Skocz do zawartości

maciek323

Użytkownik
  • Zawartość

    424
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maciek323

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 14.07.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Legacy GT i Peugeot 406
  • Zainteresowania
    motoryzacja rajdy i nieruchomości dekretowe

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bierz anglika, lub Amerykanina , najlepiej 3.0 H6 lub 2.5 GT. Swap na małą wolnossącą benzynę ma mały sens - takie same koszty, a radocha z jazdy dużo mniejsza.
  2. jak ściągnąć boczek przy zdjętych drzwiach??
  3. jaki silniczek najlepiej kupić do drzwi tylnych legacy 4 przed liftem??
  4. maciek323

    Legacy I\/ LGT

    9 lat z LGT, to już sporo czasu. Gratulacje! Mój, na gwiazdkowy prezent, dostał nowe tarcze i klocki z tyłu.
  5. nie sądzę że na łańcuchu, na 99,9% na pasku
  6. maciek323

    Legacy I\/ LGT

    Właśnie minęło mi 6 lat z moim Legacy GT. Na urodziny Legaś dostał nowy olej
  7. Można zawsze wybrać 2.5 litrówke, ale EJ255. Ta już nie musi się wstydzić braków mocy/momentu względem H6. EJ255 to dobry wybór jako silnik do Legacy.
  8. maciek323

    MY'07 2.5 N/A

    Na dobrych częściach w okolicach 1300zł się zamkniesz za sprzęgło.
  9. maciek323

    Szczerze o 2,5T STI

    Ile jest takich samochodow? To rzadkosc. Kilka bardzo drogich hotchaczy. Promil rynku. Ale jasne są takie. Jednak: Wiekszosc przednionapędówek 200KM+ to auta typu audi a4, audi a6, vectra C, Laguna, Citroen C5 Ryją przodem aż miło.
  10. maciek323

    Szczerze o 2,5T STI

    czy wiadomo cos więcej o tym nowym silniku 2.0 Turbo montowanych w ostatnich wrx ? Jak tam panewki tłoki UPG? Wytrzyma to jakiś normalny przebieg bez rozbiórki?
  11. Jakby co mam ECU od Legacy 2.5 turbo. Nie wiem czy będzie Ci pasowal, ale może?
  12. Bierz legacy IV, wygodne, solidne i na prawdę fajne auto. Z mocniejszymi silnikami dobrze się odpycha.
  13. maciek323

    Wydech Impreza WRX 2,5t

    Ponoć to zależy od wielu elementów: stanu turbiny, stanu silnika, stanu osprzętu. Jedne zniosą wywalenie DP i kata bardziej bezboleśnie, inne gorzej.
  14. Jak w Legacy zmieniac silnik, to najlepiej na EJ255, lub 3.0 H6. Zmiana jednego czterocylindrowego wolnossaka na innego czterocylindrowego wolnossaka trochę mija się z celem.
  15. Dlatego czasem na 4 cylindrze w EJ255 bywa niższe ciśnienie? Bo 4 cylinder z zasady ma gorsze odprowadzenie ciepła?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...