Skocz do zawartości

tomoking

Użytkownik
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Ostrava-Czechy

Osiągnięcia tomoking

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktoś z was ma doświadczenia z tarczami skręcanymi zastosowanymi pod seryjne zaciski STi ? chodzi mi o tarcze takie jak : ... głównie chodzi mi o porownanie z seryjnym setupem i na przyklad z zestawami typu Ksport lub D2 ....
  2. tomoking

    17" versus 18" w STI

    Dzieki za podpowiedzi ... ! poszukam wiec 18tek
  3. tomoking

    17" versus 18" w STI

    mysle o upalankach na torze
  4. tomoking

    17" versus 18" w STI

    Myślę o zakupie felg 18" . Czy ma sens sakładać 18ki ? w porownaniu z 17" .... włożyłem dane do tabelki tutaj : http://www.powerdog.com/tiresize.cgi 225/45/17 225/40/18 Sidewall wyszła o 10 mm mniejsza u 18tek ... czy centymetr mniej gumy może mieć poważny wpływ na wł. jezdne (naprzykład przy oponach Toyo 888) ? Myślę, że 18 mają sens raczej w wypadku założenia zestawu hamulcowego z większymi tarczami ... ale może jestem w błędzie ..
  5. anti lift system :grin: anti lag system ? Mam ALK mialem napisac ... popie..o mi sie z ALS . Mam ALK Whiteline .... chyba nie robia oni anty lagow ??? .... jestem po Ecuteku dzisaj :wink:
  6. wczoraj zakupilem pare gratów na Rzepakowej, wieczorem założyliśmy graty na auto ... między innymi ALS i śruby do zmiany kąta od Whiteline , włożyłem je w miejsce dolnej śruby .... i maksymalny "camber" jaki udało się zrobić to -1,5 ! (przedtem maks. to było -0,3 ) .... MY 2007 musi być chyba inne .... auto wyprodukowane jest według VIN w kwietniu 2007 i jest przeznaczone na rynek EU.
  7. Wiec trzeba kombinowac z przodem rowniez ..... Wroce do tematu .... czy rzeczywiscie -2,5 z przodu i tylu daje najlepsze rezultaty do upalanek ?
  8. masz racje , wyciagnelem te sruby aby sie im przyjrzec i daleko im do srub Whitelinea , maja wieksza srednice a mimosrod jest bardzo maly
  9. nie to wersja EU ... od Emila Freya aha i z fabryki bylo z tylu -1 !?
  10. musialo by byc krzywe z obu stron chyba a to malo prawdopodobne, auto z dolu IGŁA ... bez otarc , zadrapan , wgniecien .... moze 2007 tak maja ? z obu stron udalo sie ustawic -0,3 dalsze krecenie powodowalo juz spadek negatywu ...
  11. Panowie, dzis bylem u kolegiustawiac geometrie na eStiaju 2007 . Tyl -2,5 bez problemu na Whiteline srubie mimosrodowej ale przod na seryjnej srubie udalo mi sie ustawic tylko na -0,3 wiecej nie da rady. Nigdzie nie doczytalem sie, ze na przod trzeba tez sruby whitelinea ..... Jakie wy macie doswiadczenia ? Bede musial zamowic sruby na przod rowniez ...
  12. pokombinuje wiec z 2,5 " od turbiny do konca a z dolotem sobie odpuszcze. Aha.... jak panowie widzicie sprawe z kolektorem wydechowym i uppipe ? .... korci mnie zestaw APS .... http://www.airpowersystems.com/us_spec/ ... 06_sti.htm
  13. w poprzedniej Imprezie mialem Supersprinta od turbo do konca 3" (kolnierz na downpipe byl dodatkowo poszerzany) .. bylo BAAARDZO glosno . Myslalem, ze najbardziej wydech przytkany jest katalizatorem .... aha , w starej Imprezie (2001) mialem Cold Air Intake .... warto kombinowac z dolotem w nowych modelach, czy sobie odpuscic ?
  14. Mam pytanie Sti 2007 Czy ma sens wymiana seryjnego downpipe z katalizatorem za inny z poszerzonym kołnierzem oczywiście bez katalizatora i pozostawienie reszty seryjnego układu wydechowego. Chodzi mi o to aby mój wydech nie był za głosny ale abym go "odetkal" przed strojeniem Ecutekiem .... ... jaką średnicę ma seryjny układ wydechowy w estiaju ? Dzięki Tomek
  15. DS 3000 fajne na rajdy ... ale do jazdy miejskiej nie za bardzo ... po prostu musza byc zagrzane aby hamowaly
×
×
  • Dodaj nową pozycję...