Jump to content

Flipper

Administrator
  • Content Count

    2529
  • Joined

  • Last visited

About Flipper

  • Rank
    ..:: Admin ::..
  • Birthday 04/30/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Kiedyś SVX LSi, teraz Legacy rodzinne kombi :)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W tej wersji Moje Subaru nie będzie już zmian. Mogę jednak zdradzić, że pracujemy nad zupełnie nowym rozwiązaniem (Moje Subaru to tylko mała część tego projektu), które wypełni tę lukę w wiedzy nt. historii pojazdu. Do końca roku powinniśmy mieć coś co możemy pokazać
  2. Pozdrawiam kierownika. Było machane i mrugane
  3. ...co zasadniczo jest... prawdą ... ktoś musiał założyć pierwsze konto @subaru Tak całkiem serio... kilka For w życiu prowadziłem i jedno mogę powiedzieć - jest ogromnie miło widzieć tutaj osoby, które po tych wszystkich latach są dalej razem z nami.
  4. Nie będę odpowiadać na to pytanie... ankieta jest tendencyjna... FTZ!
  5. Można powiedzieć, że ten obrazek nigdy nie rdzewieje
  6. Przekazane. Dziękuję w imieniu adresatów.
  7. Adam, jesteśmy z wami myślami w tym ciężkim okresie! Ciężko cokolwiek więcej napisać bo słowa mają zbyt mała moc aby wyrazić ból i złość na los
  8. ... a to sami jesteście sobie "winni" takiej opinii
  9. ISR jest montowany w PDI tj. w Polsce i do montażu wymagana jest specjalistyczna wiedza, którą posiadają dwie placówki Subaru tj. Kraków i Rzgów (nasze PDI). Pamiętajcie proszę, że rozmawiamy tutaj o urządzeniu, które dba o nasze bezpieczeństwo. ISR jest też standardem, ale... tylko w Subaru z oficjalnej, polskiej sieci sprzedaży Płacimy za montaż tego urządzenia (i abonament za rok jego użytkowania również) - czas zamontowania, jak i czas demontażu to praca ludzi, dlaczego jest dziwnym że ktoś za pracę chce zapłatę?
  10. Jeżeli chodzi o kwestie "bezpieczeństwa" traktujemy ją szerzej (filary bezpieczeństwa Subaru) niż crash-testy. Stąd trochę bardziej kompleksowo podchodzimy do tematu -> zapraszam zatem na subaru.pl, a dokładniej tutaj: a na stronie, która się wczyta (https://bezpieczne.subaru.pl/) zapoznaj się proszę z treściami. Będę wdzięczny za wnioski, odczucia i sugestie co do treści. Odnosząc się do samych znaków i cytowania np. IIHS / TSP /JNCAP to są z tym dwa problemy. Mimo, iż kwestii bezpieczeństwa, pryncypia są takie same w specyfikacji pojazdów US czy JDM co EU to jednak jest trochę różnic, które nie pozwalają nam swobodnie cytować wyników w przekazie marketingowym (podobnie ma się kwestia do wykorzystywania logo). Uwaga jednak przyjęta Dziękuję Przekażę do osoby aktualizującej stronę i spróbujemy coś w temacie ENCAP podziałać.
  11. Dzień dobry

    Po raz ostatni na tym forum zapytam.

    Czy nazwanie łobuza z kotwicą Polski Walczącej na plecach "Cholernym patriotą " to jest wykroczenie na forum?

    Opisałem tak kogoś, kto urwał lusterko w citroenie i uciekł. Moje słowa zostały "nagrodzone" ostrzeżeniem. Nie pierwszy to raz i uważam, że jest to nagonka na mnie. Poprzednio za użycie (w cytacie) słowa wulgarnego spowodowały bana na miesiąc. Nie mogłem nawet złożyć reklamacji.

    Co tu się dzieje? Jakieś grupy podgrupy i kliki. Tyle fajnych osób już odeszło. Nie chcę być w takim towarzystwie.

    Proszę pozamiatać te problemy, albo usunąć mój profil.

    Dziękuję

  12. Pozdrawiam właściciela uświnionego Legacy
  13. Dla przypomnienia - plik z metodyką obliczeń wyników jest dostępny w Regulaminie Zlotu: https://zlot.subaru.pl/zlot2018/ (strona 8).
×
×
  • Create New...