Skocz do zawartości

dcd84

Nowy
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dcd84

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pulawy
  • Auto
    Legacy 2.0 125KM

Ostatnie wizyty

77 wyświetleń profilu
  1. Wycieraczki - ogólna dyskusja

    Też tak macie że zalewa boczną szybę? Testowane były bezprzegubowe i tanie z biedronki. Może kupić krótsze? Albo ustawić mniejszy kąt?
  2. wolno spadajace obroty

    Teraz nie mam jak sprawdzić. Gdzieś w ustawieniach.
  3. wolno spadajace obroty

    Czujniki są od strony kierowcy. Jeden od światła wstecznego, drugi od biegu jałowego. Kostki od nich są pod maską, blisko grodzi silnika (brązowa i chyba czarna, obie dwupinowe). Odpinając dojdziesz, która jest która. Ale i tak najpewniej sprawdzisz za pomocą kabla. Poniżej masz programy do kabla VAG: https://www.dropbox.com/sh/3sselmnuj2d48tn/AAAlIU5ZEECbl6c0GwoeKRGea?dl=0 Nie musisz nic kalibrować. Ustawiasz tylko jako złącze COM.
  4. wolno spadajace obroty

    Podłącz kabel VAG pod laptopa z programem FreeSSM albo EcuExplorer i będziesz miał pewność co z tym TPS'em. Co do czujnika sprzęgła to nie zawsze występuje... U mnie nie ma. Czujnik biegu jałowego to zwykła krańcówka - albo działa albo nie... Tu też bardzo pomocny będzie jeden z w/w programów. Sprawdzisz każdy czujnik.
  5. Impreza GF 2.0 SOHC - instrukcja, parę pytań

    Tak.
  6. wolno spadajace obroty

    TPS powinien pokazywać 0,5 V na włączonym zapłonie przy zamkniętej przepustnicy. Jak tyle masz to raczej nie ma co ruszać. Chociaż u mnie wskazania na mierniku były prawidlowe, a po wymianie przestał poszarpywać przy odpuszczaniu gazu. Tak. Przepustnica jest połączona z układem chłodzenia.
  7. wolno spadajace obroty

    Wrzuć całego krokowca do nafty na dłuższy czas. Nic mu się nie stanie. Tą samą naftą wyczyść porządnie gardziel przepustnicy. Jak nie pomoże to może być TPS. W każdym razie obstawiam coś z przepustnicą.
  8. wolno spadajace obroty

    Do opadania z 1100 obr./min. na 700 już się przyzwyczaiłem. Nie tylko u ciebie tak się dzieje. Natomiast podbijanie obrotów przy zmianie biegów to inna sprawa. U mnie pomogła regulacja zaworów. Ale mogą to być też być nieszczelności na podciśnieniu. Czasem miał też tak że na zimnym wolno schodził z obrotów. Podmieniłem przepustnice na inną używkę i jak ręką odjął...
  9. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Czy zestaw tarcze + klocki Blueprint do Legacy III to dobra, budżetowa opcja? Czy może lepiej dołożyć i kupić TRW?
  10. Impreza GF 2.0 SOHC - instrukcja, parę pytań

    Polecam Motul 300 Gear 75w90.
  11. Impreza GF 2.0 SOHC - instrukcja, parę pytań

    A jak są luzy w poprzek? Co wtedy?
  12. Moment dokręcenia nakrętki na półosi

    Urwalem 2 klucze przy odkrecaniu polosi. Pozniej dokrecalem juz tak zeby dalo sie to pozniej ruszyc.
  13. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Jutro sprawdzę grubość tarcz. Hamując ze 140km/h czuć bicie na kierownicy. Tarcze były toczone 2 lata temu u mechanika więc nie wiem co tam robił.
  14. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Jak wciskam hamulunek, robi się ciszej. Zastanawia mnie czy przetoczenie tarcz może mieć wpływ na tłuczenie się zacisków/jarzma...
  15. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Legacy III
×