mulec Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 witajcie Planuje upgrade przednich hamulcow w moim WRX GD US-Spec. Obecnie sa tam fabryczne dwutłoki. Nie ukrywam ze auto raczej spowalnia niz hamuje Odrazu zaznaczam ze jest to zwykly "daily car", nie jeżdze na podjezdzawki, kjs-y itp. Rozawazam 3 opcje. Pomozcie wybrac ktora bedzie najlepsza. 1. wymiana klockow na Hawk HP+ (w tej chwili mam jakie ferodo ale juz sie koncza) 2. zakup i regeneracja 4-ro tłoczkow z wrx + jakies klocki + pewnie tarcze (te tarcze ktore mam teraz seryjnie do 2-tłoka pewnie beda za male ?) 3. opcja jak wyzej ale zakup nowych 4-tłokow ze sklepu gc8 - NR KAT. 4POTWRX jakies sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 1 minutę temu, mulec napisał: te tarcze ktore mam teraz seryjnie do 2-tłoka pewnie beda za male Tarcza jest taka sama, więc przejście na 4-tłok nie będzie jakimś super krokiem w kierunku poprawy hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 11 minut temu, elmo napisał: Tarcza jest taka sama, więc przejście na 4-tłok nie będzie jakimś super krokiem w kierunku poprawy hamowania. to dobra wiadomosc czyli tarcze zostaja. Pytanie czy same klocki duzo poprawia na jakosc hamowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 2 minuty temu, mulec napisał: Pytanie czy same klocki duzo poprawia na jakosc hamowania ? Jeżeli założysz RC5+ (o ile są pod taki zacisk) to poprawę odczujesz. Przy czym to jest klocek dość agresywny, a na dodatek piszczy, stuka i pyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 5 minut temu, elmo napisał: Jeżeli założysz RC5+ (o ile są pod taki zacisk) to poprawę odczujesz. Przy czym to jest klocek dość agresywny, a na dodatek piszczy, stuka i pyli. chce zalozyc Hawk HP+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 1 minutę temu, mulec napisał: chce zalozyc Hawk HP+ Na tych nie jeździłem, więc się nie wypowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) 34 minuty temu, mulec napisał: chce zalozyc Hawk HP+ Jeżdżę na takich klockach i na gładkich brembo na czterotłoczku. Piszczą ale w porównaniu do XT-kowej serii poprawa duża. Przejechałem na nich jakieś 35kkm i tarcze i klocki jeszcze w niezłym stanie. Klocek pokrywa tarczę aż po krawędź i nie robi rantów. Ale u mnie tylko forek... OD wrx'a pewnie więcej wymagasz niż ja od forka. Edytowane 20 Listopada 2017 przez Daniel Janus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Mam HP+ i czasem zawyją ale ich uniwersalność i działanie to rekompensuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Godzinę temu, elmo napisał: Jeżeli założysz RC5+ (o ile są pod taki zacisk) to poprawę odczujesz. Przy czym to jest klocek dość agresywny, a na dodatek piszczy, stuka i pyli. Czy RC5+ występują w rozmiarze pasującym do seryjnego zacisku Forka SG XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 4 minuty temu, rydzada napisał: Czy RC5+ występują w rozmiarze pasującym do seryjnego zacisku Forka SG XT? Niestety nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 13 minut temu, rydzada napisał: Czy RC5+ występują w rozmiarze pasującym do seryjnego zacisku Forka SG XT? Tak, występują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Moje rc5+ nie piszczały praktycznie wcale ale za to dziwnie dudniły. Myślałem że to łożysko ale carfit stwierdził, że to normalne przy tych klockach. Hamowały świetnie:)Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Pamiętajcie, że RC5+ nie mają homologacji i są 'only for racing' Potwierdzam, że piszczą niemiłosiernie. A to co słychać w samochodzie to pewnie jakieś 40% tego co słyszą np piesi kiedy hamujesz koło nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Serio bez homo? Jest to jakoś oznaczone na samym klocku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Pamiętajcie, że RC5+ nie mają homologacji i są 'only for racing' Potwierdzam, że piszczą niemiłosiernie. A to co słychać w samochodzie to pewnie jakieś 40% tego co słyszą np piesi kiedy hamujesz koło nich. Tak na marginesie to DS2500 też nie mają homologacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Nie wiem jakie są oznaczenia na klockach dot homologacji ale na pudełku od RC5+ jest dobitnie bardzo to zaznaczone dużym napisem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 hmm, producent o tym nie wspomina w swoim oficjalnym katalogu sprzedawcy tez nie podają tego info. zresztą opis wyraźnie sugeruje, że w warunkach drogowych też się dobrze spisują http://www.subarak.pl/hamulce/1306-klocki-hamulcowe-carbone-lorraine-subaru-impreza-gtwrx-przod.