Jump to content

PR7EMEK

Użytkownik
  • Content Count

    701
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

106 Wspaniały

About PR7EMEK

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    STI MY06
    MX-5 NBFL

Recent Profile Visitors

776 profile views
  1. Tak na serio, to pieniędzy Bo to faktycznie fajne turbo, za 27tys. zł, plus cło i vat... P.S. Ale przecież są chińskie turbo kity do 800KM za 1400zł, więc...
  2. Myślę, że trzeba kolegom pozwolić uczyć się na własnych błędach Jasne, te silniki wytrzymają 400-450KM, ale ile? Nikt nie odpowie i nie da gwarancji Tak samo reszta - napędy, skrzynia. Nie powinny rozpaść się od razu, ale zużycie będzie bardzo przyspieszone i znów, na to nie ma gwarancji (może być na montaż lub wady materiałowe) No, ale przy piwku będzie można się pochwalić cyferkami Dla GD rozsądne max. mocy to ok. 320-350KM (czyżby prodrive wiedziało to dawno temu?), które jest do osiągnięcia na OEM częściach, a nadmiar kasy lepiej wydać na szkolenie siebie, hamulce, itp.
  3. Dokładnie (oni często nawet nie wiedzą, że ktoś się z nimi ściga lub specjalnie pozwalają się komuś cieszyć) Poza tym hawk prodrive z 316bhp ma katalogowo 4.8s do 100 ("zwykłe" sti 5.3s), co pozwala mu objechać wiele nawet współczesnych aut... o ile kierowca będzie umiał to zrobić
  4. żeby to miało sens, to musisz wydać wielokrotność tej kwoty, a i tak objedzie Cię tani wydmuszkowy vw polo
  5. Bo jeśli chodzi o SKP to trzeba wiedzieć jaki się ma sprzęt, jak go używać i jak interpretować wyniki. Za wesoło w tym temacie nie jest :/ A jeśli chodzi o subiektywne odczucia to miałem okazję jechać dawno temu Fordem Sierrą MK1 z całkowicie padniętym przednim amortyzatorem i oprócz głośnego stukania nie było innych wyczuwalnych objawów, auto jechało zwykle... pewnie by się pojawiły przy awaryjnym hamowaniu lub szybkim pokonywaniu ciasnych zakrętów
  6. Kolega @lutek34 chyba nie bardzo rozumie po co są takie badania i urządzenia diagnostyczne. Pierwszy wynik był dziwny (i nie zgadzał się z subiektywnymi odczuciami kierującego), a robiący badanie nie potrafił rozwiać wątpliwości @MartiniOCP i temat pojawił się na forum. To mógł być błąd człowieka, wadliwe urządzenie, ale też problem z autem. Dlatego dobrą decyzją było posłuchanie rady @pablonas i powtórka badania w innym miejscu. Teraz już wiadomo, że z autem jest wszystko ok. Takie śmieszkowanie kończy się często bardzo dramatycznie, kiedy w podbramkowej sytuacji auto zawodzi...
  7. Jak "czujesz", że wszystko ok, to po co sobie zawracasz głowę jakimiś stacjami diagnostycznymi, itp. Tak na serio, to jedź gdzie indziej, bo w żadnym z kilkunastu samochodów (w tym kilka różnych subaru), którymi byłem na badaniu sprawności amortyzatorów (a właściwie tłumienia całego zawieszenia) nie miałem takiego dziwnego wyniku (jeśli wszystko było ok).
  8. Zastanów się czy nie lepiej tej kasy przeznaczyć na upgrade hamulców (zwłaszcza), skrzyni i napędów, itp.
  9. Prodrive na seryjnych gratach Sti dawało mapę ok. 320BHP.
  10. Takie tłumaczenie zapala w mojej głowie lampkę ostrzegawczą. To gdzie kupował te tłoki? Na aliexpress? Przy tak niskim przebiegu (3kkm po dotarciu czy razem z docieraniem?) powinno się ten silnik rozebrać i jeżeli to wadliwa część, to ją spróbować reklamować.
  11. Nie kupuj używanego subarowego diesla, bo później będziesz uważał Subaru za totalny złom i zło
  12. Czujnik położenia wału, ew. jeden z wielu innych czujników? Zawory? Tak na serio, to trzeba by było podpiąć kompa i sprawdzić...
  13. manual podaje max. 906kg (a co i kto wbije w dowód...)
  14. Tylko podpowiem, że istnieje ktoś taki jak tapicer samochodowy lub po prostu tapicer, który potrafi naprawić lub poprawić nasze fotele, itp. Wcale nie kosztuje to miliona monet, a efekt jest czasem niesamowity
×
×
  • Create New...