Jump to content

maciek323

Użytkownik 500
  • Posts

    554
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About maciek323

  • Birthday 07/14/1981

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy GT Infiniti FX Mercedes W124
  • Zainteresowania
    motoryzacja rajdy historia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

maciek323's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

218

Reputation

  1. A propos Ferrari Panka, to odwaga nie jest chyba najistotniejsza. Przede wszystkim aspekt reklamowy tu gra rolę. Druga sprawa - przecież te auta są bardzo wysoko ubezpieczone. Może nawet często wyżej niż jest ich realna wartość. O ile Yarisy czy inne są brane nowki z salonu, to przeciez audi TT czy takie ferrari są z rynku wtórnego, pewnie po jakichś przejsciach. Takie ferrari, np po przejsciach z drugim czy trzecim lakierem można kupic dużo dużo taniej niż jego wartość wg eurotaxu. Nikt do wypozyczalni nie kupi auta w stanie MINT za wygórowaną cenę, bo takie ferrari w stanie MINT kupuje milioner kolekcjoner żeby mu stało w garażu. A do wypozyczalni auto ma jeździć i wyglądac, wiec nie musi byc okazem kolekcjonerskim. Jeśli klienci rozbiją lub się spali, to firma nie rozpacza tylko zarabia na wysokim odszkodowaniu.
  2. Kup używaną sprawną przepływkę i podmień na próbę. Ja kilka lat temu na allegro za 50zł dostałem, ale nie wiem po ile teraz są.
  3. Kiedy zakładacie koła zimowe? Ja do tylnonapędowego Merca już założyłem ponad tydzień temu, już ponad tydzień temu szyby skrobałem z lodu. A do LGT jeszcze może poczekam chwilkę, może okolice 1 listopada.
  4. Na pewno wtyczki są identyczne w lampach US vs EU ? i można je tak P&P przekładać?
  5. W razie potrzeby, lepiej wymieniać szklanki na nowe czy szlifować? Nowe da sie bez problemu kupić, ile kosztują w razie czego?
  6. Thomson wygrałeś ostatecznie z tym błędem P2096 ?? Czyszczenie przepływki pomogło? Bo masz dobre katy, nowe sondy, a błąd wracał? Zastanawiam się nad tym bo u mnie raz na 4 miesiące też go wywala. W sumie chyba w losowych okolicznościach.
  7. No mi rok temu diagnosta jęczał że lampy USA nie są asymetryczne tak jak europejskie i że na dobrą sprawę nie powinien puścić. Szkoda mi wyjmować moje USA, tym bardziej że jedna jest prawie nowa. BTW - jej cena w ASO Subaru - 5500zł. Drożej niż xenon do najnowszego BMW Fajnie że wszystko jest P&P.
  8. Może być pompa, cewki dawaj zwykłe nie ma co cudować. Ktoś zmieniał w swoim LGT lampy na Europę? Zastanawiam się nad taką ewentualnością, ze względu na przepisy techniczne. Jaka trudność takiego zabiegu i ewentualne koszty? Siedzę teraz w domu chory, to głupoty po głowie chodzą
  9. To mogą być katalizatory. Duża szansa na to.
  10. Warto napisać marke i model reduktora, dla potomnych na przyszłość. U mnie w jednym aucie z gazem za takie objawy odpowiadały puszczające gaz wtryski Hana. Wytrzymały 60 tys km.
  11. a jaki to zestaw masz w Legacy?
  12. To chyba troche zależy od warunków jazdy. Faktycznie, w 2 czy 3 samochodach zauważyłem że w trybie awaryjnym palił nieco mniej. Jednak straty mocy (rzędu 10/15% też były odczuwalne) - aczkolwiek odczuwalne tylko przy mocnym przyspieszaniu. Przy zwykłej jeździe rzeczywiście straty nie odczuwałem. Legacy96 napisz może jakiego auta to zdarzenie dotyczy. Różne auta róznie reagują.
  13. Ciekawe obserwacje co do hamulców w Legacy H6 i Forka z Brembo. Hamulce w wielu nowych autach są bardzo wkurzające. Jeździłem nową corollą, golfem VII, mitsubishi ASX siostry.... lekkie dotknięcie i od razu nosem w szybę. A na autostradzie przy duzej prędkości... wszystkie powyższe auta hamują słabo. Najfajniej hamujacym cywilnym autem jakim ja jeździłem był.... peugeot 607.... przecież to stare auto, niby taka kolubryna, i to francuska... ale to był złoty środek, progresywność świetna, wyczucie i skuteczność hamowania też ekstra, nawet przy dużych prędkościach. Ale co się okazało tam seryjnie siedzą hamulce Brembo z tarczami chyba 330mm. Za to w peugeocie 407 HDI to hamulce to był żart. Strach się rozpędzać.
  14. Mitsuboshi zakładaj do Legacy, ja założyłem i jakiekolwiek piszczenie zniknęło raz na zawsze. A contitech po 2 latach i 10 tys km znów piszczał.
  15. Nie pamiętam numeru, ale warto tylko nowkę oryginał. Używki i zamienniki sobie odpuść, nie zdają egzaminu. Kupiłem jakiś zamiennik 3 lata temu, nic się nie zmieniło na lepsze. Niepotrzebnie pożałowalem pieniędzy na oryginał - a serwisant ostrzegał, że sondy tylko oryginaly U mnie P2096 wywala jak długo jeżdzę po miescie, stoję w korkach itp... dzieje się tak zapewne przez katalizator slaby (wysokie HC na badaniu tech.) Podczas jazdy szosowo-autostradowej nigdy nie zdarzyło się żeby walilo CHECK ENGINE. Nie jeżdząc wogole po miescie to przez 8 miesiecy nie miałem problemu z CHERCK ENGINE. Pojeździłem 2 dni w korkach i CHECK wrócił.
×
×
  • Create New...