Jump to content
Patryk55XL

Hamulce - klocki, tarcze itp.

Recommended Posts

Wie ktoś może gdzie można kupić klocki na tył do Imprezki poza serwisem? Rok 2004. Potrzebne na tył. Nigdzie nie mogę drapnąć. 2.0 bez turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
seryjne - nie wiem. TarOx'y - w Kornecki Auto Sport, http://www.korneckiautosport.com/ .

z tarOx'ami lepiej staje ;).

pzdr

Za to z EBC szybko staje!!! :)

Napisz do użytkownika OGS...coś Ci pewnie pomoże

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki;) wysłałem zapytanie czy mają. Są z tymi klockami problemy, niema ich w katalogach. Może ktoś jeszcze wie gdzie by można było kupić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

z ciekawosci mozesz powiedziec, ile cie skasowal p.leszek za klcoki, to byla seria ferodo czy cos mocniejszego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
z ciekawosci mozesz powiedziec, ile cie skasowal p.leszek za klcoki, to byla seria ferodo czy cos mocniejszego?

 

Sti przód ..Ferodo Performance ........ Z pobraniem 488,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam zaopatrzyc sie u OGSa...

 

Dobre ceny... szybka dostawa.

 

 

POLECAM :P

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja właśnie zakupiłem LUCASa 130 zł - pierwszy tani zakup do Imprezki :)

Zobacz czy nie maja do Twojej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja właśnie zakupiłem LUCASa 130 zł - pierwszy tani zakup do Imprezki :)

Zobacz czy nie maja do Twojej.

 

jezdzilem na lucasach w GT. Na poczatku bylem zachwycony - ale ja raczej tylko przemieszczam sie po miescie - zadne tam upalania itp. Niestety po 15 tys mialem wrazenie ze auto zamiast hamowac - tylko zwalnia. Nie wiem czy to byla wina klockow czy tarcz kiepskich - wymienilem komplet na taroxa. Narazie jestem na dotarciu wiec ciezko mi powiedziec jaka roznica. Ale jak wymienialem klocki to jezsze trzymaly sie te lucasy ok - widac moze to wina tarcz byla - albo po prostu spadla wydajnosc klockow ....

 

b.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucas nic nie hamuje. W WRX będzie się przy lekko dynamiczniejszej jeździe palił obawiam się.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lucas nic nie hamuje. W WRX będzie się przy lekko dynamiczniejszej jeździe palił obawiam się.

 

jezeli dobrze zrozumialem to kolega zamontowal je na tylna os - tam sie nawet drewniany klocek z oltcita nie zapali :mrgreen:

 

na tyl moze byc i lucas i textar ;) na przod bym nie ryzykowal - bo moze przypalic oponke jak w plomieniach stanie :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tyle wiem że w pewnym 400 konnym GT długo siedziała Remsa - taka jak Intak jeździ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na tyle wiem że w pewnym 400 konnym GT długo siedziała Remsa - taka jak Intak jeździ.

 

no i o to chdzi - widziales moje hamulce - wogole nie hamuja - zbieram sie tak zeby je wymienic i zbieram ale zawsze cos ciekawszego o zrobienia wymysle :mrgeen: - na tyl tez se remse wsadze i juz

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbieram sie tak zeby je wymienic i zbieram

 

...az sie komus w d...e zamelduje :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbieram sie tak zeby je wymienic i zbieram

 

...az sie komus w d...e zamelduje :mrgreen:

 

ja jezdze powoli i wczesnie hamuje :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm... ja do mojego nic nie umiałem napasować, w serwisie kupiłem. Z przodu seryjne wytrzymały 'aż' 28kkm :) z tyłu 43kkm. I tak nieźle, kiedyś w golfie gti przednie klocki razem z olejem wymieniłem :) jakieś włoski były, przy hamowaniu fajny swąd się wydobywał ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zakładam właśnie tarcze Brembo i DS 3000 :)

Od serii spodziewam sie meeega różnicy.

Brembo zawsze chodziło dobrz z ferodo. Są rózne szkoły ale ja preferuje ten duet. Sprawdzone w rajdach i zawsze było GIT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostry zestaw!

 

Koniecznie napisz jak 3 tysiączki się sprawują w jeździe na co dzień, bo to już maksymalny prawie hardcore jaki można dać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie podobnie, tyle że klocki i opony wymieniłem w okolicach 10 tyś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...