Karas Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) urządzenie ISR posiada nadajnik GSM z kartą SIM jaka masz w telefonie więc radzi sobie wszędzie gdzie jest zasięg GSM - zasięg mamy też w garażach podziemnych w galerii możesz zresztą łatwo sobie sprawdzić na swoim telefonie. Jeżeli użytkownik miał aktywny-opłacony ISR , to IMO firma Kreatronik powinna zostać pociągnięta do odpowiedzialności( m.in przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe bo system traktowany jest jako specjalny i sa za niego zniżki w AC) ze nie poinformowała kierowcy ze coś się dzieje z jego autem. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Czy w garażu podziemnym w galerii tez sobie radzi? Ich strategia jest dla mnie niejasna. Wjeżdżam we Wro do Pasażu i pomimo utraty łączności nie dzwonią. Zakładam, że widzą gdzie wjeżdżam i nie ma potrzeby wszczynania alarmu. Jadę do ASO na serwis, podnoszą mi auto i wtedy zawsze dzwonią Zakładam, że widzą że jestem w ASO. W ASO z reguły podnoszą/opuszczają auto. Po co zatem dzwonią? zasięg mamy też w garażach podziemnych w galerii Wydaje mi się że w galeriach tracimy łączność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Wjeżdżam we Wro do Pasażu i pomimo utraty łączności nie dzwonią. jezeli masz łącznosc w telefonie komórkowym to ISR również ją ma. Jeżeli nie masz łączności w tel komórkowym będąc w pasażu to jak mają zadzwonić? .Skoro jest to system specjalny traktowany przez TU jako jakis tam rodzaj zabezpieczenia auta Kreatronik nie powinien sam decydować kiedy zadzwonić a kiedy nie w sytuacji kiedy tracą sygnał z twojego nadajnika ISR Wydaje mi się że w galeriach tracimy łączność. rzadko bywam musze zapytać kobitkę Edytowane 12 Lutego 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 jezeli masz łącznosc w telefonie komórkowym to ISR również ją ma W Pasażu Grunwaldzkim na -1 wciskałem przycisk serwisowy (ten z kluczykiem) i nic. Tel komórkowy miał łączność a ISR nie. Napisałem 'wydaje mi się' bo sprawdziłem to tylko w swoim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 A do mnie do tej pory zadzwonili tylko raz pod odpieciu klem od akumulatora, natomiast nigdy jak auto było podnoszone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Ja ostatnio niechcący nacisnąłem któryś z przycisków ISR i od razu zgłosił się operator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Parę dni temu wymieniałem olej na podnośniku, nikt nie dzwonił, proponuje zatem zrobić im test, niech parunastu użytkowników tego systemu odłączy akumulatory o określonej godzinie.Wtedy dostaną sr..czki jak im zniknie parenaście aut z "widoku", albo nikt się tym nie przejmie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Jak samochód jest podnoszony równo w pozycji horyzontalnej, to ISR nie reaguje. Wystarczy podnieść przód, tył albo jedno koło i wówczas system reaguje od razu. Sprawdzone empirycznie z wizytą patrolu policji w moim garażu włącznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 U mnie w ciągu kilku ostatnich miesięcy było kilka natychmiastowych reakcji na: - zanik zasięgu po dłuższym postoju - wjechanie na lawetę - podnośnik na serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Mój jak był na podnośniku przy zmianie kół,to system nie zareagował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaswoj Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Przyłączę się do dyskusji. Ostatnio zorientowałem się, że system w moim aucie nie działa gdy chciałem zgłosić planowaną wizytę w serwisie - do tej pory dzwonili gdy auto było podnoszone, więc chciałem tym razem to ja dać im znać jeszcze przed faktem. Okazało się, że przyciski na moim panelu nie działają / nie reagują. Gdy zadzwoniłem do nich przez komórkę, okazało się, że ostatnie logowanie z mojego auta mieli w sierpniu 2017 !!! Zdalnie serwisanci byli w stanie aktywować/naprawić urządzenie na tyle, że główny przycisk połączenia do centrum monitoringu działał, ale np już przycisk "z kluczykiem" nie. Stwierdzono, że konieczna jest interwencja serwisanta. Dostałem maila z orientacyjnym zakresem kosztów i prośbą o akceptację co niezwłocznie uczyniłem - od tego momentu minął dokładnie tydzień i póki co, cisza. W moim przypadku - chociaż podróżuję niezwykle rzadko (głównie wyjazd wakacyjny i drugi raz w roku wyjazd na kilka dni) - głównym powodem dla którego za to płacę jest teoretycznie większe bezpieczeństwo w sytuacji awaryjnej/wypadkowej. W tym kontekście uważam, że warto za to płacić, ALE.... teraz sam się siebie pytam: co by było gdybym między wrześniem 2016 a lutym 2017 miał wypadek, gdzie ISR miałby odegrać kluczową rolę i np uratować mi życie lub zdrowie?Odpowiedź jest prosta - byłbym "krótszy" o