dr.elich Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 To jest poprawny sposób montażu tych blaszek. Do TRW pod czterotłoczek dodają, ale jak jest z brembo to nie wiem. Kurde miał być znak zapytania po blaszek. AdaSch tak to ma być poskładane? Jedna blaszka na drugiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 1 godzinę temu, dr.elich napisał: 10 godzin temu, dr.elich napisał: To jest poprawny sposób montażu tych blaszek. Do TRW pod czterotłoczek dodają, ale jak jest z brembo to nie wiem. Kurde miał być znak zapytania po blaszek. AdaSch tak to ma być poskładane? Jedna blaszka na drugiej? Tak to jest poprawne ułożenie tych blaszek po dwie na jeden klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 3 godziny temu, dr.elich napisał: 12 godzin temu, dr.elich napisał: To jest poprawny sposób montażu tych blaszek. Do TRW pod czterotłoczek dodają, ale jak jest z brembo to nie wiem. Kurde miał być znak zapytania po blaszek. AdaSch tak to ma być poskładane? Jedna blaszka na drugiej? Tak, potwierdzał mi to Marek z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 @maver czy to coś w ogóle pomogło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 5 godzin temu, MDsuperstar napisał: @maver czy to coś w ogóle pomogło? jeszcze nie wiem. Nie mam kiedy pojechać na podnośnik i ich założyć. Jak już to zrobię to dam znać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW. Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Czy te blaszki są uniwersalne? Mam Hawki Ceramic na przodzie pod 4 tłoczek brembo i piszczy okrutnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 tak, uniwersalne, nie mają uchwtów klocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Ku mojemu zdziwieniu i niekrytej radości blaszki pomogły!!! Ogólnie to wcześniej po zamontowaniu słynnych RC5+ tak "po prostu" prosto na zacisk przy każdym hamowaniu darły ryja mniej więcej tak: https://www.youtube.com/watch?v=4y-h4UbEK_Y Po zamontowaniu tych magicznych blaszek od Brembo jest duuuuuużo lepiej. Zwykle klocki nie hałasują zupełnie! Czasem zdarzy im się zapisnąć zaraz przed zatrzymaniem ale ciszej niż poprzednio i bardzo rzadko. Zwykle jest tylko taki cichy dźwięk hamowania i tyle. Te podkładki, które idą bezpośrednio na klocek, są z jednej strony wykończone czymś czarnym, jakby jakimś cienkim tworzywem sztucznym czy gumą. Na krótsze krawędzie metalowej podstawy klocków nałożyłem pastę miedzianą, które przyszła w zestawie (zgodnie z tą instrukcją: https://www.knsbrakes.com/c/brake-pad-replacement). Żałuje, że nie dałem jej więcej, bo trochę mi się jej usunęło przy wsuwaniu klocków. Na tej stronie jest swoją drogą informacja, że klocki drogowe mają dwa podkładki a klocki wyczynowe/sportowe żadnych... W kwestii siły hamowania nie odczułem różnicy. Ogólnie polecam Edytowane 30 Grudnia 2017 przez maver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Potwierdzam , po zastosowaniu blaszek hałas prawie ustał , choć ja mam tylko te czarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Na stronach zza oceanu znalazłem info, że blaszki pokryte tworzywem są bardziej wyciszające, ale nie polecane do upalania, bo owe czarne coś może się wypalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Proszę o pomoc i dobrą radę, najlepiej popartą doświadczeniem a nie zasłyszanymi opiniami. Potrzebuję tarcze i klocki na przód do mojej cywilnej Imprezy WRX GH na standardowy zacisk dwutłoczkowy z tarczą 294mm. Po lekturze forum doszedłem do wniosku, że dla mnie powinny być dobre tarcze gładkie BREMBO 09.9077.11 + klocki FERODO DS2500 FCP1639H natomiast w zaprzyjaźnionym lokalnym serwisie przekonują mnie do tarcz nawiercanych Zimmermann SPORT COAT 530.2458.52 + klocki EBC YELLOW STUFF DP41661 Co wybrać do cywilnej jazdy do jednak dość szybkiego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zimmermany w takim rozmiarze w poprzednim forku pogiąłem po 2000km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Taką kombinację zamontowali koledze biblak w wolnossacej Imprezie z swutłoczkiem - stąd pewnie Tobie też polecają. Ponoć hamuje to nieporównywalnie lepiej niż OMP które włożyłem do czterotłoczka ale to żadna dla Ciebie informacja. Może poproś kolegę by Cię przywiózł - to mój dobry znajomy, podejrzewam, że się zgodzi jak znajdzie czas. Dlaczego nie 4tłoczek?Z tych 2 zestawów wybrałbym co tańsze, ze wskazaniem na DS2500. Miałem DS2000 i było super. Ale o opinie typu widzimisię nue prosiłeś więc uznajmy, że tego nie napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 21 minut temu, faza20 napisał: Proszę o pomoc i dobrą radę, najlepiej popartą doświadczeniem a nie zasłyszanymi opiniami. Potrzebuję tarcze i klocki na przód do mojej cywilnej Imprezy WRX GH na standardowy zacisk dwutłoczkowy z tarczą 294mm. Po lekturze forum doszedłem do wniosku, że dla mnie powinny być dobre tarcze gładkie BREMBO 09.9077.11 + klocki FERODO DS2500 