Skocz do zawartości

Keratronik ISR

Użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Ranga
    Partner SIP
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Keratronik ISR

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

6

Reputacja

  1. Po tym jak zaprzestano seryjnego montażu ISR w samochodach Forester 3 e-Boxer i wprowadzono system e-Call, zauważyliśmy, że rozwiązanie e-Call nie zawiera wszystkich funkcjonalności, które posiada ISR. Uzyskaliśmy również opinie właścicieli samochodów Subaru Forester 3 e-Boxer, iż dalej są zainteresowani rozwiązaniem ISR. W najbliższym czasie zostanie opracowane nowe rozwiązanie, które będzie stanowiło uzupełnienie systemu e-Call. Będzie można je zakupić w salonach Subaru. Urządzenie będzie zawierało wszystkie obecne funkcje ISR, poza detekcją wypadku, z opcją dokupienia usługi logistyki a także z możliwością podłączenia autoalarmu. W dalszym ciągu będą dostępne wszystkie usługi Centrum Monitorowania ISR.
  2. Informujemy, że w dalszym ciągu, w samochodach Subaru pochodzących z polskiej dystrybucji, jako wyposażenie fabryczne instalowany jest system ISR firmy Keratronik. Wyjątkiem są pojazdy Subaru Forester 3 e-Boxer, które posiadają wbudowany seryjnie system powiadamiania o wypadku, działający zgodnie z ogólnoeuropejskim systemem e-call.
  3. Czy wysłaliście Państwo SMS o treści:
     

    Cytat

    Przetwarzanie danych osobowych w zw. z usl. ISR Kreatronik: i tu adres www pdfa

     

    z numeru 727 008 968?

     

    Jeżeli tak to OK, ale w dzisiejszych czasach wolę się dopytać niż klikać w linki w SMSach czy e-mailach.

