Jump to content

PR7EMEK

Użytkownik
  • Content Count

    717
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

215 Wspaniały

About PR7EMEK

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    STI MY06
    MX-5 NBFL

Recent Profile Visitors

912 profile views
  1. Świnek na lusterkach też jeszcze nie ma... Jedyne o co bym się jeszcze martwił podczas upalania w terenie tego XT to turbo (chodzi mi o miejsce, w którym inżynierowie postanowili je zamontować)
  2. Bardziej chodziło mi o to, że rozrywanie paska może być spowodowane czymś innym niż np. koło pasowe. Zakładam, że nie robisz długich tras, skoro nie planujesz nic z tym robić, tylko obserwować i czekać
  3. Kiedyś miałem taką sytuację, ale w 2.0 WRX (bez widocznej przyczyny rozerwany pasek wielorowkowy) i jakieś 200-300km później obróciła się panewka. Ja bym rozkręcał silnik, ale chyba jestem przewrażliwiony
  4. Było kilka różnych 16 z outbacka i większość nie podejdzie. Daj foto lub poszukaj na forum, bo temat wałkowany wielokrotnie.
  5. To się nazywa "instant karma" za wyprzedzanie przed/na przejściu dla pieszych, w nocy, przy przeciętnej widoczności Też zwróciłem uwagę, że to OBK
  6. Hmm... wiem Porozmawiajmy o przydatności tego "udogodnienia", jego niezawodności, jak często przestaje działać (i skąd mamy wiedzieć czy jest aktualnie sprawne) Moje ostrzeżenie uwzględniało też LPG wielce nieprecyzyjne (najczęściej specjalnie) "coś tam musiał dolać", itd.
  7. Jeśli to "auto sygnalizowało", to szukałbym innego egzemplarza lub kupował ze świadomością, że czeka mnie mniejszy lub większy remont silnika.
  8. Kolejna "nietypowa" rzecz w Subaru - jak zapali Ci się kontrolka ciśnienia oleju, to najczęściej oznacza to już remont/wymianę silnika. Tak, powinna ostrzegać i dawać czas na reakcję, ale tak nie jest. Takie rzeczy powinien przekazać Ci np. sprzedający.
  9. cóż... to jeden z nawyków, które mając Subaru warto sobie wyrobić (jest to wspomniane nawet w instrukcji obsługi). Dodatkowo trzeba sprawdzić jaki apetyt na olej ma konkretny egzemplarz (poznać auto po zakupie). Ja bym niestety miał pretensje tylko do siebie, a mechanika zostawił w spokoju - 2000km to wystarczająca odległość, żeby zużyć cały olej, zwłaszcza przy codziennych dojazdach do pracy. Panewka, więc pytanie - remont (+) czy wymiana (-) silnika?
  10. Producentem wtryskiwaczy Jecs jest Nissan, a FBJC100 były w Subaru EJ253 więc zdziwiłbym się gdyby nie działały.
  11. Warsztaty też mają analizatory spalin i dowodu Ci nie zabiorą
  12. Klej, klejowi nie równy dlatego trzeba czytać jakie ma parametry i odpowiednio stosować Loctite 243 (niebieski) ma moment zerwania 26Nm przy M10, co ogólnie oznacza, że odkreca się bez trudu normalnymi narzędziami. Z doświadczenia powiem, że małe i dość delikatne śrubki M2 przykrecone z jego użyciem spokojnie "przeżywają" wielokrotny demontaż. Duża część felg BBS jest skrecana momentem 15Nm - łatwo sobie wyobrazić jaki szok musi przeżywać typowy warsztatowy Janusz słysząc tak małą wartość
  13. Tak sobie jeszcze pomyślałem, że jak będziesz skręcał, to zrób to używając kleju do gwintów, np. Loctite 243.
×
×
  • Create New...