Skocz do zawartości

PR7EMEK

Użytkownik
  • Zawartość

    560
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PR7EMEK

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    STI MY06
    MX-5 NBFL

Ostatnie wizyty

417 wyświetleń profilu
  1. Szczerze o 2,5T STI

    100kkm upalania na serii to nie tak źle Mogło być więcej... mogło być mniej... Moje auto przy 108kkm ma już 3 silnik
  2. The Grand Tour

    Grzeczny? Były nawet "martwe" owce
  3. Przepisy ruchu drogowego.

    Mam wrażenie, że ktoś wyedytował (nieco poprawił) artykuł na Interii...
  4. Szczerze o 2,5T STI

    bez przykładów się nie liczy zapragnąłem czegoś emocjonującego i chciałem sobie sprawić Alfę 4C ale jakoś używka jest wciąż droższa od nowego STI
  5. Przepisy ruchu drogowego.

    Czy na pewno oglądaliśmy to samo? Jak dla mnie mówi, że ten na pasie rozbiegowym nie ma pierwszeństwa... https://youtu.be/KMZzG-_4tS4?t=5m22s EDIT: No dobra... sprecyzujmy o czym piszemy. Faktycznie sporna wydaje się jedynie opcja gdy samochód na pasie rozbiegowym i jadący równolegle lewym chcą wjechać w tym samym momencie na ten sam pas tylko z dwóch różnych stron. Tutaj faktycznie pewnie zadziała przepis Art. 22 Pkt. 4 " Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony". Nie zmienia to faktu, że czytając ten artykuł wiele osób uzna, że jak jedzie rozbiegowym to ma absolutne pierwszeństwo i tyle
  6. Przepisy ruchu drogowego.

    Interia... i robienie ludziom wody z mózgu po raz kolejny Pan "dziennikarz" zapomina np. o przepisach o wyprzedzaniu i wynikających z nich ograniczeniach przez co wersja Eksperta II jest prawdziwa tyko w pewnych przypadkach, kiedy wersja Eksperta I (zgodna z tym co mówi np. Dworak w Jedź Bezpiecznie) działa zawsze tak samo
  7. Chłodnica - kaput ?

    Jeśli to jest ta fajna "gruba" chłodnica, to nie zapomnij odpowiednio skrócić górnego węża, bo... przy mocniejszym hamowaniu, a na seryjnych poduszkach silnika/skrzyni, OEM wąż lubi przetrzeć się o wentylator (mimo, że na postoju jest te kilka mm odstępu)
  8. Szczerze o 2,5T STI

    Racja, racja... zobaczyłem 2.0 i już mi się włączył tryb SBD Z drugiej strony akurat dzisiaj widziałem WRX z 2.0DIT i... kością trzymającą skrzynię biegów wyrwaną ze ściany grodziowej silnika (ot taka wada fabryczna)
  9. Szczerze o 2,5T STI

    Hmm... bo to forum pasjonatów Subaru? Można jeździć niezawodnym Punto 55KM i wmawiać sobie, że nieźle się zbiera, można jeździć nie psującym się Civic'iem 1.8 i również nie narzekać na jego dynamikę... wszystko zmienia się jak zasmakuje się w szybszym Subaru Wtedy zastanawiasz się jakie auto może je zastąpić i... okazuje się, że takie kosztuje powyżej 250k pln, a wtedy wykładasz te kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy na remont i bawisz się dalej Oczywiście znajdziesz tanie auta, które są np. szybsze na prostej, szybsze na autostradzie, lepiej jeżdżą w ciasnych zakrętach, fajniej jeżdżą bokiem, przewiozą dużą lodówkę, itp. ale Subaru ma najwięcej "wszystkiego w jednym" EDIT: pisałem o SBD, a nie o DiT
  10. Problem z ciśnieniem oleju silnika EJ251

    Nie lepiej podjechać na warsztat i zmierzyć jakie jest ciśnienie?
  11. cham na drodze

    Ktoś bywający na forum? Oglądając filmik od początku widać, że czasami lepiej odpuścić, zwłaszcza wiedząc, że ma się szybsze auto
  12. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Na stronach zza oceanu znalazłem info, że blaszki pokryte tworzywem są bardziej wyciszające, ale nie polecane do upalania, bo owe czarne coś może się wypalić
  13. cham na drodze

    ...z ilości listów do redakcji od osób, które nie zgadzają się z tym co jest przedstawiane w programach wynika, że wiele osób i tak będzie wiedziało swoje
  14. opony wielosezonowe

    Sądząc po tym co czytam w wątku o zimówkach, to kolega @sambor na swoich Nokian Weatherproof mógłby tam rządzić i dzielić @MarySubi jeśli na oponie jest tylko M+S, ale nie ma potrójnego szczytu ze śnieżynką (właśnie 3PMSF), to traktuj je jako letnie
  15. Jakie opony zimowe do szuwarka (było: Zimówki)

    W Polsce? Podaj na podstawie jakiego przepisu, bo jedyne co widzę, to Prawo o ruchu drogowym Art. 65a. ust. 3 pkt 7a gdzie jest napisane, że organizator imprezy jest obowiązany uzyskać zgodę na użycie opon z trwale umieszczonymi elementami przeciwślizgowymi... bo normalnie to wcześniej też nie było wolno Zaczynam powoli łapać o co chodzi... opona najczęściej powtórnie bieżnikowana, gdzie mieszanka to skała, ale bieżnik jest zimowy, z lamelkami itp. więc na śniegu jeszcze daje to radę bo jakoś tam się "wgryza", ale jak wjedziemy na mokry asfalt to jest Tokyo Drift. A ja naiwny myślałem, że opona zimowa to ma jeździć po każdej nawierzchni (sucho, mokro, śnieg, błoto pośniegowe) i to wszystko w niskich temperaturach. No i jeszcze posłuchałem kolegi ze Szwecji i na wyprawę tam przygotowałem koła i opony z kolcami, na skandynawskiej mieszance (które założę dopiero po wjechaniu do Szwecji) - tutaj organoleptycznie stwierdzam, że skandynawska guma jest bardziej miękka (w dotyku) od polskiej zimówki tego samego producenta
×