Jump to content

Flipper

Administrator
  • Content Count

    2498
  • Joined

  • Last visited

About Flipper

  • Rank
    ..:: Admin ::..
  • Birthday 04/30/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Kiedyś SVX LSi, teraz Legacy rodzinne kombi :)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ISR jest montowany w PDI tj. w Polsce i do montażu wymagana jest specjalistyczna wiedza, którą posiadają dwie placówki Subaru tj. Kraków i Rzgów (nasze PDI). Pamiętajcie proszę, że rozmawiamy tutaj o urządzeniu, które dba o nasze bezpieczeństwo. ISR jest też standardem, ale... tylko w Subaru z oficjalnej, polskiej sieci sprzedaży Płacimy za montaż tego urządzenia (i abonament za rok jego użytkowania również) - czas zamontowania, jak i czas demontażu to praca ludzi, dlaczego jest dziwnym że ktoś za pracę chce zapłatę?
  2. Jeżeli chodzi o kwestie "bezpieczeństwa" traktujemy ją szerzej (filary bezpieczeństwa Subaru) niż crash-testy. Stąd trochę bardziej kompleksowo podchodzimy do tematu -> zapraszam zatem na subaru.pl, a dokładniej tutaj: a na stronie, która się wczyta (https://bezpieczne.subaru.pl/) zapoznaj się proszę z treściami. Będę wdzięczny za wnioski, odczucia i sugestie co do treści. Odnosząc się do samych znaków i cytowania np. IIHS / TSP /JNCAP to są z tym dwa problemy. Mimo, iż kwestii bezpieczeństwa, pryncypia są takie same w specyfikacji pojazdów US czy JDM co EU to jednak jest trochę różnic, które nie pozwalają nam swobodnie cytować wyników w przekazie marketingowym (podobnie ma się kwestia do wykorzystywania logo). Uwaga jednak przyjęta Dziękuję Przekażę do osoby aktualizującej stronę i spróbujemy coś w temacie ENCAP podziałać.
  3. Dzień dobry

    Po raz ostatni na tym forum zapytam.

    Czy nazwanie łobuza z kotwicą Polski Walczącej na plecach "Cholernym patriotą " to jest wykroczenie na forum?

    Opisałem tak kogoś, kto urwał lusterko w citroenie i uciekł. Moje słowa zostały "nagrodzone" ostrzeżeniem. Nie pierwszy to raz i uważam, że jest to nagonka na mnie. Poprzednio za użycie (w cytacie) słowa wulgarnego spowodowały bana na miesiąc. Nie mogłem nawet złożyć reklamacji.

    Co tu się dzieje? Jakieś grupy podgrupy i kliki. Tyle fajnych osób już odeszło. Nie chcę być w takim towarzystwie.

    Proszę pozamiatać te problemy, albo usunąć mój profil.

    Dziękuję

  4. Pozdrawiam właściciela uświnionego Legacy
  5. Dla przypomnienia - plik z metodyką obliczeń wyników jest dostępny w Regulaminie Zlotu: https://zlot.subaru.pl/zlot2018/ (strona 8).
  6. Rozmowę zaczynamy od VIN Podaj VIN - zobaczymy czy są takie rodzynki dostępne.
  7. Jest jeszcze inna sprawa, że w latach ubiegłych była dostępna pula unmerów, które można wybrać, a po wykorzystaniu (np. powyżej 25) - formularz przydzielał pierwsze wolne. Główną przyczyną stworzenia takiego mechanizmu było wyeliminowanie "okienek" w liście startowej, które wszystkim (również Wam) utrudniało działanie. W tym roku nie ma takiej potrzeby bo wszystko wskazuje na to, że... okienek nie będzie
  8. Na etapie wypełniania formularza nie ma możliwości "blokować" numer, więc tak - do zakończenia wypełniania formularza ktoś może wybrać "nasz" numer. Podobnie z noclegiem. To system lajf w tych punktach i podobnie, jak w innych tego typu systemach - do kiedy nie zakończymy wypełniać - dostępność może się zmienić. Zapraszamy i tak i tak, z nadzieją na pozostawienie świniaka "bez przypraw"
  9. Udało się z tego co widzę
  10. To wygląda, jakby sesja się gubiła... czy możesz spróbować z innej przeglądarki się zarejestrować. BTW na szosowej nie ma już miejsc.
  11. ...w którym momencie to się pojawiło? Jaka trasa?
  12. Widzę trzy miejsca wolne... jest jeszcze szansa
×
×
  • Create New...