Jump to content

PR7EMEK

Użytkownik
  • Content Count

    712
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

200 Wspaniały

About PR7EMEK

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    STI MY06
    MX-5 NBFL

Recent Profile Visitors

822 profile views
  1. Było kilka różnych 16 z outbacka i większość nie podejdzie. Daj foto lub poszukaj na forum, bo temat wałkowany wielokrotnie.
  2. To się nazywa "instant karma" za wyprzedzanie przed/na przejściu dla pieszych, w nocy, przy przeciętnej widoczności Też zwróciłem uwagę, że to OBK
  3. Hmm... wiem Porozmawiajmy o przydatności tego "udogodnienia", jego niezawodności, jak często przestaje działać (i skąd mamy wiedzieć czy jest aktualnie sprawne) Moje ostrzeżenie uwzględniało też LPG wielce nieprecyzyjne (najczęściej specjalnie) "coś tam musiał dolać", itd.
  4. Jeśli to "auto sygnalizowało", to szukałbym innego egzemplarza lub kupował ze świadomością, że czeka mnie mniejszy lub większy remont silnika.
  5. Kolejna "nietypowa" rzecz w Subaru - jak zapali Ci się kontrolka ciśnienia oleju, to najczęściej oznacza to już remont/wymianę silnika. Tak, powinna ostrzegać i dawać czas na reakcję, ale tak nie jest. Takie rzeczy powinien przekazać Ci np. sprzedający.
  6. cóż... to jeden z nawyków, które mając Subaru warto sobie wyrobić (jest to wspomniane nawet w instrukcji obsługi). Dodatkowo trzeba sprawdzić jaki apetyt na olej ma konkretny egzemplarz (poznać auto po zakupie). Ja bym niestety miał pretensje tylko do siebie, a mechanika zostawił w spokoju - 2000km to wystarczająca odległość, żeby zużyć cały olej, zwłaszcza przy codziennych dojazdach do pracy. Panewka, więc pytanie - remont (+) czy wymiana (-) silnika?
  7. Producentem wtryskiwaczy Jecs jest Nissan, a FBJC100 były w Subaru EJ253 więc zdziwiłbym się gdyby nie działały.
  8. Warsztaty też mają analizatory spalin i dowodu Ci nie zabiorą
  9. Klej, klejowi nie równy dlatego trzeba czytać jakie ma parametry i odpowiednio stosować Loctite 243 (niebieski) ma moment zerwania 26Nm przy M10, co ogólnie oznacza, że odkreca się bez trudu normalnymi narzędziami. Z doświadczenia powiem, że małe i dość delikatne śrubki M2 przykrecone z jego użyciem spokojnie "przeżywają" wielokrotny demontaż. Duża część felg BBS jest skrecana momentem 15Nm - łatwo sobie wyobrazić jaki szok musi przeżywać typowy warsztatowy Janusz słysząc tak małą wartość
  10. Tak sobie jeszcze pomyślałem, że jak będziesz skręcał, to zrób to używając kleju do gwintów, np. Loctite 243.
  11. tym się nie martw, to nie vibranium np. tą samą tarczką dremelki co stal natniesz... a jeśli to tytan, to będzie iskrzyć na biało (stal iskrzy na pomarańczowo-żółto)
  12. Tak na serio, to pieniędzy Bo to faktycznie fajne turbo, za 27tys. zł, plus cło i vat... P.S. Ale przecież są chińskie turbo kity do 800KM za 1400zł, więc...
  13. Myślę, że trzeba kolegom pozwolić uczyć się na własnych błędach Jasne, te silniki wytrzymają 400-450KM, ale ile? Nikt nie odpowie i nie da gwarancji Tak samo reszta - napędy, skrzynia. Nie powinny rozpaść się od razu, ale zużycie będzie bardzo przyspieszone i znów, na to nie ma gwarancji (może być na montaż lub wady materiałowe) No, ale przy piwku będzie można się pochwalić cyferkami Dla GD rozsądne max. mocy to ok. 320-350KM (czyżby prodrive wiedziało to dawno temu?), które jest do osiągnięcia na OEM częściach, a nadmiar kasy lepiej wydać na szkolenie siebie, hamulce, itp.
  14. Dokładnie (oni często nawet nie wiedzą, że ktoś się z nimi ściga lub specjalnie pozwalają się komuś cieszyć) Poza tym hawk prodrive z 316bhp ma katalogowo 4.8s do 100 ("zwykłe" sti 5.3s), co pozwala mu objechać wiele nawet współczesnych aut... o ile kierowca będzie umiał to zrobić
  15. żeby to miało sens, to musisz wydać wielokrotność tej kwoty, a i tak objedzie Cię tani wydmuszkowy vw polo
×
×
  • Create New...