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maver Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Godzinę temu, brunon napisał: Nie wiem jakie są oznaczenia na klockach dot homologacji ale na pudełku od RC5+ jest dobitnie bardzo to zaznaczone dużym napisem Potwierdzam W dniu 11/19/2017 o 15:31, skwaro napisał: Te blaszki są już praktycznie niedostępne w ASO, dzwoniłem i nigdzie już nie ma. Ostatni komplet z JP pojawił się u Carfita. U mnie natomiast potwierdziłem brak płytek pod klockami, więc kto wie, może to przez to tak strasznie piszczą. Zamówiłem komplet w ASO za ok 120zł + takie gumowe amortyzatory/podkadki i pasta za 160. Może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 1 godzinę temu, Sikor44 napisał: hmm, producent o tym nie wspomina w swoim oficjalnym katalogu sprzedawcy tez nie podają tego info. zresztą opis wyraźnie sugeruje, że w warunkach drogowych też się dobrze spisują http://www.subarak.pl/hamulce/1306-klocki-hamulcowe-carbone-lorraine-subaru-impreza-gtwrx-przod.html nie-ASO piszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 mam obecnie dość podobny problem. O ile FXT oczywistoscią są RC5+ tak już nie jest to tak oczywiste w cywilnej imprezie 2.0D Patrząc np Na Hawk to wydaje się być dobrym wyborem HP + ale cena nie jest fajna a na dodatek można poczytać, że piszczą a w cywilnym aucie to odpada. Nie znalazłem info o poziomie pylenia. Jeżeli pylą jak RC5+ to odpadają. Kolejna opcja to HPS ale mega problemem uważam że jest poziom hamowania na zimno sporo poniżej klocków OEM co jak dla mnie jest dyskwalifikujace Jeżeli dało by się kupić OMP R&S to pewnie bym je kupił bez zastanowienia bo dobrze dają rade w drugim darmowozie jak na moje wymagania są bdb tym bardziej, że seryjny klocek na tyle niehamuje a tarcza rdzewieje DRAMAT te Juridy no i zostaje inna opcja czyli ultra dobry i drogi Ferodo DSP Miałem w darmowozie, hamuje super, przebieg niesamowity no i pare słów ze strony Ferodo DS Performance Brake Pads This compound has been designed specifically for road use. It combines many of the characteristics found in a pure racing material (high friction, absence of fade) but has improved cold performance, and reduced disc wear and noise. The key features of DS Performance are: High friction coefficient (0.46 average) Excellent disc life Low wheel dust Racing "feel" Low heat transmission to caliper - thus avoiding fluid boil DS Performance is recommended for road use only. R90 compliant (EU standard for road pads). no i zakres temperatur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Już kilka ładnych lat używam na przodzie zestawu tarcza HP i klocek HPS. W porównaniu do zestawu OEM, który miałem na samochodzie, to wg mnie jest ogromna różnica na plus. Żadnego problemu/dramatu na zimno nie ma, ja jeżdżę na ogół bardzo płynnie, ale również kilka razy hamowałem awaryjnie (uniknięcie kolizji) i klocki spełniły swoje zadanie (na OEM nie miałbym szans). Ale ja może nie jestem obiektywny, bo mam wersję US i tam klocki podobno słabsze na pierwszy montaż zakładają. Pylenie wg mnie na zwykłym poziomie, ciche nigdy mi nie zapiszczały, co dla mnie jest bardzo ważne - jestem wyczulony na odgłosy wydobywające się z mojego wozidełka. Od pół roku na tyle mam zestaw tarcza DBA+klocek HPS i też to dobrze pracuje. Przy moim stylu jazdy chyba już do emerytury mojego FXT nie zmienię "hamulunku" z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 A ktoś może napisać parę słów o HP+ ? czy faktycznie mocno pylą i piszczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Mam w zacisku brembo HP+, hamują b. dobrze, lepiej niż ds2500, prawie nie piszcza w porównaniu do RC5, fajny kompromis... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Jest trochę fajnych klocków. Oczywiście wiele z tych "najfajniejszych" nie ma homologacji. Ciekawe czemu? Nie opłaca się producentowi, czy jak?? Czy może jakieś względy techniczne? Mam bardziej konkretne pytanie: czy warto założyć do codziennej jazdy, dość dynamicznej, przewody hamulcowe w oplocie, np. HEL? Utwardza to trochę hamulec, czy jest to tylko kolorowy bajer? Kolorowy dosłownie, bo występuje według opisu w 14 kolorach (!!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 20.11.2017 o 14:19, rydzada napisał: Czy RC5+ występują w rozmiarze pasującym do seryjnego zacisku Forka SG XT? Tak, miałem takie w seryjnym zacisku w forku i z tarczą OEM fajnie hamowały. I nie piszczały!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się