FCP1639H natomiast w zaprzyjaźnionym lokalnym serwisie przekonują mnie do tarcz nawiercanych Zimmermann SPORT COAT 530.2458.52 + klocki EBC YELLOW STUFF DP41661 Co wybrać do cywilnej jazdy do jednak dość szybkiego auta? Jak nie ma dużej różnicy w cenie, to zdecydowanie polecam pierwszą opcję. Sprawdzona przez wielu, w tym przeze mnie chyba w trzech już autach. Zimmermanny też kiedyś miałem. Nie pogiąłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 zimmermany nawiercane miałem - pogiąłem, brembo gładkie mam od 4ech lat - jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 27 minut temu, skwaro napisał: Zimmermany w takim rozmiarze w poprzednim forku pogiąłem po 2000km... Przy jakim klocku i jaki rodzaj eksploatacji auta? 24 minuty temu, dr.elich napisał: Dlaczego nie 4tłoczek? Bo trzeba za niego zapłacić a podobno niewiele daje poza efektem wizualnym. 24 minuty temu, dr.elich napisał: Z tych 2 zestawów wybrałbym co tańsze Zestaw Brembo + Ferrodo jest około 300 zł tańszy 24 minuty temu, rydzada napisał: Jak nie ma dużej różnicy w cenie, to zdecydowanie polecam pierwszą opcj. Dziękuję za tą opinię. 18 minut temu, diuk napisał: zimmermany nawiercane miałem - pogiąłem tutaj też pytanie, przy jakim klocku i rodzaju eksploatacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 5 minut temu, faza20 napisał: Przy jakim klocku i jaki rodzaj eksploatacji auta? Z DS2500, torowania nie było, raczej żwawa jazda. Potem tarcze zmieniłem na gładkie Brembo + DS2500 i tych już nie pogiąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Ja właśnie zamówiłem gładkie Ferodo - były o 10 zł droższe od gładkich Brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 26 minut temu, faza20 napisał: tutaj też pytanie, przy jakim klocku i rodzaju eksploatacji? u mnie mógł być jeszcze inny problem - brak hamowania z tyłu. no ale efekt jest taki, że zimmermany nie wytrzymały, a brembo, piszczą jak w PKSie , ale wytrzymały przez pewien okres brak hamowania z tyłu. poza tym na engineering explained zostało stwierdzone, że przy obecnej technologii klocków hamulcowych nawiercane tarcze nie mają już sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej080985 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Cześć, Koledzy prośba o poradę. Przymierzam się do wymiany hamulców z przodu w Legacy 3.0 spec ponieważ powyginały mi się tarcze. Myślę nad pozostawieniem oryginalnych zacisków ale na wymianie tarcz i klocków. Z tego co udało mi się znaleźć to spec ma tarcze 316 mm. dodam, że samochód służy do jazdy codziennej nie na tor, aczkolwiek cenię sobie dobre hamulce. Możecie polecić jakieś dobre tarcze i klocki w tym rozmiarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Klocki mają/mogą mieć taki luz jak w nagraniu? Jak ruszam nimi to jakbym słyszał kastaniety... Nadmienię, że tarcze mają nieco ponad 22mm grubości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 8 godzin temu, andrzej080985 napisał: Cześć, Koledzy prośba o poradę. Przymierzam się do wymiany hamulców z przodu w Legacy 3.0 spec ponieważ powyginały mi się tarcze. Myślę nad pozostawieniem oryginalnych zacisków ale na wymianie tarcz i klocków. Z tego co udało mi się znaleźć to spec ma tarcze 316 mm. dodam, że samochód służy do jazdy codziennej nie na tor, aczkolwiek cenię sobie dobre hamulce. Możecie polecić jakieś dobre tarcze i klocki w tym rozmiarze? Ja w swoim mam gładkie Zimmermanny + klocki Textar + Motul RBF660. Do codziennej (nawet dynamicznej) jzdy całkowicie wystarczają Jeśli chcesz coś lepszego (ale nie bardzo drogiego) to załóż gładkie Brembo + klocki Hawk/Ferodo DS2500/-Carbone Lorraine + Motul RBF660. Możesz założyć przewody w oplocie (koszt około 500zł) ale do codziennej jazdy obejdzie się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 2 godziny temu, dcd84 napisał: locki mają/mogą mieć taki luz jak w nagraniu? Jak ruszam nimi to jakbym słyszał kastaniety... Nadmienię, że tarcze mają nieco ponad 22mm grubości. Depnij w hamulec i sprawdż potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Godzinę temu, respect napisał: 3 godziny temu, dcd84 napisał: locki mają/mogą mieć taki luz jak w nagraniu? Jak ruszam nimi to jakbym słyszał kastaniety... Nadmienię, że tarcze mają nieco ponad 22mm grubości. Depnij w hamulec i sprawdż potem. Dokładnie, naciśnij hamulec i później sprawdzaj. Taki luz jak pokazujesz to efekt cofnięcia tłoczka w zacisku, np przekręcałeś zwrotnicą za zacisk i mimowolnie wcisnąłeś tłoczek. Druga kwestia jest taka, że musisz mieć miedzy klockami a jarzem hamulca blaszki, które centrują klocki i powodują że się nie przemieszczają. W pierwszych sekundach nagrania widać że są ale pewny nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Czy klocki DS 2500 wymagają rozgrzania do optymalnej pracy czy już od pierwszego hamowania dają radę (nie są gorsze niż OEM)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się