Jump to content

maciek323

Użytkownik
  • Content Count

    536
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

162 Wspaniały

About maciek323

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 07/14/1981

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy GT Infiniti FX Mercedes W124
  • Zainteresowania
    motoryzacja rajdy historia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kup starszy rocznik w idealnym stanie, proste. Szukanie okazji na siłę i tym podobne zachowania zazwyczaj źle się kończą.
  2. Jedynie, na co warto zwrócić uwagę, zakładając większe koła, to fakt czy dany rozmiar był homologowany pod dane auto. Spotkałem się już, w kilku przypadkach, z odmową wypłaty odszkodowania w wypadku szkody, gdy auto było na kołach większych, nie seryjnych, na rozmiarze nie homologowanym do danego pojazdu. Sprawy nie dotyczyły Legacy czy Foresterów, ale warto dmuchać na zimne. Faktycznie trakcji i doskonałości prowadzenia nigdy w zakrętach. Ja nawet w BMW M5, które seryjnie już prowadzi się fajnie, miałem usztywnione i obniżone zawieszenie. Przy dużych prędkościach
  3. Podobnie jest z WRXami, Legacy GT itp. To naturalne, że im starsze auta, tym trudniej kupić zadbany egzemplarz w bdb stanie. No i minusem dla poszukującego Forestera III w manualu, jest fakt że dużo wiecej ich sprzedawano z automatem.
  4. jasne, masz racje, dałem przykład LEONA bo tam był najmocniejszy 1.9 czyli ARL. A w A6c4 i A6C5, autach ciezszych i wiekszych od Legacy, był przeciez AFN, czyli 90- konny. W Superbie, Passacie i A4b6 był AWX, czyli 131 koni , najmocniejszy wzdłużny. W a4b6 był nawet łączony z quattro. 250 koni przyjmuje łatwo na seryjnych korbach tłokach i panewkach.
  5. Ktoś wsadził 1.9 TDI do legacy IV, wisiał taki w ogłoszeniach. Może to jest droga. Np ten 1.9 TDI 150 KM na pompowtryskach, z Leona i Toledo bodajże, taki można wsadzić. to by już jakoś jechalo I oszczędne by było.
  6. daruj sobie wrzucanie 2.0 wolnossak,szczególnie przy skrzynki z diesla. jeśli swapowac to tylko na h6, lub 2,5 turbo.
  7. I jak Togus co wybrałeś? Oglądałeś auto z ogłoszenia o którym wspominasz?
  8. Zalezy co znajdziesz w lepszym stanie i bardziej Tobie pasujące wyposażeniowo, kolorystycznie itp. Oba dobre auta. poza tym rynek na te auta jest tak mały i na zdrowe sztuki jeszcze mniejszy, że na prawdę wyboru nie bedziesz miał olbrzymiego....
  9. Ja bym sie nie bał zakutego 2.5T. Nie boję się nawet niezakutego. Mam 9 lat, doleję czasem troszkę oleju i jeżdzę. Życzę kazdemu tak bezawaryjngo silnika. Pamiętaj że silniki konkurencji które bierzesz pod uwagę, czyli audi też nie są pozbawione wad. Wiele z nich ma wieksze wady niż 2.5 Turbo. Chocby 3.0 Tdi, 2.7 Tdi, wadliwe głowice, łancuchy, napinacze w modelu A6C6, naprawa tyle co remont 2,5 turbo. 1.8 TFSI i 2.0 TFSI w modelu A4b8 - pierscienie do wyrzucenia po 100 tys km, rozrządy i tłoki też słabe. Dobre, pancerne audi skończyło się
  10. Thomson co to za chłodnica? dużo dałeś? Ja za OEM płaciłem 1000zł w ASO.
  11. Szukaj Legacy GT, bardzo fajny samochod ze świetnym napędem, najlepiej w wersji z manualną skrzynią. Quattro w A6c6 to nic specjalnego. Wogóle ten samochód to nic specjalnego, jak chodzi o własnosci jezdne, ot taki lepszy emerytowóz. Do tego ten bardzo ciężki, 6 cylindrowy silnik z przodu. Zobacz jaki jest rozkład mas w Subaru Legacy, jak nisko jest srodek ciężkosci. To auto prowadzi się rewelacyjnie i mówię to jako były własciciel aut 5-8 razy drozszych od Legacy i to całkiem niezłych - np BMW M5. Dobry napęd quattro byl w Audi 80b3, Audi 80b4, tam mia
  12. To co napisane wyżej + później ewentualnie geometria na innej maszynie z inną obsługą.
  13. Montuj 2,5 wolnossaka lub 2,5 turbo. Myślę że moc wolnossącego 2,5 jest wystarczająca do sprawnej jazdy. Na pewno będzie to auto wielokrotnie milsze w użytkowaniu niż taki CHR, czy też Cherokee. Pamiętajmy że mówimy o aucie które wyjsciowo będzie kosztować, razem ze swapem ok. 15 tys zł. Czyli tanim, więc porównywanie jego osiagów do nowych aut segmentu D, kosztujacych 150 tys zł nie ma sensu. Za te 15 tys zł mozesz kupic starą fabię albo starego yarisa. 100 razy bardziej wolałbym legacy IV, nawet wolnossaka z przekładanym silnikiem. Zresztą moc to nie wszystk
  14. Mam przedlifta Legacy GT z USA i u mnie lampy świecą asymetrycznie. Ale może poprzednik coś przerabiał, nie wiem. Wiem, że lampa z przedlifta legacy USA w ASO Subaru kosztuje 5500zł. Niezła cenka.
  15. Jest na to jakis sposób bez rozbierania boczków i rozbierania całości? Rok temu zmieniałem mechanizm klamki i silniczek w tylnych drzwiach, teraz znowu z zewnatrz nie daje się otworzyć. Centralny działa, od wewnatrz się otwiera normalnie.
×
×
  • Create New...