Skocz do zawartości

andrzej080985

Nowy
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzej080985

  • Urodziny 08.09.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Legacy IV, 3.0 MT, b-spec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andrzej080985

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

8

Reputacja

  1. Koledzy zmieniałem lampy przednie i jeżeli ktoś potrzebuje elementów lub całości lamp to oddam stare za darmo. Świeciły do końca ale klosze popękały ze starości no i soczewki kiepskie. Ale tył lampy i przetwornice sprawne.
  2. w ubiegłym roku robiłem w Zerkopolu. Koszt sztuki 250zł. rozbieralny jest tylko przód. Mi przy montaży urwała się szpryca, odesłałem i zrobili mi za 100 zł. Nie lakierują, musisz sobie sam polakierować. Na plus jest to że możesz sobie twardość amora z nimi ustalić, na minus to że w zimie trzeszczą/piszczą na wybojach zanim się rozgrzeją.
  3. Dzięki, poradziłem. Co ciekawe do Legwana nie ma tej części w ASO, trzeba kupować cały kompresor. Niemniej jeden z kolegów na forum poratował. Wymiana banalna, jedna śruba i mierzenie szpary między tarczami.
  4. Cześć, robiliście może sprzęgło kompresora? u mnie niestety rozleciały się te blaszki i klima zakończyła żywot... Robić to samemu czy oddać do klimiarza, niech posprawdza kompresor, czynnik, etc.
  5. Ja też chętny. Dajcie jakiś termin i godzinę chętnie przyjadę. @raci może również jesteś zainteresowany ?
  6. Spróbowałem, problem z za niskimi obrotami ustał. Niemniej zauważyłem że lekko faluje na niski obrotach po zagrzaniu . Szukam problemu czy ten typ ma ?
  7. dzięki, spróbuje dziś zgodnie z procedurą.
  8. po krótkiej jeździe, do garażu wjechałem. Może to być rzeczywiście. Spróbuje jeszcze raz dzisiaj, może pomoże.
  9. próbowałem niestety to samo.... przejechałem też później dłuższy odcinek i nic. Ciągle ten sam problem.
  10. Cześć, Pewnie część Was już zmierzała się z zadaniem czyszczenia przepustnicy. ja zmieniłem akumulator i po podłączeniu nowego auto potrafi gasnąć na niskich obrotach. Zamierzam powalczyć z wyczyszczeniem przepustnicy bo ją typuje jako winowajcę. Macie jakieś sugestie/porady na co zwracać uwagę przy wykręcaniu i czyszczeniu?
  11. Przód robiłem w Zerkopolu, są do regeneracji. Tylu nie dali rady. Z tego co pamiętaj 250 zł szt.
  12. Próbowałem zgodnie z instrukcją i nie zauważyłem czegoś nadzwyczajnego. Co miałoby się wydarzyć ?
  13. Koledzy mam pytania odnośnie rozrządu. Wiem że H6 mają łańcuchy, i teoretycznie są niewymienialne. Tak przynajmniej twierdzi mój mechanik i takie info znalazłem w internecie. Ja natomiast mam obawy czy aby napewno tak jest rzeczywiście, poza łańcuchem są przecież napinacze które potrafią robić niespodzianki i w efekcie łańcuch się przestawia. Mam już przejechane ponad 200 tys i zaczynam się nad tym zastanawiać. Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie ?
  14. Dołączę się do dyskusji, ja również jestem po zmianie zacisków na brembo. Różnica jest ogromna, samochód przestał hamować jak polonez Przed wymianą dolicz sobie koszty felg, które w tym rozmiarze ( rozstaw 5x100, 18 cali) nie jest łatwo znaleść w rozsądnej cenie. Mi się udało znaleść Roty u kolegi z forum w idealnym stanie. U mnie tył również czeka na wymianę, głównie ze względów estetycznych, jak założyłem felgi w których widać bardziej zacisk to te z tylu wyglądają teraz bardzo zabawkowo.
  15. Ja mam oryginalne felgi 18’ w niezłym stanie. Jeżeli chcesz mogę Ci sprzedać. Co do ceny myślę że się dogadamy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...