Jump to content

Flipper

Administrator
  • Content Count

    2597
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Flipper last won the day on February 17 2016

Flipper had the most liked content!

Community Reputation

194 Wspaniały

About Flipper

  • Rank
    ..:: Admin ::..
  • Birthday 04/30/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Kiedyś SVX LSi, teraz Legacy rodzinne kombi :)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W dalszym ciągu trwają prace nad wewnętrznym systemem, z którego Moje Subaru korzysta. To duży projekt, a zasobów czasowych do realizacji jest ile było... Taka osoba sama - nie. Dealerzy mają możliwość dodania takich zapisów do systemu. Pojawia się jednak pytanie - jak autoryzować / weryfikować takie zapisy, skoro Moje Subaru ma serwować oficjalne dane. Na to pytanie nie znam odpowiedzi. Nasz aktualnie działający system został uruchomiony w 2012 r ponieważ nie było na horyzoncie UE (ani też JP) takiej platformy. Otrzymałem zgodę na budowę własnego - autorskiego (stąd pierwsza wersja Moje Subaru), a po pięciu latach jego działania (jako, że dalej niewiele wskazywało na pojawienie się centralnego systemu) na budowanie kolejnej wersji, która dzięki API będzie w stanie wymieniać informacje nt. pojazdu z dowolnym dealerem / importerem Subaru, firmą współpracującą (jak u nas Keratronik, czy SJS) na świecie. Z danych takiej właśnie aplikacji będzie korzystać m.in. Moje Subaru. Moje Subaru to będzie wisienka na torcie. Robimy na razie tort. Obrazując sprawę po "naszemu"... mamy silnik, zawieszenie, zasadniczą część karoserii i wnętrza oraz filozofię działania, składamy wszystko w całość, ale nie - nie można się jeszcze przejechać Mam mieć "testy" jeszcze w kwietniu br. dam znać jak wypadły...
  2. Jako, że czasami pojawiają się różne interpretacje powyższych sformułowań, pozwolę sobie wskazać zasadniczą różnicę z punktu widzenia wagi danego działania (a tym samym środków do aktywacji przyłożonych). Akcja serwisowa (znana też, jako Campaign) - czynność, która jest przewidziana do wykonania w danym samochodzie i nie zagraża bezpieczeństwu podróżującym. Kampania przywoławcza (nazywana Recall) - czynność, która jest przewidziana do wykonania w danym samochodzie, konieczna do wykonania, zagrażająca bezpieczeństwu podróżującym (winna być zgłaszana do UOKiK). Dostępność jednych i drugich dla danego pojazdu (uwaga: dla pojazdów wprowadzonych na rynek przez SIP tj. tylko PL) można sprawdzić pod adresem: https://srt.subaru.pl Czas potrzebny na przepływ informacji od momentu przeprowadzenia naprawy do informacji o odnotowaniu akcji w srt.subaru.pl zawiera się w widełkach od tygodnia (najlepszy scenariusz, raczej nieosiągalny w realnych warunkach) do dwóch miesięcy (najgorszy zbieg zdarzeń).
  3. Ogromnie smutna wiadomość
  4. Flipper

    SVX Alcyone

    To akurat, zielone na zdjęciu, to moje było jeszcze... @pegi potem zaczął się nim opiekować
  5. W tej wersji Moje Subaru nie będzie już zmian. Mogę jednak zdradzić, że pracujemy nad zupełnie nowym rozwiązaniem (Moje Subaru to tylko mała część tego projektu), które wypełni tę lukę w wiedzy nt. historii pojazdu. Do końca roku powinniśmy mieć coś co możemy pokazać
  6. Pozdrawiam kierownika. Było machane i mrugane
  7. ...co zasadniczo jest... prawdą ... ktoś musiał założyć pierwsze konto @subaru Tak całkiem serio... kilka For w życiu prowadziłem i jedno mogę powiedzieć - jest ogromnie miło widzieć tutaj osoby, które po tych wszystkich latach są dalej razem z nami.
  8. Nie będę odpowiadać na to pytanie... ankieta jest tendencyjna... FTZ!
  9. Można powiedzieć, że ten obrazek nigdy nie rdzewieje
  10. Przekazane. Dziękuję w imieniu adresatów.
  11. Adam, jesteśmy z wami myślami w tym ciężkim okresie! Ciężko cokolwiek więcej napisać bo słowa mają zbyt mała moc aby wyrazić ból i złość na los
  12. ... a to sami jesteście sobie "winni" takiej opinii
  13. ISR jest montowany w PDI tj. w Polsce i do montażu wymagana jest specjalistyczna wiedza, którą posiadają dwie placówki Subaru tj. Kraków i Rzgów (nasze PDI). Pamiętajcie proszę, że rozmawiamy tutaj o urządzeniu, które dba o nasze bezpieczeństwo. ISR jest też standardem, ale... tylko w Subaru z oficjalnej, polskiej sieci sprzedaży Płacimy za montaż tego urządzenia (i abonament za rok jego użytkowania również) - czas zamontowania, jak i czas demontażu to praca ludzi, dlaczego jest dziwnym że ktoś za pracę chce zapłatę?
  14. Jeżeli chodzi o kwestie "bezpieczeństwa" traktujemy ją szerzej (filary bezpieczeństwa Subaru) niż crash-testy. Stąd trochę bardziej kompleksowo podchodzimy do tematu -> zapraszam zatem na subaru.pl, a dokładniej tutaj: a na stronie, która się wczyta (https://bezpieczne.subaru.pl/) zapoznaj się proszę z treściami. Będę wdzięczny za wnioski, odczucia i sugestie co do treści. Odnosząc się do samych znaków i cytowania np. IIHS / TSP /JNCAP to są z tym dwa problemy. Mimo, iż kwestii bezpieczeństwa, pryncypia są takie same w specyfikacji pojazdów US czy JDM co EU to jednak jest trochę różnic, które nie pozwalają nam swobodnie cytować wyników w przekazie marketingowym (podobnie ma się kwestia do wykorzystywania logo). Uwaga jednak przyjęta Dziękuję Przekażę do osoby aktualizującej stronę i spróbujemy coś w temacie ENCAP podziałać.
×
×
  • Create New...