życie lub zdrowie. Tak jak koledzy wypowiadali się wcześniej, spodziewałbym się kontaktu z klientem w momencie gdy auto znika z ich "radaru" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 O kurde. To jest żenada. Rozumiem, ze przez ten czas oplacales monitoring? Wystąp do nich o zwrot za ten okres. Poprosiłbym tez o pisemne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Nie no to sa jaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaswoj Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 O kurde. To jest żenada. Rozumiem, ze przez ten czas oplacales monitoring? Wystąp do nich o zwrot za ten okres. Poprosiłbym tez o pisemne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Nie no to sa jaja... Tak - usługa była/jest cały czas opłacona. Szkoda, że nie mam czasu/chęci zajmowania się takimi "pierdołami" ale chyba wypadałoby być konsekwentnym i jednak zrobić małe zamieszanie skoro chodzi o bezpieczeństwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Nie chcę tu szczuć na system, którego działania nie znam, ale pytałem w osobnym wątku, czy system był audytowane pod kątem bezpieczeństwa cyfrowego. I nie był, ale producent zapewnia że o wszystko dba. No to w świetle powyższego można przyjąć, że system ma podstawową wadę, którą jest brak samodiagnostyki. Tzn. ja spodziewałbym się po ISR, że zarówno część pojazdowa jak i strona stacjonarna z jakimś interwałami kontroluje łączność i reaguje na jej brak. Np. co 1 min system ma się zameldować albo odpowiedzieć zmiennym kodem typu RSA. Tragedia, nie system. Jeżeli wypadek będzie na tyle poważny, że uszkodzi centralkę, brak sygnału nie będzie skutkował próbą kontaktu i wysłaniem pomocy na ostatnią znaną pozycję... Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Jeżeli wypadek będzie na tyle poważny, że uszkodzi centralkę, brak sygnału nie będzie skutkował próbą kontaktu i wysłaniem pomocy na ostatnią znaną pozycję... bardzo słuszna uwaga i uważam, że Dyrekcja powinna się temu całemu systemowi dokładnie przyjrzeć i wyjaśnić pewne kwestie m.in brak kontaktu z użytkownikiem po utracie sygnału z urządzenia ISR Edytowane 13 Lutego 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Dziwi mnie, że ISR nie ma kontrolki typu CHECK jeżeli system traci zasięg. W ten sposób przynajmniej klient mógłby świadomie zadziałać i przywrócić ISR do życia dzwoniąc do dyspozytora. Poza tym sam system w pojeździe mógłby wysyłać komunikat SMS (jak wiadomo SMS "umiera" ostatni) do użytkownika, niezależnie od czynności dyspozytora. Dla mnie to podstawy systemu nazywanego "ratunkowym" przez duże R. Ale pewnie się nie znam... Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keratronik ISR Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Przyłączę się do dyskusji. Ostatnio zorientowałem się, że system w moim aucie nie działa gdy chciałem zgłosić planowaną wizytę w serwisie - do tej pory dzwonili gdy auto było podnoszone, więc chciałem tym razem to ja dać im znać jeszcze przed faktem. Okazało się, że przyciski na moim panelu nie działają / nie reagują. Gdy zadzwoniłem do nich przez komórkę, okazało się, że ostatnie logowanie z mojego auta mieli w sierpniu 2017 !!! Zdalnie serwisanci byli w stanie aktywować/naprawić urządzenie na tyle, że główny przycisk połączenia do centrum monitoringu działał, ale np już przycisk "z kluczykiem" nie. Stwierdzono, że konieczna jest interwencja serwisanta. Dostałem maila z orientacyjnym zakresem kosztów i prośbą o akceptację co niezwłocznie uczyniłem - od tego momentu minął dokładnie tydzień i póki co, cisza. W moim przypadku - chociaż podróżuję niezwykle rzadko (głównie wyjazd wakacyjny i drugi raz w roku wyjazd na kilka dni) - głównym powodem dla którego za to płacę jest teoretycznie większe bezpieczeństwo w sytuacji awaryjnej/wypadkowej. W tym kontekście uważam, że warto za to płacić, ALE.... teraz sam się siebie pytam: co by było gdybym między wrześniem 2016 a lutym 2017 miał wypadek, gdzie ISR miałby odegrać kluczową rolę i np uratować mi życie lub zdrowie? Odpowiedź jest prosta - byłbym "krótszy" o życie lub zdrowie. Tak jak koledzy wypowiadali się wcześniej, spodziewałbym się kontaktu z klientem w momencie gdy auto znika z ich "radaru" . W kwestii wyjaśnienia opisanej sytuacji chcielibyśmy poinformować, że musiało dojść do niezrozumienia. System ISR użytkownika lukaswoj jest aktywny (szczegóły opisaliśmy w wiadomości prywatnej do tego Pana). Nie dopuszczalne są sytuacje żeby system nie był aktywny przez pół roku! Wyjaśniając kwestię samodiagnostyki systemu ISR, pragniemy przypomnieć, że dla zachowania prywatności użytkowników, nadajnik zamontowany w pojeździe, okresowo łączy się z Centrum Monitorowania. Jednym z kanałów