Skocz do zawartości

dcd84

Nowy
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dcd84

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pulawy
  • Auto
    Legacy 2.0 125KM

Ostatnie wizyty

110 wyświetleń profilu
  1. Subaru Forester 2.0 125 Km 2005 r.

    Serwisówka podaje co 105kkm lub co 5 lat.
  2. tuleja przedniego wahacza

    U mnie luz był mniejszy i wymieniłem.
  3. Forester II wypadanie zapłonów...ciekawy problem

    Skoro miałeś zawory na wierzchu to trzeba było sprawdzić wszystkie. Parametry ustawienia zaworów masz na naklejce pod maską.
  4. Duże zużycie oleju...

    Trochę temat rzeka... Mogą być uszczelniacze zaworowe, pierścienie zbierające, zatkana odma, uszczelka... Bez dobrego mechanika się nie obejdziesz. Na początek sprawdź kompresję na cylindrach.
  5. Duże zużycie oleju...

    Takie rzeczy to mechanik, który zmieniał olej powinien Ci powiedzieć, a nie forum.
  6. Regulacja zaworów Legacy 2.0 165 koni

    Ja nic nie chcę. Napisałem tylko to co mi powiedział jeden fachowiec i nie mam powodów żeby mu nie wierzyć.
  7. Regulacja zaworów Legacy 2.0 165 koni

    Da się wyregulować bez wyjmowania silnika. Tylko niewielu jest takich co chcą się tego podjąć. W Puławach na pewno jest jeden mechanik, który to robi i ma opinię dobrego fachowca.
  8. Demontaż i montaż przekładni kierowniczej (wrx)

    Tylko zablokuj kierownicę przy wyciąganiu krzyżaka żeby nie ukręcić taśmy od airbag'a.
  9. Płyn do czyszczenia wtrysków

    Do wyboru, do koloru... Jak masz mocno zabrudzone, to żaden szuwaks i tak nie pomoże... Trzeba po prostu lać dobre paliwo.
  10. check engin w trasie

    Albo zepnij 2 kostki pod kolumną kierownicza i "wymrugaj" błąd.
  11. Rozgryzłem to nieco wcześniej... ; )
  12. Filtr przeciwpyłkowy Legacy III - INSTRUKCJA

    Czy wolna przestrzeń między filtrem, a kanałem powietrznym nie powoduje, że część brudu przelatuje do wnętrza samochodu?
  13. wolno spadajace obroty

    https://goo.gl/images/GwCAh Okolice odmy olejowej.
  14. wolno spadajace obroty

    Jeżeli sprawdziłeś już czujnik w skrzyni to faktycznie może to być wina zaworu PCV. Sprawdź dla pewności jeszcze szczelność dolotu plakiem i przewody podciśnienia.
  15. wolno spadajace obroty

    Tak samo dzieje się na zimnym i ciepłym silniku?
×