-
Content Count
896 -
Joined
-
Last visited
-
Od 2014 roku mam MT09, która jest mega narwana (podobno Tracer trochę łagodniej oddaje moc), w tym roku kupiłem Multistradę 1200S więc mam bezpośrednie porównanie jeżdżąc na obu motocyklach nawet tego samego dnia. Do dużego V2 trzeba zdecydowanie się przestawić bo to jest nieokiełznana moc. W dolnym zakresie szarpie, w środkowym wibruje a w górnym jest nie do opanowania tak zapier...... i za to go kocham. Ta miłość bardzo przypomina mi tą do WRXa 2.5T - jak jedzie to aż nie chce się wysiadać - oby jednak Ducati było mniej awaryjne.
-
Kupiłem miesiąc temu i przejechałem może z 500 km więc doświadczenie mam niewielkie. Wiem jedno, to był przemyślany wybór i Multi spełnia 100% moich oczekiwań i pewnie zostanie ze mną na długo (jak wszystkie poprzednie moto).
-
Widzę, że tu straszna cisza w temacie 2 kółek więc podbiję temat chwaląc się moją nową Włoszką ;-)
-
Zawiozłem auto rano i odebrałem po południu.
-
Aby wymagania były zgodne z PZP to spełniać muszą minimum 2 modele.
-
Nawet Doug docenił naszego Świętego Grala.
-
faza20 changed their profile photo
-
Ciekawy jestem jak to finalnie będzie wyglądać w aucie. Swoją drogą to dobry sposób na zmianę jednostek w autach z USA.
-
I „dwójeczka zazgrzytała” a takie fajne auto poza tym.
-
faza20 started following Forumowe Poszukiwania Świętego Graala - 22B -
-
Bez foty się nie liczy.
-
No i już niestety jest po.... .... a może to i dobrze, że już jest po.
-
No i teraz mają odpowiedni kolor. Tak to powinno wychodzić z fabryki.
-
3 lata jeździłem WRXem jako jedynym autem w rodzinie (w sumie to miałem tez Focusa w kombi jako rodzinne auto ale jakoś nie mogłem się zmusić do wyjazdu Fordem jak WRX stał pod domem). Już po pół roku użytkowania zacząłem myśleć o STI i tak zostało już do końca (nie dlatego, że potrzebowałem lepszego zawieszenia czy lepszych hamulców po prostu była to chęć posiadania nie poparta żadnymi logicznymi argumentami). Jeśli miałbym odpowiedni budżet i sytuacja by mi na to pozwoliła to jak Subaru to tylko STI.
-
Jeździłem właśnie z Maciejem moim byłym WRXem na torze w Pszczółkach i wiem co on potrafi wycisnąć z auta. Jeśli był pod aż tak dużym wrażeniem to znaczy, że GR Supra musi jeździć rewelacyjnie. Jest to świetne auto w którym jednak czar pryska jak tylko próbujesz znaleźć sobie idealną pozycję za kierownicą przy wzroście powyżej metr dziewięćdziesiąt. :-(