Jump to content

dcd84

Użytkownik
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

About dcd84

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pulawy
  • Auto
    Legacy 2.0 125KM

Recent Profile Visitors

399 profile views
  1. Objawy wskazują na zawory... Jesteś pewny, że zostały dobrze wyregulowane?
  2. Spróbuj mojej metody: zapuszczam rozrusznik dosłownie na jeden obrót, następnie cofam kluczyk i za drugim razem odpala niemalże na dotyk.
  3. dcd84

    Sonda lambda

    Objawiało się to czymś oprócz czeka na blacie?
  4. Jeżeli uda ci się zlikwidować te nieprzyjemne dźwięki to zdaj relację. Podchodziłem dwa razy i niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Myślę, że do wymiany może być łożysko w wentylatorze.
  5. Przewody ciśnieniowe do paliwa. W sklepie motoryzacyjnym dostaniesz bez problemu. Średnicy wewnętrznej nie pamiętam, ale chyba coś ok. 6mm.
  6. Pomacaj na pracującym silniku te elastyczne łączniki. U siebie wymieniałem po lewej stronie przy jednym z wtryskiwaczy.
  7. Tak. Potrzebujesz jeszcze programu EcuExplorer. Ustawiasz w programie kabel na port COM i wszystko lata.
  8. Da się. Jest taka mała śrubka z czerwoną farbą przy przepustnicy, ale manual mówi żeby jej nie ruszać, bo jest fabrycznie ustawiona.
  9. Jeżeli masz dostęp do kabla Vag to zainstaluj sobie ecuExplorer i podpatrz ile stopni rzeczywiście pokazuje czujnik po nocnym postoju. Nie ma sensu wymieniać w ciemno.
  10. Co ma pompa paliwa albo przepustnica do kręcenia rozrusznika?
  11. Pewnie problem z immobilizerem... Przeczyść na początek kluczyk jakimś alkoholem albo rozpuszczalnikiem.
×
×
  • Create New...