komunikacji jest również SMS. Jeżeli otrzymywane sygnały z systemu ISR nie są "poprawne" lub nie docierają do Centrum Monitorowania w postaci testów, to sprawność urządzenia jest indywidualnie weryfikowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaswoj Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 W kwestii wyjaśnienia opisanej sytuacji chcielibyśmy poinformować, że musiało dojść do niezrozumienia. System ISR użytkownika lukaswoj jest aktywny (szczegóły opisaliśmy w wiadomości prywatnej do tego Pana). Nie dopuszczalne są sytuacje żeby system nie był aktywny przez pół roku! Wyjaśniając kwestię samodiagnostyki systemu ISR, pragniemy przypomnieć, że dla zachowania prywatności użytkowników, nadajnik zamontowany w pojeździe, okresowo łączy się z Centrum Monitorowania. Jednym z kanałów komunikacji jest również SMS. Jeżeli otrzymywane sygnały z systemu ISR nie są "poprawne" lub nie docierają do Centrum Monitorowania w postaci testów, to sprawność urządzenia jest indywidualnie weryfikowana. Dziękuję, za szczegółowe zbadanie mojego przypadku i dodatkowe wyjaśnienia. Jutro jestem umówiony z Państwa serwisantem i zakładam, że wszystko wróci do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licho Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 W znajomej firmie w połowie ub. r. wymieniono flotę na nową i wyższy szczebel zarządzania wpadł na pomysł by w grudniu założyć pracownikom do służbowych aut GPS. Jakie konsekwencje tego pojawiły się - auta po kilku dniowym postoju nie można uruchomić, szczególnie po przedłużonym weekendzie, gdzie auto tylko stało, akumulator rozładowuje się. Auta nowe, można podejrzewać że to problem aku, ale po podładowaniu prostownikiem jeździ dalej. Zaczęto zastanawiać się dlaczego niektóre auta padają po kilkudniowym postoju. Wnioski na razie nasuwają się takie, że auto stało w miejscu, gdzie zasięg GSM był szczątkowy i nadajnik GSM w aucie pracował non stop max mocą. W nawiązaniu do powyższego mam pytania: - jakie średniodobowe w Ah (ampero godzinach) jest zapotrzebowanie ISR na energię, by można sobie policzyć po ilu dniach postoju zamiast próbować uruchamiać silnik, podłączyć najpierw prostownik - na forum było przedstawione info, że ISR ze względów technicznych dokonuje 2 x na dobę komunikacji technicznej z centralą. Jeśli auto stoi w garażu np kilka dni, gdzie nie ma zasięgu GPS i GSM to czy jeśli nie udało się nawiązać połączenia technicznego, to czy ISR próbuje ciągle dokonać do skutku tego połączenia? czy sobie odpuszcza. Jeśli próbuje do skutku, to mam w garażu stały nadajnik GSM - i pytanie jakie wtedy jest zapotrzebowanie urządzenia w Ah, czyli po ilu dniach postoju pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć prostownik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Problemem tutaj jest to, że tłumacząc się ochroną produktu producent nie chce podać podstawowych informacji funkcjonalnych. Funkcjonalnych, w sensie użytkowym, logiki działania, a nie w sensie rozwiązań technicznych. Nikt nie wie jak ISR ma działać, wiec nikt nie może zakwestionować ewidentnych braków. Jak w "Misiu". Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Jak samochód jest podnoszony równo w pozycji horyzontalnej, to ISR nie reaguje. U mnie zawsze reaguje w takiej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 po ilu dniach postoju pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć prostownik poprzedni forester po dwoch tygodniach w garazu nie odpalil obk najdluzej stal 16 dni i z trudem ale odpalil btw dzwonili z isr po dwoch tygodniach dlaczego auto nie jezdzi tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Jak samochód jest podnoszony równo w pozycji horyzontalnej, to ISR nie reaguje.U mnie zawsze reaguje w takiej sytuacji. Do mnie od roku nikt nie dzwonił, a był serwis i były dwa razy wymieniane opony. Mnie się wydaje, że to dziwność jakaś z tymi różnicami w reakcji. W jednakowej sytuacji powinna być jednakowa reakcja, czyli telefon, albo nie. A nie różne reakcje, czyli raz telefon, a raz nie. Taki system powinien mieć prawidłowości, a nie reagować "po uważaniu". Czy nie? Edytowane 17 Lutego 2017 przez B-52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafacon Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 LOL. I nie wiadomo, czy jak dzwonią to znaczy, że jest coś nie tak, czy jak nie dzwonią. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Wszyscy którzy mają wątpliwości co do działania systemu w zakresie "nie zadzwonili a auto było na podnośniku" proponuję aby wcisnęli żółty kluczyk i umówili się na procedurę kalibracji. Potrzebny kawałek drogi z możliwością awaryjnego zahamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się