  4. Kiedy następuje rejestracja pojazdu w systemie. Samochód zakupiłem16.02.2019

  5. Szanowni Państwo, dokonując analizy zgłoszonego na forum przypadku dodzwonienia się do urządzenia ISR przez telemarketera, informujemy że znaleźliśmy błąd w kodzie oprogramowania w wyniku, którego w określonych przypadkach wystąpiła możliwość wykonania takiego połączenia. Sytuacja ta jest oczywiście niezgodna z zasadami działania systemu ISR ponieważ połączenie do urządzenia, wykonywane może być tylko i wyłącznie przez Centrum Monitorowania lub może być zainicjowane automatycznie przez urządzenie, w momencie detekcji wypadku lub przez kierowcę poprzez konsolę znajdującą się w samochodzie. Niezwłocznie po opisaniu zdarzenia na forum, zostały wdrożone procedury sprawdzające, które pozwoliły określić, że problem dotyczy niewielkiej grupy urządzeń. Obecnie pracujemy nad usunięciem błędu i w niedługim czasie, bez angażowania właścicieli pojazdów, wszystkie urządzenia zawierające usterkę zostaną zdalnie przeprogramowane. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jednocześnie bardzo dziękujemy Państwu za zgłoszenie problemu co pozwoliło nam podjąć szybką reakcję i wyeliminować problem. Ze swojej strony zobowiązujemy się dołożyć wszelkich starań aby tego typu sytuacje więcej nie miały miejsca.
  6. Szanowni na Państwa wątpliwości udzielaliśmy już wcześniej odpowiedzi. Najważniejsze z nich pozwolimy przytoczyć ponownie. Inteligentny System Ratunkowy jest systemem bezpieczeństwa przeznaczonym do automatycznego powiadamiania o wypadku lub kolizji. W skład Inteligentnego Systemu Ratunkowego wchodzi urządzenie i usługa świadczona przez Centrum Monitorowania zgodnie z procedurami alarmowymi. Z chwilą wypadku Centrum Monitorowania otrzymuje informacje o zdarzeniu wraz z dokładną lokalizacją pojazdu określoną na podstawie satelitarnych systemów lokalizacyjnych. Dodatkowo Inteligentny System Ratunkowy może pełnić funkcję zabezpieczenia przeciwkradzieżowego powiadamiając o nieautoryzowanym przemieszczeniu auta. W kwestii nieautoryzowanego użycia pojazdu informujemy, że na terytorium Polski usługę świadczymy kompleksowo, zaś w przypadku przebywania pojazdu za granicą, po otrzymaniu sygnału alarmowego powiadamiamy o zdarzeniu osoby znajdujące się na liście osób upoważnionych i na indywidualne zlecenie powiadamiamy polską policję. Urządzenia ISR, ISR2 oraz Combo 3 posiadają homologację i służą do lokalizowania pojazdów „na żądanie” w czasie rzeczywistym za pomocą technologii GSM/GPS i powinny być honorowane przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe. Dla szczególnych przypadków i wymagań niektórych TU, urządzenia zostały poddane badaniom w PIMOT i uzyskały stosowne oceny skuteczności zabezpieczenia przed kradzieżą. Warto również w tym miejscu dodać, że od kilku miesięcy, do urządzeń najnowszych generacji ISR można podłączyć alarm samochodowy - produkt wprowadzony przez Subaru Import Polska.
  7. Ze względu na to, że system ISR może pełnić również funkcję antykradzieżową a nasze Centrum Monitorowania ma status agencji ochrony, nie możemy podać szczegółów procedur oraz technicznych zasad działania systemu. W ten sposób ograniczamy możliwość wejścia w posiadanie informacji wrażliwych dla osób mogących śledzić ten wątek, mających nie do końca „czyste” intencje. Poniżej przedstawiamy dane techniczne systemu ISR2, dotyczące poboru prądu. 55mA - czuwanie (wykrywanie holowania) 120mA - system aktywny (wykrywanie wypadków) 160mA - ładowanie akumulatora
  8. W kwestii wyjaśnienia opisanej sytuacji chcielibyśmy poinformować, że musiało dojść do niezrozumienia. System ISR użytkownika lukaswoj jest aktywny (szczegóły opisaliśmy w wiadomości prywatnej do tego Pana). Nie dopuszczalne są sytuacje żeby system nie był aktywny przez pół roku! Wyjaśniając kwestię samodiagnostyki systemu ISR, pragniemy przypomnieć, że dla zachowania prywatności użytkowników, nadajnik zamontowany w pojeździe, okresowo łączy się z Centrum Monitorowania. Jednym z kanałów komunikacji jest również SMS. Jeżeli otrzymywane sygnały z systemu ISR nie są "poprawne" lub nie docierają do Centrum Monitorowania w postaci testów, to sprawność urządzenia jest indywidualnie weryfikowana.
  9. W urządzeniach ISR nigdy nie były stosowane karty prepaid, wszystkie karty sim są kartami abonamentowymi. Proszę spokojnie spać
  10. Badania produktu konieczne do uzyskania homologacji i oceny skuteczności, przeprowadzane przez PIMOT, nie obejmują na dzień dzisiejszy tego typu pomiarów. Nie zmienia to faktu, że trzymamy rękę „na pulsie” i monitorujemy rynek pod kontem ewentualnych zagrożeń z tego tytułu.
  11. System ISR w żaden sposób nie jest połączony z ECU pojazdu dlatego też nie ma technicznych możliwości przesłania jakichkolwiek komunikatów do szyny CAN a co za tym idzie, nie istnieje zagrożenie „przejęcia” sterowaniem pojazdu. ISR posiada swoje własne czujniki, które w sposób wystarczający pozwalają na skuteczne działanie systemu ratunkowego. Nie posiłkujemy się danymi z urządzeń w pojeździe. Ze względu na bezpieczeństwo klientów nie chcemy na forum ogólnym zdradzać wszystkich szczegółów technicznych (sposób w jaki są zabezpieczone urządzenia). Przykładem zabezpieczenia jest między innymi funkcjonalność pozwalająca na „wdzwonienie” się do urządzenia ISR, tylko uprawnionej do tego celu osoby, która zostanie wcześniej poprawnie zidentyfikowana przez urządzenie. Nawet w przypadku wyjęcia karty SIM z urządzenia, odczytania nr MSISDN i wejściu w posiadanie nr PIN, nie ma zagrożenia "wgrania" posłuchu. Przeprogramowanie urządzenia możliwe jest dopiero po uwierzytelnieniu podmiotu komunikującego się z systemem w pojeździe.
  12. Urządzenie ISR (posiadające konsolkę i zestaw głośnomówiący) wyposażone jest w rejestrator, który zapamiętuje w chwili wypadku dane o przeciążeniach i prędkości. Przy pomocy dedykowanych narzędzi do obsługi urządzenia, na życzenie właściciela pojazdu lub Policji, po udostępnieniu pojazdu przez właściciela dane te można odczytać. Możliwe jest, więc wykorzystanie tych danych tylko w przypadku kolizji lub wypadku. Oprócz wyżej opisanej funkcjonalności System ISR w momencie wypadku, nieautoryzowanego przemieszczania lub na żądanie właściciela wysyła dane lokalizacyjne, a także dwa razy na dobę wysyła dane kontrolne informujące o prawidłowej pracy systemu. Poza tymi sygnałami żadna inna aktywność pojazdu nie jest rejestrowana.
  13. Drogi Panie, Problem rozładowywania akumulatora w pojeździe może mieć wiele przyczyn, zaczynając od awarii samego akumulatora poprzez nieprawidłowe działanie poszczególnych urządzeń elektronicznych w samochodzie. Konstrukcja urządzenia uniemożliwia rozładowanie akumulatora w pojeździe w czasie trzech dni. Nie jest nam znany Pana przypadek, więc proponujemy w pierwszej kolejności kontakt z autoryzowanym serwisem Subaru, który precyzyjnie ustali, jaki element auta jest przyczyną powstałej awarii. Może Pan również skontaktować się z Centrum Monitorowania w celu przeprowadzenia testu urządzenia i stwierdzenia poprawności działania systemu ISR. Jeżeli w trakcie tego testu stwierdzone zostaną jakieś nieprawidłowości, sprawę przekażemy do Działu Serwisu.
  14. Urządzenie ISR wykorzystuje system GPS do pozycjonowanie pojazdów i rejestracji prędkości w trakcie zdarzenia drogowego i na minutę przed zdarzeniem. Dokładność pomiaru prędkości deklarowana przez producenta modułu odbiornika GPS zabudowanego w urządzeniu wynosi +/- 0.5 km/h. Urządzenie posiada stosowną homologacje wydaną przez Ministra Infrastruktury i Ocenę Skuteczności wydaną przez Przemysłowy Instytut Motoryzacji. W trakcie tworzenia programu "bezpieczny kierowca" ubezpieczyciel na podstawie dostarczonych dokumentów zaakceptował warunki techniczne i zasadę działania systemu. ​
  15. Kradziony = wciągany na lawetę (ISR wykrywa przechyły samochodu). Dokładnie tak się dzieje. Dokładniej opisaliśmy to kilka postów powyżej: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76765-isr-–-inteligentny-system-ratunkowy-w-samochodach-subaru/?p=2267933
×
×
  • Dodaj nową pozycję...