Jump to content

Flipper

Administrator
  • Content Count

    2609
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Flipper last won the day on February 17 2016

Flipper had the most liked content!

Community Reputation

203 Wspaniały

About Flipper

  • Rank
    ..:: Admin ::..
  • Birthday 04/30/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Kiedyś SVX LSi, teraz Legacy rodzinne kombi :)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1. Kruku 2. pumex1 3. Dziedzic 4. Michał Krupa 5. Buffy 6. Zarzyk 7. LosioDriver 8. Bociekgc8 9. matt 10. trzymek 11. _Peter_ 12. Flipper
  2. W dalszym ciągu trwają prace nad wewnętrznym systemem, z którego Moje Subaru korzysta. To duży projekt, a zasobów czasowych do realizacji jest ile było... Taka osoba sama - nie. Dealerzy mają możliwość dodania takich zapisów do systemu. Pojawia się jednak pytanie - jak autoryzować / weryfikować takie zapisy, skoro Moje Subaru ma serwować oficjalne dane. Na to pytanie nie znam odpowiedzi. Nasz aktualnie działający system został uruchomiony w 2012 r ponieważ nie było na horyzoncie UE (ani też JP) takiej platformy. Otrzymałem zgodę na budowę własnego - autorskiego (stąd pierwsza wersja Moje Subaru), a po pięciu latach jego działania (jako, że dalej niewiele wskazywało na pojawienie się centralnego systemu) na budowanie kolejnej wersji, która dzięki API będzie w stanie wymieniać informacje nt. pojazdu z dowolnym dealerem / importerem Subaru, firmą współpracującą (jak u nas Keratronik, czy SJS) na świecie. Z danych takiej właśnie aplikacji będzie korzystać m.in. Moje Subaru. Moje Subaru to będzie wisienka na torcie. Robimy na razie tort. Obrazując sprawę po "naszemu"... mamy silnik, zawieszenie, zasadniczą część karoserii i wnętrza oraz filozofię działania, składamy wszystko w całość, ale nie - nie można się jeszcze przejechać Mam mieć "testy" jeszcze w kwietniu br. dam znać jak wypadły...
  3. Jako, że czasami pojawiają się różne interpretacje powyższych sformułowań, pozwolę sobie wskazać zasadniczą różnicę z punktu widzenia wagi danego działania (a tym samym środków do aktywacji przyłożonych). Akcja serwisowa (znana też, jako Campaign) - czynność, która jest przewidziana do wykonania w danym samochodzie i nie zagraża bezpieczeństwu podróżującym. Kampania przywoławcza (nazywana Recall) - czynność, która jest przewidziana do wykonania w danym samochodzie, konieczna do wykonania, zagrażająca bezpieczeństwu podróżującym (winna być zgłaszana do UOKiK). Dostępność jednych i drugich dla danego pojazdu (uwaga: dla pojazdów wprowadzonych na rynek przez SIP tj. tylko PL) można sprawdzić pod adresem: https://srt.subaru.pl Czas potrzebny na przepływ informacji od momentu przeprowadzenia naprawy do informacji o odnotowaniu akcji w srt.subaru.pl zawiera się w widełkach od tygodnia (najlepszy scenariusz, raczej nieosiągalny w realnych warunkach) do dwóch miesięcy (najgorszy zbieg zdarzeń).
  4. Ogromnie smutna wiadomość
  5. Flipper

    SVX Alcyone

    To akurat, zielone na zdjęciu, to moje było jeszcze... @pegi potem zaczął się nim opiekować
  6. W tej wersji Moje Subaru nie będzie już zmian. Mogę jednak zdradzić, że pracujemy nad zupełnie nowym rozwiązaniem (Moje Subaru to tylko mała część tego projektu), które wypełni tę lukę w wiedzy nt. historii pojazdu. Do końca roku powinniśmy mieć coś co możemy pokazać
  7. Pozdrawiam kierownika. Było machane i mrugane
  8. ...co zasadniczo jest... prawdą ... ktoś musiał założyć pierwsze konto @subaru Tak całkiem serio... kilka For w życiu prowadziłem i jedno mogę powiedzieć - jest ogromnie miło widzieć tutaj osoby, które po tych wszystkich latach są dalej razem z nami.
  9. Nie będę odpowiadać na to pytanie... ankieta jest tendencyjna... FTZ!
  10. Można powiedzieć, że ten obrazek nigdy nie rdzewieje
  11. Przekazane. Dziękuję w imieniu adresatów.
  12. Adam, jesteśmy z wami myślami w tym ciężkim okresie! Ciężko cokolwiek więcej napisać bo słowa mają zbyt mała moc aby wyrazić ból i złość na los
  13. ... a to sami jesteście sobie "winni" takiej opinii
  14. ISR jest montowany w PDI tj. w Polsce i do montażu wymagana jest specjalistyczna wiedza, którą posiadają dwie placówki Subaru tj. Kraków i Rzgów (nasze PDI). Pamiętajcie proszę, że rozmawiamy tutaj o urządzeniu, które dba o nasze bezpieczeństwo. ISR jest też standardem, ale... tylko w Subaru z oficjalnej, polskiej sieci sprzedaży Płacimy za montaż tego urządzenia (i abonament za rok jego użytkowania również) - czas zamontowania, jak i czas demontażu to praca ludzi, dlaczego jest dziwnym że ktoś za pracę chce zapłatę?
×
×
  • Create New...