Jump to content

ADK90

Użytkownik
  • Content Count

    3686
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

ADK90 last won the day on December 17 2017

ADK90 had the most liked content!

Community Reputation

186 Wspaniały

About ADK90

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 05/21/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zawoja
  • Auto
    Impreza WRX Look STi
    Fiat Uno
    Bashan 200

Recent Profile Visitors

1562 profile views
  1. To jest kurnik z Bloba STi pod maskę z GT czyli wykonany jest z laminatu. Ktoś na fb na grupach takie rzeczy robi tylko nie pamiętam kto.
  2. Musisz miec dedykowaną osłone na te amory lub samemu coś dorobić. Ja kupiłem gotowy komplet do założenia i tak wyglądał Osłona przeciwpyłowa jest plastikowa i opiera się ona na amortyzatorze, zaraz pod gwintem na nakrętkę, na takim przetoczeniu.
  3. Tu chodzi o amperaż jaki alternator wytwarza podczas ładowania. Jak włożysz akumulator z większym amperem a alternator ma mniejszy to taka bateria jest nie doładowana i szybciej skończy swój żywot.
  4. Szukaj lepiej gotowej wiązki z auta powypadkowego, gdyż takie przerabianie wiązki z LHD zawsze kończy się drobnymi lub większymi usterkami.
  5. Szczerze to 100% nie wiem ale jeśli otwory mocujące są takie same to pozostaje docięcie wysokości splittera do kurnika. U mnie w Bugu jest kurnik STi z MY02 a splier aluminiowy z Bloba STi i otwory mocujące w masce są takie same jedynie musiałem dociąć wysokość splitera do kurnika i wszystko pasuje :)
  6. Podobną miałem sytuację zaraz po kupnie mojego Robala. Samochód strasznie źl,e się prowadził szczególnie na koleinach gonił od lewej do prawej i winne były gumy mocujące przekładnie kierowniczą. Wsadziłem tam poliuretanowe żółte i do dziś mam spokój czyli z 8 lat Wymień dużo roboty z tym nie ma a później na ustawienie geometri i zbieżności.
  7. Czujnik temp oleju podłącz pod Inter Coler w zaślepkę. A tu kupisz taki adapter https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html
  8. ADK90

    Tylne wahacze

    Czyli chciałeś odkręcić 3 śruby z mocowaniem wahacza wzdłużnego od karoserii zamiast jednej? No to teraz aby to naprawić musisz rozciąć podłużnice i pospawać nakrętkę która lata luźno w podłużnicy innej metody nie ma.
  9. Zwiększając moc do 400KM+ musisz zmienić poza turbo, wtryski, pompę paliwa, zrobić FMIC i najlepiej przerobić kolektor. Uczciwy program będzie tutaj kluczowy ale on zależy od stanu silnika, to że zakuty nie oznacza że "nieśmiertelny". Zresztą słowo "zakuty" odnosi się do jakich elementów silnika?
  10. Miałem podobny problem u mnie z wentylatorami. Raz jeden działał szybko, raz drugi nie załączał się dopiero po dotknięciu go ręką. Przegrzebałem cała instalację, bezpieczniki, zmieniałem przekaźniki a wina była w wentylatorach. Gdy kupiłem inne dopiero dowiedziałem się jaką prawidłową prędkość obrotową powinny mieć sprawne wiatraki. W Imprezie MY02 bezpieczniki i przekaźniki są pod maską w komorze silnika. Po podłączeniu kostek serwisowych zielonych pod kierownicą, też mi wentylatory załączał się, mimo że nie działały poprawnie.
  11. Prawie skończyłem składanie klocków lego dla dorosłych
  12. Racze jak ktoś jeździ na spoty to na JCP lub inne eventy w okolicy.
  13. ADK90

    Tylne wahacze

    Jak utniesz śrubę od wahaczy poprzecznych to wahacze zejdą bez problemu ale pozostaje Ci wybicie śruby z zwrotnicy.
  14. ADK90

    Tylne wahacze

    W sumie tak. Dochodzi do tego demontaż zacisku, szczenek ręcznego, wyciągnięcie linki ręcznego, odkrecenie przegubu, odkrecenie amortyzatora. Jeśli wszystkie śruby pójdą to będzie spoko robota. Aaa żeby odpiąć czujnik ABS trzeba ściągnąć tylną kanapę pod nią jest wtyczka.
×
×
  • Create New...