Szanowni Państwo, dokonując analizy zgłoszonego na forum przypadku dodzwonienia się do urządzenia ISR przez telemarketera, informujemy że znaleźliśmy błąd w kodzie oprogramowania w wyniku, którego w określonych przypadkach wystąpiła możliwość wykonania takiego połączenia. Sytuacja ta jest oczywiście niezgodna z zasadami działania systemu ISR ponieważ połączenie do urządzenia, wykonywane może być tylko i wyłącznie przez Centrum Monitorowania lub może być zainicjowane automatycznie przez urządzenie, w momencie detekcji wypadku lub przez kierowcę poprzez konsolę znajdującą się w samochodzie. Niezwłocznie po opisaniu zdarzenia na forum, zostały wdrożone procedury sprawdzające, które pozwoliły określić, że problem dotyczy niewielkiej grupy urządzeń. Obecnie pracujemy nad usunięciem błędu i w niedługim czasie, bez angażowania właścicieli pojazdów, wszystkie urządzenia zawierające usterkę zostaną zdalnie przeprogramowane.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, jednocześnie bardzo dziękujemy Państwu za zgłoszenie problemu co pozwoliło nam podjąć szybką reakcję i wyeliminować problem.
Ze swojej strony zobowiązujemy się dołożyć wszelkich starań aby tego typu sytuacje więcej nie miały miejsca.