Elvisiak Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Poczytałem trochę temat i zacząłem się zastanawiać. Potrzebuję tarcz i klocków do codziennej jazdy. Czy zestaw gładkie brembo + ferodo ds performance będzie wystarczający do Imprezy GC 2.0 NA 115KM? Z tego co wiem na przodzie mam teraz tarczę 277mm. Tarcze i klocki tylko do jazdy cywilnej, żadnego ścigania. Chcę tylko aby dobrze hamowało na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 1 minutę temu, Elvisiak napisał: Poczytałem trochę temat i zacząłem się zastanawiać. Potrzebuję tarcz i klocków do codziennej jazdy. Czy zestaw gładkie brembo + ferodo ds performance będzie wystarczający do Imprezy GC 2.0 NA 115KM? Z tego co wiem na przodzie mam teraz tarczę 277mm. Tarcze i klocki tylko do jazdy cywilnej, żadnego ścigania. Chcę tylko aby dobrze hamowało na codzień Zmien na zestaw z 294 i ciesz się fajnym hamulcem do normalnej jazdy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 @chudy__ tylko czy z seryjnym dwutłoczkiem zmieści się pod stalówką 16" czy trzeba już się zaopatrzyć w coś większego? Na co zwrócić uwagę przy doborze DS Performance? Wszystkie mają te same rozmiary na przód (~137mm) czy może są różnice w rozmiarach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Elvisiak napisał: Poczytałem trochę temat i zacząłem się zastanawiać. Potrzebuję tarcz i klocków do codziennej jazdy. Czy zestaw gładkie brembo + ferodo ds performance będzie wystarczający do Imprezy GC 2.0 NA 115KM? Z tego co wiem na przodzie mam teraz tarczę 277mm. Tarcze i klocki tylko do jazdy cywilnej, żadnego ścigania. Chcę tylko aby dobrze hamowało na codzień Będzie dobrze, na tyle na ile pozwoli ori średnica tarcz. Do codziennej jazdy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 moze inaczej... przy gc stykna 277 jesli zrobisz regeneracje zaciskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) 22 godziny temu, Elvisiak napisał: Poczytałem trochę temat i zacząłem się zastanawiać. Potrzebuję tarcz i klocków do codziennej jazdy. Czy zestaw gładkie brembo + ferodo ds performance będzie wystarczający do Imprezy GC 2.0 NA 115KM? Z tego co wiem na przodzie mam teraz tarczę 277mm. Tarcze i klocki tylko do jazdy cywilnej, żadnego ścigania. Chcę tylko aby dobrze hamowało na codzień sprawdź czy zestaw od WRX 2005 będzie pasował będę miał do oddania swoje zwrotnice i graciarnie do tego bo mam w garage do swapu tył od forestera STI. teraz mam na tyle wrx dwutłoczek z tarczą wentylowaną 290mm po tym swapie forester zaczął mega hamować na pusto a na pełnym to wrzeszczcie człowiek się nie boi bo hebla mam pod dostatkiem. Sama zwrotnica jest z FXT ale tarcza kotwiczna z WRX2005. wszystko pasuje bolt-on na pod zacisk dwutłoczkowy subaru. do tego na przód 4 pot i 294 z RC5+ i super lekkie auto będzie prawie w miejscu stało podczas hamowania i to wszysko chyba na seryjnych felgach Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) @AdaSch i Chudy_: Teraz ponoć mam włożoną tarcze 277mm i szukam raczej czegoś budżetowego do codziennej jazdy a nie chcę pchać się w trw czy ate. Szukam zestawu na ten moment optymalnego, bo idąc dalej kupując czterotłoka na przód musiałbym kupić jeszcze większe tarcze, klocki, felgi no i najlepiej jeszcze dwutłok na tył, a nie o to w tym chodzi na ten moment Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez Elvisiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 W dniu 4/18/2018 o 15:00, Elvisiak napisał: Czy zestaw gładkie brembo + ferodo ds performance będzie wystarczający do Imprezy GC 2.0 NA 115KM? Miałem taki zestaw (gładkie Brembo + Ferodo DS Perf) w wolnossącym GH i hamowało elegancko. Należy jednak nadmienić, że to było pod czterotłoczkowym zaciskiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Gladkie brembo klocek zimmerman sprawdzony dobry zestaw 277 tarcze w zupelnosci wystarcza kup zaciski dwutloczkowe z jarzmami z imprezy gd i bedzie zacnie hamowac. Mam taki zestaw w gf i jestem baardzo zadowolony. Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez andre82 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 W poprzednim samochodzie również używałem tarcz gładkich Brembo i klocków TRW - hamowanie pierwsza klasa, obecnie przyszedł czas na wymianę klocków i zakupiłem klocki TRW GDB 3372 niestety okazały się za duże a nie mogę już klocków oddać bo 14 dniowy okres na zwrot sie skończył. Długość klocka to 157 mm, ja zakupiłem o długosci 137 GDB 3371 i te sa ok. Gdyby ktos był zainteresowany tymi GDB 3372 To oddam w dobrej cenie bo zalegają w garazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosoo Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Moje gładkie Brembo wraz z klockiem OMP sprawdziły się na Plejadach. Po pierwszym przejeździe na torze Fiata w Tychach, tarcze do czerwoności, z klocków dym. Po wystudzeniu hamowały dalej. Drugi przejazd, już nie dymiły - mniej hamowania:) - ale śmierdziały i tez hamulec przeżył. Powrotna droga do domu - ponad 400 km - hamulce sprawowały się ok. Tarcze nie pokrzywione. Nie ma bicia i hamują. Nie wiem oczywiście jakby spisał się inny zestaw - może by nie dymiły... