Skocz do zawartości

dcd84

Użytkownik
  • Zawartość

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dcd84

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pulawy
  • Auto
    Legacy 2.0 125KM

Ostatnie wizyty

275 wyświetleń profilu
  1. dcd84

    Legacy

    Poszukaj "main fan."
  2. dcd84

    Drgania na kierownicy przy hamowaniu

    Sprawdź połączenia przy wzmacniaczu anteny. Znajduje się przy lewym tylnym słupku obok klapy.
  3. dcd84

    Mechanizm tylnej wycieraczki

    Satysfakcja gwarantowana
  4. dcd84

    Mechanizm tylnej wycieraczki

    Potarłem trzpienia
  5. dcd84

    Mechanizm tylnej wycieraczki

    Wd40, kawałek deski i młotek poradziły sobie z japońską technologią Po nasmarowaniu chodzi jak nowa.
  6. dcd84

    Mechanizm tylnej wycieraczki

    Ściągacz to do ramienia wycieraczki, które już zdemontowałem. Mi chodzi o sam trzpień w korpusie mechanizmu. Wygląda to tak jakby nie było żadnego Segera. Spróbuję wybić.
  7. Tylna wycieraczka stanęła więc rozebrałem mechanizm żeby go oczyścić, ale za nic nie mogę wydostać trzpienia, na którym mocuje się ramię wycieraczki. Czy tam jest jakieś zabezpieczenie czy trzeba to po prostu wybić z korpusu mechanizmu?
  8. dcd84

    Legacy III 2.0 SOHC gaśnie po odpaleniu

    Przecież to zwykły gumowy oring. Dobierz odpowiedni w sklepie. Koszt 50gr.
  9. dcd84

    Czujnik spalania stukowego

    Ważne żeby nie dokręcić za mocno, bo wtedy może pęknąć obudowa czujnika. Jeżeli przykręcisz mniejszym momentem nic się nie stanie.
  10. dcd84

    Szum w skrzyni biegów, wymiana oleju

    U mnie olej po 80kkm był trochę ciemniejszy od świeżego, który zalałem. Jeśli u Ciebie jest czarny to nawet nie chcę zgadywać kiedy był ostatnio wymieniany...
  11. dcd84

    Przegub wewnetrzny Impreza 2.0 NA

    W czym problem?
  12. dcd84

    Przegub wewnetrzny Impreza 2.0 NA

    W obudowie przegubu masz zabezpieczenie, które idzie na wylot. Musisz je wybić. W środku natomiast jest pierścień Segera, który trzyma wewnętrzną część na półosi.
  13. dcd84

    Ciężko wchodzi drugi bieg.

    U mnie przed wymianą oleju zgrzytała jedynka przy szybkim wrzucaniu biegu na rozgrzanym. Po wymianie na świeżą oliwę Motul Gear 300 75W90 jest dużo lepiej. Czasem odezwie się wsteczny, ale wydaje mi się, że to taki urok skrzyń Subaru.
  14. dcd84

    Czujnik powietrza dolotowego. Gdzie jest umiejscowiony?

    Pewnie masz map sensor na kolektorze dolotowym.
  15. dcd84

    Problem z uruchomieniem na zimno

    Mam podobny problem w starszym Legacy, ale radzę sobie w ten sposób, że przy pierwszym kręceniu trzymam go dosłownie pół obrotu. Dopiero za drugim razem kręcę do startu silnika. Jest dużo lepiej. Na początek jednak sprawdź czy nie jest to wina reduktora.
×