Jump to content

andrzej080985

Nowy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

About andrzej080985

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 09/08/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Legacy IV, 3.0 MT, b-spec

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki, poradziłem. Co ciekawe do Legwana nie ma tej części w ASO, trzeba kupować cały kompresor. Niemniej jeden z kolegów na forum poratował. Wymiana banalna, jedna śruba i mierzenie szpary między tarczami.
  2. Cześć, robiliście może sprzęgło kompresora? u mnie niestety rozleciały się te blaszki i klima zakończyła żywot... Robić to samemu czy oddać do klimiarza, niech posprawdza kompresor, czynnik, etc.
  3. Ja też chętny. Dajcie jakiś termin i godzinę chętnie przyjadę. @raci może również jesteś zainteresowany ?
  4. Spróbowałem, problem z za niskimi obrotami ustał. Niemniej zauważyłem że lekko faluje na niski obrotach po zagrzaniu . Szukam problemu czy ten typ ma ?
  5. dzięki, spróbuje dziś zgodnie z procedurą.
  6. po krótkiej jeździe, do garażu wjechałem. Może to być rzeczywiście. Spróbuje jeszcze raz dzisiaj, może pomoże.
  7. próbowałem niestety to samo.... przejechałem też później dłuższy odcinek i nic. Ciągle ten sam problem.
  8. Cześć, Pewnie część Was już zmierzała się z zadaniem czyszczenia przepustnicy. ja zmieniłem akumulator i po podłączeniu nowego auto potrafi gasnąć na niskich obrotach. Zamierzam powalczyć z wyczyszczeniem przepustnicy bo ją typuje jako winowajcę. Macie jakieś sugestie/porady na co zwracać uwagę przy wykręcaniu i czyszczeniu?
  9. Przód robiłem w Zerkopolu, są do regeneracji. Tylu nie dali rady. Z tego co pamiętaj 250 zł szt.
  10. Próbowałem zgodnie z instrukcją i nie zauważyłem czegoś nadzwyczajnego. Co miałoby się wydarzyć ?
  11. Koledzy mam pytania odnośnie rozrządu. Wiem że H6 mają łańcuchy, i teoretycznie są niewymienialne. Tak przynajmniej twierdzi mój mechanik i takie info znalazłem w internecie. Ja natomiast mam obawy czy aby napewno tak jest rzeczywiście, poza łańcuchem są przecież napinacze które potrafią robić niespodzianki i w efekcie łańcuch się przestawia. Mam już przejechane ponad 200 tys i zaczynam się nad tym zastanawiać. Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie ?
  12. Dołączę się do dyskusji, ja również jestem po zmianie zacisków na brembo. Różnica jest ogromna, samochód przestał hamować jak polonez Przed wymianą dolicz sobie koszty felg, które w tym rozmiarze ( rozstaw 5x100, 18 cali) nie jest łatwo znaleść w rozsądnej cenie. Mi się udało znaleść Roty u kolegi z forum w idealnym stanie. U mnie tył również czeka na wymianę, głównie ze względów estetycznych, jak założyłem felgi w których widać bardziej zacisk to te z tylu wyglądają teraz bardzo zabawkowo.
  13. Ja mam oryginalne felgi 18’ w niezłym stanie. Jeżeli chcesz mogę Ci sprzedać. Co do ceny myślę że się dogadamy.
  14. Co myślicie o montażu oryginalnego subwoofer'a? Był oferowany jako opcja, niestety moja wersja nie posiada i zastanawiam się nad dodaniem. Są do kupienia w internecie np. https://www.subarupartsdeal.com/parts/subaru-subwoofer-amplifier-kit~h630sag000.html Nawet pełne instrukcje montażu czegoś takiego: http://www.trabbic.com/legacy/radio install.pdf Zastanawiam się tylko czy coś to da w kontekście poprawienia jakości dźwięku. Pchać się w coś takiego czy raczej myśleć o wygłuszaniu drzwi i wymianie seryjnych głośników?
  15. mi też te 750 zł wydaje się bardzo mało. Widział niedawno jak gość robił konserwację samochodu mojego taty. Rozbierał w zasadzie wszystko od wydechu, przez hamulce, kończąc na boczkach drzwi. Konserwacja "po znajomości" 2500 zł.
×
×
  • Create New...