Jump to content

dcd84

Użytkownik
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About dcd84

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pulawy
  • Auto
    Legacy 2.0 125KM

Recent Profile Visitors

602 profile views
  1. Silnik był dobrze rozgrzany?
  2. To chyba nie jest żaden fabryczny otwór?
  3. U siebie użyłem smaru do zacisków hamulcowych. Jest gesty i odporny na temperaturę. Wystarczy odciągnąć gumę od linki sprzęgła i czymś długim wcisnąć smar na miejsce.
  4. To jest tuleja olejowa. Nie powinno być żadnego luzu. Do wymiany.
  5. O, faktycznie. Umkło mi. Kup taniego chińczyka za 5 dych. U mnie jeździ już czwarty rok.
  6. Możesz też przełożyć czujnik na skrzynię biegów. Od góry jest otwór z takim samym gwintem.
  7. dcd84

    LPG w Subaru

    Mam taki objaw na gazie, że przy hamowaniu silnikiem na dwójce dość mocno szarpie i "żabkuje." Na PB jest OK. Instalacja to stary BRC Sequent. Parownik regenerowany na org częściach. Czyzby wtryski kończą swój żywot?
  8. Klapa była kiedyś stuknięta i przy naprawie jakiś fachmen poskładał to przy pomocy silikonu. Teraz nie można tego odkleić.
  9. Chciałem najpierw odkręcić blendę i nawiercić od dołu, ale za nic szło jej zdemontować i poszedłem na łatwiznę.
  10. Ja nawierciłem dwa otwory możliwie najcieńszym wiertłem w najniższym miejscu. Praktycznie niewidoczne.
  11. Odgrzewam kotleta żeby nie zakładać nowego tematu... Chciałbym włożyć kolumny z Outbacka do Legacy III. Pytanie jak wyżej... Coś trzeba kombinować z tylnym zawieszeniem? Czy pasuje plag'n'plej? Przód wchodzi podobno bez żadnych ale, natomiast tyłu nie jestem pewien.
  12. Filtr w pompie paliwa jest wymienny. Problemem jest znalezienie zamiennika. Oryginał kosztuje ok. 200PLN. Jest jakiś tani zamiennik, ale kiepsko spasowany.
  13. Pochwal się efektami akustycznymi.
  14. Łopatologicznie: Analogicznie z uszczelnieniem skrzyni.
×
×
  • Create New...