zna silniki EJ255. To że jedzie, ma moc i nie wali błędami to nie wszystko. Warto to wszystko przed założeniem LPG mieć dopięte na tip-top, bo potem jak na gazie zaczną sie cuda to będzie szukanie igły w stogu siana. Jakość podzespołów to jedno, ale wiedza montujacego i strojącego taką instalacje będzie tutaj tak samo ważna, jesli nie ważniejsza nawet. jedź do kogoś kto już ma doswiadczenie w gazowaniu subaru z turbo.
  10. Przy prędkosci 90 to ja zmieniam z 2 na 3. Wiec po co mam sie rozpędzac z 4 biegu w momencie jak to jest dobra prędkosc na trójkę....
  11. Co z tych niutków w dieslu, skoro benzyniak ma około 100 koni więcej. Nie ma porównania miedzy 2.5 benzyna a 2.0 diesel. To są zupełnie inne światy. Pomijając kwestie trwałosci 2.5 turbo a diesla, znacznie na korzyść benzynki.
  12. Nie lepiej było kupić manuala niz robić takie cuda i niszczyć skrzynie? Ja przez coś takiego zniszczyłem skrzynie automatyczna w BMW przy 130 tys km przebiegu realnego, gdzie skrzynie ZF w benzyniakach uchodza za pancerne. Nauczyłem się od tego że: auto do funu i przyjemnosci z jazdy = manual a auto do spokojnej jazdy, zamulania w korkach = automat. Oczywiscie moze nie dotyczy to super drogich aut z najnowszymi super szybkimi skrzyniami, no ale rozmawiamy tu o autach z 2005 roku.
  13. W porównaniu do większości cywilnych aut, nawet tych najnowszych, to LGT nawet w serii ma bardzo skuteczne hamulce. Ja u siebie zrobiłem kompletny remont z regeneracją zacisków wszystkich, nowe tarcze itp., hamuje pięknie.
  14. Nie wiem czemu tak demonizujecie. U mnie 8 rok leci z 2.5 turbo. Bez problemów dotąd. Nawet UPG w oryginale. Przebieg minimalnie ponad 200 tys km. Jak dbasz tak masz. Ja zmieniam olej co 3-4 tys km, na najlepszy możliwy. Rozgrzewanie, chłodzenie auta, bez szaleństw uzytkowanie i odpukać, wszystko jest jak należy.
  15. Chyba koszty podobne w tych modelach o których mowicie, w 2.5 turbo troszkę większe ale też bez tragedii.
×
×
  • Create New...