Skocz do zawartości

bartek@klubsubaru.pl

Użytkownik
  • Postów

    1403
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek@klubsubaru.pl

  • Urodziny 03.10.1984

Profile Information

  • Skąd
    Nowy Dwór Gd. / Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartek@klubsubaru.pl

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

0

Reputacja

  1. Widziałem własnoocznie u kolegi cztery felgi z takimi samymi oponami ale nierówno zużytymi (dwie mocniej zużyte, dwie słabiej) i wiem, że on bez problemów jeździł parę lat swoim autem. Podejrzewam, że on nie zmieniał kół przód <--> tył co sezon i dlatego jedna para mocniej się zużyła. Reasumując, tak jak napisał Wiktor, przy nierównym zużyciu opon tego samego rodzaju (marka + model + rozmiar) tragedii z napędami nie powinno być. Jeśli kupisz sobie jeden nowy zestaw i będziesz co sezon tasował kółka miejscami, to dylemat znikinie, bo wszystkie będą zużywały się tak samo .
  2. Fx: Linkę od gazu sprawdzałem i na moje fachowe nauczycielskie oko wszystko wydaje się być tip-top. No dobra, czyli generalnie albo wsiadam na szmatkę i walczę, albo wykosztuję się te dwie stówki i kupię nowy, co by nie powtarzać tej samej czynności co pół roku (w sumie ten dynks krokowy ma już jakieś dwanaście lat). Dziękuję wszystkim za pomoc!
  3. Hej, U mnie zatrzymanie niestety nie pomaga . Tylko restart przynosi efekty. Dzisiaj nawet zatrzymałem się na trochę, pozerkałem na auto (trzymał półtora cały czas) i dopiero po zgaszeniu i odpaleniu ogarnął na trochę, i po jakimś czasie znów ta sama śpiewka :/. Nie wiesz może ile ten silniczek kosztuje?
  4. Cześć koledzy i koleżanki, Mam problem; otóż od pewnego czasu obserwuję ciekawe zachowanie auta. Po jakimś czasie w trasie (silnik już ciepły, np. w 20. minucie jazdy) auto zaczyna zachowywać się tak, jakby cały czas jechało na ssaniu; np. po wysprzęgleniu obroty zamiast spadać sobie na łeb, na szyję do standardowych ok. 900RPM spadają powoli i majestatycznie do 1100-1500RPM i tak sobie wiszą. Czasami na trochę pomaga restart (zgaszenie i zapalenie auta) - przez pewien czas jest OK ale potem znów zaczynają dziać się wspomniane cuda. Czy ktoś z Was ma pomysł, co może się dziać? Cały układ od pedału gazu do przepustnicy wg mnie działa poprawnie (brak nadmiarowych "napięć", etc.), również auto nie robi żadnych innych scen oprócz "zawieszania" się na wyższch obrotach (brak "czek endżinów" i takich tam). No nie wiem, silniczek krokowy? Przepustnica się w całości nie zamyka (od pedału do tego "dynksu" od gazu na górze silnika wszystko wygląda OK)? Coś? Pomóżcie, proszę . Pozdrowienia i szczęśliwego Nowego Roku.
  5. U mnie w mieście (znaczy w Nowym Dworze Gdańskim) jeździ chłopak czarnym Porsche Boxsterem z numerami G0 RAMBO . pzdr
  6. Wyciąga się . Nawet widziałem jak Jasiek z Kiszką wybebeszali silnik z Forestera, żeby zmienić rozrząd . Ale zgadzam się, że cena jakaś taka z czapki. Z tego co pamiętam, to my nie płaciliśmy więcej niż osiem stówek za rozrząd, gdy ostatnio był zmieniany (w warsztacie subarowym w Gdyni). Zadzwoń np. do chłopaków na Bajecznej w wafce i zapytaj, na pewno nie załowają dwóch tysięcy . edit: No dobra, może i się nie wyciąga, ale chyba tak .
  7. Dobra, to widzę, że nie ma o czym dyskutować, tylko trzeba się spotkać na piwo, dwa lub trzy .
  8. Niunia, znaczy wiesz, możemy też zorganizować np. piwko na starówce jeśli zabraknie pomysłów na jeżdżenie . Ja i tak przyjadę bardziej towarzysko, bo moje jeżdżenie ogranicza się tylko do jechania wprzód i czasem w tył .
  9. W subaru niekombi też trzeba składać kanapę do tego . Powiedzcie, będziecie jeszcze jeździć lub jakoś inaczej się spotykać między 15.03 a 20.03? Będę wtedy w domu w pobliżu GLa i chętnie bym się przytoczył na "coś" .
  10. to jeszcze siłownik do dzwi kierowcy sobie kup, najlepiej jakiś kompaktowy, bo tak czy inaczej będziesz musiał wyczyniać cuda żebo go tam zamontować.
  11. Biorąc pod uwagę fakt, że Japończycy nie dają siłownika w dzwiach kierowcy do centralnego zamka, bo przekręcając kluczyk sam dajesz napęd śmiem wątpić, że chłopaki olali temat mocowania kabli w autach, które wyjeżdżały z fabryki bez oświetlenia przeciwmgielnego . Oczywiście mogę się mylić, niemniej jednak u mnie nie udało się znaleźć żadnych wolnych kabli .
  12. Taki głupi pomysł - kiedy zaglądałeś do filtra paliwa? Bo ja niedawno wylałem ze swojego błoto (przy zakładaniu nowego)...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...