Skocz do zawartości

maciek323

Użytkownik
  • Zawartość

    407
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maciek323

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 14.07.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy i UAZ

    Audi sprzedane :(

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. maciek323

    Wydech Impreza WRX 2,5t

    Być moze tak jest, nie przeczę. Nie upieram się. Ale jak to uzasadnic technicznie? chętnie dowiem się czegos nowego.
  2. maciek323

    zanik mocy po generalnym remoncie silnika EJ255

    Czy zapchany katalizator rzeczywiście może aż tak bardzo wpłynąć na pierścienie???
  3. maciek323

    Wydech Impreza WRX 2,5t

    Końcowy dużo bardziej, może nie 90% jak napisał UXON, ale to końcowy decyduje o dźwięku. Wiadomo że bez katalizatorów będzie też nieco głośniejszy. Ale pamiętajcie, ze jak katalizatory out, to i remap by się przydał.
  4. maciek323

    Katalizator Legacy 2.0

    ALE KTÓREGO KATALIZATORA, BO w LlEGACY IV SĄ 2 LUB 3 KATALIZATORY, W ZALEŻNOŚCI OD MODELU.
  5. maciek323

    2,5 SOHC + LPG Silnik dławi się przy przęd. 140-160

    Raczej obstawiałbym na katalizator. Katalizatory w wolnossakach 2,5 na rynek USA mają tendencje do niskiej żywotności i zapychania się.
  6. maciek323

    Forester SH 2.0 benzyna, spaliny

    Ale w pierwszym poście autor pisze o wysokim wyniku węglowodorów. Wysokie węglowodory = brak katalizatora lub kat. zabitylub mocno obniżona jego sprawność. Nie zawsze zabity katalizator od razu odezwie się check enginem. To sprawa indywidualna, zależna od wielu aspektów. Twój ma zapewne bardzo mocno obniżoną sprawność, ale jeszcze jakos działa... stąd lambda nie wali CHECK ENGINE.
  7. maciek323

    Kończy się sprzęgło

    Mozecie tez szukac tutaj na forum w dziale giełda - ja na forum kupiłem koło jednomasowe taniej niz na allegro, w dodatku sprzedawca wiedział co sprzedaje, więc nie miałem problemów czy bedzie mi pasować czy nie. Oczywiscie zawsze mozna isc w nowe fabrycznie kolo zamachowe, to dobry wybór, tylko pozostaje kwestia kosztów. No i oczywiscie pamiętajcie o nowych śrubach.
  8. maciek323

    Piszczący nawiew Legacy IV

    moze to nie piszczenie od wentylatora tylko od zacinajacego sie mechanizmu sterujacego klapkami nawiewu?? raczej malo mozliwe zeby 3 wentylatory, w tym jeden nowy, wszystkie piszczały tak samo....
  9. maciek323

    Swap z 2.5RS na 2.0T (od s-turbo)

    dobra cena, ale jak swapowac hawka to tylko na 2.5 turbo. Wtedy te auto jakos juz jedzie.
  10. maciek323

    Subaru Impreza - zmiana diesla na benzyne

    Byłby to bardo dobry i rozsadny ruch. Spokojnie mozesz wlozyc silnik z 2005 czy 2006 roku. Polecam 2,5 Turbo. To juz jakos w miare jedzie przy akceptowalnym spalaniu. Skrzynie zostawiasz sobie z diesla, nie wiem jak sprzegło i koło zamachowe Wiem ze w pewien sposob zamachy i sprzegła z diesla i wrxa po 2005 sa zamienne, bo ludzie chcac sie pozbyc dwumasy siedzacej w dieslu, montują jedmomasowe kolo zamachowe z WRX.
  11. maciek323

    Swap z 2.5RS na 2.0T (od s-turbo)

    a po co tak swap? przecież wolnossak 2.5 na prawdę ladnie jedzie.
  12. maciek323

    Legacy I\/ LGT

    U mnie w Legacy Wszystko seria, poza zastąpieniem dwumasy jednomasą z WRX.
  13. maciek323

    Legacy I\/ LGT

    U mnie szyba jeszcze na szczęście oryginał, tak jak i wszystkie inne szyby. Za to na jesieni zmieniałem chłodnicę bo się rozszczelniła - oczywiście nowka oryginał z ASO, 800zł.
  14. maciek323

    Objawy UPG

    Zadbane, na dobrym oleju robią bardzo duże. A UPG, to można powiedzieć ze przy silniku 2.0, naprawa eksploatacyjna. przy 2,5 pewnie też.
  15. maciek323

    Znikający olej w Legacy 2,5GT 2010r.

    Zdecydowanie tak. Można i na 300V spokojnie jezdzic, tylko szczególnie pilnować interwałów zmiany.
×