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 hamulce załozone, moge napisac co nieco jak sprawuje sie u mnie nowy zestaw. Blob WRX US-spec przód zacisk 2-tłoczkowy. Wczesniej miałem załozone tarcze oem i jakies klocki ferrodo. Słabo to hamowało, a ze klocki sie juz konczyly postanowilem zrobic upgrade. Myslalem nad 4-ro tłoczkiem, ale po kontakcie kilkoma sklepami z branzy doradzono mi aby zainwestowac najpierw w dobry klocek i tarcze. I tak nabyłem zestaw tarcz EBC (gładkie) + klocki Hawk HPS 5.0 Jestem w szoku jak to hamuje. Wreszcie mam hamulce Znacznie mniej siły potrzeba do wciskania pedału aby uzyskac "hamowanie". Hamulce swietnie działaja nawet jak sa jeszcze nierozgrzane. Nic nie piszczy, nie trzeszczy itp. itd. Jednym słowem dobrze zainwestowany 1k zł Oczywiscie nie obeszło sie bez problemów bo z poczatku po sprawdzeniu tarcz zamontowanych na pistach wyszło ze sa krzywe, ale metoda prob i błędów okazało sie ze to piasty są krzywe. Zamówiłem nowe piasty + zestaw łozysk Koyo i dopiero wtedy tarcze siadły idealnie bez żadnego "bicia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Witam. Czy ktoś ma doświadczenia z tarczami dba gold. U mnie przy czterotloczku i klocku rc5+ gładkie brembo pokrzywiły się po 600km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Kolega ,który prowadzi sklep z częściami do samochodów mówił ,że w ostatnim czasie ma sporo reklamacji na tarcze brembo do wszystkich aut . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 8 minut temu, tedimy99 napisał: Kolega ,który prowadzi sklep z częściami do samochodów mówił ,że w ostatnim czasie ma sporo reklamacji na tarcze brembo do wszystkich aut . To co tu kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 4 minuty temu, seba553 napisał: To co tu kupić Może ATE np. W FXT brembo mi się kończą (jeszcze te dobre) i następne będą właśnie ATE . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Zastanawiam się czy nie włożyć nacinanych albo nawiercanych, żeby lepiej ciepło odprowadzały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Nic to nie daje poza względami estetycznymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 To dlaczego np. Ap Racing w swoich topowych zestawach to stosuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Pewnie jest modne, ale ze wszystkich materiałów jakie na ten temat widziałem, wszystkie zgodnie twierdziły że nic to nie daje wymiernego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 9 godzin temu, Turbo napisał: Pewnie jest modne, ale ze wszystkich materiałów jakie na ten temat widziałem, wszystkie zgodnie twierdziły że nic to nie daje wymiernego A jak wrażenia na dba t3, które zlozyles u siebie, bo nacięcia to pewnie żeby fajnie wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) 11 godzin temu, seba553 napisał: Witam. Czy ktoś ma doświadczenia z tarczami dba gold. U mnie przy czterotloczku i klocku rc5+ gładkie brembo pokrzywiły się po 600km Testowałem u siebie i 4000XS i T3, i jednych i drugich nie udało mi się pogiąć mimo ostrego traktowania. A co do nacinania to np. takie AP Racing twierdzi że tego typu tarcze przy torowym zastosowaniu działają lepiej niż gładkie bo lepiej usuwany jest pył i gazy z klocków. A oni się chyba znają. Cytat In doing so the friction characteristics are modified, different groove and &drilling patterns affect the friction characteristics in different ways, some affect overall friction and others the bite or release characteristics and therefore the best solution is not necessarily the same for each application. Edytowane 7 Września 2018 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 2 minuty temu, skwaro napisał: Testowałem u siebie i 4000XS i T3, i jednych i drugich nie udało mi się pogiąć mimo ostrego traktowania I o to mi chodziło. Konkretna odpowiedź. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Mam z nacięciami, bo nie robią wersji bez nacięć. I jeszcze nie jeździłem, Impreza od machanika pojechała prosto do blacharza. Jedni twierdzą, że lepiej usuwają się pyłki, inni mówią że jest mniejsza powierzchnia tarcia i ryzyko pękania w "cieńszych" fragmentach tarcz. Ile firm, tyle opinii, uznałem że nie warto na to zwracać uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 12 godzin temu, seba553 napisał: Witam. Czy ktoś ma doświadczenia z tarczami dba gold. U mnie przy czterotloczku i klocku rc5+ gładkie brembo pokrzywiły się po 600km Ja przerobiłem już wiele tarcz DBA (nacinane, nawiercane, gładkie) w zacisku STI. Tanie nie są ale za każdym razem byłem bardzo zadowolony, zarówno do jazdy miejskiej jak i torowej sprawdzają się bardzo dobrze. Teraz mam złote nawiercane z przodu i czarne nacinane z tyłu. Nigdy nie było z nimi żadnego problemu. Kwestia dobrania tylko dobrego klocka pod twój styl jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się