Skocz do zawartości

dcd84

Użytkownik
  • Zawartość

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dcd84

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pulawy
  • Auto
    Legacy 2.0 125KM

Ostatnie wizyty

244 wyświetleń profilu
  1. dcd84

    Przegub wewnetrzny Impreza 2.0 NA

    W czym problem?
  2. dcd84

    Przegub wewnetrzny Impreza 2.0 NA

    W obudowie przegubu masz zabezpieczenie, które idzie na wylot. Musisz je wybić. W środku natomiast jest pierścień Segera, który trzyma wewnętrzną część na półosi.
  3. dcd84

    Ciężko wchodzi drugi bieg.

    U mnie przed wymianą oleju zgrzytała jedynka przy szybkim wrzucaniu biegu na rozgrzanym. Po wymianie na świeżą oliwę Motul Gear 300 75W90 jest dużo lepiej. Czasem odezwie się wsteczny, ale wydaje mi się, że to taki urok skrzyń Subaru.
  4. dcd84

    Czujnik powietrza dolotowego. Gdzie jest umiejscowiony?

    Pewnie masz map sensor na kolektorze dolotowym.
  5. dcd84

    Problem z uruchomieniem na zimno

    Mam podobny problem w starszym Legacy, ale radzę sobie w ten sposób, że przy pierwszym kręceniu trzymam go dosłownie pół obrotu. Dopiero za drugim razem kręcę do startu silnika. Jest dużo lepiej. Na początek jednak sprawdź czy nie jest to wina reduktora.
  6. dcd84

    Problem z uruchomieniem na zimno

    Zakręć zawór przy butli, rozszczelnij opaskę przy filtrze fazy lotnej żeby reszta gazu uleciała, skręć z powrotem i przepal na PB. Zostaw tak do rana i sprawdź czy będzie poprawa. Czasami reduktor puszcza gaz i są problemy z odpaleniem.
  7. dcd84

    Problem z uruchomieniem na zimno

    Jeździsz na podtlenku LPG?
  8. dcd84

    LPG w Subaru

    Powodem długiego przechodzenia na LPG był wadliwy czujnik temperatury w reduktorze. Zrobiłem nowy i przeniosłem go w inne miejsce na reduktorze (był na samym końcu i bardzo długo łapał właściwą temperaturę). Dla potomnych: czujnik w BRC Genius G to termistor i rezystor połączone równolegle. Oba o wartości 3k3.
  9. dcd84

    Legacy III 2.0 SOHC gaśnie po odpaleniu

    Podłączony czujnik na przekręconym zapłonie powinien mieć wartość ok. 0,5V przy zamkniętej przepustnicy i coś ok. 4,5V przy maksymalnie otwartej.
  10. dcd84

    "uskok" przy hamowaniu

    Miałem podobny problem. Przyczyną była jedna z prowadnic, która zwyczajnie się zapiekła. Po wymianie gumek i dobrym nasmarowaniu wszystko wróciło do normy.
  11. dcd84

    TPS Impreza N/A 98'

    U mnie EJ20 i wartości jak wyżej: 0.45-4.2V.
  12. dcd84

    LPG w Subaru

    Sprawdzałem. Przy 50°C. Może to kwestia ustawienia temperatury przejścia na LPG? Nie mogę połączyć się ze sterownikiem gazu bo ma jakieś zabezpieczenie.
  13. dcd84

    LPG w Subaru

    Czy to normalne, że przy temperaturze jak dziś (ok. 10 °C) muszę przejechać ok. 6km żeby Legacy III 2.0 N/A przełączył się na LPG? Instalacja to BRC SF.
  14. dcd84

    EJ20 sohc wymiana plynu chłodniczego- jak?

    Wchodzi 6.3l płynu. Spuść jak wyżej, uzupełnij płyn, rozgrzej dobrze silnik (manual podaje 2500RPM przez 5min.) i dolewaj jeśli brakuje w chłodnicy.
  15. dcd84

    Impreza GT czuć benzyną w kabinie

    Jak wyżej: gumowe łączniki na przewodach paliwowych. Wymieniaj zanim spalisz samochód.
×