Skocz do zawartości

ADK90

Użytkownik
  • Postów

    3686
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana ADK90 w dniu 17 Grudnia 2017

Użytkownicy przyznają ADK90 punkty reputacji!

O ADK90

  • Urodziny 21.05.1990

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zawoja
  • Auto
    Impreza WRX Look STi
    Fiat Uno
    Bashan 200

Ostatnie wizyty

2503 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ADK90

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

187

Reputacja

  1. ADK90

    wloty powietrza na IC

    To jest kurnik z Bloba STi pod maskę z GT czyli wykonany jest z laminatu. Ktoś na fb na grupach takie rzeczy robi tylko nie pamiętam kto.
  2. Musisz miec dedykowaną osłone na te amory lub samemu coś dorobić. Ja kupiłem gotowy komplet do założenia i tak wyglądał Osłona przeciwpyłowa jest plastikowa i opiera się ona na amortyzatorze, zaraz pod gwintem na nakrętkę, na takim przetoczeniu.
  3. Tak masz założyć zawleczkę, (inaczej pierścień zabezpieczający) na oś napędową i później na nią wbić przegub zewnętrzny uprzednio wysmarowany smarem grafitowym. Poprawnie zabezpieczony przegub będzie miał minimalny luz względem ośki.
  4. ADK90

    Akumulatory w subaru

    Tu chodzi o amperaż jaki alternator wytwarza podczas ładowania. Jak włożysz akumulator z większym amperem a alternator ma mniejszy to taka bateria jest nie doładowana i szybciej skończy swój żywot.
  5. Szukaj lepiej gotowej wiązki z auta powypadkowego, gdyż takie przerabianie wiązki z LHD zawsze kończy się drobnymi lub większymi usterkami.
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. ADK90

    wlot (kurnik) STI do WRX'a

    Szczerze to 100% nie wiem ale jeśli otwory mocujące są takie same to pozostaje docięcie wysokości splittera do kurnika. U mnie w Bugu jest kurnik STi z MY02 a splier aluminiowy z Bloba STi i otwory mocujące w masce są takie same jedynie musiałem dociąć wysokość splitera do kurnika i wszystko pasuje :)
  8. Podobną miałem sytuację zaraz po kupnie mojego Robala. Samochód strasznie źl,e się prowadził szczególnie na koleinach gonił od lewej do prawej i winne były gumy mocujące przekładnie kierowniczą. Wsadziłem tam poliuretanowe żółte i do dziś mam spokój czyli z 8 lat Wymień dużo roboty z tym nie ma a później na ustawienie geometri i zbieżności.
  9. Czujnik temp oleju podłącz pod Inter Coler w zaślepkę. A tu kupisz taki adapter https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html
  10. ADK90

    Tylne wahacze

    Czyli chciałeś odkręcić 3 śruby z mocowaniem wahacza wzdłużnego od karoserii zamiast jednej? No to teraz aby to naprawić musisz rozciąć podłużnice i pospawać nakrętkę która lata luźno w podłużnicy innej metody nie ma.
  11. Zwiększając moc do 400KM+ musisz zmienić poza turbo, wtryski, pompę paliwa, zrobić FMIC i najlepiej przerobić kolektor. Uczciwy program będzie tutaj kluczowy ale on zależy od stanu silnika, to że zakuty nie oznacza że "nieśmiertelny". Zresztą słowo "zakuty" odnosi się do jakich elementów silnika?
  12. Miałem podobny problem u mnie z wentylatorami. Raz jeden działał szybko, raz drugi nie załączał się dopiero po dotknięciu go ręką. Przegrzebałem cała instalację, bezpieczniki, zmieniałem przekaźniki a wina była w wentylatorach. Gdy kupiłem inne dopiero dowiedziałem się jaką prawidłową prędkość obrotową powinny mieć sprawne wiatraki. W Imprezie MY02 bezpieczniki i przekaźniki są pod maską w komorze silnika. Po podłączeniu kostek serwisowych zielonych pod kierownicą, też mi wentylatory załączał się, mimo że nie działały poprawnie.
  13. ADK90

    Po ile Paliwo ?

    Orlen Sucha Beskidzka Pb95 4.99PLN Pb98 5.29PLN
  14. Prawie skończyłem składanie klocków lego dla dorosłych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...